32 yazar | 16 başlıq | 63 entry
yenilə | gündəm


#son entylər 63 yeni entry istedadı azərbaycanı aşan azərbaycanlılar 10 qadınların kişilərdən istədikləri 9 yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 8 qıy vaar!   tarixin ən böyük umbaylamaları 2 dindarların linux istifadə etmə zərurəti   ilik   güvən nəşriyyatı   şeyx məhəmməd xiyabani   böyük qardaş 4 harper's bazaar   soyuq suyun saçı bitləndirməsi   safplanet   gecəyə bir mahnı paylaş   qəribə yuxular 2 nadiri taxtda görüb, süleymanı qundaqda görmək 2 züy tutmaq   stigmata   istedadı azərbaycanı aşan azərbaycanlılar 7 19 sentyabr 2021 iranın araz boyu hərbi təlimləri 4 sex education 2 park   doja cat   qadınların kişilərdən istədikləri 7 villiams sindromu 2 təfavüt   overthinking   marionet dövlət   7 rings 5 tom and jerry 3 femme görünən qadının trans kişi çıxması   sözaltı günlük 3 narahatlıq verən şeylər 5







call me by your name

| kino

facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
ən yaxşı lgbt filmləri - 90-cı oscar mükafatları - the oscars - timothee chalamet - and then we danced - mystery of love - portrait de la jeune fille en feu
    1. 2017-ci il istehsalı, eyni adlı roman əsasında çəkilmiş romantik-dram filmi.
    --spoiler--

    italiyanın bir qəsəbəsində tətil edən elio və ailəsinin yanına atasının dəvətilə gənc arxeoloq oliver gəlir. bir müddət sonra isə elio ilə bir-birinə aşiq olurlar.
    bizim ailədə uşaq vaxtınnan heç nəyə nə sevgi, nə də nifrət aşılanmayıb. buna görə də homoseksuallıq məndə heç vaxt nifrət oyadan bir şey olmayıb. amma yenə də müəyyən bir vaxta qədər iki oğlanın ya da qızın bir-birini sevməsi, arzulaması mənə qəribə görünürdü. amma vaxt keçdikcə cinsin sevgidə həqiqətən məna kəsb etmədiyini başa düşdüm.
    bu filmlə bağlı ən sevdiyim cəhət də elə bu oldu. mən izləyəndə daim nəsə olacağını gözlədim. bir səhnədə elio ailəvi dostları olan homoseksual cütlüyün onlara gəlməsini istəmir, hətta onlara gülür. atası bu vəziyyətə çox əsəbiləşir, ona cinsi meyilin heç bir əhəmiyyəti olmadığını deyir. mən bu səhnənin atasının öz oğlunun da homoseksual olduğunu biləndə reaksiyasının fərqli olacağını vurğulamaq üçün olduğunu fikirləşmişdim. amma əslində tamam başqa cür oldu. yəni oliver ya da eliodan hər hansı biri oğlan yox qız olsaydı film eynilə bu cür davam edərdi.
    filmdə ən sevdiyim obraz isə marzia idi. elionun özünə "normal" olduğunu isbat etmək üçün sevirmiş kimi davrandığı qız.
    çəkilişlər aparılan yerlərin gözəlliyi və mahnılar da filmi sevməyə əlavə səbəblərdi.

    --spoiler--
    2. çox danışıldığı üçün uzun müddət iqnor edib baxmağı ertələdiyim hətta "ömrümdə heç vaxt izləməyəcəyim filmlər" siyahısına əlavə etdiyim, indi də o rəftarıma görə məni itdən peşman edən kitabdan böyük ekrana daşınmış film.

    qeyd edildiyi kimi, çəkiliş məkanları çox gözəl auraya sahib idi. sadəcə bu deyil, çəkilən kadrların ardıcıllığı, texnikası - bir bütün halında çox dəyərli hesab olunacaq tərzdəndir. soundtracklər filmi izləməyimə yeganə səbəb idi. filmə baxdıqdan sonra tamam ayrı cürə dinləməyə başlayırsınız. bunu bir bu filmdə yaşadım, bir də (bax: schindler's list)də yaşamışdım.


    --spoiler--

    məlum "peach scene"nin filmdə heç cürə alınmayacağı düşünülsə də (kitabda çox dərin - vizuallıqla yox, yalnız sözlərlə ifadə edilə biləcək hisslərdən ötrü), şərhçilər tərəfindən yaxşı hesab olunub. çox kiçik dəyişikliklərlə də səhnəni uyğunlaşdıra biliblər.
    hətta oliver rolunu ifa edən armie hammer-ə imzalaması üçün şəftəli verən də olub, bəli. elio rolundakı timothée chalamet isə hər getdiyi verilişdə "bu dəqiqə şəftəli zarafatı gələcək" deyib panikaya düşür.

    --spoiler--
    3. baxdıqda tüküm belə qımıldamadığı bir film. süjeti "lolita"ya bənzəyir
    4. hər dəfə qarşıma çıxanda daha da çox sevdiyim kino. homoseksual zad teması etmədən çox babat iş görüblər. musiqiləri əladı. və kitabı da mütləq oxunmalıdı.
    (youtube: )

    (youtube: )

    (youtube: )

    (youtube: )

    not: 25 filmlik cox üstün bir top kino siyahıma da düşməyi bacarıb artıq bir müddətdir.
    5. università di bolognada italiyan mədəniyyəti dərsi deyən professorumuzun 21-ci əsrin ən gözəl yerli filmi adlandırdığı film. deyirəm axı ad tanış gəldi
    6. "Bədənimin hər bir hüceyrəsi ilə inanıram ki, senin bədəninin heç bir hüceyrəso əsla, əsla ölməməli, fəqət əgər öləcəksə də mənim vücudumda ölsün”
    -Filmdən bir cümlə
    7. baş rollarında timothee chalamet və armie hammerin getdiyi, 2017-ci ildə nümayiş olunan romantik dram filmidir.Andre Asimanın romanı əsasında çəkilmişdir.

    filmdə hadisələr amerikalı oliverin italiyaya gəlməsi ilə başlayır.Burada bir ailənin yanında qalır və ailənin oğlu elio ilə yaxınlaşırlar.Beləcə bütün hekayə davam edir.
    Filmdə ən çox bəyəndiyim səhnələrdən biri sonda elionun atası ilə olan dialoqu oldu.ən çoxda "həyatını necə istəyirsənsə elə yaşa"deməsi.
    Və bir məqamda var ki, oliver adından elio adını düzəltmək olur.Yəni oliver elioya məni öz adınla çağır dedikdə həm də bu nəzərdə tutululub.
    "söyləmək daha yaxşıdır,yoxsa ölmək?"-də platonik kimise sevenlere görə ən yaxşı ifadə ola bilər.
    8. Oxuyanda insana bilməməli olduğu bir şeyi oxuyurmuş kimi hiss elətdirən, 1973-cü ilin şimali italiyasında heç vaxt 17 yaşında olmayacağına görə heyifsiləndirən, yazıçısının obrazların arasındakı yaş fərqinə görə tənqid olunduğu (yazıçı Andre Aciman özü də az aşın duzu deyil) kitab. Həm bunu, həm də ikinci kitab "Find me"-i oxuyanda insana elə gəlir ki, sevgidə fantastik təbəqə varsa Oliver və Elionunki həmin o təbəqədə olar. Kitab kiçik sentimental detallarla doludur və sonda Elionun atası ilə olan dialoqu mənim fikrimcə xüsusilə dəyərlidir. Kaş bütün valideynlər elə ola.
    Uzun sözün qısası, iki insanın qarşılıqlı obsessiyasını oxumaq istəyənlərə tövsiyə edirəm.
    9.
    (youtube: )


sən də yaz!