+2 əjdaha
1. gibi serialının 2.sezon 1. bölüm replikasıy:"yalvaççım, ben seni çok iyi anlıyorum, sen şuanda kendini mahçup hissediyorsun. ama senden ricam, hissetme kardeşim ya. hatta belki bu senin halter egondur."
i:"hahahaha,ulan Yılmaz ne adamsın ya"
e:" ulan ben yaptım ya bunu benim şakam olarak. ben yaptım ya! yaptım ya tavuk pilav yerken!"

