27 yazar | 21 başlıq | 58 entry
yenilə | gündəm


#son entrylər 58 yeni entry

azərbaycan incəsənətinin ən tarixi anları 3 klipi ilə dinlənilməli olan musiqilər 2 sertralin   maneskin   dead space   asap rocky   timidus_bot   artificial neural network   post-structuralism   multilateralism   səs dizaynı   dünya   we only write in english to this topic   yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər   #sözaltı fotoqrafiya 4 canəli ələkbərov   neslican tay   ankara   kənd yorğanı psixologiyası 2 bir daha təkrar etmək istənilməyən səhvlər 5 munchausen sendromu   trainspotting | kino   2021 boğaziçi hadisələri   ambulance | kino   sözaltı sözlük 3 hidrogen rabitəsi   testng   qış 2 children of men | kino   yazarların paylaşmaq istədikləri şeirlər   gta: the trilogy - the definitive edition 2 web developer alətləri   rumıniya krallığı   citizenerased   Kimisə peysər çıxartmaq   mrt   something in the way   öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar 2 hərb və sülh   monkey orchid   cin mikrorayonda | kino   verdiyin pula dəyən şeylər   character arc   alec baldwin | kino   haillucifer   masturbasiya 2 üç dənə uşağım var üzr istəyirəm 2 kodlaşdırma 2 uncharted   #sözaltı radio  









yazarların ən sevdikləri meyxanaçılar

|

facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Ən sevdiyim əruzun şahı olan Vüqar Biləcəridir, hayıf kəbleyidən.
    Digərləri isə : Pünhan Alatavalı(azim), Aydın Xırdalanlı(dahi), Məşədibaba(2.nəsil əcdad), Rəşad Dağlı(partizan), Ruslan Müşfiqabadlı və Rüfət Dahidir.
    2. bir şeiriyyat, əruz sevən biri olaraq aydın xırdalanlı, sonra da vüqar biləcəri.meyxana tarixi aydından əvvəl və sonraya bölünür. onun kimi hər qafiyəsi original fikir səsləndirən demək olar ki yox kimidir. axund azər məktəbi elə-belə adamlar yetişdirmir. aydın əvvəlki kimi (2001 de gəlsin) qalsaydı, bu gün ona yaxın dura biləcək ikinci bir adam tapılmazdı, həm də meyxana indiki kimi zir-zibillə dolmazdı. vüqar biləcəri də öz dəsti xətti ilə seçilirdi, amma heyf çox cavan və vaxtsız getdi. Allah hər ikisinə rəhmət eləsin.
    maştağa məktəbindən indiyə kimi ən savadlı kadr kimi elçin çıxıb. deyirlər ki, o vaxtları məştəğə toylarında ağasəlimin yanında həmişə bir stolu boş qoyarmışlar hörmət naminə. bu da çox vaxt həmin stolu çəkib altına oturarmış. həm güclü deməyi var idi, istər deyişmə, istər musiqili meyxana, avazı da çox super, həm də kənd əhalisi ona toylarda dəhşət şabaş verərmiş. köhnələr bilir, o vaxtları toylarda çox belə dəxlisiz adət var idi, göydən pul səpmək, indi də var, amma çox az edirlər. toya az pul yazdırıb, amma ortalıqda pul cırmaq. o zamanlar da ən çox şabaş elçinə gedərmiş. bilə-bilə məşədibabaya öldürdülər. rəvayətə görə, qafiyə də deyəsən "bir səndə, bir gün məndə" olub. məşədibaba deyirdi ki, mən içkili idim ona bir dənə bıçaq vurdum, sonra meyiddə 3 dənə gördüm. həm kərimlə ağamirzə onu maşında bir xeyli kəndin içində fırladıblar ki, qan itirsin, ölsün. nə maraqlıdır, vaxtilə ana üstündə bir-birini vuran meyxanaçılar illər sonra nənə zarafatı eləməyə başladılar, sanki nənə ana deyil də. atanı peysər çıxarsan da olar, əsas özün çıxmayasan.
    rəşad nə qədər qırğın desə də, həmişə rəqibin alçaldır. bir də çox mənəm-mənəm deməyi var. iki sözündən biridə böyük qardaşlara, içəriyə salamdı. nolub ala? şairsən normal məsləhətli, cavanlara örnək ola biləcək söz denən də. elə nəşə, narkomaniya, türmə həyatı..
    bir də musiqili meyxananı efirə çıxaran nizami rəmzi olub, onu da məştağa məktəbi bəyənmirdi, həm ağasəlim ilə arası yaxşı deyildi. ağasəlim o ekolun ağsaqqalı idi deyə, nə deyirdi o idi. amma, tam səmimi güclü biri olmayıb, bəlkə də yaxşı deyən vaxtları olub, 90-ların video kassetlərində ortabab deyir həmişə, eynən ağamirzə, bacısıoğlu.nə vaxt baxırsan əli qulağının dibində. həm o vaxtdı ədəbi dil baxımından meyxana o qədər inkişaf eləməmişdi. soxasox idi konkret, təki sözlər düzəlsin. ən asan qafiyəli sözlər də "an", "ət" sonluqlu sözlər.
    əruzda parıldayan digər sima pünhan alatavalıdır. gələcəyi parlaqdı. təki o da yolun azmasın.
    hə bir də efirə yaxın olan, palatka məclislərindən uzaq meyxanaçılar da var. vüqar maştağalı, namiq məna, namiq qaraçuxurlu.

    heç kim ram edə bilməzdi məni əzəldən,
    bir sevgili cananın önündə farağatdım (aydın xırdalanlı)

    mənə də indiki əsrin yeni fəryadı deyərlər,
    buna nakam qalan eşqin acı fəryadı deyərlər (vüqar biləcərli)

    əgər min-min canım olsa, fədadır istəsən verrəm,
    sənə,dilbər, olan yerdən dilim gəlməz deyim yoxdur (məşədibaba)

    sual verilsə pünhana, ölüm deyilmi ayrılıq?
    cavaba yox ehtiyac, sual özü cavabdır (pünhan alatavalı)

    beşincini də deyəcəkdim, vüqar imkan vermədi
    3. Meyxananı tv ekranlarına çıxaran ilk ustad Nizami Rəmzi
    Allah rəhmət eləsin sənə, şair.
    Bu meyxanasınınsa yeri ayrıdı, uşaqlığımı xatırladır.
    (youtube: )


    (bax: nizami rəmzi) (bax: ustad)


sən də yaz!