(baxma: yazarların ən sevdiyi moderator )
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
yaşam ve geyim terzlerini tesdiqlemesem de nece deyerler kendi hallerine buraxılmasını istediyim qadınlardır..
bu gün ad günüdür..1444 yaşı olan gözel insan..yaxşı ki doğulub..
xoş bir tebessümle xatırlanan film..christmas filmleri içinde layiqli yerini alıb, imdb'de hemçinin, ilk 50-de olmalıdı indilerde..
her defe filmi xatırlayanda rahatlıq veren duyğularla yanaşı bir tutam da bedbinlik çökür üzerime..lakin neqativ duyğuların hamısını gecikdirmeden qovuram. bezi filmler var, bir toxunuşdur heyata, ele beyenersen ki tenqid etmek istemezsen. it is a wonderful life da bunlardan biridir..
filmde en çox tesirlendiyim şey, esas mesajdan uzaq idi. kişi-qadın münasibetleri ve evlilikle bağlı idi. cidden aileni bir arada tutmaq üçün bir miqdar fedakarlıq şertdir, bunu görürük filmde ve heyatda da görürük..xoşbext evlilikleri müşahide edirem, esasen kompleksiz, egoyu dert etmeyen iki insanın bir araya gelmesi ile olur. burada kiçik bir nüans var ki müşahide zamanı yanılda biler. heqiqi xoşbext evlilikleri terefsiz bir şekilde müşahide etdiyiniz zaman qadınlar daha çox fedakarlıq edirmiş kimi görüne biler, etirazım yoxdu, bele görünür. lakin bu hereketlerin/münasibetin arxaplanını görmek üçün besit bir müşahideçi mövqeyinden başqa bir şeye sahib olmalıyıq. qadınları ve kişileri az da olsa tanıma kimi..qadınları az da olsa tanıdığımız zaman başa düşeceyik ki onlar eks cinsle münasibetde her şey üçün fedakar olmağa hazırdırlar, yeter ki qarşısındaki insanın niyetinin pis olmadığını anlasınlar ve özlerine seçim azadlığı verilsin..az da olsa cinsiyyetçi baxış varsa bir qadından istenilen semimiyyetin görüleceyine inanmıram..mövzudan çox uzaqlaşmadan, demek istediyim qarşınıza o vaxt bir mary olacaq ki siz de george ola bilesiz..
başda behs etdiyim bedbinik meselesine geldikde beli, çoxunuzun anladığı kimi bu george ile, bir insanın xeyalları gerçekleşdirmesinin yalnış bir şey imiş kimi gösterilmesi ile bağlı idi..georgun bütün arzularından keçib heyatını qesebesinin tereqqisi üçün keçirmesi film boyunca içden içe narahat eledi meni. george bütün bunları bir anlamda mecbur olduğu üçün eledi, eger qesebeni o melum iclasdan sonra bütün o ehtirasları ve enerjisi ile terk etseydi kim bilir belke dünyanı deyişecek layihelere imza atacaqdı...
--spoiler--
melek simvolunu ilk gördüyümde teeccüblendim düzü, marozkadaki nastinka kimi bir qız gözleyirdim -* melekle bağlı sehneler lazımsız detallarla bezedilib, bir az daha sade ola bilerdi, xüsusile qanadın qazanılması meselesi gereksiz idi mence.
filmin en önemli ve düşündüren mesajı olan 'göresen men olmasaydım heyat nece davam ederdi?' fikrini hamımız düşünmüşük zaman zaman..can sıxıcı dadı var bilirik, hetta daha çox dehşete düşüren..heyat davam edecek, ailem, yaxınlar bütün o insanlar men yoxmuşam kimi yaşayacaq, varlığım ağıllarına bele gelmeyecek..var olub ölmekden daha berbad bir şeydir, öldükden sonra en azından birilerinin ağlında, üreyinde olacağını bilirsen, var olmamaq ise tam bir heçlikdir, heçlik ise insanı en çox qorxudandır..
--spoiler--
texminen son yarım saatda dini simvollara gönderişler, inanma, semimi olaraq inanama rahatladır insanı..kim olursan ve hansı dinle elaqeliysen inanc deyilen şeyde mistik bir şeyler var doğrusu, insanı rehabilite eden..final sehnedeki pianino müşayetinde her kesin dostluq, sülh ve inancı temsil eden mahnı oxuması o qeder gözel teessürat yaradır ki kaş ki 70 il evvele qayıdıb orda olsam deyir insan...
orijinal adı морозко olan 1964 tarixli sovet nağıl-kinosu..uşaqlığımızın en yaddaqalan, en semimi simvollarından..izlenen onlarca filmin ardından qazanılanaz az buçuk filmi diqqetle izlemek/analiz etmek verdişlerini bir yana qoyduran, heç bir şeye diqqet etmeden sadece izlenen, şüurunu rahat buraxaraq izlenen kino..uşaqlığımızdır efendim, gözel şeyleri xatırladandır..
(baxma: hər il yanvarın 1-i marozkaya baxmaq)
bu yeni ili uzun zamandır arzuladığım kimi keçirirem..uşaqlığımda olduğu kimi, en azından onu teqlid etmeyi bacardım..çeşit çeşit yemek bişirdim, süfreni doldurdum, bezedim..sonra başına keçib yedim.... yedim, uşaqlığımda olduğu kimi patlayanadek -* inde de süfreden çekilib medenmi dinlendirirem biraz..ntvye baxıram bir yandan yeni ille bağlı qeşeng musiqili proqram gedir, gözucu da stolun üstündeki cupcakelere baxıram arada -* yanımda yolkamın işıqları yanıb sönür, kanalın sesinin artırıram..
türkiyede yaşayıb rus kanallarına baxan milletik..daha ne deyim..
В лесу родилась ёлочка
(baxma: nickaltısına yazılmış entryini favori seçən yazar)
(baxma: ciddən var belələri)
online yazarlar siyahısına baxıram.. hımm, ükçü. özü de partizan imiş..yeni partizan gelib deyesen -* 5 saniye sonra anladım meseleni...
28-ci günü beynelxalq kino günüdür..
amsterdamda olan Rijksmuseum açılışa diqqet çekmek üçün alış veriş merkezlerinin birinde muzeyde sergilenen Rembrandt van Rijn'ın Gecə gözətçiləri eserini canlandırıblar...heyeacanlandırdı meni, möhteşem alınıb..
ayasofya başlığına yazmaqla xatırladım arxeologiya muzeyini..muzey gezme, görme heveskarı biri olaraq sizi temin edirem ki bu muzey heyatınızda göreceyiniz en nadir ve gözel tapıntılarla doludur..ve ne qeder şanslıyıq ki uzaqlara getmeye de ehtiyac yoxdu, hardasa ayağımzıın dibidir..ne qeder teessüf edirem ki hemişe sultanahmet, ayasofya ve s. kölgesinde qalır arxeologiya muzeyi, çoxlarını xeberi bele olmur..
menim de xebersiz olduğum günlerden birinde otelden çıxarken resepsiyondakı xanım kiçik bir xerite verdi mene, üzerinde gezmeli görmeli yerler, tarixi abideler işaretlenmişdi..adetim üzre fatihden sultanahmete piyada gelerek ayasofyanın önünde sıra tutduq, belke bu defe içeri gire bilerik ümidiyle..baxdıq sıra qıvrılıb gedir, o arada elimdeki xeriteye baxdım..
- bura baxın, yaxında arxeologiya muzeyi var, belke ora gedek?
yanımdakı dostlar ikisi de oğlan idi ve açığı onlar üçün ferq elemirdi, yeter ki lily başlarını ağrıtmasın -* neyse, yola qoyulduq muzeye doğru..bilet adam başı 10 ya da 15 tl idi, telebe endirimi yoxdu. bilet aldıq girdik içeri..bir de dinleme cihazı kimi bir şey var idi, hansı ki eserlerin yanına gelende qulaqlıqdan onun haqqında xeyli melumat ala bilirsen, bunlar mene bir de ondan aldılar, yeter ki el çekim onlardan -*
geniş qapılardan içeri girdiyin an ferqli atmosferi hiss ediresen..erazisi olduqca genişdi, sehv elemiremse 3 ayrı bina var ve düşünün ki 2-3 saat içinde bir binanın bele hamısını geze bilmedim..ha buarada muzeye girmeden yemek yeyin, böyük ehtimalla acacaqsız ve eger menim kimi gözünüz arxada qalsın istemirsizse seher gedin, belece rahat rahat geze bilersiz..
esas binaya addım attığım an böyük bir heyecanla tesdiqledim öz özüme-yaxşi ki geldim deyerek. ilk qatta ağlımda pişiyiyle beraber mumyalanmış birir qalıb, şekil çekmeye izin var imiş, mumya ile selfiemiz durur hele de -* melumat veren qulaqcıq çox işe yaradı, kifayet qeder melumat ala bilirsen her eser haqqında..bir müddet sonra bu iki yoldaş yoruldu ve sonradan anlatdıqlarına göre onlara maraqsız gelmeye başlıyıb.. heyecandan arxama baxmadan gezirmişem, bir ara onları itirib yeniden tapdım..bu arada sehv xatırlamıramsa okeanus adlı bir büst vardı oralarda, meni çox tesirlendirmiş olmalıdı ki hele de qalıb ağlımda..bir müddet sonra onlardan ayrı düşdüm ve labirent xatırladan bu ihtişamlı muzeyi semereli bir şekilde gezmek üçün yapon turistlerin arxasına düşdüm..bir qeder sonra en möhteşem parçalar olan bizans dövrüne ait möhteşem mezardaşlarının arasında idim..tamamen ferqli bir alemdir, heyret dolu baxışlarımı xatırlayıram..muzeye heyran qalmaq üçün iki parçanı görmeniz kifayetdir yeqin ki: ağlayan qadınlar məzar daşı ve böyük isgəndərin məzar daşı. aşağıda müzeyin web adresinin linkini verecem, mütleq baxın bunlara..isgenderin mezar daşı özünün deyil, adı beledi sadece..ihtişamlı mezardaşları, möhteşem qabartmalarla ince ince işlenmişdir..arxeologiya muzeyi heyata bir toxunuşdur, uzun müddet tesirinden çıxa bilmedim, çox insanda bele olacağına inanıram..
muzeyin nadide parçaları içinde ilk eşq şeiri ve tarixin ilk antlaşması da var..
bir müddet sonra yapon turistlerden ayrıldım ve üst qata geden bir nerdivan gördüm..tam çıxacaqdım ki yoldaşlarım ağlıma geldi ve telesik bir halda aşağıya endim, tam üç böyük nerdivanı böyük addımlarla..
binadan çöle çıxdım ve bunları bir elinde çay digerinde siqaret keyfli bir söhbet esnasında yaxaladım
- heyy, muzeyin dördüncü mertebesi de var imiş, sizi çağırmağa geldim, beraber gezek
sen deme bunlar canlarını götürüb çıxıblar binadan kiçik bir gülme krizinden sonra
-nasıl bir binaysa, dışarıdan 2 katlı, içine giriyorsun 4 katlı -*
http://www.istanbularkeoloji.gov.tr/koleksiyonlar
p.s koleksiyonları ilerledin biraz, okeanos, iskender lahdi ve ağlayana kadınlar lahdini ve daha nece möhteşem eserleri göreceksiz.
defelerce gedib içeri gire bilmediyim kilse..her zaman ecnebi turistlerin uzun bir sırası olur ve her defesinde cayıram gözlemekden..gözlemelerimden birinde yerebatan sarnıcını bir digerinde istanbul arxeologiya muzeyini gezmişdim, yaxındılar bir birine
mescid demeye içim el vermir, esasında indiki zaman üçün ne bir kilse ne de bir mesciddir..tarixdir sadece, ince ince işlenmiş..
(baxma: case work)
freudun savunmasina gore dil sürçmeleri ve sehv oxumalar şüuralti ile bağlidir..indi özünüz baxin -*
çox vaxt da bir alışqanlıqdır bunu etmek..ele ki, iki, üç nöqtesiz cümleler sene çılpaq kimi görüner -*
evvel onu qeyd edim ki esas reng deyil..qırmızı, mavi ve sarıdı esas rengler, diger bütün rengler onların qarışımdan çıxır ve s.. ağ ve qara ise renglerin çalarlarını vermeye yarayır..bu vaxta qeder ustam mene resimde qaradan istifade etmemeyi meslehet görürdü, onun yerine tüng göy, benövşeyi rengleri teklif edirdi..keçen defe gözünü oğurladım ve qara sürdüm ketana..netice olaraq praktika her zaman daha önemlidir, mence alındı...
sistemli bir şeyle meşğul olmaq..oxumaq, işlemek kimi..gencliyin ruhuna tersdi..deli dolu keçmelidi, serhedleri elastik olmalıdı..günün istenilen saatında istediyini ede bilmelidir meselen..günorta ofisde oturmaq yerine çıxıb güeşlenmeli, d vitamni qebul elemelidi, yaş 35i keçdikden sonra bele şeylere heves de qalmır, ehtiyac da...
bu ifade neqativ duyğuları çağrıştırır..çünki bunu biz bu hala saldıq..bir qismimz daim xoşbext kimi görünerek, diger qismimiz de onlara zehletöken kimi baxaraq..cidden insan nelere qadirdi? gülümseyirem indi..sen al normal bir insan hereketini onu ele hala getir ki insanların üreyi bulansın ondan..hemişeki kimi yene deyirem cemiyyet mühakimelerinden daha tehlükeli ikinci bir şey yoxdur..ister neqativ ister pozitiv olsun..şeffaf baxmağı bacarmalıyıq hadiselere, insanlara, onların münasibetlerine..ne var ki bunda? adam yaşamın sirrini tapıb,öz aleminde xoşbextdi, optimistdi,meni niye bu qeder rahatsız elemelidi bu? yoxsa men bunu bacara bilmediyimden, hımm? -*
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343