bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

problem of evil



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
şər problemi - tanrıya veriləcək tək sual
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+4 əjdaha

3. Monoteist dinlər arasında yeganə zərdüştlükdür ki, Tanrı bu 3 xüsusiyyətə təkbaşına sahib deyil : omnipotence, omnipresence, omniscience . Bu dində insanlar azad iradəyə malikdirlər və iblisi seçsələr şər qalib gələcək, Tanrını seçsələr Xeyir qalib gələcək. Tanrı ancaq insanlarla birlikdə qüvvət sahibi olur, insanlarsız o bir heçdir. Ona görə də həm bu məsələ, həm də digər monoteistik dinlərdə yaranan paradoksların bir çoxu bu dində yaranmır.

+2 əjdaha

1. pisliyin mövcudluğu ilə tanrının mütləq yaxşılığının uyuşmadığını, dolayısı ilə monoteist dinlərdəki kimi bir tanrı olmadığını ortaya qoyan problem.

tooley təzəlikcə bu problem haqda kitab yazıb amma hələ internetdə tapmaq mümkün deyil. digər bir yaxşı qaynaq isə jordan sobel tərəfindən yazılan logic and theism kitabıdır:

(1) Evil exists: Evl. (pislik mövcuddur)
(2) The existence of evil is incompatible with the existence of a perfect being:
(♦Evl & ♦PrfBng) & ∼ ♦(Evl & PrfBng) (pisliyin mövcudluğu mükəmməl varlığın [hər şeyə qadir, hər şeyi bilən, mütləq yaxşı] mövcudluğu ilə uyuşmur)
(3) There does not exist a perfect being: ∼PrfBng (mükəmməl varlıq [tanrı] mövcud deyil)

konkret desək bu problemi həll etmək üçün atılan heç bir addım uğurlu olmayıb. yəni monoteist dinlərdəki bir tanrıya inanmaq üçün məntiqi çeynəmək lazımdır.

mənbə.

jordan sobel. logic and theism (səhifə 436)

+3 əjdaha

4. iddia belədir:
1. kainatda pislik mövcuddur

2. mükəmməl olan, mütləq yaxşılıq sahibi olan tanrının varlığıyla ziddiyət təşkil edir

3. mükəmməl olan varlıq, tanrı yoxdur

məntiqlə düşünsək biz birinci tanrıdan danışırıq. mütləq, əzəli iradə sahibi. istədiyini edir. heç bir şey var olmadığı bir zamanda, hətta zaman qavramının olmadığı bir zamanda o var idi. əgər o istəsə insanlara səbəbsiz yerə əzab əziyyət verər. bəs sizcə bu onun yoxluğuna bir sübutdur? başdan başlayaq. əmr sahibi odur. hər şey onundur, yəni hər bir şeyə sahib olan odur. o özünü tərifləmiş, gördüyü işləri təqdirəlayiq hesab etmişdir. adi bir insan parçasının onu mükəmməl hesab edib etməməyinin ona təsiri varmı? yaxud bu onu təqdirəlayiq və mükəmməl olmaqdan çıxarırmı? mənim burda verdiyim nümunədə demək istədiyim tanrının insanlara səbəbsizcə əziyyət versə belə, qəddar olsa belə, bu yenədə onun mövcud olmadığına sübut deyil.

biz nəyə pis deyirik? xoşa gəlməz bir şey, ağrı verən, çətinə salan və s. tanrı kainatı yaradarkən müəyyən bir balans üstündə qurub. yaxşılıq və pislik. və biz insanların azad iradəsiylə seçim etmə haqqı. əgər ki, pislik deyə bir şey olmasaydı, yaxşılıq deyilən şey mövcud olmazdı. eləcə də yaxşılıq deyə bir şey mövcud olmasaydı pislik mövcud olmazdı. bu ikisi bir-biriylə iç-içədir. biri olmadan digəri məna qazanmır. cənnət və cəhənnəmdə, birində sonsuz yaxşılıq, yaxşı olan şeylər mövcud ikən, digərində sonsuz pislik, pis olan şeylər vəd olunur. dünya dediyimiz bu yerdə isə hər ikisinin yəni cənnət və cəhənnəmin qarışığıdır. bu oyunun qaydalarını qoyan tanrıdır. pisliyi də, yaxşılığı da o yaradıb



hamısını göstər

problem of evil