46 yazar | 30 başlıq | 90 entry
yenilə | gündəm


#son entylər 90 yeni entry cəmiyyətə demək istənilənlər 17 yüz ilin yalanları 7 koreya serialları 7 shura   xoşladığın qızın heç bir sosial şəbəkədə olmaması   sözaltı meme 2 qısqanclıq   əfsanəvi albom qapaqları   ikinci qarabağ müharibəsi 4 qıy vaar! 2 getcontact   mubi.com 2 penelope cruz   öldürən facebook şərhləri   26 sentyabr 2021 almaniya seçkiləri 5 #sözaltı fotoqrafiya 2 varlıq və yoxluq arasında   fuad rəsulzadə   erqoterapiya   metroda kitab oxumaq   qarabağ   koreya serialları 6 gecəyə bir mahnı paylaş 3 game of thrones   kiçik xoşbəxtliklər   the trial   heç vaxt axtarılmayan adam 2 dirilmə   yazarların sərxoşkən elədiyi umbaylıqlar   sözlüyün getdikcə maraqsızlaşması   yazarların qısa ədəbi nəsrləri   zion clark   vitor pereira   yadedirik.az   7-ci bakı beynəlxalq kitab sərgisi   cəmiyyətə demək istənilənlər 12 global citizen festivalı   qaya vokal kvarteti   illərdir dəyişməyən şeylər 3 yazarların 17 yaşlarındakı hallarına deyəcəkləri   günəş sisteminin ən kriminalni planeti yupiter   the dyrus treatment   hillel slovak   öldürən facebook statusları   reinkarnasiya   yaran family guy gag-ları   bakı dövlət universiteti   kök olmaq   azərbaycanda karantin rejimi 4 gecəyə bir şeir paylaş   hipoqlikemiya   əzilmə hissi   ubi sunt  







soyuq günəş

| kino

facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
-
    1. 21 aprel 2021- ci il tarixində youtube-da yayımlanmış olan Soyuq günəş filminin ssenaristi Sədaqət Kərimovadır. Film real hadisələr əsasında çəkilib.

    --spoiler--

    Filmlə bağlı son 3 gündə hədsiz dərəcədə statuslarda gördüyümdən izləməyə qərar verdim. Gözləntilərim yüksək idi lakin qarşılaya bilmədi. Hərkəs statuslarda ağlamaqdan bir təhər olduğunu, gözyaşlarının sel olduğundan bəhs edirdi. Bilmirəm aktyorların tam rolu oynaya bilmədiklərindənmi ya bu tip hekayəıərin hədsiz çoxluğundanmı heçbir duyğusal bir emosiyalar keçirmədim.
    Keçək filmin özünə. Film iki gəncin birbirinə olan sevgisindən və bu sevgiyə qarşı çıxan insanlardan bəhs edir. Yarməd kasib ,çətin dolanan ,tez-tez işləmək üçün harasa gedən bir gənc idi. Yarqunad ailəsinin kiçik qızı, 18 yaşında olan, gözəl, ağıllı qızdır. Bu iki gənc eyni kənddə qalır ,gizlin görüşüb xoş vaxt keçirirdilər. Ən sevdiyim səhnəsi oğlanın tütək çalaraq qızı çağırması idi. Nəysə axşamı bunlar toya gedirlər, ordada adətə görə yaşca böyük oğlanlar oynayır ,oynayarkəndə hansı qızın qarşısında oynasalar o qızda onunla oynamalıdı. Osman deyə bir gənc yarqunadın qarşısında oynayır deyə adətə görə yarqunatda onunla rəqs edir. Tabi bu sırada Yarməd dəliqanlımız əsəbləşir, əlimdən bir qəza çıxacaq aurası yaradıb toydan gedir. Sonra qızlar toydan qayıdanda yarqunadın qarşısını kəsir trip atır. Sən niyə oynadın tərzində birşeyləe deyir, yarqunad qızımız da deyir ki, gözləyərdin məclisin sonuna qədər səndə qaldırardın məni oynamağa. Bax burda çox qəşəng deyir, ağıllı qızdır dedim içimdə izləyərkən. Nəysə sonra qızın qardaşı gəlir, heç sevmir bu yarmedi harda görsə qovalayır, bacımın yanında görməyim səni deyir. Nəysə bu qardaşın yarmedlə suyu barışmır filmin sonuna qədər. Qızın anası da bunlar arasındakı münasibəti bilir. Amma o da nədir? Anası zengin kocaya verəcəm səni deyir ancaq. Yoldaşını da ocür razı gətirir. Filmin ən mənasız getdiyi hissə məncə odur. Ata necə 18 yaşında qızından fikir almadan get xəbər elə gəlib istəsinlər deyir? Lap deyək o cür adət var, bu adətin olması belə mənasızdır. Uşaq nə üçün dünyaya gətirir bunlar?
    Nəysə, bu qızı gedib məhs Osmana verirlər. Nə hikmət nə təsadüfsə kənddə qızda oğlan da qurumuş kimi bu Osmanla nişanlanır. Bu vaxt yarmeddə qaçaq deyir amma yarqunad ailəsini düşünür öncə sonra mən sənsiz yaşayanmaram deyib qaçırlar nişanın səhərisi. Təbii ki,qızın qardaşı anlayır və tapıb oğlanı döyüb qızı da ata mindirib evə gətirir. indi gəldik yenə mənasız səhnələrə. Deməli bunların görüşdüyünü deyən və görüşüb nələrsə etdiyini deyən Osmandır, osmanda bunları qızın qardaşına deyir. Nasıl bir genişlik ,yarabbim. Nəysə, sonra qardaşıda osmana bir şillə vurub yerə yıxıb minir osmanın atına. Niyə o şilləni vurursan? Sənin bacın sevdiyiylə danışır ,bu yazıq nə etsin? Nəysə sonra bu atı çapa çapa gedir çıxır toy danışıqlarının üstünə sakit durur, tabi əsəbini onsuz çıxarıbdı. Ara yerdə çünki osman getdi. Amma o şilləni sonrakı səhnələrdə yaxşı ki vurub dedirtdilər insana.
    Osman bilə-biləki yarqunad bunu istəmir elə hey dirəşir ki, yoxe mənim olacaqsan. Yarqunad da deyir ki, mən sənə həyat yoldaşı olmayacam. Osmanda mənə də osman deyərlər deyib bu gazla onları satır onsuz. Biraz qarışıq oldu amma nəysə.
    Sonra toy olur, yarmed toyu basır, dava qırğın qopur o sırada sona deyə qadın gəlir ki, bəs 2xi dünya müharibəsi başladı. Və filmdə də artıq hadisələr dəyişir və tək əsəb olduqlarınız, qızın anasıvə osman olmur. Yarmed orduya yollanır və əsla qayıtmır. Bəli,bəli bu adam mənim ailəm, gözü yaşlı anam ,bacım var demir, deyir ki yarqunad evləndi mən geri qayıdanmaram və qayıtmır. Nəysə bu vaxtlarda da yarqunad toxunsan səni xəncərdən keçirərəm deyir osmana, osman tərəfindən döyülür ,sonra atası evinə göndərilir, atası evində dəyəri başa düşülür amma artıq çox gecdi deyilir, hamı minpeşman olubdu, ata oğul birbirini qırır , ana arada katalizatorluq edir və qəmindən kədərindən bir təhər olan yazıq qız olur və yarmedin ailəsi. Nəysə vaxt keçdikcə yarmeddən heç bir səs səda gəlmir, hamı onun öldüyünü düşünür, anası bu fikirlər üzündən xəstə yatağına düşür, sonra rəhmətə gedir. Qadın xəstə yatağında olanda yarqunat yarmedin anasına gözü kimi baxır, qulluğunda durur. Öldüyündə isə yarmedin evinə köçür və deyirki o ev odunsuz qalıb, işıqsız qalıb , yarmed qayıdacaq qayıtdığın da üzülməsin. Naif ürəkli, düşüncəli qızımız 30 ildən çox o evdə yarmedin sevgisiylə yaşayır. Təbii ki böyütdüyü də bir uşaq olur, yarmedin bacısının 3cü uşağı. Vəə gələk yenə adamı əsəbləşdirən səhnəsinə. Filmdə yarqunadın anası qızını görmək üçün evə gəıir onda beşik görür uşaq səsi eşidir. Bu nədir ? Deyir baldımızın uşağıdı dedim 3cüdü onsuz ver mən baxım o da sağolsun verdi. Lan siz məzələnirsiz?! Bu hansı düşüncədi? O uşağın nə günahı var lan? Niyə doğma anasından atasından ayrı böyüsün axı? Çox ağır travma yaradan birşeydi və bunu hə hə qızım yaxşı iş görmüsən deyərək necə insanların qarşısına çıxarırsız? Bugünkü gündə birbaşa şahid olduğum bucür hadisə var. Hansıki qız evlənəcəyi günə az qalmış bilir ki, anası bildiyi əskində bibisidi, doğma anası 3cü uşağını dünyaya gıtirəndə ifritə qaynanası ver uşağı qızıma o böyütsün özüdə uşaq bilməsin sən onun anasısan deyib qan uddurubdu. indi necə bu cür insanlara bunu hə yaxşı etmisən deyə insanlara təqdim edirsiz?! O ana üçün də, uşaq üçün də çox ağır birşeydi, onsuzda bizim xalq hər filmdən mənfi olan hərşeyi müsbət qəbullanandı, indi təzədən 3cü uşaqların bibiyə flankəsə verilmə modası qayıdacaq. Nəysə.
    Qız bu oğlanı böyüdür, oğlan alim olur ,türkiyədə gedir konfransa orda dincəlməyə kafeyə girir bir qızın yarqumed mahnısı ifa etdiyini eşidir, atasının onun atasl olduğunu öyrənir aralarında bir sevgi başlayır. Deməli yarmed müharibə bitəndən sonra həpsə düşməsin deyə qayıtnır, Allahın 1 məktubunu da yazmır, həm anasının ölümünə səbəb olur,həm yarqunadın boş boş illərlə onu gözləməsinə. Özü də gəlir 3 ilin tamamında evlənir. indi bura qədər dedim nəysə, adamdı ,yedirmir qüruruna sevdiyinin evləndiyini ona görə qayıtmır. Amma filmdə senarist elə edir ki, adam sonlara qədər bu adama tüpürmək istəyir. Bu insanın qayıtmama səbəbi bariz ortadadı, çox sevib yarqunadı, evlənməsini uşağının olmasını həzm etmir ona gprə qayıtmır ,a bəs bunun anasının nə günahı var? Niyə 1 məktubda olsun yazmadın yaşayıram yaxşıyam deyə. Nəysə sonra bunlar qayıdır uşaqlarla bərabər kəndə yarmed bir neçə gün qalır orda. Təbiiki gedəndə şoka düşür yarqunadın orda olmasına, öz həyatını gözəlliyini heçə sayıb ona sadiq qalmasına. Qınamıram çünki o vaxtlar hər adamın işi deyildi adətlərə qarşı gəlmək, amma qız gəlibdi. Amma bu axmaq anasına bir məktub yazsaydı qız da heç olmasa bu qədər yol gözləməzdi. 30 ildən sonra yarqunadda gördüyündə inana bilmir, səhnə təsirləndirmədi məni çünki aktyorlar da rola tam girmirdi. Nəysə axırda da yarmed haqlı olaraq ailəsinin yanına qayıtmalıdı, yarqunad da get yenə mən xəyallarımdakı səninlə yaşayaram kimi sözlər deyir amma deyəndə də yarmedi pis adam kimi göstərir. Yarqunad sədaqətli olaraq uenə yolunu gözləekən ölür, yarmed isə vəfasız olaraq gedir ailəsinin yanına. Və filmə gələn rəylərdə də yarqunaddan ancaq danışılır. Hekayə tək tərəfli işlənilibdi. Nə qədər yarmedin acı çəktiyi deyilsə də bu göstərilmirdi. Hər iki insan üçün də çətin vəziyyəti ssenarist dırnaq arası feminist tayfasının əlinə "erkek milleti hepsi aynı"kozurunu verir.

    --spoiler--

    Baxın yüzlərcə həqiqi hadisələr əsasında yazılmış hekayə və romanlar var. Yarmed və yarqunad sevgisi kimi bənzər həndə çox bənzər hekayəni də türk oğlan alman qız hekayəsində dinləmişdim. Fərq bilirsiz nədir? O hekayədə bucür müharibə qurbanı, ana fitnəsi üzərindən bambaşqa tərəflərə yayılmışdı amma sonda qovuşanda belə ölüm vardısa o ölümdə hər ikisinin necə param parça olduğunu adam ruhunda hiss edirdi. O hekayədə biz təkcə qadının çəkdiyi çətinliyi yox kişinində çəkdiyi çətinliyi görürük. Heçnə olmamış kimi evləndi düşüncəsini məhs soyuq günəş filmi yaradır. Həyat tək yarqunada çətin deyildi, yarmed müharibə dönəmində nə yaşadı, türkiyəyə qaçanda nələr yaşadı onlar da qeydedilməli idi. Amma sadəcə hamının onu qınayacağı nöqtələri verdilər.
    Bir qadının əzablı həyatı başlığı olsa idi filmin ümumi başlığı bu qədər eleştirməzdim, amma film hər ikisinin sevgisindən bəhs edir və bu filmdə yarmedin sevgisinə böyük haqsızlıq edilir.
    2 saat 5 dəqiqə olan bu filmə ayırdığım vaxt üçün heyfslənirəm. izləmək sizə qalıb, lakin mənim üçün qaş yerinə göz çıxaran filmlər siyahısına daxil oldu.
    2. Çoxdandır azərbaycan filmi izləmirdim. youtube-da qabağıma çıxdı. izləmək istədim, 30 dəqiqə dözə bildim. birbaşa spoileri oxudum.

    Ortada bir əmək, zəhmət olduğu bəllidi. Mənim gözümə çarpan 1-2 mənfiləri yazım. Bizim kinoda sözləri yazıldığı kimi demək ənənəsi hələ də bitməyib deyəsən. Kinoda hadisələr kənddə cərəyan edir amma məişət üslubunda danışan yoxdur. Birdənə rəsmi üslub, birdənə rəsmi üslub, səbail rayon sakinləri belə danışmır. Ləzgi filmidir amma ləzgicə danışığa az da olsa yer verərdilər gərək.

    Gördüyünüz kimi ssenariyə filan girmədim heç. Yalnız obrazların nitqləri və diksiyaları, mən bulara fikir verdim. Belədə dram filmidir, yüzlərlə lazımsız dram filmlərini bizə "zorla" yeritməsəydilər bəlkə də fərqli düşüncədə olardıq, hətta ağlayardıq -*


sən də yaz!