bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

əhməd haradadır



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
unudulmaz azərbaycan film replikaları - məmmədrza şeyxzamanov - ən yaxşı film soundtrackları - öldürən azərbaycan kinoları - lütfəli abdullayev - ən yaxşı komediya filmləri - qaytağı - nizami kinoteatrı - əliağa ağayev - oqtay mirqasımov
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+13 əjdaha

10. indi fikir verdim ki, bu filmdə feminizm, hətta deyərdim ki, qadın hegemoniyası olduqca qabarıq şəkildə təsvir olunub. hər mümkün situasiyada kişi yazıqlaşdırılıb, qadın daha ötkəmli bir fiqur kimi göstərilib. bir əcnəbi filmi izləsə sanar ki, sovet azərbaycan cəmiyyətində reallıqda olanın əksinə, sovet qadının ailədəki, eyni zamanda cəmiyyətdəki rolu kişilərin rolundan daha üstündür. sanki ailəni kişi yox, qadın idarə edir. bunu, həm obrazların quruluşunda, həm də onların davranışlarında sezmək olur. məsələn, fikir versəniz şirin kişi * əhmədin atası yoldaşı nərgizlə müqayisədə daha fağır, daha yazıq, daha incə səs tonuna malik obraz kimi canlandırılıb. qadına məxsus bildiyimiz xüsusiyyətlərin hamısı yüklənib ona. ancaq nərgizə baxsaq, ona isə kişiyə məxsus xüsusiyyətlər yüklənib: cüssəli bədən quruluşu, yüksək səs tonu. oxşar xüsusiyyətlər əhmədin özündə bir o qədər hiss olunmasa da, * hər halda baş qəhrəman olduğuna görə nişanlısında var ancaq. indi bunların davranışlarına fikir versəniz görərsiniz ki, əhmədi axtarmağa, "böyük" şəhər bakıya şirinin yox, nərgizin getməsi, nərgizin kassir kişiylə * əliağa ağayev olan cəsarətli dialoqu, sonra nərgizin maşın tapması, sürməsi bunlar hamısı cəmiyyətdə qadınla kişinin rolunun tam bərabər hüquqlu olmasına işarədir. həm də şirinin nərgiz çağıranda "qəməndir çağırır" deməsi, zülümovun nərgizi demoqoq hay-küyündən sonra "deputat" və ya "yuxarılardan gəlmiş" biri hesab etməsi, əhmədin bacısının oğlanla görüşə getmək üçün icazə alarkən atasının tez icazə verməsi, sonra nərgizin bunu eşidib qızın arxasınca onu tapmaq üçün düşməsi, zülümovun əhməd haqqında hər yeni məlumat aldıqda gəlib nərgizə "açot" verməsi və ilaxır, bunlar isə ailədə qadının rolunun kişidən daha böyük olduğunu göstərmək üçündür. hələ, eldəniz zeynalovun sarışın qızdan qorxub qaçmasını demirəm -* -*

filmin sonunda bir yerdə deyir ha, "qadın böyük qüvvədir!" - bu məncə yetərlidir filmin çəkiliş məqsədini başa düşməyə. -*

* hipotezimi doğrulamaq üçün bəzi şeyləri çox şişirtmiş ola bilərəm glş glş glş ancaq yenə də hipotezdir

+6 əjdaha

8. - bağışlayın, sizin əlibaba adında ərivüz olmuyub ? -* -* -* -*

+5 əjdaha

1. 1963 ilinde çekilmiş maraqlı azerbaycan filmi. tekce lütfeli abdullayev'in zülümov xarakteri üçün bile baxmaq olar.
zülümov: "buna da bir quş qoyaq."

+2 əjdaha

4. apatda danışan yoldaş zülümovdı

+3 əjdaha

5. ən sevdiyim azərbaycan filmlərindən biri

elə filmlər var ki, gözəldir, keyfiyyətinə söz yoxdur, amma bir dəfə baxdın, bəyəndin sonra rast gələndə baxmağa həvəsin olmur. amma "əhməd haradadır" filmi belə deyil mənimçün. nə zaman televiziyada rast gəlsəm, əvvəli, ortası, axırı fərqi yoxdur, mütləq axıra kimi izləyirəm. yəqin bu filmin pozitivliyi ilə əlaqədardır. bir yandan da film o qədər yaddaqalan, gözəl səhnələrlə doludur ki, izlədikcə deyirsən ki, o səhnəyə baxım, bu səhnəyə baxım, axırda görürsən ki, film bitdi. bunda filmdə rol alan azərbaycanın ən güclü aktyor nəslinin bir çox nümayəndəsinin iştirak etməsinin rolu da böyükdür. " saqqal ramiz" rolunda səyavuş aslannin komendantla olan səhnələri, eldəniz zeynalovun oynadığı əhməd obrazının qısqanc sevgilisi ilə olan səhnəsi, əhmədin ata - anasının şəhərdəki səhnələri, zülümov olan səhnələr və s. bitməklə qurtaran deyil.

amma bu filmi görəndə, barəsində eşidəndə birinci növbədə bu səhnə yadıma düşür: saqqal ramizlə uzundraz dostu küçədə gedəndə qadınlardan söhbət düşür. uzundraz dostu deyir ki, "qadın böyük qüvvədir" elə bu amda bir qadınla toqquşur, qadın heç nə olmamış kimi yoluna davam edir, uzundraz isə az qalır yıxılsın.

+2 əjdaha

9. -bura bax a kişi, mən hər gün bir ər dəyişən arvadlara oxşayıram?

+4 əjdaha

2. - әhmәd, valideynlәrini tapmışıq
+ ola bilmәz, mәnim valideynlәrim 30 il qabaq rәhmәtә gedib
- xeyr, sizә yalnış mәlumat verilib. valideynlәriniz sağ vә salamatdı * glş * izlәyәn anlar

+1 əjdaha

6. - əhmədin anası hələ ölmüyüb
-sən hələ nərgiz xalanə yaxçı tanımamısan
-kəmisyadı , deputatdı ? , yuxardan gəlib?
-zülümov dedi apartdadır. zülümov dedi qurtardı
kimi məşhur dialoqların keçdiyi sevimli və bir o qədər gülməli azərbaycan filmidir.

+2 əjdaha

7. -mən belə evlənə bilmərəm ! sevgisiz..
- sora sevərsən də

- görmürsən burda pul sayıram?! kassanı açıq qoymağa ixtiyarım yoxdu... yoxdu!
- odur bax taksi, min, get!



hamısını göstər

əhməd haradadır