contrapposto

| incəsənət

əjdaha lazımdı   googllalink

    1. avropanın hər hansı şəhərindəsən və sənət eşqinin coşub daşdığını hiss edib hansısa muzeyə və ya art qalereyaya girmisən. əgər burda renessans və ya öncəsi dövrdən bir heykəllə rastlaşacaqsansa, bu çox ehtimalla contrapposto adlanan vəziyyətdə dayanmış heykəl olacaq.

    artıq anlaşıla bildiyi kimi, contrapposto duruş şəklidir, formasıdır. ilk nümunələrinə eramızdan əvvəl 5-ci əsrdə qədim yunanıstanda * rast gəlindiyi məlumdur. italyancadan gələn mənasını balans, mütənasiblik, tarazlıq kimi yozmaq mümkündür. bu da orta əsrlərdə itib-batan strukturun italiyada renessans dönəminin incəsənət adamları tərəfindən yenidən dirildilməsi ilə əlaqədardır. ən məşhur örnəyi kimi mikelancelonun davidini misal göstərmək olar.



    bu üsulla düzəldilən heykəllərdən əvvəlki dönəmə baxsaq, heykəllərin daha çox düz formada, bədənin simmetrikliyinin maksimum dərəcədə qorunduğu şəkildə düzəldildiyini görə bilərik. kouros* adlanan bu qədim sənət nümunələrinin oxşar cəhətləri bədənin ağırlığının hər iki ayaqda eyni şəkildə paylanması, bir ayağın digərindən bir az qabaqda olması və ümumilikdə ciddilik, sərtlik kimi nişanələr sezdirməsidir.



    contrapposto-nun inkişafı ənənəvi formada düzəldilən insan fiqurlarının əvəzinə daha dinamik, insanın anatomik quruluşunu ön plana çıxardan əl işlərinin düzəldilməsinə səbəb oldu. bu, həmçinin qədim yunan mədəniyyətində əsas mövqe tutan humanizmi, insanı mərkəzə qoyan fəlsəfi axınları heykəltəraşların öz işlərində canlandıra bilməsinə, insanı rahat, gündəlik həyatdakı tərzində təsvir edə bilməsinə yol açdı. *

    yuxarıdakı nümunəyə nəzər yetirsək, davidin bir ayağının boşda qalaraq bədənin bütün ağırlığının digər ayaqda toplanması, sağ çiynin sola nisbətən daha yuxarıda olması, bədənin s forması alması və s. kimi contrapposto əlamətlərini saymaq olar. ümumiyyətlə, contrapposto-da bədənin demək olar ki, bütün hissələrinin duruşu refleksləndirməsi sənətkarın daha çox əmək sərf etməsinə və ortaya daha realistik insan vücudunun çıxmasına səbəb olur.

    bunun daha bir örnəyini tiziano veçellinin (bax: tiziano vecellio) venus rising from the see rəsmində görə bilərik, məsələn. rəsmdə veneranın bədənini əyilmiş formada təsvir edən rəssam onun hərəkətdə olub sudan çıxmasını göstərməyə çalışmışdır.



    sandro botiçellinin (bax: sandro botticelli) the birth of venus əsərində veneranın duruşunu da gözəl bir contrapposto nümunəsi olaraq göstərmək olar.



    entrynin başında da yazdığım kimi bu cür nümunələr qərb incəsənətində yetərincədir və hələ də artistlər öz işlərində geniş şəkildə istifadə edir.


sən də yaz!