bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

nuri bilge ceylan



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
üç maymun - kış uykusu - türk kinoları - qibtə edilən türklər - bir zamanlar anadoluda - 2014-cü il cannes film festivalı - bozbaş picturesə gülən insanlar - bütün filmləri izləniləsi rejissorlar - ahlat ağacı - sözaltı sözlük
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+5 əjdaha

10. michel foucault ifadə edir ki: bir cəmiyyət qurduğu/planladığı xəyallarından anlaşılır. bu düsturla o cəmiyyətin tarixini, bugününü, sabahını təxmin etmək mümkünləşir.
razıyam, indi haqqında danışacaqlarım ümumilləşdirməyə girəcək, lakin bundan qaça bilməzdim: məsələ burasındadır ki mən azərbaycanda böyümüşəm və böyüdüyüm illərdə, o torpaqları tərk etdiyim illərdə bizim cəmiyyət olaraq heç bir xəyalımız yox idi.
xəyalları olmayan cəmiyyətlərin isə, onlardan biraz böyük xəyallara sahib cəmiyyətlərə qarşı simpatiyası yaranır.
kiçik ölkədə doğulmuşduq və türkiyənin xəyallarına maraqlı idik. istər mahnı yarışmalarında, istər onların çəkdiyi serillarda, istərsə də dünya çempionatında qazandıqları üçüncülük üçün, onların yerinə də artqlamasıyla sevinirdik. klublarına hələ də azərkeşlik etməyimiz buna ən incə sübut sayılmır?
sonra zamanla hər şey dəyişdi, bütün daşlar yerinə oturdu. fərdləşdik. kozmopolit kimi fikirləşməyə başladıq. artıq kollektivlərin zövqləri deyil, fərd olaraq bizim zövqlərimiz qabarmağa başlamışdı.
və fərd və zövq əlaqələri olaraq, uşaqlığımızla hesablaşmağın vaxtı 2014cü il sayılırdı. nuri bilge ceylan-ın uğuruna sevinənlər, əslində uşaqlıq xəyallarınamı, yoxsa zövqlərinin böyümələrinəmi daha yaxındırlar?
bilmirəm, mən ikincilərdənəm.

nuri, tək, səssiz, çexov hekayələrində rastlaşmaq ehtimalınız yüksək, film rejissorudur. uzun illərdir film çəkir, uzun illərdir filmlərində səhvlərə yol verir və uzun illərdir insan həyatlarından parçaları göstərir.
düzdür, digər filmlərini yetəri qədər bəyənməsəm də, winter sleep sanki, yaşadıqlarımı uzaqlara aparacaq.

+4 əjdaha

2. -- sitat --
biri ölür üzülmezsiniz, sonra sandalyeye asılı hırkasını görürsünüz, o hırkanın duruşu kalbinize oturur.

-- sitat --

+3 əjdaha

11. nuri bilge ceylan kinomatoqrafiyasının səciyyəvi xüsusiyyətlərinin başında mainstream kinonun süjet içərisində hadisələrin drammatik quruluşundan fərqlənən özünəməxsus kompozisiyası durur...onun kinomatoqrafiyasında süjet və ekspozisiya, prinsip etibarilə sanki foto-kadrlardan və gerçəyə çox yaxın hekayələrdən qidalanaraq inşa edilmişdir...bununla da hər bir kadrda vizuallığı ön plana çıxaran və dialoqsuz səhnələrin ağırlıq təşkil etməsinə şahid oluruq...ceylanın filmləri, təsvirdən öncə filmin bədii dünyasına aid səslərlə başlayır və bitir; bunla da ceylan təsvirin səslərlə də yaradılması hədəfinə nail olmağa çalışır...ceylanın ( ən son filmi kış uykusu istisna olmaqla) bütün filmlərində söz( dialoq) təsvirin arxasında dayanır və o, musiqidən mümkün qədər az istifadə edir...
minimalist kino, ilk olaraq təhkiyə kinosundan uzaqlaşmağı əsas alan, kamera hərəkətlərindən aktyor oyununa, işıq tərtibatından məkandan istifadəyə qədər kinomatoqrafiya estetikasını formalaşdıran ekspozisiya texnikasına deyilir...minimalist filmlər, süjet və təhkiyə olaraq hər zaman sadəliyi seçərək, lazımsız əlavələrı bir kənara qoyur, insanın gündəlik həyatında qarşılaşdığı adi, bəsit mövzuların təsvir edir...minimalist yanaşma ilə çəkilən filmlərdə filmin kompozisiyasının həyatın özü qədər sərbəst və ətalətli olmasına çalışılaraq, sadə olan, gündəlik həyatın təfərrüatlarıyla yoğrulan bir mövzu işlənilir və adi həyatda drammatik olmayan anların içindəki drammatik potansialın ortaya çıxarılmasına çalışılır...
nuri bilge ceylan da minimalist kino məktəbinin perspektivini mənimsəyərk, kinomatoqrafiyasında həyatın kinodan daha vacib olduğu prinsipinə bağlı qalır və filmlərdə planları bir-biri ardınca düzmək yerinə, həyatı və sənəti birləşdirməyi hədəfləyir...

+1 əjdaha

12. *bir zamanlar anadoluda* filmindəki muhtar səhnəsiylə mənə filmdən zövq almağın nə demək olduğunu öyrədən rejissor.

+1 əjdaha

5. aldığı mükafatı türkiyədə il ərzində ölən gənclərə və somadakı hadisələrə həsr edən rejissor. filmə baxmadığım üçün nəsə deyə bilməyəcəm. hər halda böyük uğurdu. təbrik edirik.

+1 əjdaha

8. yasujiro ozuandrey tarkovskidən təsirlənən, bir neçə cəhddən sonra, nəhayət ki, kann festivalında palme doru qazanan türk kinorejissor. ilk filmlərində daha çox öz qohumları-tanışları ilə işləsə də, sonradan kontingenti daha da professionallaşdırır. 19 il ərzində 1-i qısa, 7-si tam olmaqla film çəkir və canlı kino əfsanəsinə çevrilir. türkiyə rejissorlarından sevdiyim 2 rejissordan biridir. digəri zeki demirkubuz. yeri gəlmişkən, bu 2 rejissor arasında, səhv eləmirəmsə, üç maymun filmi üstündə mübahisə yaranıb. hələ də küsülüdülər



hamısını göstər

nuri bilge ceylan