Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var.
Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
1. impressionizm (fr. impressionisme, impression - teessürat)- xix esrin 60-70-ci illerinde fransada teşekkül tapmış incesenet cereyanı. edebiyyatda impressionizm geniş menada xix esrin son rübünde yaranmış, müxtelif eqide ve yaradıcılıq metoduna malik yazıçıları birleşdiren üslub, mehdud menada ise xix esrin sonu xx esrin evvellerinde dekadentliye meyl gösteren cereyandır. deqiq düşünülmüş formanın olmaması, ani teessüratların öteri, lakin daxili vehdet ve elaqede verilmesi impressionist üslubun seciyyevi cehetleridir. tehkiyenin ilk teessürat, tesadüfi detallar üzerinde qurulmasına baxmayaraq, o, özünün "dolayı" heqiqeti ile bu ve ya diger hekayete qeyri-adi parlaqlıq verir.
cereyanın hamsun, prust, wayld, bar kimi görkemli nümayendeleri var. edebiyyatda impressionizm metodu xx esrin ortalarında aradan çıxmışdır.
postimpressionizm
Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var.
Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
2. çox sevdiyim bir rəsm tərzidi. impressionizm tərzdə olan rəsimlərə baxanda bir növ boşalmağım gəlir. çünki burda rəssam hər hansı bir şey görürsə, durub onu olduğu kimi çəkmir. yəni mən oturub qabağımda 2 ağac, bir ev, 5-10 dənə insan görürəmsə, onu olduğu kimi əsərdə yaratmıram. impressionist rəssam həmin mövcud mənzərəni izlədikdən sonra üzərində buraxdığı təsiri və ya hissiyatı əsas götürərək rəsm çəkir. ola bilər ki, durub 1 dənə ağac, yanında da dəxliyyatsız bir şey çəksin. sən rəsmə baxıb deyəcəksən ki, bu gicdıllağdı alaa, nə çəkib ki güya, nənəmdə çəkər bunu.*
o nənəvə qoyum sənin, hər şeyi bacarır deyə
amma rəsmdə məna bir növ gizlidi, sənində gərək beynin ola ki, rəsmdən bir şey çıxardasan.
Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var.
Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
3. impressionizm fransada yaranmış bir cərəyandır. fransada yaransa da bu cərəyanın inkişafında ispan və ingilis rəssamların böyük rolu var. ilk dəfə bu sözü jurnalist louis leroy işlətmişdir. impressionist rəssamlar descartesin " düşünə bilirəm, elədisə varam " fikrinə qarşı çıxaraq andre gidenin " hiss edirəm, elədisə varam " fikrini özlərinə örnək almışdılar. impressionizm izleyici anlamına gəlir. bu cərəyanın rəssamları da her hansı bir şeyi çəkərkən onu olduğu kimi deyil, özlərinin bu şeyi bir müddət izlədiklərindən sora özlərində buraxdığı təsiri ifadə eləyirlər. impressionizm yalnızca rəssamlıqla sərhədlənməmiş, musiqidə, ədəbiyyatda və filmdə öz təmsilcilərini tapmışdır. musiqidə (bax: claude debussy )
(bax: gabriel faure )
. ədəbiyyatda (bax: marcel proust )
(bax: andre gide )
.rəssamlıqda (baxma: pierre auguste renoir ) (baxma: edouard manet ) (bax: claude monet )
. filmdə isə (baxma: abel gance ) (baxma: louis delluc ) (baxma: jean epstein )
bir çoxları tərəfindən 1929-da impressionizmin bitdiyi söylənilsə də, bu cərəyanın digər film janrlarında da təsirləri var.əsasən də qorxu və film noir janrında olan filmlərdə. eyni zamanda alfred hitchcockun bəzi filmlərində impressionist kurgu texnikalarından istifadə edilmişdir
Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var.
Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
4. adını claude monet nin "impression soleil levant" əsərinin adından alan cərəyan. impressionist rəssamlar bir mənzərəni bir neçə dəfə çəkirlər, çünki onlar üçün günəşin yer dəyişməsi, dalğaların hərəkəti, küləyin hansı tərəfə əsməsi önəmlidir. impressionist rəssam cəlddir, çünki günəş yerini dəyişmədən kölgələri tabloya əks etdirməlidir. rəsmi tamamlamaq üçün fırça zərbələrindən istifadə edirlər.
(bax: van gogh)
Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var.
Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
5. dostluğun gətirdiyi artistik cərəyan. 19-cu əsrin ortalarına qədər tarixi, dini, mifik mövzular dəbdə idi təsvir etmək üçün. Amma və lakin edouard manet, claude monet, camille pissarro, pierre auguste renoir və daha başqa impressionizm baniləri (hansılar ki, bir yerdə, bir vaxtda yaşıyıb yaradan fransız dostlar idi) etiraz edib öz tərzlərini təqdim edirlər. Onlar obyekti, mənzərəni deyil, o andakı işığı və rəngləri təsvir edirlər və bu sürətlə atılmış fırça toxunuşları hesabına başa gəlirdi. Bu sürətli toxunuşlar isə 19-cu əsrin gətirdiyi texnika və yeniliklər hesabına artmış pace of lifea işarə idi, yəni "həyat, an çox tez keçir. Nöqtə/obyekt həmişə ordadı, işıq və rənglərin o andakı vəziyyəti isə yox".
Təzə tanış olduğum bir dostumla real, spesifik bir duyğuya ad vermişik: bir şey o qədər gözəldi ki, ağlamağı gəlir adamın.
impressionizm haqda bu təsvirə uyğun gələn bir abzas oxudum. icazənizlə tərcüməsi ilə, olduğu kimi qeyd edim:
"Oxşar motiv və rəngkarlıq texnikalarından başqa, fransız impressionistləri eyni rəng tacirini də paylaşırdılar- Julien tanguy və ya pier tanguy adında bu şəxs əvvəllər səyyar tacir, sonra isə rəsm əsərlərinin toplayıcısı olub. O, maliyyə çətinlikləri olan gənc rəssamları onların əsərlərini alıb əvəzində rəng və kətan verməklə dəstəkləyirdi. Onun dəstəyi olmasaydı bizim bildiyimiz bir çox məşhur əsərlər bu gün mövcud olmazdı. Sadəcə düşünün ki, Renoir digər tələbələrin tulladığı rəngləri yığırdı, ya da Monet və ya Pissarro bitirdikləri əsərlərin rənglərini qopartmalı olurdular ki, o kətanı ikinci dəfə istifadə edə bilsinlər".
Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var.
Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
6. Modernizmin öncüsü, akademiyanın qənimi, "incəsənətin azadlaşdırılması"nın cərəyanı. Türkcədə belə "izlenimcilik" deyildiyi halda, bizim hələ də "impressionizm"də ilişib qalmamız maraqlı gəlir. Özümüzkiləşdirin bu terminləri -*