+3 əjdaha
1. islami paradiqma daxilində tətbiq olunan feminist praktikalar və diskurslar.islami feministlər arqumentlərini Qurana əsaslandıraraq qadın və kişilərin mütləq bərabərliyini təbliğ edirlər. Onlar hermenevtik cəhətdən Quran yazılarını feminist perspektivindən təfsir və analiz edirlər. Lakin, onlar islam dini və islam dininin doktrinalarında reform etmək məqsədi güdmürlər; sekulyar cəmiyyət daxilində gender bərabərliyini dəstəkləyirlər. Onların islam və islam doktrinasında reform etməmələrin səbəbi onların Quranın gender bərabərliyinə qarşı olmadığına olan inanclarıdır.
19-cu əsrdən etibarən müsəlmanlar Şəriət hökmlərinin qadınlar üzərində bağlanma, təhsil, məhdudlaşdırma, çoxevlilik kimi qatı qanunların legitimliyini sorğulamağa başladılar. Bu sosial məsələlərə qarşılıq olaraq müsəlman qadınlar leqal dəyişikliklərə dəstək verməyə, qızlar üçün məktəb təsis etməyə, hicablanma və çoxevliliyə qarşı çıxmağa başladılar. Fatimə Mernissiyə əsasən, "sakit və itaətkar" kimi təsvir olunan ideal müsəlman qadın obrazının islamın çatdırmaq istədiyi mesaj ilə heç bir aidiyyatı yoxdur. Fatiməyə görə, mühafizəkar müsəlmanlar patriarxal sistemlərini qorumaq üçün dini mətnləri manipulyasiya edir və qadlnları seksual azadlıqlarından məhrum edərək hicaba məcbur edir və qatı məhdudiyyətlər qoyurlar.
Quranın bu barədə bəyanları barədə:
Nisa surəsi, 1-ci ayə: "Ey insanlar! Sizi tək bir candan xəlq edən, onun özündən zövcəsini yaradan və onlardan da bir çox kişi və qadın törədib yer üzünə yayan Rəbbinizdən qorxun! Adı ilə bir-birinizdən cürbəcür şeylər istədiyiniz Allahdan və qohumluq əlaqələrini kəsməkdən çəkinin! Həqiqətən, Allah sizə nəzarət edir."
Allah qadın və kişiləri bərabər yaratdı. Onlar bir candan və eyni spiritual özdən, heç biri digərindən üstün olmayaraq yaratdı.
Ali-imran surəsi, 195-ci ayə: "Rəbbi də onların dualarını qəbul edərək cavab verdi: “istər kişi, istərsə də qadın olsun, Mən heç birinizin əməlini puça çıxarmaram. Siz (hamınız) bir-birinizdənsiniz (dində kişi, qadın eynidir). Hicrət edənlərin (Məkkədən Mədinəyə öz dinini qorumaq məqsədilə köçənlərin, öz yurdlarından çıxarılanların, Mənim yolumda əziyyətə düçar olanların, vuruşanların və öldürülənlərin günahlarının üstünü Allahdan bir mükafat olaraq, əlbəttə, örtəcək və onları (ağacları) altından çaylar axan cənnətlərə daxil edəcəyəm. Ən yaxşı mükafat Allah yanındadır!”
Müsəlman feministlər arasında hicab məsələsinə yanaşma birmənalı deyil. Sufi qruplarından olan Əl-Ahbaşilər hicabı məcburi olaraq qəbul etmirlər. Lakin mainstream müsəlman feministlərin çoxu hicabı müsəlman qadının "azadlığı" kimi gördüyünə görə məcburi hesab edir.
Müsəlman Feminist Amaraya görə "Hicab ənənə deyil, arxaikdir."