30 yazar | 33 başlıq | 69 entry
yenilə | gündəm

12

bədii ədəbiyyat oxuyan bikar insan 17 yaş artdıqca daha yaxşı dərk edilən şeylər 12 toyda qız bəyənmək 9 hərtərəfli insan 2 suzuki akira 3 köhnə sevgili 2 russian doomers nikaltı savaşları 6 məhəllə oyunları sevgi mahnısı transseksualların qadın idman növlərinə buraxılması 6 qadın cinayətləri xatirə fərəcova figma ibrətamiz wifi adları yaş artdıqca daha yaxşı dərk edilən şeylər 9 dünyadakı ən qorxunc həqiqətlər 5 qəlb sındırmaq 2020 yay olimpiya oyunları 6 qara dərviş front end developer xəbərləri materialları və alətləri dworzec toyda qız bəyənmək 6 insanın böyüdüyünü anladığı anlar we only write in english to this topic 5 sözaltı etiraf 2 insanlardan çox tez bezmək 4 axşam başqa səhər başqa biri olmaq 3 badamdar evrim ağacı epikürsayağı həzz ən bəyənilən şeir misraları pro evolution soccer 2 ava max əmrah əkbərov 2 məsləhətli teleqram botları tural abbaslı sözaltı günlük 2 gecələr insanın özünə verdiyi sözlər 2 yazarların paylaşmaq istədikləri şeirlər şeirlərin ən can alıcı misraları my dinner with andre sevgilinin qarşı cins dostu 2 77 2 pranga 2 jadon sancho qaqa mahnıları 2 içki içərkən dinlənəcək mahnılar azərbaycandakı vəziyyəti ifadə edən xəbər başlıqları səməd səmədov gözəl qızlar 2 günü ifadə edən tək cümlə 3 depressiyada dinlənəcək musiqilər 3







murder in the house

| incəsənət

əjdaha lazımdı   googllalink

    1. "Evdəki qətl"- Çexiyalı rəssam jakub schikanederin rəsm əsəri

    1889-cu ildə çəkilmiş bu rəsm 1890-cu ildə Berlində sərgilənir. Rəsmi görən hər bir insan həmin qətli araşdıran bir detektivə çevrilir. Əsərdəki cansız qadın bədəninin cinayətmi, yoxsa intihar nəticəsimi olduğunu anlamağa çalışan sərgi ziyarətçiləri çaş-baş qalaraq bir-birlərinə suallar verirlər.

    Əsəri araşdıran bir qrup araşdırmaçı Praqanın həmin bölgəsinə yollanır. burada həqiqətən də belə bir küçə olduğu, hətta rəssamın da bir zamanlar burada yaşadığı aydın olur.

    Belə məlum olur ki, rəssam həmin mənzərənin şahidi olub və bunu kətana köçürüb. Lakin burada məqsədi bizi "cinayətmi, intiharmı" dilemmasında qoymaq deyil, o zamandan olan qadın qətllərini göstərməkdir.

    Həmin küçə vaxtı ilə çox kasıb və qorxulu küçələrdən biri imiş, belə hadisələr də tez-tez olurmuş.

    Biz isə, əsəri ilk görəndə Qanı içində yerdə uzanan qadına pis olmaq yerinə birbaşa qatili axtarmağa işə qoyuluruq. Bu rəssamın istəyi imiş kimi görünür.

    Əsər qadın cinayətlərini göstərməkdən daha ali bir məqsəd daşıyır:
    özündə cəmiyyət tənqidini də ehtiva edir. Lakin, burada cəmiyyət tənqidi haradadır?


    Rəsmdəki cinayəti görən insanlar.  Onların reaksiyası da olduqca sakitdir, sanki bu hadisələr həmişə olur və onlara artıq sıradan gəlir. Hətta kiçik uşaq üçün belə bu hadisə dəhşətli görünmür. Hər gün gördüyü mənzərəyə baxar kimi cəsədə baxır. Lakin, onun simasında az da olsa, maraq və şübhə hiss edilir.

    Əsərin adı "evdəki qətl"dir, lakin cəsədin və qətlin çöldə yaşandığını görürük. Bununla da rəssam hər bir "evdəki qətl"in çölə çıxması, çöllə- qonşular, ətraf, dost-tanış və bütün yaxınlarla əlaqəli olmasını göstərir. Bu "evdəki qətl"lər cəmiyyətin, rəsmdəki insanların sakit, səssiz, reaksiyasız qalması nəticəsində çölə vurur, artır.
    Həmin bu səssizliyə görə də cəmiyyət həmin cinayətin bir hissəsi olur və  cinayətdə birbaşa onun, bizim əlimiz olur..



sən də yaz!