bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

camaat nə deyər sonra



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
azərbaycandakı problemlər - sözaltı roman - ictimai qınaq - orta statistik azərbaycanlı - qız uşağının bu vaxtı bayırda nə işi var - mustafa kemal atatürk - meyid namazı - intihar - darıxıram deyə status yazmaq
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+28 əjdaha

14. bir dәfә evdә intihardan söz düşmüşdü nәnәm dedi ki, qızuşağı özünü öldürmәz camaat nә deyәr sonra, demәzlәrmi bu qızın dәrdi nәymiş,görәsәn, ondan sonra nәnәmlә mübahisә elәmәyi dayandırmışam . niyә özünü öldürürsәn ? hәyat gözәldi zad nә bilim başqa bir şey deyәydi camaat nә deyәr sonra nә dedi da . mәn ölәndәn sonra camaatın nә demәyi nә vecimәdi dedim. mәni günahkar çıxardılar ki, sәn özünә görә yaşayırsan, eqoistsәn, onda çıx nә istәyirsәn elә, vecinә alma camaatı. insanı әsәbdәn partladanda da odur ki, belә düşünәn adamlara cavab da verә bilmirsәn.

+19 əjdaha

1. " kişi gelir eve arvadını başqa kişiyle yataqda görür deyir sağol arvad, bugün saba siqaretde çekersen sen"

her ne qeder çoxu bunu letife kimi danışıb gülsede azerbaycan insanının * ele türklerde de tefekkürüne * mentalitet dedikleri haqq hesab gönderilen ince bir mesaj var letifenin içinde. bizim insanımız üçün onun arvadının başqa biri ile elleşmesi arvadın siqaret çekmeyinden daha normal haldır."

misalla başa salım, demeli meselen novruzelinin qızının 26 yaşı ve qalın qaşları hemçinin bığları var, novruzeli qızının qaş ve bığlarını almasına normal baxmır " camaat ne deyer sonra" deyir, ama qızının qonşudaki qaqaşa memesinin bir ucunu aşıb gösterdiyinden xeberi yoxdur. hetda iki memesini, hetda qaqamın memeleri dillemesinden, hetda qızının daldan veren bakirelerden olduğundan, hetda qızının min bir telefon markasındaki videoda daldan vererken çıxartdığı seslere qulaq asıb her gece ruçnoy çeken qaqaşlardanda xeberi yoxdur.

sen küçede açıq saçıq geyinme qızım, camaat ne deyer sonra, ama qonşunun oğluna daldan vere bilersen.

ama yoo sen siqaret çekme qızım, bığların saralar camaat ne deyer sonra.

+10 əjdaha

12. oturaq həyat tərzi keçirən insanların həyat fəlsəfəsini müəyyən edən amil. nə dərəcədə güclü təsirə malik olduğunu hər dəfə görəndə həm heyrət həm lənət edirəm.

1 avqust 2014 cəbhə xəttində atışma başlayandan sonra cəbhə ilə bağlı bir çox videolar ortaya çıxdı. çıraqlı kəndi, tərtər, ağdam kimi sərhəd bölgələrində erməni postu ilə üzbə-üz yaşayan ailələrin videoları paylaşıldı. baxdıq, bəziləri kədərləndi, bəziləri qürurlandı ki necə qorxmaz millətik(!), bəziləri də dedi ki ala insan orda niyə yaşasın axı. niyə? bax o sualın axırı camaat nə deyər sonraya gəlib çıxır.

baxıram videolara, evin qapısı erməni postuna baxır, güllələnməkdən deşik-deşik olub link , deyirsən ala bu adamlar niyə burda yaşayır? ehtimallar var;
-birinci ən böyük səbəb/ehtimal odur ki; evini satsa alan olmaz, bu adam hara hansı pulla getsin?
-və ya, dövlət o ailələrin ordan qaçmasına icazə vermir ki deməsinlər ki millət torpağı atıb qaçır(!?) (əmin deyiləm ancaq adamın ağlına başqa bir şey gəlmir.

evini satıb hara getsin məsələsi qalır bircə, ama videolara baxanda bir iki ev gördüm, hiss olunur ki yeni tikilib, yeni tikilibsə bu adam niyə tikib burda? uzaqda tikəydi.

torpaq şirindi, atıb getmək istəmirlər falan hamısı boş şeydir, 5-10 yaşlı uşağını erməni gülləsi altında böyüdür adam. başa düşürəm imkanı olmadığı üçün gedə bilməyənlər var, amma, videoların birində kəndlinin biri nə desə yaxşıdı? :
- (..) vətən şirin şeydi, torpaq şirin şeydi, adam qoyub qaçmaq getmək istmir, onun adı da pisdi, deyillər ki aə torpağı qoydu qaçdı, yəni ölsək də qalsaqda bu torpaqlardayıq(..) video link

ala?? adam erməni gülləsi altında, "camaat nə deyər sonra" ideyası ilə yaşayır. düşünün, çıxıb getsə, o adamların heç birini bir də görməyəcəyi yerə getsə belə, yenə də o adamların onun haqqında deyəcəklərinə görə getmir. bu, məhşur olmaq üçün intihar etmək məsələsi qədər xronik bir xəstəlikdir. problem sadəcə o kəndlidə deyil əlbəttə ki, ona "torpağı attı getti biqeyrət" deyən camaatdadır həm də.


qızların görücü üsulu ilə məcbur evləndirildiyi bir cəmiyyətdə başqa sözə ehtiyac yoxdur.

başqalarının həyatını yaşayırıq, başqalarının fikirləri ilə.

+8 əjdaha

18. kiminsə başqa birinin həyatına qarışma haqqı yoxdur.camaat nə deyər sonra? məntiqiylə hərəkət etsek, nəfəs alan ölülərdən fərqimiz olmaz. axı nəyə görə həyatımı insanların nə düşünəcəyini fikirləşərək yaşamalıyam? onsuz danışmaq istəyən nə qədər düzgün olsam belə, analiz edib mütləq nəyisə tapıb çıxaracaq.

və fikir vermişəm bu camaat çox vaxt özündə olan səhvləri başqalarında görür. bu yerdə sözlərimi bu atalar sözü ilə bitirmək istəyirəm: öz gözündə tiri görmür, başqasının gözündə çöp axtarır.

+8 əjdaha

19. evde qopmuş davaların birinden sonra eseble "özümü öldürecem, hamımız rahatlayacağıq" deyende aldığım cavab.
"özünü öldürsen, camaat ne deyer sonra? zibili var idi yeqin, öldürdü özünü deyerler!"
menim ölümümden çox tesir eden camaatın deyecekleridise, heşzad.

+6 əjdaha

3. ya camaat ne deyir onu etmelisen ya da "ne etmişem ecceb etmişem" deyib dimdik durmalısan. 90% millet de bu ikisinin arasındadı ona göre düz gelmir

+5 əjdaha

2. ataların bir növ juri, söz sahibi senzura idaresi nümayendesi kimi görülen cemiyyetde en çox işledilen ifadelerden biridi. bu ifade camaatın ne qeder dedi qoduya meylli olduğunu, onda bunda qüsur axtardığını gösterir. bir de bunun esas sebebi dövranı keçmiş adamların heç cür yeni neslin onlardan daha çox ağıllı, daha bilgili olmasına inanmamasıdır. hemişe daha ağılsız, daha çox sehv etmeye yünelik görürler cavanları. ona göre de öz qanunlarını yeritmeye çalışırlar ve neticede "camaat ne deyer sonra" fikirleri yaranır.

+4 əjdaha

5. camaat ne deyer sonra deyiminin çıxma sebebi başlıca olaraq insan övladının bekarlığınnan qaynaqlanir. yeni sen bekar oturmusan, elemeli hecne yoxdu ama bomba oglan, qiz, xala olmaq istiyirsen. eleyeceyin sey 1 yerde oturub yanıva birini de alırsan gelen keçende sehv axtarmağa başdıyırsan. özünnen başqa hamıda ola biler. dost tanış, yoldan keçen. iş o veziyyete çatır ki sen olursan namus qiryet abidesi. ve sene qarşı fikirde olanlar gelmeli olur geyrete. ama o qeder heyasız olmalısan ki ağzıvı heçkim yumammamalıdı. altdan altdan yarı zarafat yarı gerçek. ele vurursan ki söznen dişleri qırılır tökülür, ağzı bürüşür söz diyemmir. seni eşiden qulağı qızarır.vobşim söz tapammir demeye. bele bele işler.

+4 əjdaha

13. "get saçlarivi kesdir,qonshulardan ayibdi"

+4 əjdaha

7. "camaat nə yeyər, nə geyər" hesablayan xalqın vətəndaşlarının daha bir hobbisi

+3 əjdaha

15. türklərdə bu ifadə "el-alem ne der" di.sadəcə türklərdə və bizdə belədi yoxsa başqa millətlərdə buna oxşar bir ifadə varmı görəsən?

+2 əjdaha

8. bu "ifadə" cahil xalqımızın milli xüsusiyyətinə xas olan məhşur bir sözdür, misalçün, "kənd toyu" qavramını mükəmməl mənimsəmiş bir evdar qadının müasir düşüncə sahibi qızına çox hallarda verdiyi cavab.

+3 əjdaha

4. senin atan oxumuş adamdı. sende oxu, camaat ne deyer sonra.



hamısını göstər

camaat nə deyər sonra