35 yazar | 12 başlıq | 71 entry
yenilə | gündəm

#son entrylər 71 yeni entry
#zirzəmi 4 yeni entry

anaya demək istədiklərimiz 8 az pulla alınıb insanı xoşbəxt edən məhsullar 6 23 noyabr 2021 əli məlikovun bullinqə məruz qalması haqda postu 5 bart baker   armstronq ədədləri | elm   onikibarmaq bağırsaq xorası   özgür demirtaş   sözaltı günlük 2 i̇nsanın ən gözəl illərinin kasıblıq içində keçməsi 3 içki içərkən dinlənəcək mahnılar 2 enerji içkiləri   qonoreya   kainat   qəhbə 3 ən yaxşı azərbaycan mahnıları   məsləhətli filmlər | kino   az pulla alınıb insanı xoşbəxt edən məhsullar 6 die antwoord   anaya demək istədiklərimiz 6 kurzgesagt | elm   elvin ibra   təkərli oturacaq istifadəçiləri ilə davranış qaydaları 2 ahsoka | kino   moussa sow 2 friedrich engels   ölmədən əvvəl oxunmalı kitablar   galatasaray vs fenerbahçe   gəncliyi doya-doya yaşamağa qoymayan şeylər   teymur rəcəbov   koreya dili | elm   altı sözdən ibarət hekayə 2 mau   uşaqlıqda sevdiyin nəyisə almaq üçün pul yığmaq   elimelikov06 2 cedilla   twitter bootstrap   sultan ıı əbdülhəmid 3 spring waltz   we only write in english to this topic   kişi cinsindən olmağın mənfi cəhətləri 3 jules et jim | kino   90-cı illərin hit mahnıları   lazer epilyasiyası 2 23 noyabr 2021 əli məlikovun bullinqə məruz qalması haqda postu 4 zayn ali salman   aysun ismayılova   yaddan çıxmayan türk serialı obrazları | kino 4 maşın sürmək 2 ata olsa qocalar evinə qoyulası adamlar 2 qəhvə 2 sözaltı sözlük yazarlarının depressiv olması 2 dolma   mahir əmrəli   şahrudin məhəmmədəliyev 2 yaran lətifələr 2 səs azərbaycan 3 dusan vlahovic   onlar şii biz sünniyiz   gecələr gəlib sözlükdə gizlənmək 3 qız bürcü   2021 boğaziçi hadisələri   azərbaycanda yaşamaq   yazarların hazırda düşündükləri 2 yeniyetmə 3 Sözlüyə yenidən gəlinəcəyi təqdirdə alınacaq niklər 3 azərbaycandakı vəziyyəti ifadə edən xəbər başlıqları   whitechapel   xoruz döyüşü   yazarların həyatdan çıxardığı dərslər   avara   a nightmare on elm street | kino   miley cyrus 2 qadınların kişilərdən istədikləri   romanticizing   hellraiser | kino   ədəbiyyat   scorn   eşidilməkdən bezilən şeylər  









anna karenina

| ədəbiyyat

facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
lev tolstoy - madame bovary - bitirilə bilməyən kitablar - charles bukowski - kitab əsasında çəkilən filmlər - kitabının yerini verməyən filmlər - sözaltı etiraf - jude law - qadın

    1. bir lev tolstoy dramıdır.
    kitabın ilk cümləsi kitabın nə dərəcə ketfiyyətli olduğuna işarədir. adam deyir ki
    "bütün xoşbəxt ailələr bir birinə bənzər, hər bədbəxt ailənin bədbəxtliyi isə özünə xasdır"
    2. ssenarisi tolstoyun eyniadlı əsərində götürülmüş 2012-ci ildə kinoteatrlara gələn film.
    baş rollarda keira knightley(anna karenina), jude law(karenin), aaron taylor-johnson(vronsky) oynayır.
    rejissor joe wright-dır.
    klassika sayılan bir romana, klassika sayılacaq film çəkilib.


    --spoiler--

    kitabı oxumadan filmi izləməyəcəm deyənlərlə filmi izləmədən əvvəl eyni fikirdə idim. qismət oldu, getdim. kitabı mütləq oxuyacağımı düşünürəm hələ də, yəni film kitabı oxuma arzusunu azaltmadı ki, artırdı. kitabın sonu bildikdən sonra kitaba marağı ölənlər üçün keçərli deyil. 400səhifəkik romanı 2,5 saata sığışdırmaq asan deyil. bəzi yerlər keçirilib. amma ssenaridən çox səhnələrarası keçid, film musiqiləri, keiraçığımın mükəmməl aktrisalığı filmi kitabdan əlaqəsiz qiymətləndirməyə bəs edir. anna kareninanın hislərini yaşadır. o dövrün burjuasını hiss edirsən. film teatr səhnələri arası keçid kimi də verilir bəzən. anna kareninanın ölüm səhnəsi, cəsədin üzündəki ifadə və filmin sonunda oblonskynin ağladığı səhnə filmin ən təsirli səhnələrindən idi.

    --spoiler--
    3. roman tarixinin (don kixotun xəyali məşuqələrindən, bilavasitə madame bovarydən, decamerondaki hekayələrin arzu mənbələri halına gəlmiş o hüzünlü qadın personajlarından, eləcə nastasya filipnovnadan, mrs dallowaydən, marthalardan, teresalardan, sonyalardan; bütün o agneslər, dollylər, kamelyalı qadınlar və kamelyalı olmayanlardan, esmeraldalardan üzr istəyirəm!) ən gözəl, ən bədbəxt qadını.

    hər qatar reylslərinə baxdıqda xatırladığım, oğluyla sevgisi arasında sıxışıb qalan, bir sevginin təzahürü, ifadəsi, (saçlarını kəsdirdiyi vaxt necə də gözəl idi) bir qadının sevginin sərhədlərinin haraya qədər uzada biləcəyini isabatlamış, bir vaxtlar yaşamış (buna inanmaq lazımdır) bəlkə də hələ də yaşayan, həm ana, həm həyat yoldaşı, həm sevgili, həm də məşuqə (oxucunun başqa şansı heyf ki yoxdur) olan qadın.

    anna kimi qadınlar romanlardamı doğulur sadəcə? romanlarda təsvir edildiyi kimimi ölür?

    onu tanımayan qadına evlilik təklif etməyəcəyim dəqiqdir.
    4. universitetin son kursunda dostumla kitabları oxuyub birlikdə şərh etməyə başlamışdıq. əlbəttə çox fərqli fikirlər ortaya çıxarırdıq. bəzən əsərin keçə biləcəyi yerin harda olduğunu, hansı küçəyə daha çox oxşadığı kimi detalları belə birlikdə düşünürdük. anna karenina, bizdən 1 kurs aşağıda oxuyan bir qız idi biim üçün. hətta o qıza o qədər maraqla baxırdıq ki, qız nə üçün baxdığımızı belə başa düşmürdü. əlbəttə ki, ona anna karenina`ya bənzədiyini demədik. amma hər dəfə adını oxuduğumda o qızı xatırladığım və gülümsədiyim üçün qəribə bir hiss keçirirəm.
    5. şedevr statusuna artıqlaması ilə layiq əsərdir. mümkün qədəri ilə orijinal dildə oxuyun. tolstoyun inanılmaz dərəcədə gözəl və qüsursuz ədəbi dili var. personajların hisslərini, fikirilərini hər santimetrinə qədər incələyib oxucuya çatdırır. məsələn, annanın oğlu ilə ayrılma səhnəsini, kiti doğarkən levinin fikirlərini, vronski atdan yıxılanda annanın çırpınışlarını o qədər mükəmməl təsvir edib ki, insanın tükləri biz-biz olur. bir də təbii ki, annanın özünü qatarın altına atdığı səhnə... hansı birimiz anna kareninanı oxuduqdan sonra qatar görərkən anna haqqında düşünməmişik ki?
    amma, əsər anna karenina adlanmasına baxmayaraq, əsərin yarısından çox hissəsi tolstoyun alter egosu hesab edilən konstantin levin personajına həsr edilib. bu da bir çoxları üçün "anna karenina"nı maraqsız edir. tolstoy levin vasitəsilə ilə 19-cu əsr rusiyanın kənd təsərüfatındakı islahatları, sosial-iqtisadi və dini problemlər haqqında uzun-uzadı bəhs edir. bu da ehtiraslı yasaq sevgi romanı oxumaq üçün kitabı əlinə alan 21-ci əsr oxuyucusu üçün o qədər də maraqlı olmaya bilər. ancaq, əsərdə annaya həqiqətən ürəkdən acıyan məhz elə levindir.

    əsər haqqında bir neçə maraqlı ola biləcək faktları yazım icazənizlə:

    -görünüş olaraq anna kareninanın prototipi puşkinin qızı mariya aleksandrovna puşkinadır.
    -əsərin ilk əl yazmasında anna karenina-tatyana stavroviç, aleksey vronski-ivan balaşev idi.
    -karenin sözünü tolstoy qədim yunancadakı karenon sözündən götürüb. mənası baş deməkdir.
    -əvvəlcə tolstoy annanı neva çayında batırmaq istəyirdi. lakin, yazarın şahidi olduğu hadisə hər şeyi dəyişdirir. belə ki, lev tolstoyun yaxşı münasibətdə olduğu aleksandr bibikov adlı qonşusunun qeyri-qanuni formada yaşadığı qadın varmış. qadının adı anna piroqova idi. anna xoş bir insan olmağına baxmayaraq çox qısqanc biri idi. qısqanclıq üstündə daima skandallar çıxardarmış. bir gün hətta o həddə çatır ki, anna evi tərk edir. bir neçə gündən sonra isə annanın özünü qatarın altına ataraq intihar etdiyi xəbəri gəlir. deyilənə görə bu hadisə tolstoya çox təsir edir. əsərin məşhur sonluğunu da bu hadisədən ilhamlanaraq yazır.
    -anna kareninanın intiharının təsvir edildiyi obiralovka stansiyası hal-hazırda jeleznodorojnaya adlanır.
    6. 19-cu əsr rus qadının belə, 21-ci əsr azərbaycan qadınından daha azad olduğunu göstərən əsər. bu tərəflərdə anna karenina olsaydı, vronski ilə münasibəti bilinən kimi ya əri ya da qardaşı tərəfindən əsərin əvvəlində öldürülərdi. (əsərdə annanın qardaşı ona dəstək olur). əsərdə annanın ölümü əzab, iztirabdan qurtulmaq üçün yox, daha çox vronskidən intiqam almaq üçün, onu bir ömürlük mənəvi həbsə salmaq üçündür. əsərdə levin hissəsinin anna karenina hissəsindən çox olması ilə sanki bir işarə vermək istəyir. sanki anna kareninaya ən uyğun xarakter levindi. o levinlə birlikdə olsaydı, evlilikdən kənar münasibət yaşasaydılar belə, levin onu qoruyardı. vronski isə bunu bacarmadı.
    2012-ci ildə eyni adlı kino isə mənim üçün məyusluq idi. kitabın 4də birini göstərir yalnız. kinonun müsbət cəhəti levin xarakteridi. onu başqa cür təsəvvür etmək olmazdı.


üzv ol