bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

cənnət



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
tanrıya veriləcək tək sual - yazarların paylaşmaq istədikləri şeirlər - yazarları düşündürən suallar - ölüm - sözaltı günlük - allah - yaran lətifələr - sözaltı etiraf - quran-i kərim
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+14 əjdaha

28. əksər dini təlimlərdə adı keçən, mömin insanların ruhlarının gedəcəyi axirək məkanı. istər islam, istərsə də xristianlıq ya digər monoteist dinlər olsun, hər birində cənnət özlərinəməxsus şəkildə işlənilmişdir. ümumiyyətlə isə, mənbələrə istinadən demək olar ki, bəlkə də cənnətin 1000 lərcə poetik təsvirlərinə rastlamaq olar. bunlar da müxtəlif tarixi dövrlərdə mövcud olmuş dini sistemlərin, məzhəblərin təfəkkürünün məhsulu hesab edilsə daha düzgün olar. onu qeyd etmək istərdim ki, cənnətin, bu metafizik anlayışın məzmununun açılıb, mahiyyətinin görüntülənməsində bir sıra ciddi elmi mənbələrə və konkret şəxslərin yazılarına istinad etmiş olacağam ki, bu baxımdan qərblilərin yanaşmaları daha dolğun və ağılabatan səslənir. bütün bu şərhlərin fonunda cənnət məsələsinə məhz islam prizmasından yanaşacağam.

mədəniyyətlərin və svilizasiyaların formalaşıb, təşəkkül tapmasında coğrafi amil bəzi hallarda bilavasiyə rol oynamışdır. həmçinin də ərəb mədəniyyəti və onların təqdimatını vermiş olduqları islam dini kimi. bu coğrafi amillərin təsiri olaraq, quranda belə bir anlayış, cənnət anlayışı meydana çıxır. bəs görəsən bu amillər hansılar idi? əvvəla ərəbistan yarmadasının harada yerləşməsi və hansı xüsusiyyətlərin daşıyıcısı olması çoxumuza məlumdur. ərəbistan yarmadasınının 7 ci əsrdəki halını təsəvvür etsək, daha dəhşətli bir mənzərəylə qarşılaşırıq. bu yarımadada yaşıllığa yalnız yəməndə rastlamaq olar ki, o da çox cuzi . ərəbistan yarımadasında yayda temperatur 60-50 c- ə çatır. bunun nəticəsi olaraq yarımada daim susuzluqdan və quraqlıqdan əziyyət çəkmişdir. ərəblər ən yaxşı halda çöldə yabanı bitən kaktus ağacları altında özlərinə rahatlıq tapmışlar. təsadüfi deyil ki, indiki mədinə şəhərinin adı yəsrib (istidən od tutub yanan deməkdir) olmuş, məhəmməd ora köçdükdən sonra dəyişib mədinə etmişdir. sonradan mədinə şəhəri peyğəmbərə görə xüsusi nüfuz qazanmışdır ki, nəticə etibarilə mədəniyyət termini mədinə sözündən götürülmüşdür. mədəniyyət "mədinəli olmaq" anlamını verir. fikir verin, şəhər peyğəmbərin gəlişinə kimi od tutub yanırdı, istidən qaynayan mənasını verirdi amma peyğəmbər gələndən sonra oldu mədəniyyətin və ən ali əxlaqi dəyərlərin daşıyıcısı olan bir məkan. bundan əlavə xüsusi diqqət ediləcək məqamlardan biri də ərəbistanın kilometrlərcə uzanan sahil xətlərinin olmasın baxmayaraq, bir dənə də olsun liman şəhəri yoxdur. aydın məsələdir, gəmi düzəltmək üçün taxta tapmadıqdan sonra (o dövrdə gəmilər taxtadan hazırlandığından ağaca ehtiyac duyulurdu.) liman nəyə lazımdır?. ərəbistan yarımadası haqda ümumi təsəvvür qzandıqdan sonra, indi gələk cənnətin və ərəbin cənnətdə təsvir olunanlara.

cənnət sözü ərəbcədən tərcümədə, yaşıllıqla, güllə, çiçəklə örtülmüş yer deməkdir. cənnət haqqında quranda çoxlu ayələr vardır. hətta bəzi surələrin əksər ayələri sırf cənnətin təsvirinə həsr olunub. cənnətdə dayanmadan axan sular, çaylar, şərab bulaqları, hurilər, bol-bol meyvələr, yeməklər təsvir olunur. fikir verin, o dövrdə ərəb nədən məhrum idisə, hamısını cənnətdə təsvir etmişdir. cənnətdə ən çox bitməz, tükənməz bulaqlardan, sulardan danışılır ki, real həyatda ərəb nəinki bulaq, heç su da tapa bilmirdi. yaxud şərabın özü islama görə haram hesab olunsa da, cənnətdə şərab da yer alır. bir məqama da diqqət yetirək ki, o dövrdə ipək, xüsusən də çin ipəyi ən bahalı parça hesab edilirdi. və hər bir ərəb ipəyin həsrətində idi. çünki bu parçadan hazırlanan geyimlər daha sərin saxlayırdı. quranda isə, cənnətin təsvirində ipəkdən ağızdolusu danışılır. belə bir nəticəyə gəlmək olarki, cənnət reallıq deyil, təxəyyülün məhsuludur. bəli, 7 ci əsr insanının təfəkkür məhsulu. istisna deyil ki, islama qədər ərəblərin lizza lur kimi tanrıları olmuşdur ki, onlar da bolluğu, bərəkəti təmsil edirdilər. özünüz nəticə çıxarın.

cənnət haqqında yaranan bu ilkin təsəvvürlər ərəblərin yaşıla, suya, və s. nemətlərə olan marağını artırdı. beləliklə, ərəblər hücumlara başladılar. hansı istiqamətə? qərb və azərbaycan istiqamətinə. çünki ərəblər yaşılı bu istiqamətlərdə görürdülər. ona görə də azərbaycana gələn ərəblər bir daha burdan getmək istəmirdilər. hesab edirəm ki, yaşılın islamın rəngi olması, müqəddəsləşdirilməsi məhz bununla bağlıdır. necə deyərlər, ərəb göydə axtardığı cənnəti yerdə tapmışdı. əslində bir tarixçinin də qeyd ettiyi kimi, ərəb bizə islam gətirmirdi, məhz islam idi ki, ərəbləri bizim üzərimizə, daha doğrusu babəyin üzərinə göndərirdi.

+7 əjdaha

13. ölmüş sevdiklerimin nehayetinde rahatlıq tapacağını dileyerek real olmasını istediyim mekan.

+5 əjdaha

26. insan üçün inanc vacibdir. fərqi yoxdur nəyə inanırsan əsas odur inanasan. kosmosa inan, bütə, meyvəyə, tanrıya. inancın fonunda motivasiya dayanır. motivasiya olmasa hərəkət davamlı olmaz, öz sehrini itirər. quranda göstərilən/təsvir edilən cənnətə nəzər salsaq təsvir olunan cənnətin islamın yayıldığı coğrafiya və islamdakı qadağalarla birbaşa bağlı olduğunu görərik. məsələn: cənnət sonsuz yaşıllıqdır , saysız-hesabsız meyvə ağacları var (sərin iqlim və bolluq), çaylar axır, müxtəlif çaylar var hətta şərab axan çay da, digər tərəfdə isə hurilər.
gəlin bunu avstrya (ağlıma ilk bu ölkə gəldi) üzərindən izah edək. yuxarıda təsvir olunan coğrafiya yaşıllıq, təbiət, ağaclar, çaylar, içki şərab avstryaya uyğun gəlir. tam tərsi çöllük, quraqlıq olan, 45 dərəcə istidə şərab içilsə ölümə səbəb ola biləcək ərəbistan yarımadası və islam coğrafiyası üçün luks sayılır. yəni siz motivasya üçün avstryada yaşayana bunları vəəd etsəniz cavab olaraq 'sikdiree, onsuzda cənnətdə yaşayıram daa' deyər. lakin ərəbistanda yaşayanlar üçün bu bir cənnət təsviridir. burdan belə çıxır ki islamın vəəd etdiyi cənnət dünyəvi xarakter daşımırmı?

(baxma: kafamda deli sorular)

+4 əjdaha

22. bir çox din və inanclarda öldükdən sonra ancaq yaxşı insanların girə biləcəyi təsəvvürə sığmayacaq dərəcədə gözəl olan məkan.təbii ki,burda yaxşı insan tanımı o inancların tələb etdiyi qanunlarla limitlidir.bir insanın hər kəsə yaxşı olmayacağı nəzəriyyəsi ilə baxarsaq ora girmək mümkün deyil.elmə görə bu yer ümumiyyətlə mövcüd deyil.ama osho'dan bir alıntı edərək mövzünü tamamlamağa doğru yol alırsaq:
"yaxşı insanlar cənnətə gedər deyilməməlidir.
yaxşı insanlar hardadırsa cənnət oradır deyilməlidir"
və bununla yanaşı burgazada qəbirstanlığının divarlarında rast gəldiyimiz bir yazıda:
"cənnətə getmək istəyənlərin,cəhənnəmə çevirdiyi bir dünya da yaşayırıq"deyilir.
heç bir dəyərin insan'dan üstün olmaması fikri ilə yanaşaraq,
cənnət yaxşı insan'dır.yaxşı insan hardadırsa cənnət o məkandır tanımı ilə mövzüya end və ya fin vermişş olarıq.
p.s.təbii ki burda cənnət olan yaxşı insan limitless version'dur

+3 əjdaha

1. cennet islamda, islam dinine inananların ebedi olarak qalacaqları bir axiret mekanıdır. cehennemin ziddidır. islama göre cennetdeki heyat sonsuz olacaqdır. ayrıca cennetde düşenlerer bir çox mükafat verilecekdir. islam inancına göre kafirler cennete gire bilmez, ebedi olaraq cehennemde qalırlar

+4 əjdaha

11. şərab çayları.hər gün bir bakirə huri-mələk.yəni qardaşım burda özünə cəhənnəm əzabı ver,içmə,sikmə orda isə ver allahım ver...bu ne lan?
nisyə söhbətdi.
məncə nağdı olsun soğan olsun.cənnəti bu dünyada yaşamalısan.

+3 əjdaha

12. cənnət görmək istəyən kürdəmirə gəlsin

+2 əjdaha

30. həmişə yanımda adı keçəndə tüklərim biz-biz olur.birdən ölüb gedərəm cənnətə hurilər trans çıxar.siki tutdum onda.nəysə huri kərimdi

+2 əjdaha

27. bəzi mallara cənnətin hər kəsin toplanacağı eyni yer/məkan (?) deyildə, hər xarakterə, hər təbiətə - hər insanın şüuruna uyğun bir yer/boyut (?) olduğunu xatırlatmaqda fayda var. yəni ərəbin qurandan öz ərəb düşüncə tərzinə görə anladığını, sənin beyləqanlı düşüncə tərzinə adaptasiya etməyin lazımdı. ki, quran bunu "olayları məcazlar, simvollar ilə anlatdıq, artıq hər kəs öz anlayışına görə yolunu seçsin" formasında açıqlamalar da etmişdir.
yoxsa bu günün reallığında normal ağıl sahibi insan, öldükdən sonra nə formadasa "fantastik ləzzətlər diyarı"na düşəcəyini ağlına belə gətirəmməz. bioloji bədən olaraq çürüyüb torpağa qatışacağını düşünər, yox olacağını düşünər və s. amma "şərab çaylarından mis kuzələr ilə şərab horttatmağı" qəbul edə bilməz. qısaca: bu simvolikadı qaqa, insan şüurunun evolusiyasının mərhələləridi deyək.

+2 əjdaha

6. cənnət cənnət dedikləri
bir kaç köşklə birkaç huri
istəyənə ver onları
bana seni gerek seni

all rights reserved © yunus əmrə

+2 əjdaha

29. bu dünyada heçbir şey əldə etməmiş, rəngli tələbəçilik arzulayarkən orta məktəb dadında bir tələbəçilik görən, karriyera qurmaq üçün rüşvət verməyə məcbur olan, evlənəcək qız tapa bilmədiyi üçün ailəyə müraciət edən, yəni bu dünyadan artıq heçnə gözləməyən tutunamayan bir insanın ümidi.

+2 əjdaha

3. cehennemdeki yaxınlarım bele cennetde olacaq.her yaxın insandan 2 nefermi olacaq qerar vere bilmediyim fikirlerdendir.esli cehennemde kopyası cennetde olduğunu düşünsek bu bir saxtakarlıqdır.huriler ,qadınlar,meyve bağları,istediyiniz her şeyin olması.vaxtından önce ölmeye deyer mence.

+2 əjdaha

10. kafirlərin ancaq yuxularında görəcəkləri yer

+1 əjdaha

23. deyilənləri etsən sonda qovuşacağın məkan

--spoiler--

sağ əlin bəzi vəzifələrini hurilərin edəcəyi deyilir. istədiyin hər şeyi yeyib içə biləcəksən. bir sözlə sex drug rock n roll heyatı səni gözləyir

--spoiler--

+1 əjdaha

21. məhəmmədin ərəblərə vəd etdiyi məkan. ərəblər islamı yaymaq üçün digər əraziləri işğal edirdilər, gəlib buralara çatanda gözlərinə inanmırdılar. geriyə məktub yazıb cənnəti tapdıqlarını deyərək, qayıtmaq istəmirdilər.



hamısını göstər

cənnət