collision detection
240 | 1 | 4
əjdahalar googlla
Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
ən sadə alqoritmlərdən birinə koordinat və radiusları verilmiş 2 çevrənin təmas edib etməməsi nümunə kimi vermək olar.
əgər 2 çevrənin mərkəzi arasındakı məsafə radiusları cəmindən kiçiksirsə bu çevrələr təmas etməkdədir.
ilk öncə mərkəzlər arasındakı məsafə hesablanır:
d = sqrt ((x1-x2)^2 + (y1+y2)^2))
daha sonra bu məsafədən radiuslar çıxılır:
j = d - r1 - r2
əgər burda j <= 0 şərti doğrudursa deməli çevrələr təmas etməkdədir.
video oyunlarda istifadə olunan physics engine (fizik mühərrik)'lərində collision detection ən əsas özəlliklərdən biridir.
fizik mühərriklərinə box2d, physx, bullet physics, havok physics kimi mühərrikləri misal çəkmək olar. box2d ilə angry birds, hill climb racing kimi 2 ölçülü oyunlar, bullet physics ilə isə gta 5 kimi məşhur oyunlar hazırlanmışdır.
üzv ol