24 yazar | 25 başlıq | 205 entry
yenilə | gündəm


#son entrylər 205 yeni entry

tarixin ən böyük icadı 9 #sözaltı fotoqrafiya 5 sözaltı günlük 5 grass is always greener on the other side   joan gamper   fc barcelona   ronald koeman   #sözaltı fotoqrafiya 4 le petit prince   mükəmməl sözlər 4 mila kunis | kino   yazarların hazırda etdiyi şey   #sözaltı music 2 azal   bal yarmarkası   tarixin ən böyük icadı 7 yazarların ruh halı 3 şebnem şirin   you | kino 3 neuroscience   kapoşi sarkoması   lightyear | kino   binaural recording   yazarların bənzədiyi məşhurlar 3 neft bitdikdən sonra azərbaycanın vəziyyəti 2 2026-cı ildə azərbaycanın avropanın ən kasıb ölkəsi olması 3 bald and bankrupt 2 my immortal 2 brainpriz yarışması   əsəb pozan şeylər 2 franck kessie   ciro immobile   stress-energy tensor   sözaltı günlük 4 paul scholes 3 bir daha təkrar etmək istənilməyən səhvlər   robert bresson | kino   uzun boylu olmaq 3 ad günü   snake eater   yazarların başına gələn maraqlı hadisələr   ushuaia   yazarların xüsusi istedadları 2 istehsalat təqvimi   kamran ağayev   the year earth changed   #sözaltı art   kəşf edilməsi istənilən şeylər 3 sonsuza qədər vuruşmayacağam   jurnalist şəhid atasının facebookdakı yazısı 2 asosiallıq   philosophical zombie   dune  









islami feminizm

|

facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
hicab - mədinə -

    1. islami paradiqma daxilində tətbiq olunan feminist praktikalar və diskurslar.

    islami feministlər arqumentlərini Qurana əsaslandıraraq qadın və kişilərin mütləq bərabərliyini təbliğ edirlər. Onlar hermenevtik cəhətdən Quran yazılarını feminist perspektivindən təfsir və analiz edirlər. Lakin, onlar islam dini və islam dininin doktrinalarında reform etmək məqsədi güdmürlər; sekulyar cəmiyyət daxilində gender bərabərliyini dəstəkləyirlər. Onların islam və islam doktrinasında reform etməmələrin səbəbi onların Quranın gender bərabərliyinə qarşı olmadığına olan inanclarıdır.

    19-cu əsrdən etibarən müsəlmanlar Şəriət hökmlərinin qadınlar üzərində bağlanma, təhsil, məhdudlaşdırma, çoxevlilik kimi qatı qanunların legitimliyini sorğulamağa başladılar. Bu sosial məsələlərə qarşılıq olaraq müsəlman qadınlar leqal dəyişikliklərə dəstək verməyə, qızlar üçün məktəb təsis etməyə, hicablanma və çoxevliliyə qarşı çıxmağa başladılar. Fatimə Mernissiyə əsasən, "sakit və itaətkar" kimi təsvir olunan ideal müsəlman qadın obrazının islamın çatdırmaq istədiyi mesaj ilə heç bir aidiyyatı yoxdur. Fatiməyə görə, mühafizəkar müsəlmanlar patriarxal sistemlərini qorumaq üçün dini mətnləri manipulyasiya edir və qadlnları seksual azadlıqlarından məhrum edərək hicaba məcbur edir və qatı məhdudiyyətlər qoyurlar.

    Quranın bu barədə bəyanları barədə:

    Nisa surəsi, 1-ci ayə: "Ey insanlar! Sizi tək bir candan xəlq edən, onun özündən zövcəsini yaradan və onlardan da bir çox kişi və qadın törədib yer üzünə yayan Rəbbinizdən qorxun! Adı ilə bir-birinizdən cürbəcür şeylər istədiyiniz Allahdan və qohumluq əlaqələrini kəsməkdən çəkinin! Həqiqətən, Allah sizə nəzarət edir."

    Allah qadın və kişiləri bərabər yaratdı. Onlar bir candan və eyni spiritual özdən, heç biri digərindən üstün olmayaraq yaratdı.

    Ali-imran surəsi, 195-ci ayə: "Rəbbi də onların dualarını qəbul edərək cavab verdi: “istər kişi, istərsə də qadın olsun, Mən heç birinizin əməlini puça çıxarmaram. Siz (hamınız) bir-birinizdənsiniz (dində kişi, qadın eynidir). Hicrət edənlərin (Məkkədən Mədinəyə öz dinini qorumaq məqsədilə köçənlərin, öz yurdlarından çıxarılanların, Mənim yolumda əziyyətə düçar olanların, vuruşanların və öldürülənlərin günahlarının üstünü Allahdan bir mükafat olaraq, əlbəttə, örtəcək və onları (ağacları) altından çaylar axan cənnətlərə daxil edəcəyəm. Ən yaxşı mükafat Allah yanındadır!”

    Müsəlman feministlər arasında hicab məsələsinə yanaşma birmənalı deyil. Sufi qruplarından olan Əl-Ahbaşilər hicabı məcburi olaraq qəbul etmirlər. Lakin mainstream müsəlman feministlərin çoxu hicabı müsəlman qadının "azadlığı" kimi gördüyünə görə məcburi hesab edir.

    Müsəlman Feminist Amaraya görə "Hicab ənənə deyil, arxaikdir."
    2. 1 kişiyə 4 arvad məsələsi bu feminizmin harasındadır? və ya islami feminizmin bundan xəbəri varmı?
    3. həmçinin, 1 kişiyə 4 arvadın icazəli olması hökmündən xəbəri olan cərəyandır. bu barədə islami feminizmin daxilində bir çox yanaşma var: bəziləri qarşı çıxır, bəziləri isə müəyyən kontekstdə qəbul edir. Əksəriyyətinə görə, islamdakı çoxevlilik islam öncəsi evlilik sayını azaltmaq məqsədilə icazəli edilib. islamdan öncə işğalçılar hərəmxanalar vasitəsilə bir çox qadınla eyni anda evli olur və onlara hörmət etmədən davranırdılar. Lakin, islam kişinin həyat yoldaşlarına qarşı bərabər davranacağı təqdirdə 4 evliliyə icazə verdi. * Müsəlman feministlərə görə, əgər bir kişi romantik, seksual və maddi cəhətdən hər bir həyat yoldaşına qarşı bərabər şəkildə davrana biləcəksə bu icazəlidir. Onlara əsasən, islamda çoxevlilik həm də atasız uşaqların qayğısına qalmaq üçün icazəli idi. Yəni, çoxevlilik xeyirxah işlər üçün də icazəlidir.


sən də yaz!