bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

abbas kiarostami



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
iran filmləri - kənarda qalmış izlənməsi lazım olan filmlər - copie conforme - unudulmaz film replikaları - az bilinən mükəmməl filmlər - kaş ki ölməyəydi deyilən məşhurlar - film fiction - taste of cherry - jean-luc godard
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+7 əjdaha

7. inqılab sonrası iran kinematoqrafiyasının ən böyük şairlərindən biri; totalitar rejimin sıxışdırması nəticəsində, minimal imkanlarla, hipperrealist hekayələr (yaşanan hekayələrdir bunlar) yaratmış, rejissor.

tısbağalarla da arası yaxşı olan, üstad:

nasıl olur da yaşayabilir
yaşlı bir kaplumbağa
üç yüz yıl
gökyüzünden habersiz.

nema-yı nezdik and life goes on kimi (kökər trilogiyası daxil) hekayələri lentə almış, yeriyən kino.

ayrıca; (bax: mohsen makhmalbaf )


(baxma: 1990 iran zəlzələsi)

(baxma: inqılabdan qabaq iran kinosu)

(baxma: inqılabdan sonra iran kinosu)

(bax: şeir)

+6 əjdaha

1. iran yeni dalğa sinemasının əsasını qoyan insanlardandır. filmlərində çox gözəl uzun planlar və təbiət mənzərələri istifadə edir. fars şeirləri, mahnıları; bizim "azəri" deyəbiləcəyimiz şeirlər və mahnılardan da istifadə edir. 2 kinosuna baxmışam; və tərzini çox sevmişəm. səmimiyyət, təbiilik, lirika, şeriyat hissi verir. baxdığım kinoları:
(bax: taste of cherry) və (baxma: the wind will blow us) .

+2 əjdaha

8. kirastami iran islam inqilabından sonra ölkədə qalaraq sənədli filmlər də daxil olmaqla 40-dan çox filmə rejissorluq etmişdi. son iki filmini italiya və yaponiyada çəkən abbas kirastami 1997-ci ildə “gilasın dadı” filmiylə kann festivalının “qızıl palma” mükafatını alan ilk iranlı rejissor oldu.

kirastami 1999-cu ildi “külək bizi sovuracaq” filmi ilə venesiya festivalının xüsusi jüri mükafatına layiq görülmüşdü.

abbas kirostami iran kinematoqrafiyasında 1960-cı illərdən başlayan “iran yeni dalğası”ının nümayəndələrindən sayılırdı. “iran yeni dalğa” rejissorlarının yaradıcılığında poetik dialoqları, siyasi və fəlsəfi mövzularla bağlı alleqoriyalar mühüm yer tuturdu.

+1 əjdaha

2. iranlı rejissor.
dünya kinosunun atalarından biridir.
sadə kadrlar,sadə dialoqlar və o sadə dialoqların altındakı dərin mənalar.fəlsəfəsi ilə tarkovski,antonioni və bresssonla bir tutulur.
"albalı dadı" filmi ilə dünyaya meydan oxuyan rejissor. filmin mövzusu intihar edəcək bir adamın intihardan sonra öz qəbrinə torpaq atmağa adam axtarması və ya ölməsə, gəlib onu ordan xilas edəcək birini axtarması mövzusudur.
ən məşhur filmi məhz "albalı dadı" filmidir
kiarostami dünya kinosunun sadə oğlanı sayılır. həqiqətən də filmləri sadədən də sadədir.di gəlki bu sadəliyin arxasında fəlsəfi gedişlər,şeiriyyat var.filmləri şeir kimidir. filmlərində iran mədəniyyətindən,sosial mühitindən,dini inancdan tutmuş hər şey göstərilir.
bahman gobadi,cəfər pənahi kimi rejissorların müəllimidir.
iranda şəriət dövləti qurulsa da öz ölkəsini tərk etməyib yenə də yaradıcılığına davam edən rejissordur.
gözləri günəş işığına qarşı həssas olduğu üçün qara eynəkdən istifadə edir,mənə maraqlıdır ki,bu qara eynək kamera monitorunu görməkdə ona mane olmur ??? deməkki olmur və o dünyanın hal-hazırda yaşayan tək-tük canlı kino əfsanəsidir.

baxılması gərəkən filləri :

albalı dadı
külək bizi uçurdacaq
dostumun evi hardadır ?



hamısını göstər

abbas kiarostami