çin'in iqtisadi inkişafı və abş'la arasındakı rəqabəti təhlil edən, "loru" dildə anlatılmağa çalışılan gözəl slide kimi birşey var. ən azından beyində birşeylər canlanar. bu başlığı uyğun gördüm.
http://www.imtolstoyevski.com/edu-chinausatradewars-cover/
blok başlıqlarını gizlət
draugen
draugen
balalayka
8 iyul 2016 dallas hadisələr
8 iyul 2016 dallas hadisələr
8 iyul 2016 dallas hadisələr
8 iyul 2016 dallas hadisələr
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
qısa bir dipnot olaraq: ingiliscə " causalties" olaraq bilinən və türkcəyə "zaiyat" kimi tərcümə edilən kəlimə, ölən, yaralanan və itkin düşənlərin cəmini ifadə etmək üçün işlədilir. hərdən bilərək müharibənin şiddətini, vəhamətini artırmaq üçün, hərdən də bilməyərək "ölənlər" kimi qələmə verilir. doğrusu toplam "itki"dir. çanakkale müharibəsində*
battle of gallipoli
toplam (hər iki tərəfdən)itki 400-450 min nəfərə yaxındır. 140 minə yaxın ölü, geri qalanı yaralı.
belə birşey: http://www.nzhistory.net.nz/media/interactive/gallipoli-casualties-country
''2:30:55''
bu sifarişi verən: loddard
dilemma, iki şey arasında qalmaqdır. "görəsən belə edim, yoxsa elə" deyə düşünmək kimi. "ethical dilemma" isə məntiq ilə vicdan arasında qalmağa bənzəyir. nat geo'da buna aid video var, ona baxa bilərsiz tam anlamaq üçün.
link: https://vimeo.com/122837648
nasa'nın yer, günəş sistemi və indiyə qədər kəşf edə bildiyi ekzoplanet'lərə səyahət edə biləcəyiniz uygulaması. baya gözəldi
endirmə linki: http://eyes.nasa.gov/download.html
130 min nüfusa sahib, Norveç'in oslo, bergen və trondheim'dan sonra ən böyük 4. şəhəri. ölkənin "neft paytaxtı" hesab olunur eyni zamanda, statoil'in gənəl mərkəzi də burada yerləşir. atlantik okean sahili digər şəhərlər kimi*
gulf stream'dən dolayı. bu klişeni yaptığım üçün so sorry
əksərən yağışlı olur. limanı da baya məşhurdur.
bu arada stavaner-bergen yolu fikrimcə, görüb-görəbiləcəyiniz ən möhtəşəm yollardan biridir. halhjem ferry terminal'a gələnə qədər sisli idi hava. fyordların arasından, sayısız kiçik adaların üstündən, tunellərdən keçə-keçə gedirsən. bir-birindən aralı evlər, balaca göllər, meşələr, balıq torları falan, mümkün deyil o hisləri anlatmaq. heç mi baxımsız ev olmaz, heç mi rənglənməmiş çıxmaz arasından, yox a kişi. hələ qırmızı bir evin üstünə yekə bir "gülücük" çəkib*
hafif əyri idi, deyəsən uşaqlar çəkmişdi
, yanına da "have a nice trip" tərzi birşey yazmışdılar, gözüm yaşarmışdı rəsmən. fevralın ortasıdı, amma hər tərəf çim, abartısız hər yer, her evin önü. bəzi körpüləri, altından gəmilər keçə bilsin deyə qaldırıblar baya yüksəyə, tam üstündə o sisə toxunmağa az qalır, adam valeh olur. hislərimin ifadəsi, bağlanış musiqisi
nasa'nın 19 yanvar, 2006-cı ildə fəza'ya buraxdığı kosmik zond. Missiyası pluton'un yanından flyby uçuşu yaparaq araştırmaq və ordan da 1 və ya daha çox kuiper belt'i*
kuiper qurşağı
tədqiq etməkdir. pluton'a 14 iyul 2015 tarixində, 12.500 km məsafəyə qədər yaxınlaşır və şəkillərini göndərir bizə, ardından lazımi manevraları edib Kuiper'ə doğru yol alır, ki təxminən 1 yanvar 2019 da çatması gözlənilir. pluton'dan əvvəl yupiter'in yanından keçib həm "gravity assist" alır, həm də biraz araşdırma yapır.
ölçüləri 2,2 x 2,1 x 2,7 metr, çəkisi təxminən 400 kq, sürəti 58.000 km/saat. foto
new horizons'ın yerdən indiki uzaqlığı 5.3 milyard km(35.5 au*
astronomical units
, pluton'dan 235 milyon km
new horizons'ın fırlatılması
getdiyi rota
ihsan oktay anarın çox gözəl əsəri. kitabdakı məkan tanımları dostoyevskidən yaxşı olmasın, babatdı
Dead Can Dance - Return of the She-King*
listen only with headphone guys
bir insan, necə belə musiqi yapa bilər, hələ də inana bilmirəm. özəlliklə 5:00'dan sonrası və bir neçə saniyə sonra brendan perry'nin daxil olması, canlı dinləsə adam kalpten gedər hər halda
özü cümhuriyyətçi görüşə sahib olub, napoleon bonaparteın yüksəlişinə böyük ümidlər bəsləmişdir. sonradan napoleonun vyanada etdiklərini görüb böyük xəyal qırıqlığı yaşamışdır. bəstələrində bir növ vyanada yaşanan vahimə, top atışları, tüfəng səsləri və özünün də psixoloji problemləri ilə bərabər, yavaş-yavaş kar olmasının təzahürü "ağır tonlar" olmağa başlayır. xəyal qırıqlığını napoleon üçün bəstələdiyi sinfonia n.3 eroicada "napoleon" yazısının üstünə xətt çəkməsində də görmək olar. link
təsəvvür edin ki sevirsiz, kör kütük aşıksız həm də. sevdiyiniz insanın əlindən tutmaq istəyirsiz. onla sahildə bir neçə saat yürüyüş yapmaq, hava almaq, və s. və sevdiyiniz insana sarılmaq, onu öpmək istəyirsiz. görürsüz necə absurddu, "sevdiyin şəxsi öpmək", "sarılmaq". necə xəstə olasan ki, sevdiyinlə öpüşmək istəyəsən, necə əxlaqsız olasan ki sevdiyin insana toxunasan.
''cəmiyyətin qaydaları və adətləri var''. allah allah. hansı cəmiyyət? tək qayəsi gəncləri də özü kimi təktipləşdirən, həyatlarının içinə edən, onu idarə etməyə çalışan cəmiyyət? uşağı, sırf 20 il sonra mənə baxsın məntiqi ilə yapan, qız olanda da tezliklə sorumluluğundan qurtulmağa çalışan cəmiyyət? eğitimsiz, sevgidən yoxsun, özünə aid demək olar ki fikri, düşünmə tərzi olmayan cəmiyyət? hə? bəs nəyə görə konstitusiya var? bir gün ordan andavalın biri çıxıb da "mənim adət ənənəm belədi, mənim dinimdə belə buyurulub, mentalitetimiz buna icazə vermir" deyib sənin həyatının da içinə etməsin deyə var. hüququ hərkəs öz kefinə yorumlamasın deyə var. ona görə məhkəmələrdə suç işləyən şəxs, suçunu "örf, adət, töre"yə dayandırırsa cəzası ikiyə qatlanır. sırf hər yerindən duran öz adətlərinə dayanıb toplumda dilemma yaratmaasın deyə
"freudu bilən hərkəs bilir ki, ..........". freudu bilən hərkəs, onun araşdırmalarının modern psixologiyada demək olar ki yerinin olmadığını, özəlliklə 20. əsrin 2. yarısından sonra avropada, heç bir universitet dərsliyində freaud'a referans verilmədiyini də bilir. tezlərinin tutmasının səbəbinin mostly sensasiya yaratmasi ilə əlaqəli olduğunu da bilir*
link 1, link 2
. Amma söhbət freud'dan getmir. bbc'nın hazırladığı bir belgesel var, "transgender kids". louis theroux, övladları transseksual olan valideynlərlə görüşür, bir yerdə psixoloq və həkim yanına gedir və s. 3,50 dəqiqədə psixoloqla uşaq arasında belə söhbət keçir*
link 3
-so when you're a boy long time ago, your mum and dad thought that they've a little boy named sebastian. right now, how would you describe yourself?*
əvvəllər atan və anan fikirləşirdilər ki, onların sebastian adında balaca oğulları var, bəs indi özünü necə tanımlıyırsan
-girl, not a boy and a girl*
qız və ya oğlan yox! qız!
-you're boy and a girl, but you'd like to be a girl, not a boy?*
sən həm oğlan həm qızsan, amma qız olmaq istəyirsən, oğlan yox?
-not a boy and girl anymore, and not transgender.*
bundan sonra oğlan və qız yox,..transgender də yox
-so what should we call it?*
bəs biz səni necə çağıraq?
-a girl*
sadəcə qız
yəni demək istəyirəm ki, ordakı 5 yaşındakı uşaq qədər də beyniniz basmır, deyirsiz ki, çevrələrində görüb. insanda heç mi araşdırma istəyi olmaz, heç mi merak etməz ki, "a kişi bu söhbət hər dəfə olur, şu kadarcık fikrimiz yoxdu, bir baxaq görək nədi bu eşcinsəllik və ya transgender".
"siz allah, tarqovu küçə........". deyil! necə ki bir hetereo çiftin əl-ələ tutub gəzməsi xoşagəlməz deyil, bu da deyil. heç kim sizin, daş düvründən qalma, "sizə aid olmayan" düşüncələrinizin yaratdığı göz zevkinə uymaq məcburiyyətində deyil.
"əxlaqlı dav........dindar olmağınız gərəkmir". allah allah. əxlaqlı olmaq üçün ''mütləq şəkildə dindar" olma gereksinimi var idi də bizim mi xəbərimiz yox idi? nə vaxt qərarlaşdırdıq ki əxlaqın tanımını? nəyə dayanırıq "əxlaq"ı tanımlayarkən, isbat olaraq nəyi misal göstəririk? üstəgəl o kanada və ateist örnəyi bir nevi "onlar da insan sonuçta" deyib, guya hallarına, öz dinindən olmadığına görə "acıma" fantaziyasına bənzəyir. bunun əksi də "elə başıbağlılar var ki, elə nə bilim min cür oyundan çıxır" demək kimidir.
"heç kimin yaşadığı cinsi ......". bunun qədər çürümüş, məntiqə uzaq, klişe, beyin yandıran arqument ola bilməz. hər yerin, yaratdığı əxlaq sınırları içində, öz əqidəsinə xidmət edən, sadəcə görmək istədiklərini görə biləcəyi, öz aləmindəki "wonderland'' olmasını istəyir. bunu edərkən də cömərt davranıb, 100 m2 divarın içində istədiyimizi etməyə icazə verir. bağlı divarlar arasında təzyiq olmadığı üçün minnətdarlıq bildirməmiz gərəkdiyini də ima etməyə çalışır. yaxşı imiş.
"dindar insanların da həyatına hörmət......." gör ee. deyəsən şair burda sokakları "neytral zona"ya çevirmək, istəyir. hamının, bir birinin inancına saygı duyduğu, bir birinə hörmət etdiyi bir yer. amma bunu edərkən inancından taviz verməməsi gərəkdiyini də bilir. "hərkəsin bir-birinə hörmət etdiyi bir yer" amma kuralları özü belirliyəcək, hansının əxlaqlı hansının əxlaqsız olduğunu özü tanımlayacaq. hərkəsə hörmət edildiyi amma sadəcə onun görmək istədiyi, onun xoşbəxt olduğu, əxlaqını bozmayacaq bir yer. belə über zeka ürünü
sonda da suçu xaricilərə atıb. ömrümüz xaricilərin, bunların düşündükləri qədər yamyam olmadığını anlatmaqla keçdi. alınmır. başa düşmürlər. çıxa bilmirlər bu hasarın içindən.
link 1
link 2
link 3 (çox yaxşı bəlgəsəldi, türkcə və ya ingiliscə altyazılısını tapa bilmədim. tapsam dərhal editləyəcəm)
abi var idi "gabriel". ilk gəldiyim gün mutfakta tomoko abla ilə spagetti yiyəndə görüb tanışmışdıq. həmən ardından birliktə otağa gəlib oturdular. otaq bomboş olduğundan bir iki kullanmadıkları əşya, yastıq, çamaşır sepeti, adsl kablosu zad verdilər. ardından ikea'nın yerini gösterdi. sonra dslr'ını da götürüb şəhəri gəzdirdi, floyen'e zada çıxdıq, sağolsun xeylaq yardımcı oldu. birşey haqqında məlumat istiyəndə bircə dəfə də olsun başından eləmədi. istəmədiyim qədər uzun uzun anlatırdı. abartısız hər gördüyündə hal əhval tuturdu. almancı türk sevgilisi gəlmişdi, çekirdek falan gətirtmişdi ona, özü xoşlamırdı, 2 paketini mənə verib gerisini açdıq, gecə yarısına qədər yenge, o, mən oturub danışdıq, baya ləzət eləmişdi. "mənə görə ingiliscə danışmaq məcburiyyətində deyilsiz" tərzi birşey dedi, kibarlığından da taviz vermirdi kerata -* teknik sorun zad olanda da həll eliyirdi məsələni, başı çıxırdı hərşeydən. türklər demiş "leb demeden leblebiyi anlayırdı", zeki idi
"J" abla vardı, doktor. bu da həmçinin gördüyüm ən yaxşı insanlardan biri. onun da sevgilisi gəlmişdi bir dəfə, filip abi, baya yemək falan yaptılar bir yerdə, oturduq yedik. pizza yapmışdılar 3 dənə yekə, birinə kalbasa qoymuyublar, donuz əti var deyə. anladığım qədərilə mənim müsəlman olduğumu varsayıp bunu etmişdilər ki, mən də yeyə bilim *
içimdən vaay bee ddim
. goodbye party'sində də mutfak dolusu yeməklər, şirniyyatlar yapmışdılar. vedalaşanda da zarafatyana "don't worry, we gonna clean your kitchen'' deyib, hafif təbəssüm ettirmişdi.
"A" abla, doctor again. həyatımda gördüğüm açık ara ən kibar qız. konuşmalarının tamamı "sorry, thank you, its very nice of you, my pleasure, could you" və sairədən ibarət olardı. "how u sleep last nite, any plan for tomorrow/weekend?'' tarzı sualları bezmədən hər gün soruşardı. o gülümsəyərək dinləməyi hələ də gözümün qabağındadır. tamamən almanlardan oluşan bir mətbəx toplantısında bir çift almanca danışdı deyə azarlamışdı, tam bir inciyirdim ki, ipləmirlər oğraşlar, nətər ordan bərəldib gözlərini şeyaptısa, "m" abi də garip oldu. belə baxanda çox primitiv birşeydi, ama acayip tatmijn olur insan, muazzam.
"oli" abi. tam bir alman. hər dəfə o vedrəni tərtəmiz yuyub, qramı qramına bira mayası, şəkər, döşaba bənzəyən şeyi elavə edib, tüm prosedürləri yerinə yetirməyimizə baxmayaraq bir türlü kıvamını tuttura bilmədik lanet biranın. neçə dənəsi əlimizdə patladı, bu reaksiyanı verirdi hər dəfə -* . beşiktaşın liverpool-u udduğu maçı onun otağında izləmişdik. son gün vedalaşanda bizim otaqda çəkdiyimiz şəkillərdən bir neçəsini zərfə qoyub hədiyyə olaraq vermişdi. qəlbimizi fəth etmişdi oğraş.
bunlar tanığım bir neçə alman. hələ bir dənə də pis xarakterlisinə denk gəlməmişəm. hamısı bir birindən yaxşıdı. bir dənəsində belə milliyətçilikdən əsər əlamət yox idi, ya da var idi mən hiss etməmişəm.
amerikalı tarixçi və politoloq charles tilly "war making and state making as organized crime"*
türkçə: örgütlü bir suç olarak savaşmak ve devlet kurmak
adlı məqaləsində modern avropa dövlət quruluşunun yaranması haqqında biraz bilgi verir. yazının tamamını verəcəyim linkdən*
türkçə
oxuya bilərsiniz. amma anladığım qədər yazının qısa məzmununu edim
deməli ''himayə"*
protection
kəlməsi "key word''dür. himayə güclü bir adamın "zərər"dən(yenə güclü bir adamın verməklə təhdid etdiyi zərərdən) qorunmaq üçün verdiyi ödənişli xidmətdir. bu öncələri tacirlər üçün korsanlardan və ya başqa şeylərdən qorunmaq üçün zad olunsa da sonradan hədəf kütləsi*
target group
genişlənir və sonra olaylar olaylar. məqaləni tərcümə edən "siyasol"un bənzətməsi ilə, bir növ "otopark mafyası" kimi, pulu verməsən qayıdanda maşınını tanınmaz halda görürsən . dövlət bu xidmət qarşısında alınan ücretin(verginin) xərclərini güclə qarşıladığını iddia edir. etiraz edənləri isə "anarxist", "ölkəni dağıtmaq istəyən", "əmin amanlığı pozan" olaraq adlandırır. yenə məqalədə adı geçən F. Braudel 16. əsrdə korsanların arxasında şəhər dövlətlərinin və lordların olduğunu yazır
bildiyimiz kimi nəinki orta əsrlərə, hətta yaxın dövrlərə qədər dövlət indiki kimi mərkəziləşmiş deyil. krallar xalqdan çox qopuq yaşayırlar. krallıq idarəsinin ölkənin müxtəlif bölgələrinə çatmasından bəhs etmək qeyri mümkündür. bu idarəni ayrı-ayrı xanədanların, lordların köməyi ilə edirlər. daha doğrusu o bölgələrin idarə edilməsi, vergi toplanması və s. bütün işlər həmin lorldların məsuliyyətində idi. bunların hər birinin özünə aid döyüşçüsü var. ölkə bütünlüklə müharibəyə girmək istəyirsə, kral bunların hamısından müəyyən miqdarda döyüşçü istəyir və mərkəzi ordu belə qurulur. güc tamamilə dövlətin monopoliyasında*
inhisarında
deyil. deməli dövlət tək qanuni*
meşru və ya legal
hakimiyyətə sahib olmaq istəyirsə əsas iki məsələni həll etməlidir. birincisi, xarici təhdidlərə qarşı qorunacaq mərkəzi bir ordu, ikincisi də həm ölkə içində sakitlik və əmin amanlığı təmin edəcək, əsgər kimi sürekli savaşmaqla uğraşmayan, sırf bu iş üçün oluşturulmuş bir sılahlı qurum*
let's guess....ay sağol polis
həm də vergi və digər sənəd işləri ilə məşğul olacaq məmur. ki bu eyni zamanda çox xərcli işdir.
ilkini həyata keçirmək üçün lordların silahsızlandırılması gərəkli idi. tudor xanədanlığı ingiltərədə bunu etməyi bacarır. lordların qalalarının tək tək dağıdılması əmr olunur. xalq əsgərlik üçün bağlı olduqları lordların yanında deyil birbaşa dövlətin ordusunda qulluğa başlayırlar. ikincisi də çətin olmasına baxmayaraq zamanla yerinə oturmağa başlayır. vergilər artıq "budanmadan" birbaşa xəzinəyə daxil olur. eyni zamanda müharibələr də dövlətin mərkəziləşməsinə çox böyük təsir göstərir. bütün böyük dövlətlər xaricdən gələn təhdidlərə qarşı böyük və kiçik idarələrin birləşməsi nəticəsində yaranır. ingiltərə və almaniya buna ən gözəl örnəklərdəndir. belə
məqalənin orijinalı: http://www.jesusradicals.com/uploads/2/6/3/8/26388433/warmaking.pdf
türkcə tərcüməsi: https://docplayer.biz.tr/4737314-Orgutlu-bir-suc-olarak-savasmak-ve-devlet-kurmak.html *
LiNK YENiLƏNDi
(baxma: assisted suicide)
isveçrənin Sürix şəhərində yerləşən bir klinika. Ölümcül və ya irəlidə həyatını tamamilə dəyişəcək xəstəliyə tutulanlara, tamamilə isveçrə qanunlarına uyğun şəkildə köməkli intihar təmin edən bir təşkilat.
Terry Pratchett adında ingilis yazar bir gün altsaymer xəstəsi olduğunu öyrənir. intihar etməyi fikirləşir, amma çətin gəlir. sonra biraz araştırma edir və belə bir quruluş olduğunu öyrənir. bunun haqqında sənədli film çəkmək fikrinə düşür və çəkir. "choosing to die"(ölməyi seçmək) adındakı filmində dignitas'a müraciət edən bir neçə adam və klinika ilə görüşür, ətraflı məlumat toplayır və filmini tamamlayır. gözəl documentary'dir fikrimcə. buyurun
http://www.dailymotion.com/video/x17iqt9_terry-pratchett-olmeyi-secmek_shortfilms
(baxma: inner peace)'in dibini yaşayacağınız məkan. 24 min nüfuza malik, norveçin şimalında yerləşən güzide arxipelaq. səssizlik, ayaq dəyməmiş torpaqlar, dupduru sular, dağlar, nə bilim nə. allah bilər hələ yuxarıdan baxanda necədi. vimeo'da gördüyüm video yadıma saldı. hd eliyin, tam ekranda baxın. ləzət eliyir
https://vimeo.com/124769189
hələ papasaport kontrolda bütün olacaqları təxmin eləməyə başlamışdım. gecə endik osloya. pasaport kontroldakı abi sıra mənə gələndə xeylaq əlləşdi pc ilə. ən sona qalmışdım bir də. sonra abi yaxınlaşıb "sir, there is a problem with system. i have to call someone, but please don't worry, it is not for you'' dedi gülümsəyərək*
əslində hafif də tedirgin olmuşdum, saqqal zad
. adam, mən tedirgin olmuyum deyə əvvəlcə mənə dedi, okay deyəndən sonra çağırdı başqa birini. üstəgəl hərdən göz gözə gələndə də gülümsüyürdü. fərq etmir qız və ya oğlan abilər, ablalar. təsadüfən göz gözə gəldiyin birinin gülümsəməsi həqiqətən çox xoş hissdi. və bu gülümsəməni sonradan göz gözə gəldiyim haradasa hərkəsdə gördüm. səhər dərsə gedəndə hava qaranlıq olurdu. avtobus şoferi ön qapıdan girən hərkəsə "god morgen" deyib gülümsüyürdü. polislərdən nəsə soruşmağa çəkinirdim day, taa ora qədər gəlirdi mənnən, lets go together diyib -*.şəkil çəkdirəndə də qırx illik dost kimi poz verirdi.*
bu arada polislər silah daşımır norveçdə, deyir suçlu bilir ki səndə silah yoxdu ona görə o da daşımır silah
. kos koca professorlar dərsdə nəsə soruşanda, tənəffüsdə gəlib təkrar açıqlamağa və ya "sizin fikriniz nədir, düz başa düşmüşəm mi sualı?" tərzi şeylər deyirdi. Charlie-Hebdo olayından sonra bir neçə aktivist broşür paylayıb bilgi verməyə çalışırdı ki "bu olaydan sonra avropadakı müsəlmanlara pis münasibət bəsləyə bilərlər, bunlara icazə verməyək, duyarlı olaq və s." taa 3 min km o yandakı insanlar üçün nəsə etməyə çalışır. dağın başında açarları itirib, yaxındakı bir restoranda çalışan abidən kürək istəyəndə, etirazlara rağmən mənlə bir yerdə axtardı yalan olmasın 20 dəqiqə anahtarı. tabdıq, dizə qədər olan qarın altından -* . bir dəfə əlacsız qalıb yaşlı teyzedən post offisin yerini soruşanda, ingiliscə bilməz deyə düşünüb işarət dili ilə soruşmağa çalışdım guya "post, mail, paper" zad deyib. sonuç "I think you mean post office, turn back, go straight and walk under the bridge, then you will have been seen bunpris market, and the post office will be your right hand'' dedi tək nəfəsdə. mavi ekran vermişdim o an. belə də educated di hərkəs. ortaq mətbəxi paylaşdığım dostlar abartısız hər görəndə soruşurdular bu gün planın nədi, həftə sonu neynirsən zad. hər şeyə "thank you, sorry, its very nice of you" zad deyirdilər. "its very nice of you". əvvəlcədən demişdi o sözü bir neçə dəfə amma tərcüməsini bilmirdim. çünki 20 il yaşayıb hələ bir qızdan "çok kibarsın" lafını eşitməmişdim. bu çox böyük əksiklikdi insan həyatında məncə. xülasə dəhşət ötəsi gözəl bir yer. elə bil harikalar diyarıdı hamı gözəl, kibar, şən. hərdən yaşlı babalar salam verirdilər əl qaldırıb, biraz kənar yerlərdə. o kənar yerlərdəki evlərin gözəlliyi, küçələrin təmizliyi zad eeeh eh . supermarketdəki abi hər dəfə poşet verməyi unudurdu, "can i get pose please" deyəndə də o kötü espirini eliyirdi "may be next year, ehe he". onnan ötrü belə darıxacam
https://soundcloud.com/ko-ak-umut/seyyah-aytekin-g-ata nədəndi bilmirəm bu mahnı çalanda həmişə norveçi xatırlıyıram. ulriken, floyen, o fyordlar, gəmilər, yağış zad hərşey gözümün önünə gəlir. lanetolası ölkə.
qədim roma imperiyasında patronus(himayədar) və cliens(müştəri) arasında nəzərə çarpan münasibət. bu münasibət əlbəttə ki iyerarxik olsa da, öhdəliklər qarşılıqlı idi. amma himayədar və müştəri eyni sosial sinifdən də ola bilər, lakin birinci tərəf əsasən qoruyan, müdafiə edən olduğu üçün daha çox ağırlığı olurdu . bu cür əlaqə, indiki dövrdə, böyük və kiçik ölkələr arasında da müşahidə olunur.
klientalizm demokratiya olmayan sistemlərdə müşahidə olunan, hökumətin və ya tək idarəçinin sadəcə ona dəstək verən kütləyə/ni xitab, himayə etməsi mənasında işlədilir. əsas etibarilə latın amerika, orta şərq və köhnə ssri ölkələrinə xitabən işlədilirmiş. bu iki tərəf arasındakı bir növ iqtisadi mənafe əlaqələrindən meydana gəlir. sözün kökü qədim roma imperiyasındakı patronage əlaqədən götürülüb.
auschwitz kampına öz istəyi ilə girib, təxminən 2 il yarım qaldıqdan sonra 2 polşalı məhkumla birlikdə qaçmağı bacaran polşalı şəxs. bilərək həbsxanaya girmək üçün üsyanlara qatılır. aşağıda verəcəyim sənədli filmdə də deyildiyi kimi "hamı bu insanların bir yerə götürülüb toplandığını bilirdi, amma bu yerin hara olduğu naməlum idi". pilecki məhz bunu təsdiqləmək üçün tutdurur özünü. içəridə olduğu müddətdə başqa məhbuslarla gizli əlaqələr də quraraq kiçik dirəniş yarada bilir. qaçdıqdan sonra səhifələrcə hesabat*
rapor
yazır kamp haqqında. müttəfiqləri inandırmağa çalışır belə bir yerin varlığına və burada soyqırım olduğuna, amma alınmır, "inanmırlar". sonralar 1944 cü il varşava üsyanına da qatılır. 1948 ci ildə sovet gizli kəşfiyyatı tərəfindən tutulur və qərb agenti olduğu iddia elilib edam edilir. belə
ingiliscə qısa sənədli film
sabaton'un pilecki haqqında bir mahnısı
P.S. təəsüf ki azərbaycan dilində və türkcə qaynaq tapa bilmədim
yolculuğun son günü, bütün yorğunluq üstündə, orange ways kimi birşey gözlərkən bir anda o al qırmızı bədəni ilə perona yaxınlaşır. valizlər baqaja göndərilib, üst qata çıxılır. ən öndəki oturacağa əyləşib, kəməri taxıb musiqi açılır. hafif aclıq da var təbii ki, amma yataraq problem çözülməyə çalışılır. tam gözünü qıyıb yolu seyredeyim derken sol çiyin nahiyəsindən sifətə paralel bir səbət yaxınlaşır, və narin səsli bir abla* hostes "would you like cake'' deyə soruşur
not: polşaya məxsus çox rahat avtobus şirkəti. hərəkət başlanğıc yerləri normalda hər şəhərin mərkəzi avtovağzalı olur mən bilən. dediyi vaxtda da çatır. qiyməti də uyğundur
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343