bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

francisco goya



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
francisco de goya - los caprichos - saturn devouring his son
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+7 əjdaha

3. düçar olduğu ağır xəstəliklərdən, iki dəfə ölümdən qurtulması goyanı çox qorxudurdu ,xəstəliyinə təkan verə biləcək nə isə ola bilərdi .1819- cu ildə yetmiş yaşlarında goya, madridin kasıb məhlələrindən birində iki mərtəbəli bir evə köçür .
goya bu evdə yaşadığı illərdə qaranlıq və narahatlıq doğuran 14 mövzu işləmişdir. rəsmləri yağlı boyayla otaqların divarına çəkmişdir. hər hansı bir sifarişlə çəkilməyən bu rəsmlərin adları da yoxdur. onlardan biri -

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dog_(Goya)

" the dog " - ispan rəssam rafael canogarın "vizual şeir" olaraq şərh etdiyi rəsm .

bu əsər heç bir ipucu olmadığından çox fərqli biçimlərdə şərh edilmişdir .goyanın bu rəsmlə tərkedilmişlik, yalnızlıq, qorxu və ümidsizliyi çox çarpan və təsirləndirən bir şəkildə əks etdirdiyi söylənilə bilər.
caspar david friedrich, "dəniz kənarında keşiş" adlı tablosunda goyayla bənzər mövzunu işləmişdir . (bax: dəniz kənarında keşiş )

+6 əjdaha

2. ispan rəssam. əsasən portret üzərində çalışıb

+3 əjdaha

1. qərb sənət tarixinin ən çox seçilən, fərqlənən, insanı şok edə bilən bir ispan rəssamıdır. o, əsərlərində müharibələri, şiddəti, çox gözəl təsvir edirdi. onun dövründə bu tip əsərləri ərsəyə gətirən cəsur rəssamlar çox az idi, buna görə də fərqlənirdi başqalarından. onun bu humanist əsərləri gələcəkdə bir çox müharibə əleyhdarı olan rəssamlara ilham qaynağı olacaqdı. hətta onun elə dəhşət verici əsərləri olmuşdur ki, rəssamın yaşadığı dövrdə işıq üzü görməmişdir.

goya saray rəssamı olduğu dövrdə the family of chares IV tablosunu ərsəyə gətirmişdir. rəsmin ilk görünüşünə baxsaq diego velazquezin las meninas adlı əsərinə bənzədiyini düşünərik. çünki bu əsərdə də işıq texnikasından istifadə olunub və eynən o qeyd etdiyim əsərdəki kimi bu əsərdə də kral ailəsi təsvir olunub. ancaq goya diegodan fərqli olaraq hiyləgər bir şəkildə kraliçanı çirkin, kralı isə qürurlu bir axmaq kimi təsvir etmişdir. velazquez nəinki heç vaxt belə açıq və səmimi şəkildə bir tablo çəkə bilməzdi, bunu heç ağlının ucundan belə keçirməzdi. -*



goyanın səs salan rəsmlərindən biri də the third of may 1808 əsəridir. o, həmin dövr fransızların ispaniyanı zəbt etməsi nəticəsində yaranan bir çox döyüşlərə, ölümlərə şahid olmuşdur. bu əsərində də 3 may tarixində napoleon bonapartein ordusunun yüzlərlə ispaniya vətəndaşını öldürdüklərini təsvir etmişdir. beləki goya əsərdə ağ köynəkdə olan çarəsiz bir ispanın əsgərlər tərəfindən güllələnməsini göstərərək müharibənin necə qəddar, iyrənc bir məhfum olduğunu canlandırmışdır.



anthony jansonun diliylə desək goya "dövrünün açıq şəkildə dahi elan edilə biləcək yeganə sənətçisi idi".

"goya" həm də ispaniyanın prestijli kinomatoqrafiyasının mükafatlarından birinin adıdır.



hamısını göstər

francisco goya