yetkin qadın davranışları

| anket

əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Çox səbrli olurlar, uşaqca davranmırlar, naz edənde də, elə edirlər ki, deyirsən, elə həmişə eləsin.
    2. Səhv edəndə qayıdıb sən bunu bunu elədin deyib küsüb nazdanmırlar. Aram aram hər şeyi oturub həll edə bilirsiz.
    Gecə saat 2-3-dən sonra yuxunuz gəldiyində triplənmədən sizi yatızdırır özü də yatır çox yormur.
    Münasibətdən ləzzət alırsınız və hər şey yerli yerinə oturmuş kimi hiss edirsiniz.
    Ən əsası da sizi tərk etməsi üçün sizin səhv etməniz zad lazım deyil. Haçan özünü artıq hiss etsə onda çəkib gedər siz də ağzı açıq arxasında baxa qalarsız..
    3. Lazım olduğunda vazkeçməyi bilməkdir.

    Sevmək ya mənimsən ya qara torpağın məntiqi deyil, Sadəcə özünü düşünmək də deyil.

    Gəlin bu başlığı yetkin insan davranışları edək də demək istəyim gəldi əslindafhha
    4. susaraq cəzalandırmaqları.
    5. zaman-zaman "mən" fikrindən çıxmasıdır.

    problem olduqda qarşısındakı şəxs dəyərli isə ən yaxşı yolu sevməsə belə ən yaxşı yolu seçməsidir.

    ikili əlaqədə "mən" fikrindən, "biz", sonra isə "onlar" * anlayışına keçməsidi.
    6. Heç vaxt yetkin* qadın görmədiyim üçün haqqında heç bir məlumat bilmədiyim davranışlardır. Başlığın belə sönük olması da, məncə, əksəriyyətin elə mənim vəziyyətimdə olmasıdır.
    *
    7. Azad olmağa can atmaq. Amma daha bunu ay qabağma gələnə verərəm ailəm mənə qarışmasın kimi səfeh səfeh populist və ucuz ideologiya ilə deyil həqiqi azadlıqa can atmaqla. Ekonomik azadlıq. Mən ailəmdən asılı olmayım, sevgilimdən asılı olmayım, həyat yoldaşımdan asılı olmayım. Azad olum. Özüm öz istəklərimi öz qazandığım vəsaitlə edim. Bunu istəyən və buna can atan qadın yetkindi. Özü artıq öz ayağı üstə durmaq istəyir. Ona görə də bartender, ofisiant, dərzi, satıcı, babysitter və s. işlərdə çalışan xanəm görəndə gözümdə kalbciklər yaranır ki, rahat evdə götünü aşırıb yata biləcəkkən özü azadlığın qazanmağı üstün tutub.
    8. Şekspir 8 uşaqdan 3-cüsü və sağ qalan ən böyüyü olub. Yəqin ki, bu da onunçün təsirsiz ötüşməyib. Aşağıdakı təsvir anası ilə bağlı ola bilər deyə düşünürəm. Otellodan bir parça:
    Dezdemona.
    Necə də avamsan! Ən pislərə sən
    Ən yaxşı, ən gözəl tərif deyirsən.
    Burax bir tərəfə zarafatını,
    Vəsf elə ideal, qəşəng qadını
    Bütün məziyyəti, ləyaqətiylə,
    Yansın bədxahlar da bəd niyyətiylə.

    Yaqo.
    Özü qəşəng, gözəl, fəqət öyünməz,
    Dildən zirək, iti, fəqət deyinməz.
    Zərxara içində sadə don geyən,
    Heç nə istəməyən, heç nə güdməyən.
    Mehriban, lütfkar, ay üz sərvinaz,
    Ömründə bilməyən intiqam, qisas.
    Ağlını, huşunu heç çaşdırmayan,
    Heç vaxt xörəyini qarışdırmayan,
    Vəfalı, ismətli könül dildarı,
    Dar günün dayağı, gen günün yarı.
    Fikirdən, xəyaldan əsla doymayan,
    Sırtıq aşiqlərə məhəl qoymayan
    Vardırsa dünyada əgər belə qız,
    Deməli, bircə o layiqdir yalnız...

    dezdemona.
    Nəyə?

    yaqo.
    Səfeh-səfeh övlad doğmağa,
    Özünü əzaba salıb, boğmağa.

    Dezdemona.
    Zəif və əsassız nəticədir bu,
    Axmaqlar, inanar buna doğrusu.
    Emiliya, bu sözü sən doğru sanma,
    O ərin olsa da, ona inanma.
    Kassio, buna bax, gör bir, nəçiymiş -
    Nə sırtıq, həyasız məzhəkəçiymiş.


sən də yaz!