Çoxları rus aktrisanın girişdəki sehnesine göre baxsa da 10 yaşında bir uşağın ömürlük qəlbə həkk edermişcəsinə sevməyi xaric film de menasız deyildi.
Bir qoca..Yaşı 160 a da gəlsə istədiyi yaşayış yox idi. Az yaşinda özündən yaşca böyük sevdiyi qızdan ayrı düşəndə xatirində necə qalıbsa elə illərlə anımsadı.
-sənsən?
-mənəm
-mən səni ölmüş bilirdim
-(təbəssümlə) görürsən sağam
- o vaxtdan düz 150 il keçib, bu hesabla indi sənin neçə yaşın olmalı idi?
-yaşımı bilmirem, ezizz. Tekce onu bilirem ki sen ne qeder sağsan mən də Sağam.
-elə həmin nərgizsən. Hec deyismemisen.
-amma sən çox dəyişmisən (əli ilə göstərərək) sən bu boyda idin mən səni birinci dəfə görəndə.. nə zaman böyümüsən əzizz?
- (buruxluqla və doluxsunaraq) böyü mənə dedin mən də böyüdüm, amma nə qədər böyüsəm də sənə çata bilmədim.
(youtube: )
Belə nəticə cixarmisdim ki, öz sevgi balladası yarımçıq qalan insanlar başqalarına sevgi yolunda kömək olmağa çalışırlar. Qocanın bütün xeyir işlərde iştirakı yox, qızı sevmədiyi oğlandan qaçırıb sevə biləcəyi biri ilə düz qoşu idi bu köməyi. Həyatı boyu bu sevgi yolunda başqalarına kömək olmağa çalışdı. Onların sevinci, öz sevinciymişcəsinə, Onlara köməyi özünə kömək sandı. Amma elə deyildi. Gerçəyi yük kimi belində daşıya daşıya əyilmişdi qaməti. Bu başlamamış bitən sevgi ilə yaşamaq istəmirdi. Açıq qəbrə özünü qoymaq istəyirdi.
(youtube: )
Peşmançılığı o olsa ki Bir ömrü sevgiyə qurban verdi. Düşünə düşünə əvvəl saatını sonra ayını və illərini..
Çox hadise olub ki hissler adasında ailəyə bağlı körpüləri yandırıb. Bəziləri unudulub bəzilərinin isə közü üstündədir. Amma ən pisi güvənın qırılmasıdır.
elə şey etməz dediyin ailən səni sən 16 yaşında olub 30 yaşında biri ilə evlendirmək fikrini yeridəndə və iyrənc söhbətlərə qulaq şahidi olanda başa düşürsen ki sen hele hec kimi tanimamisan, göydəykən dibi görməmisən. Bu qırılmış inamı heç sevgili qıra bilməz. Çünki sevgili yaddır. Amma sənin əzəldən tanıdığın ailən səni başqasının qabağına atanda başa düşürsən nə şəxsiyyətinə nə planlarına nə də fikirlərinə hörmət qoyulmadığı..
Sənin idealındakı insan 17 yaşda doğan, işinə yaramayacaq diplomu "sənətim var" deyən kollec məzunudursa ola bilmədim yox olmaq istəmədim,ana.. Bağışla, onlar kimi her kese ayrı maskam yoxdur. Yola getmədiyim adama gülməyi bacarmıram mən. Hamı ilə yola gedən, tanımadığı qonağı bagrına basan, yas yerində ağlamaqdan guya bihus olub özünü pilləkəndən atan afiriskalar kimi ola bilmedim yox, olmaq istemedim. Niyə özümə bu işgəncəni verdirim?
Öz cığırım ilə gedecəm gəlsən də gəlməsən də. Yıxıldığımı görüb əl uzatmaq əvəzinə yenə daşlayacaqsansa gəlməsən yaxşıdır. Amma indiki vəziyyətdə aglina gələni de mənə, ana. Onsuz da sən o körpünü illər əvvəldən yandırmısan. Davamlı inamsızlıqların isə o alovu harlayır
Biz 3 qız palçıqdan tort bişirdiyimiz, habil əmigilin zibil xəndəyindən "habil mebel salonu" deyib qab qacaq mebel dasidigimiz, borunun bir tərəfindən su axıdıb o biri tərəfindən tökülən suyu görüb "oyda kranımız var" dediyimiz ərəfədə idik. Özlüyümüzcə qurduğumuz evin qabağı da mənzərəli idi. Mənzərə də ki ördəklər lehmədə üzür sjsjh mən də ağlıma gələn bu fikrə "o qara maska bu qara maskadır" deyib yarı inanaraq gopladım ki deməli bu quş zılını üzümüzə sürsək biz agaracagiq. Cənubun istisində harmanlanmış bu qara qızlar məndən əvvəl üzlərinə yaxmağa başladılar. Yayırdıq və lehmədə üzlərimizə baxırdıq. Saat axşam 6, qaranlıq düşür. işimizi bitirəndən sonra Biz elə 3 qız hərbi kəşfiyyatdaymışcasına ogrun ogrun gedirdik ki heç kim bizi görmesin. Yandan evin qabagindaki krana çatsaq yuyacaqdıq üzümüzü. O vaxt eyvanda 5-6 yaşı olan əmimoğulları gördü bizi. Axşamın vahiməsinə ustəlik bizim qara sıfatımız, ağzımız açıldıqca o ağ dişlər, ogrun ogrun yeriyisimiz qorxudacaq ki uşaqların bağırtısına heyvan otaran da bağ sulayan da gəldi. O gecə uşaqları bir yerə apardıb dua yazdırdılar. Biz isə üzümüzü yuyandan sonra arsız arsız " deyəsən bir az agardige" deyirdik
*
ihihih başlığa nə ad verim bilmedim
bu dəliklərin qoyulma səbəbinə əvvəl elə bilirdim ki otaqda olan dəm qazı buradan sıvışıb keçəcək. Sonra düşündüm ki dəm qazı(co) sıxlığı 28, havanın sıxlığı 29dursa deməli bu havadan yüngül olub göyə yığılır. Elə isə aşağıdakı dəliklərin sirri bu deyil.
Dedim aa, bu dəliklərdən çöldən içəri oksigen gəlir. Çünki karbon natamam (az oksigenle) yananda dəm qazı olur. Ona görə çox oksigen lazımdır. Amma bilinməlidir ki karbonu yandıran oksigen oradan deyil, borulardan gəlir. Əgər orada yaxşı material istifadə olunmayıbsa nasazlıq sızıntı varsa oksigen gəlmir, ona görə bacalar dəyişdirilir.
az əvvəl bildim ki otağın 0.1 faizi dəm qazı olarsa insan ölürmüş. Və bu dəliklər az da olsa oranı hava ilə təmin edir. Beləliklə, insan zəhərlənmə anının ilk simptomlarını (başgicəllənmə, ürəkbulanma, halsızlığı) yaşaya bilir və özünü dərhal çölə ata bilir. bəzilərində açıq yer olmadığından zəhərlənmənin yekunu 40 saniyə kimi az bir vaxtda çəkib ölürlər. Bəzilərində isə havalandırmaya görə 7 dəqiqə çəkir. Məhz bu qapalı, pəncərəsiz, ventilyasiyasız məkanlara görə payız və qış aylarında dəm qazından zəhərlənmə halları çox olur.
19 dəqiqə sonra 19 yaşı tamam olacaq amma ayağını 18dən də çəkmək istəməyən yazar
Bundan əvvəlki 2 ad günündə də məzuna qalıb imtahana hazırlaşır deyə tortu üfürmək belə istəməmiş üfürsə də hər dəfə eyni arzunu tutmuş amma bu il o arzunu gerçəkləşdirmiş yazar, yeni hedeflərə, yeni nice xoş insanlarla tanışlığa<3 söz6 ailəsi ilə.. səni çox sevirəm
Toyuqlara edilən "kışt" və ya "kıştəəgh" sözü talışcadan gəlmiş ola bilər. Kiste -uzaqlasdirmaq, güllələmək deməkdir.
Naxoş sözü noxəş
Xaraba sözü xərobə
Hər söz belə deyil, məsələn
Uyğun talışcada dastabavərzin
Sıxılmaq dəbirciey
Yerləşmək Devıjqıey
Satqınlıq yalinqiyeti bu talışlar bi garip
Atamla birge baxdığım yaban tv, trt belgesel olsa gerek bu suala Uşaq vaxtı belgesel aparicisi deyirdim.
"Aslanlar Şu anda yabancı yerlerdeler. Zürafaların bölgesindeler. Yavru zürafalar yetişkinlerin aksine civarı gözetleye bilecek boyda değiller. Zürafalar su içmeğe gittiginde yavrusunu diger anne zurafaya emanet eder. Ama aslan yavrunun pesinden kosarsa yavrunun guvene bilecegi kendi hızıdır." O boyda zürafəni 10 da biri qədər qısalıqda bir aslan necə yıxa bilər deyə Izləyə-izləyə həmişə o belgeseli çəkən o komandanın gecə harada qaldığını nə hiss keçirdiyi maraqlı gəlirdi. Orada olmaq istəyirdim. Qaz tıslamısından qorxan mən üçün parlaq fikir deyildi. Yeni bir kanal
Ölkəni dərinləməsinə araşdırib kamera ilə turlayanlardan olmaq istəyirdim. O albomlarda gördüyüm şəkillərle kifayətlənmək istemirdim.
Aparıcının uşağı hər keçən il ölkə gəzə-gəzə böyüyürdü. Mən yetim də divanda bir önə bir arxaya bir başıaşağı onu izləyə-izləyə böyüyürdüm.
Ürəyim dözmürdü, qəbullana bilmirdim. Mən bu xarabada ikən niyə mənim üçün dünyanın görünməyən o tərəfini görənləri izləyim? izləsəm belə onun çəkib getdiyi yerdə pause edib o qapının arxasında nə var idi, o şəkil nə məna ifadə edirdi deyib sorğulayırdım, elə sorğulayırdım. Çünki orada deyildim ki gedib o qapını açım. Ya da insanların üzünə diqqətlə baxım. içimdə həmişə mən gedib görəcəm hissi var.
Mənə görə bir yerdə məkan olaraq olmaq üçün ona toxunmaq lazımdır.
Bir parka gedirəm və orada göl var. Əlimi suya və ya oradakı çəmənliyə toxunmalıyam. Havasını içinə çəkmək bəs eləməz. Maşının pəncərəsindən baxmaq bəs eləməz. Saxladıb düşmək və orada az da olsa gəzinmək lazımdır. Düşüb elə şəkil çəkdirib getmək də yox. Şəkil çəkdirəndən sonra gəzməyin, oranı gəzib dolaşdıqdan sonra şəkil çəkdirin. Yaşadığınız hiss üzünüzə həkk olunur. Bu o üzü və məkanı, yəni şəkli mənalı edir.
Uşaqlıqdan izlədiyimiz "kiraz mevsimi" filminin baş rol obrazı, azərbaycana zəfərlə yekunlaşan 44 günlük vətən müharibəsindən bəhs eden filmin çəkilməsi üçün gəlir.
"44" filmi üçün həkim obrazında aktyor Ibrahim Çingizlə birlikdə baş rolu bölüşəcək.
Quraqlıq yerdə bir damla su imişcəsinə ümidi kəsib Illərdir bu anı gözleyen azərbaycanlı platoniği:
8-ci sinifin yayından bəri toya getmirəm. Səbəbi yoxdan yerə elçinin olacağıdır. Nəfəs alan hər qızın yasda da talibi var bizim yerlərdə. (Some cenub problems)
Görünür, Bu gün axşam da Toy mahnısı qoşub ayna qarşısında oynayacağam. nənəm də qoşular bu dəfə bəh bəh
Biri ilə günəş eynəyi ilə rastlaşıbsınızsa eynəyinizi çıxarıb göz təması edərək salam verin.
Əlinizdə əlcək varsa əlcəyinizi çıxarıb tokalaşın. Soyuq havada isti əllər. Belə səmimi olur.
Bəzən papaq çıxarıldığını da görürəm. Adam yaxınlaşır, o beresini çıxarib bir əlinə qoyur, digər əli ilə tokalaşır. Yəni qarşıdakı şəxsin gəlişini ehtiramla qarşıladığını göstərir.
Bu yazarın entrilerini oxuyub kimləsə dialoq qurduğumda özümü gpt kimi hiss edirəm. (Əmimqızı ilə dialoq)
-yatırsan?
+ xeyr, başımı balışa qoymayacaq qədər özümü dinc hiss edirəm
-az dəli, onda çöldə oturma gəl eve
+təklifinizi ən qısa zamanda dəyərləndirəcəm.
-işığı söndürüm qal elə
+bunu etməyiniz məsləhət görülmür
-söndürurəm deyremm
+ isti lampanı çıxarıb sizə yerləştirməyimi istəyirsiniz?
- ..
+qapını astaca örtün, təşəkkürlər.
"Siz" tərzi üslubu ilə oxuyucunu fokuslayır. Məsələn 10 dəqiqədir entrilərini oxuya oxuya gedirəm. Amma nə oxuduğumun tam olaraq fərqində deyiləm. Üslub çəkir özünə. Mən indi başa düşdüm ki, intellektual biri ilə söhbət niyə bu qədər axıcıdır. Hər 2 tərəf qarşılıqlı hörmət çərçivəsində fikirlərini ifadə edir. Bu halda söhbətin nədən getdiyi bir o qədər əhəmiyyət kəsb etmir. Aydınlandım.
(baxma: trollamaq)
Bu obrazımızda mülayim mədinə xanımımızın ikinci kimliyi metal dinləyib headbang etməsi olacaq. Bakalım damat adayımız buna hazır mı? Oynat bakalım
Overrated olduğunu düşündüyüm və Bəyənmədiyim film. Niyə? Deyim the schindler's list the pianist la vita abella
Bu 3 film hamısı nazilərin yəhudilərə və polonyalalılara qarşı soyqırımından söhbət edir. Tema eynidir. Amma hər biri fərqli və gözəl işlənilib. Oturub hər biri haqqında 15 dəqiqə danışa bilərəm.
Burada da əqli geriliyi olan bir adamın buna baxmayaraq, üstün yerə gəlməsindən danışılır. Bu ssenari eynən the good doctor serialındakı autizmlinin sonradan həkim olması kimidir . Nə gözəl! Amma burada danışsam belə danışmalıq bir şey yoxdur. Ssenari desəm hər şey çox şişirilib-> adam həm mükəmməl tennis oynayır, futbol komandasında oynayır qalib gəlir şəhər medalına layiq görülür, bir zamanlar ayağında dəmirliklərlə gəzən forrestimiz ən sürətli qaçan olub. (Bunda problem yoxdur təkcə əlavələrlə şişirdilməsidir) ssenarist deyib bir az bir az da nəsə qataq! Bomba düşsün hər sm² yerə, bütün əsgər yoldaşları ölüm ayağında olsun bu hamısını daşısın. Prezidentlə də görüşsün medal üstünə medal. Bütün xalq sevsin. Həyatdan köçmüş yoldaşı bubbanın da sözünü salmasın karides gəmisi alsın, onla da partladıb milyoner olsun bla bla. Demirəm pis filmdir hadisələr o qədər tez dəyişir ki necə olsa filmdə bu bədii obrazın uşaqlıqdan böyüdüyünə kimi sujet xətti var, adam problemsiz baxır. Alıntıları sözlükdəkilər deyiblər onsuz, amma birini hamilə qoyasan və evlənəsən anası deyə ki "Uşağımızın adı forrestdir, atasının adını qoydum" deyib baş rol forrestimiz "kimdir atası" sualı mənim üçün dib nöqtəydi. Anası onsuz tacizə məruz qalanda forrest onu qoruyanda " niyə məni qoruyursan kişilər əlliyər də " deyən biriykən neçənci sferadan gələn kosmik ulduz bu qızın təpəsinə dəydi ki bir anda dibində gəzdirdiyi oğlanla evləndi və oğlan ən əsası bu 9 aylıq hamiləlikdə bilmədi mi bu şişkinlik nədir bu yetimin atası kimdir?
Bir də bu başlığa yazan sözlükdəkilər də daxil hamını gözyaşına məni qəzəbə boğan o sonluq : mən səfehəm , oğlumuz ağıllıdır mı? Sualı
inkar etmirəm əqildən geri qalmış biri həyatda o çətinliyi o zorbalığı bilir. Oğlunun onun kimi olmasını istəmir. Aydın. Amma mən belə sonluq istəyərdim bu sualın söhbəti belə getməsin. oğlu əlil belə olsa ona keçdiyi bu addımı aşılasın. Deməsin a ağıllıdır yoxsa mən kimi. Əgər o özünü bu qədər şeyə rəğmən sondakı bu cümlə ilə dibdə görürsə vallah o 2 saatlıq bombardumanlı ilhamverici film mənasızdır. Forrestin 2 il boyu dayanmadan qaçdığı marafonda sən nəyə görə qaçırsan sualına "özüm istəyirəm" deyir. Və ona qoşulan yüzlərlə insan məqsədsiz şəkildə onunla qaçır. Kaş o qaçanlara məqsədin " fizikən məhdudiyyəti olan birinin probleminə çıxış yolunun bu problemə zidd gəlib əzmlə qaçmağı " olaydı. Yəni medya oğlanın həyatını bilib bu şəkildə yayardı
Olmur. Mənim fikrim beləə
Amma bu film çoxuna ilham olub. Çoxu sevib. haradan bilirəm?
Sonradan açılan Krevetkalı(karides) cipsi satılan bubba-gump resteronı gələn film izləyənlərin xeyrini görür.
Və bu restoranların sayı 42 yə çatıb. Romantika "komediya" motivasiya qarışımı olan bu film kimlərisə ruhlandırıbsa onlara eşq! Mən çətin bəyənənəm)
Əlavə: filmdə 2 yerdə bir o futbolu oynayanda kənardakı müəllim deyir ki səfehdir amma sürətlə qaçır yəni bu oyun üçün baş lazım deyil demək istəyir. Və xıxıxı deyə gülür.
Əsgər olanda da rütbəli gəlib sən nə üçün buradasan sualına oğlan "dediyinizi əməl etməyə" deyəndə rütbəli , oğlanın ağlını aşağı görürmüşcəsinə bağıra bağıra " oyda necə bildin" tərzi alçaltma edir sanki əsgərlikdə bütün məsələ oğlanın başından çox , işləyən əl ayağının olmasına vurğulanıb məsələ. Di davay run forrest run meşəliyə tərəf
Videodan götürdüm şəkli deyə yaxşı alınmadı
Şuşaya gedib dəyəndə görə bilərsiniz restorasiya işləri gedir, evləri təzəcə tikiblər quraqlıqdı təmiz ağdam , erməni vəhşiliyinin əyani sübutu
Filmə baxmasan da entrim kifayət olacaq. Əsas məsələ alıntıdır bu filmdə.
Ssenaristlər 25 və 27 yaşında olub yazdıqları filmdə oynayıb oskarı alan ən cavan yaşda insandırlar. Ssenaristi boş verək ya da oğlanın lövhəyə yazılan isbat edilməsi 2 il alan sualların bəzi sözlükdəkilərə görə 2 saniyə alacağını da. Riyaziyyatdan ali səviyyədə başım çıxmır onsuz.
Sizə bu kinonun əsas məğzini makaron , psixologiya əsaslı detallarını isə sous olaraq təqdim edəcəyəm.
Çoxu, psixoloqla oğlanın göl ətrafı söhbətindən danışır. Amma o qızı da ssenarist gəlsin pul qazansın deyə filmdə oynatmayıb. Onun da bu filmdə rolu var. Day filmdən sonra ödülü nə deyə qoltuğuna bassın, elə deyil? -*
Cütlükdən biri dibi görsün digəri zirvəni. Sizcə onların münasibəti alınar? mı deyə sual yaranmış ola bilər ağlınızda nə vaxtsa. Film bizə belə deyir: Ürəkləri hə deyir, beyinləri yox deyəcək. Oğlan universitetdə xadimədir. Uşaqlıqdan qalma travmaları və bu travmalardan törəyən içinəqapanıqlığı hər kəsdən özünü təcridi var. Atası ona kəmər göstərəndə bir yerdən sonra atasını döyərək başqaldırı elan edib. O vaxtdan çox şeyə zidd gəlib. Bu da dava dalaşa gətirib çıxarıb ki, türməyə düşüb. Universitetdə heç kimin eləyə bilmədiyi o misalı etməsinə rəğmən
ortalığa çıxıb "mən elədim" demir, zidd gəlir, çəkinir, qaçır.
Qız da Harvardda ildə 125 min dollara tibb fakültəsində oxuyur. Atasından da qalma mirası var. Ən əsası, Bu 2li arasında uçurum var.
Qız oğlanı sevir, oğlan qızın məşğul olduğu vaxtda onunla vaxt keçirmək üçün can atır. Amma bu ərəfədə özünün nə qədər bekarmışcasına takıldığını sezir. Sevdiyi qıza 12 qardaşı olmasından danışır. Sonrasında əsəbi şəkildə qıza bunun yalan olduğunu yetim olduğunu deməmək üçün etdiyini, bədənində olan izlərin əməliyyat yox bıçaqlanma olduğundan danışır. Qız ağlayaraq onu hələ də sevdiyini deyir. Amma baş rolumuz " demək sən məni bu halda da sevirsən. Sənin kimi birinin məni sevməyə davam edəcəyini düşünməzdim" dedikdən sonra " səni sevirəm" deməsini gözləyirsinizsə yanılırsınız. Oğlan Bu işin sonunda işıq görmür. Bilir ki qız istəsə belə qızın ailəsi imkan verməyəcək. Həyatın onu uşaqkən necə təklədiyini bilir indi də elə olacağını düşünür. Sevsə də cavabı "yox" olur qızın ona gəlməsi üçün təklif etdiyi yeni şəhərə də ona da. Amma Bu cütlüyə xoşbəxt son görünür The notebook u izləmisiniz? Zengin kız fakir oğlan..Orada Qız uni üçün başqa şəhərə gedir, ali savadlı zadəgan ailədən bir oğlanla evlənəcəkkən o fakir oğlanla yenidən rastlaşıb evlənir. Bu filmdə isə oğlanın qızla yenidən qarşılaşmasını görmürük amma olsa son yenə o "the notebook" filmi kimi xoşbəxt sonluq olardı) bəs nə oldu da oğlan fikrini dəyişdi və qıza qayıtdı Həmin o psixoloq.
Bu psixoloq göyün neçənci qatından mələk kimi endi? Kimdir bu desəniz oğlan həbsə düşəndə univerisetin professoru onun o çətin məsələni etdiyini bilib həbsdən çıxardır. Şərti də həftədə bir dəfə terapiyaya getməli və uniyə gəlib işlərində professora kömək etməli, bu sahədə özünü inkişaf etdirməsi idi. Oğlan dehadı onsuz. Göstərilən misalı fırt deyə həll edir atır müəllimin qabağına. Bu zəkası da fotoqrafik yaddaşına bağlıdır. Universitetin kitabxanasından istifadə edərək oxuyur. Sual yaranır bu oğlan madam xadiməlik edir, başı da olsa gedib bu misalı "mən etdim" demir amma niyə unidə vaxt keçirir niyə məhz orada xadiməlik edir? Deyim, içində dərin bir qəzəb var. intiqam var. Bardakı oğlana "150 min dollarlıq aldığın o təhsili mən kitabxanaya ayda 1.5 dollar verib alıram" deyir.
Özünün potensialını bilir, amma bu daxildən qəzəb imkan vermir ona. Qıza da əsəblə qarşılıq verirdi hisslərini ifadə edərkən. Onu da
Mucize doktor serialındakı adil hoca şirinliyində bir obraz oxşarlığında psixoloq həll edir.
(youtube: )
Bu səhnədə tək cümlə olsa belə çox şeyi həll edir. Ona yaxınlaşması və həmin cümlə təkrarı oğlanda təzyiqi yaradır və bir anda təslimiyyət verib ağladır. Çünki uşaqlıq travması olan əksər insanlar günahı özündə bilir. Onunla can dostu olur bir yerdən sonra. Filmin əvvəlində Oğlan tərsdir. zidd gəlib bütün psixoloqları lağa qoyub özünü qovdurur. Amma bu adamla alınır sözləri. ikisini birləşdirən ortaq cəhət ata sevgisizliyidir. Ona əvvəlki qız barəsində də məsləhət verir:
" sən də o da mükəmməl deyil, əsas məsələ birlikdə mükəmməlsiniz mi? "
(youtube: )
Bu arada müəllimin həyat yoldaşı ilə olan bu anısı doğaçlama çəkilib, belə daha gülməli
(youtube: )
Eşqdə filmlərdəki kimi mükəmməl zamanlama olmadığını bəzən fədakarlıq etməli olacağından söz açılır. Bu xadiməlik edən obrazımıza az da olsa aydınlanma verir.
Danışıqdan sonra göl kənarı söhbət baş obrazdan əlavə bizə də işıq olur.
Dünyanı kitabdan öyrənə bilərik, amma həyatı yox deyə nəticə çıxardığım o dialoq belədir:
(youtube: )
Digər məsələ "yollar göstərmək" və "yönləndirmək" arası fərq
Oğlana ya xadiməlik , istədiyi kimi takılmak, bar, klub ya da uğurlu elm həyatı arasında seçim etdirərəkən bir müəllim ona elmi seçməyi yönləndirir. Digər psixoloq isə ona yollar göstərir. Həyat onundur, o necə istəyirsə elə davam etməli olduğunun tərəfdarıdır. Çünki özü də elm elm deyə əlində 1 2 kağızdan başqa heç nə qazanmayıb ailəsi ilə 1, 2xoş xatirəsindən başqa heç nəyi yoxdur. Onu da flashback kimi təkrar edir beynində. Oğlanın özü kimi olmağını istəmir. "Bir məsələdə başı var deyə hökmən o yolla davam etməməlidir" i çəkiclə bizim beynimizə yeridir film. Məktəbdə ikən olur bu uşağın yaxşı başı var fılan peşə olsun o olsun bu olsun ford olsun üstündə də tort olsun sjsjh onun yanlış olduğun öyrədir bizə, gedərsən imtahan verərsən balın ali neftə düşər amma sən müəllimə olmaq istəyərsən , bax bu məsələ. Məsləhətxanada gördüm oğlan farmakoloq olmaq istəyir ailəsi iqtisadiyyatı oxu bala deyib vattafak a, so xadiməlik də olsa inşaatçılıq da lap belə zülüm həkimlik də olsa öz istədiyinizi edin. Müəllim və oğlan arasında bir səhnə var. Oğlan deyir ki uğursuz olacağam. Müəllim deyir uğurlu olacaqsan. Əslində o uğur məsələsi müəllimə görə o riyazi məsələlərin doğru və yanlış isbatı ikən oğlana görə həyatında o düzgün yolu tapıb tapa bilməyəcəyidir. Nəticə etibarı ilə sizin seçimləriniz və baxış bucağınız heç vaxt başqası ilə eyni ola bilməz. Necə olsa o başqası sizin həyatınızdan o bir günü belə yaşamayıb.
"Men seni sen ölenden sonra belə hər gün hər kəsə bizdən danışacaq qədər çox sevdim, özüm ölene qeder de sevəcəm "
Yanında ola ola heç, amma olmaya olmaya zehnən onunla yaşamaq, bir mesajına bir şekline her gün baxmaq, məzarına gedib ona ondan danışmaq ağır hiss olsa gərək