kürk mantolu madonna


    19. --spoiler--

    Əsərin 2-ci hissəsində Raifin gündəliyinə yazdığı eşq həyatından bəhs edilir. Sərgidə gördüyü rəsmdəki kürk paltolu qıza bir xeyli romantik məna yükləyən Raif ona aşiq olur. Daha sonra rəsmdəki qızın özü ilə də tanış olur. Başda beynində yaratdığı möhtəşəm qadınla realdakı uyuşmadığına görə birazca sərsəmləyir. Daha sonra real Madonnaya, yəni Mariaya da məna yükləyir və aşiq olur. Niyə? Çünki Raif yalnızdır. Bütün gün 31 çəkə-çəkə haraya qədər. Özünün də dediyi kimi: “Beni kemiren sadece büyük bir yalnızlık hissiydi ve gene bu yalnızlığın tesiriyle bana yakın olduğunu anladığım bir insana karşı birçok noktalarda kendimi aldatmaya hazırdım”. Amma əlbəttə ki, Raif məndən daha romantikdir və öz eşqini, hisslərini daha romantik tərzdə ifadə etməyi sevir. Məsələn, o ruhlarımız qucaqlaşır zad deyir, mən sikişirik deyirəm. Raifin niyə belə olduğuna dair yazıçı tutarlı məlumat verməyib *. Məsələn, özümüzdən iddialar edə bilərik ki, Raifi tərbiyə edənlər ona çox nəzakətli olmağı öyrədiblər. Nəticədə o da belə utancaq və xəyal qurarkən belə nəzakətli, romantik olan bir insan olub.

    Maria isə erkəklərdən çox çəkib və qarşı cinslə bağlı çoxlu travmaları olduğuna görə kiminləsə birlikdə olmağa çəkinir və daim Raifə necə bir erkəkdən xoşu gələcəyindən danışır. Bu da onun narahatlığından xəbər verir, istəyir ki, raif onun istədiyi adam olsun.

    --spoiler--


    indi isə keçək əsərlə bağlı subyektiv fikirlərimə:
    1. Əsərdə raifin beyninin içində gedən mühakimələrə bir xeyli yer verilib. Daimi olaraq “niçin böyle?” “neden böyle oluyor?” Tipli mühakimələri oxumaq məni əməlli yordu.
    2. Kişilərə qarşı inamı qırılan romantik qız və sevgiyə ehtiyac duyan romantik oğlan. Bu insanlar və bu məsələ mənə çox maraqlı gəlmədiyinə görə bəzən sadəcə kitabı bitirim deyə oxumağa davam etdim. Axıcı və maraqlı olan hissələr də mövcud idi.


hamısını göstər

sən də yaz!