bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

meyxana



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
bayram kürdəxanılı - ti kto takoy davay do svidaniya - namiq qaraçuxurlu - məşədibaba - mehman əhmədli - aydın xırdalanlı - güldürən meyxana sözləri - musiqili meyxana - azrap
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+36 əjdaha

23. haqqında önyarqının bol olduğu, heçkəsin dinləməyə məcbur olmadığı, gəncləri harasa çəkməyən, söz formasında dəyişmə sənəti. bu entrydə ümumi yanaşma probleminden danışacam.
doğurdan da meyxana hamıya xitab etməyə bilər. söhbət oğuz igidliyindən, qeyrət-namus temalarının ürəkbulandırıcılığından filan getmir. mən dinləyirəm, bəyəm oğuz igidiyəm yaxud hər hansı real tanışım şeyimi qaşıya-qaşıya, şalvarımın ortasını xımcımlıyıb şeyimi rahatlayaraq gəzə-gəzə qeyrətdən zaddan danışdığımı görüb ? xitab o mənada deyilir ki, yəni ola bilər sözdən istifadənin, rədifə uyğunlaşdırmanın gözəl bəndlər yaratması həmin kəsə zövq vermir. bu adamlara ok.
insan böyüdükcə inkişaf edər, dəyişməkdə və ya keçmişlə problem yoxdur. məsələn indi aznetin məşhur ateist cavanlarının keçmişi məscidlərdədir. bu pisdir ? nə pisdir, nə yaxşı. müqayisəli müzakirə olunmayacaq hadisədir. atam bakılıdır, mən uşaq olanda evdə ən çox eşitdiyim səslərdən biri meyxana idi. ortalama düşüncə ilə götürsək mən nəticədə oğuz igidi olmalıydım. amma olmadım. çünkü indinin ateistleri-keçmişin inanclıları necə yazılmasından asılı olmayaraq adi ana haqqında şerdən təsirlənirdisə, mən bunun adi şey olduğunu, sadəcə anaya həsr olunub deyə guya xoşlarına gəldiklərini fikirləşdiklərini düşünəcək və söyləyəcək biriydim ən kiçik yaşlarımdan bəri. lakin mən meyxana dinləyirəm (düzü son illər keyfiyyət də düşüb, bilirəm hansı qafiyədən nə çıxar). meyxana dinləmək məni keyfiyyətsiz biri edir ? hər hansı bənd içində dini motiv varsa və gözəldirsə alqışlayıram, qulaq asıram.
ölkədə meyxana dinləyənlərə qarşı ümumi düşük yanaşma var. mən durub əsl meyxana bu deyil, əslində tərbiyəlidir zad deməyəcəm. kvn, bu şəhərdə konsertlərinə 50 manat bilet verib, kənddən bulvara gedənlərlə təxmini eyni zümrəyə məxsus adamlar, o konsertlərdə beldən aşağı zarafatlara güldükləri halda, oradakı klounların meyxana bağlı etdikləri kinayəli zarafatlarına da gülürlər. yəni deyilə bilinməz ki, meyxana qara camaat üçündür, az öncəki cümləmdə qeyd etdiyim kimi görürsüz ki, evində ismayıl yk dinləyən də meyxana zarafatına gülür, bəlli etmir ki, meyxana dinləyir. mən də gülürəm, lakin zarafat kimi saxlanıla bilinənlər gülməlidir. elə sözlükdə 2-3 dəfə pərviz bülbülənin musiqili meyxanasına aid babat zarafatlar oxuyub gülmüşəm.
yadınızdadırsa 1 il əvvəl ictimai sektorun qabağcıl düşükləri dadanmışdı məşədibabaya. məşədibaba qəzəl yazıb, pis deyil, üslubuna görə yaxşıdır. mənə xitab etmirdi məsələn. onun toylarda elə ləzzətli sözlərinə rast gəlmişəm - sadəcə söz sənəti adamları və dinlədiyi, oxuduğu nəyəsə inadkarlığını kənara qoyub o abu-havaya düşənlər anlaya bilər. söhbət fəlsəfi nədənsə getmir. meyxanaçı sadəcə hər hansı bilinən düşüncəni (bəzən orijinal) qafiyəyə, vəznə uyğun çatdıran biridir. meyxanaçıya dair gözləntilər böyük olmalı deyil.
nə bıçaq davası, nə kriminal, nə də nəşə temaları məni cəlb edir. sözdən istər yumor, istər təsirlilik üçün istifadə - mənə prioritet olan budur.
konkret, meyxanaçı dini, vətənpərvərlik, millətçilik yaxud arıçılıq (atıram) haqqında deməsinə görə yox, necə deməsinə görə təyin olunmalıdır.
belə özünü qabağa çəkmək kimi olmasın,aydın xırdalanlı kalibrində bir neçə meyxanaçı ilə söhbətim də olub, çox adam olub həmin yerdə, lakin onlar qeyd ediblər ki, bu qardaş sözü-sözdən ayıra bilir.

bəli, vergidə işləyən anarxist meyxana dinləyir, o krodur. yardırın mənfilərilfklrmklenfjknj. daha çox yazmaq istərdim səbrim tükənir.

* (açıqlama) - gəncləri meyxana olmasa başqa bir şey çəkər. siz elə bilirsiniz ki, pərvizdir, rəşaddır bunlar olmasa o gənclər tarkovski filmləri izləyəcək. məhlə uşağım var. dəli deyil, amma problemlidir ciddi formada. hər gün metroda zadda dava edir. bu adam bir ara sement zavodunda işləyirdi. ordakılar haqqında deyirdi dəhşət həyatdır. sonra əsgərliyə könüllü getdi. indi oranın "romantika"sına qapılmışdı. deyirdi kaş yenə çağırardılar gedərdim. o sabah gedib broylerdə işləsə ora haqqında elə düşünəcək- yaxşı oğlanlar, əla mühit zad. təsəvvür edin əsgərlikdən gəlib hələ də əsgərlikdə qalanlarla telefonda danışır hər gün. çünkü məhdud həyatı var. bu adam rəşad dağlını seçib sizcə özünə idol ? yən pərviz olmasa, başqa sahənin iyrəncliyində batacaqlar. sanki perviz olmasa, perviz düşük-düşük qeyretdən deməsə bunlar hamısı azadlıq, seksual inqilab dalınca düşəcəkdilər ? indi deyəcəksiz o boşluğu başqa şeylə doldura bilərlər, niyə öz qurğunu özünə sərf edən istiqamətə yönləndirirsən ? məsələ burasındadır ki, bu adam belə ya elə pis yetişdirilib və bu pis yetişdirilmənin altında yatan sistem meyxana kökenli deyil.
problemlerin ne olduğunu hamı yaxşı bilir. evvelce ümumi özü dəyişməlidir insanın, adicə meyxana barəsindəki fikirlərdən belə görürəm ki, ən öncül hesab elədiklərim belə dəyişə bilmirlər özlərini. bizde var axı, eyni təməlli problemin public olan və ağır qarşılanan tərəfi tənqid edilib məzələnildiyi halda, özləri də bilmədən həmin kökdən gələn digər problemi öz fikirləri kimi satan adamlar. nə demək istədiyimə dair nümunə :
qeyrət-namus mövzularını tənqid edir, məzələnir, amma bəsit zəka tələb edən "real pul üzərində qurulub, ehe, oyunçular harınlayıb" cümləsini də deyə bilir həmin adamlar. daha başa düşmür ki, qeyrət-namus ayrı ifşa olunmalı məsələ deyil, birbaşa toplumun şüuru, dayaz təfəkküri ilə əlaqəlidir. bu misalı ona görə verdim ki, gözlərimlə oxumuşam eynən belə söhbəti. inanın kı, gedib yaxınlaşacağınız əksər oğuz igidləri də real haqqında məhz belə izahat verər. çünkü harınlamaq, pullu, güclü olmaq haqqında bücür bəsit cümlələr o təbəqənin eyni dərin qatlardan gələn və toplumda formalaşan fikirlər assosiyasıdır. dərinə varmaq istəmirəm yoruluram çünkü, siz əvvəlcə özünüzü dəyişdirin, sonra yanınızdakını, cəmiyyətin kriteriyaları dəyişsin, tələbat olmadıqdan sonra nə rəşad dağlı, nə biləcərili kriminaldan filan deməyəcək. bu cəmiyyətin hər pilləsində belədir. sadəcə bir çox gəncin qız tutmaq üçün kitab oxuduğlarını, intellektual görünməyə çalışmaları, kitab oxumayan qızla evlənməyəcəklərini demələri ilə qızların da kitaba böyük axınına təkan verməyini göstərmək olar. dəyişən nəsə yoxdur. eyni məqsədlər indi fərqli make-up edilir. yəni gördünüz ki, adi süni hərəkata qarşı cinsdə necə reaksiya verdi.

+17 əjdaha

28. https://www.duo.uio.no/handle/10852/34226
oslo universitetində bir tələbənin araşdırması - Meykhana - The poetics of time and space. ərinmədim açdım oxudum, möhtəşəm iş qoyub ortaya.


--spoiler--


8.3 Street#Jargon
The use of dialect, the use of Russian words with their Azerbaijani rules of formation,
the features of aruz metre and the construction of personal onomatopoetic
combinations change the capacity for the different meanings of the words and enrich
them with different ‘extensions’. However, seeking to connect general rules of
grammar to any specific pattern of how such words are formed gives no reason to
epitomize rules, though mainly the formation of the new words can be spontaneous,
personal and ephemeral. However meykhana is a genre allowing usage of jargon in
much higher level than other local genres and traditions. Reasons for that fact could
be that the battle character of the genre invite partisipants to use the language in more
creative ways, and at the same time youngsters have a desire to show their skills
through the only tool they possess in these encounters, namely the language. I have
searched for the most used words of jargon, which I wish to focus on here. I am very grateful to F#rid who provided me with many of these words and has also explained to me the
meaning of them.
Dayday – uncle [from the word dayı]. An uncle can also mean here somebody who
can help one if one has problems.
G!rgeş [also qaqaş] – brother, not necessarily biological but corresponds to the
English colloquialism ‘bro’.
Xod getm!k, from the Russian word ходить [khodit] – to go. A literal translation is ‘to
go the walk’. It means to be tough, to bluff and also to be offensive [e.g. xoddadu –
somebody is offensive]. In the text it is translated as to go high-speed
Razborka – from the Russian verb разбираться [razbiratsya] – to deal, to solve.
Razborka is a noun, which means a conflict, also a fight.
Neşe – marijuana, opium or hashish.
Fırıldağ – a lie.
Nöş – why
Garadskoy – urban. From the Russian word for city, город [gorod].
Cındır – a person without aesthetic taste.
Selenni – villager, from the Russian word for village, село [selo].
Gatıglamag – the artificial verb made from the noun for yoghurt, which is qatıq. This
means ’to talk rubbish’. It corresponds to verbs indicating the utterance of nonsense in
English [‘to blather’].
Çuşka – most probably from the Russian чушка [chushka]. Translated literally it is a
new born piglet. The meaning corresponds to the English concept of a ‘hillbilly’.
Çuşka-muşka – onomatopoetic and diminutive combination, corresponding to çuşka,
above.
Krısa – from the Russian word for rat, крыса [krisa], meaning a miser, someone who
would not spend money if they could help it.
Daş-baş – jewellery [daş – stone; baş – head].
Farmazon – a fashionable person who cares for trends.
Bambılı [or bambulu] – an onomatopoetic word. A person without pride or honour.
Malımatan – an onomatopoetic word, usually applied to women and girls but could
also be applied to men. The meaning is close to bambili.
Xuligan [also xulig!n] – from the word for hooligan, meaning a criminal man or a
rebellious boy or man; also a boy who does not listen to his parents.


--spoiler--

+11 əjdaha

9. füzulinin,nizaminin,şirvaninin sözlərinə deyilən meyxanalar var.24 saat dinləmək istədikdə velotrekin yanında durmaq kifayətdir.düzü orda yönnü başdısını qoymurlar.qısası meyxana yaxşıdı ətrafı pisdi.
(youtube: )

+9 əjdaha

3. kütləvi yatızdırma vasitəsi. çox təəssüf ki, artıq azərbayan gəncinin idealı mikayıl müşfiq yox pərviz bülbülədir. həmçinin son zamanlarda eşitdiyim qədəri ilə dini retorika meyxanalarda geniş vüsət alıb. qısacası savadsız və işsiz azərbaycan gəncliyinin məşğuliyyəti.

+9 əjdaha

33. Millət eminemin freestyle'larına "oyyy blyaaaa" deyərkən, öz meyxanasını ayaqlar altına atıb gizlədir. Halbu ki, yeri gələndə meyxana repdən çox irəlidədi.

+8 əjdaha

38. azərbaycanda bir sub culture halına almış, ghetto-muzun musiqi janrı. əslində rap ilə təməldə birəbir oxşardırlar. bizim bəzi rapper'lara fikir versəniz(bax: epi )
görəcəksiniz ki, onlar rap demirlər, sadəcə bpm-i artırılmış meyxana deyirlər. Özləri belə durumdan xəbərdar deyillər

+5 əjdaha

26. bir sikə yaramayan, avaraçılıqdan doğan, narkomaniya ilə anılan bir şey.
təxmini belə bir şeydi:

gəlin var ki, sik sovuran zəli olur
gəlin var ki, hər duduşda əli olur
gəlin də var toy gecəsi dəli olur
instagramda paylaşanı görmüşəm...

+5 əjdaha

18. dehşetli derecede iyrenc olan bir şey.avaralığın,dava-dalaşın tebliğ olunduğu bir zad.indi de bizim azadlıqperver gencler arasında marjinal bir qrup ortaya çıxıb meyxana sever.meşedibabadan sözler yazırlar statusa zada.

+6 əjdaha

2. bitmesini umduğum halda günden güne daha da çiçeklenen xalq senetidir. evvel bu qeder menfi tesir elemirdi amma artıq suyunu çıxardıqları üçün her eşitdiyim yerde allergiya tutur

+2 əjdaha

15. əgər meyxana dedikdə qarşınızda osturaqdan belə nəsə yazsa, elə həmin səviyyədə olan insanlar arasında partladacaq olan balabey cavid fasonlar canlanırsa, problem sizdədi ,qardaş. bəlkə də başqa bir xalqa məxsus olsaydı belə mənfi şeylər yazmazdız. bizim olan hər şeyi pisləmək simptomlarınızı qırın ,a kişi. məşədibaba kimi yazanları sikimsonik şeylər qələmə alan əksər müasir şairlərinizlə müqayisə belə etmərəm.

+3 əjdaha

11. you tubda azərbaycandan ən çox izlənilən video tərkib

+3 əjdaha

12. muğamdan daha üstün tuturam milli dəyərlərimiz kimi. təbii ki söhbət sırf meyxanadan gedir.

+2 əjdaha

19. ti kto takoy-un yerləşmədiyi bir başlıq. baxın ala. 10milyona şeyliyiriy

(youtube: )

+2 əjdaha

30. j.s. maştağalı

+3 əjdaha

32. Bütün gün beethoven dinləyən kəsim tərəfindən qəbul olunmayan, Sahib çıxmalı olduğumuz Underrated janr.
Nəhayət ki, xaricilərə tanıtmaq üçün belə bir video hazırlanıb.

(youtube: )

+1 əjdaha

8.
(youtube: )

+2 əjdaha

13.
(youtube: )
nifrət etmək üçün bu belə kifayətdi.

+2 əjdaha

34. meyxana reallıqdır, rep isə xəyallarımız.

+1 əjdaha

35. təb və hazırcavablıq tələb edən sənət

+1 əjdaha

36. Bakı şəhərində Maştağada yaranmış, sonradan bütün Azərbaycana yayılmış milli söz sənətimiz.

+3 əjdaha

5. məşədibabaya heçkimi dəyişmərəm
coollarımız üzdə bəyənmiyib ama arada bir qulaq asdığı sənət - musiqi növü
balabəy və onun kimi məxluqların ziyan vurduğu musiqi növü
son vaxtlarda pərvizin biraz rəng qatdığı sənət növü
yenə də məşədibaba bu janrın allahıdı
belə belə işlər



hamısını göstər

meyxana