bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

stalker



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
andrey tarkovski - məsləhətli filmlər - ən yaxşı film soundtrackları - nostalghia - unudulmaz film replikaları - s.t.a.l.k.e.r: shadow of chernobyl - zeki demirkubuz - richard ramirez - eduard artemyev
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+5 əjdaha

12. 1979-cu il, *andrey tarkovski* filmi. imdb balı 8.2dir * mən 10 verdim :d .
çox gözəl idi. içindəki söhbətləri, uzunluğu, adi həyatdan səhnələri * bu ləzzət eliyir ilə babbat filmdi. *rus dili bilməməyin dözülməz ağırlığı*nı da belə vaxtlarda hiss edir adam.
filmdən bir dialoqu da qoyum bura,* biraz spoilervaridir

yazar: fərz edək ki, mən o otağa girdim və tanrının tərk etdiyi qəsəbəmizə həqiqi bir dahi olaraq qayıtdım. bir adam yalnız əzab çəkdiyi üçün, şübhələri olduğu üçün yazar. daimi olaraq özünə və başqalarına bir dəyəri olduğunu sübut etmək məcburiyyətindədir. bəs mən bir dahi olduğumu dəqiq olaraq bilirəmsə? onda niyə yazım? nəyi sübut etmək üçün? ümumiyyətlə, onu deyə bilərəm ki, mövcudluq səbəbimiz...
professor: biraz daha nəzakətli olub məni rahat qoya bilərsən? biraz gözlərimi bağlamağıma icazə ver. bütün gecə yatmamışam. komplekslərini də özünə saxla.

+4 əjdaha

7. andreyin 1970ci ildən, 1986cı ilə qədər yazdığı, xatirələrini, fikirlərini əhatə edən, adına zaman zaman içindədir verdiyi gündəliklərində belə bir mistik hekayə var: bir gün tarkovski stalkerın ssenarisini, mosfilm komitə heyyətiylə müzakirə etmək qərarına gəlir. ssenari isə təsadüfən (açığı müəmmadır) komitə ofisinə aparan taksinin içində qalır. tarkovski böyük moskva prospektlərində nə edəcəyi mövzusunda qərarsızdır. 150 səhifəlik ssenari artıq yoxdur. tarkovski hüzünlü halda içməyə başlayır. axşama qədər içdikdən sonra küçəyə çıxaraq biraz gəzmək qərarına gəlir. bir neçə dəqiqə sonra isə taksi düz onun qabağında dayanaraq, endirilmiş şüşədən stalkerin ssenarini ona uzadır.
tarkovski bu kiçik hekayəni mistik adlandırdı.

stalkerın çəkilişləri tamamlandıqdan sonra, labarotoriyada yaranan nasazlıq nəticəsində filmin %70lik hissəsi, lentləri yanaraq yararsız hala gəlir. tarkovski komitəyə bir daha ağız açaraq, filmi ilk dəfədən daha az büdcəyə çəkmək məcburiyyətində qalır. və bunun üstünə tarkovski, sovetlərin istədiyim hər şeyi mənə təmin etdiyi yeganə filmim stalkerdir deyir.

ümumiyyətlə isə bəhs edilən "zona"nın təhlükəsi tarkovskidən də yan keçmir. yuxarıda da deyildiyi kimi, tarkovski çəkilişlərin ortasında infarkt keçirir. yəni stalker, tarkovskini ölümə yaxınlaşdıran şah əsərdən ibarət, 163 dəqiqəlik kino və həyat nədir suallarıdır.

sırf bu üç səbəbə görə dəfələrlə izlənilməli və suallar yaradılmalıdır.

+6 əjdaha

2. 1979 - cu il istehsalı andrey tarkovski filmi. tarkovskinin üzərində ən çox əziyyət çəkdiyi filmdir. bunun əsas səbəblərindən biri filmin 2 dəfə çəkilməsidir. belə ki filmin ilk dəfə çəkilmış lentləri ehtiyatsızlıq nəticəsində yandığından ikinci dəfə çəkilmişdir. deyilənə görə, əslində bu tarkovskinin "sevindirmişdir". çünki ilk çəkilişlər qətiyyən ürəyincə deyildi, həm aktyorlardan, həm də ümumi şəraitdən narazı idi.
filmin sujetinə gəldikdə, 3 şəxs - stalker adlanan ləpirçi, yazıçı və professor "bölgə" və ya "zona" adlanan yerə səyahətə çıxırlar. bu səyahət kifayət qədər təhlükəlidir. çünki filmdə tarkovskinin təsvir etdiyi şəraitdən belə başa düşülür ki, bölgəyə getmək qadağandır. üstəlik, bölgəyə çatdıqdan sonra orda hərəkət etmək çox təhlükəlidir. bölgə öz mistik qüvvələri ilə hər an insanı öldürə bilər. stalkerin dediyi kimi, "bölgə hörmət edilməyi tələb edir, əks halda o cəzalandıracaq". bölgəyə getməkdə məqsəd onun içində yerləşən "xəyallar evi" deyilən otağa çatmaqdır. bu otaq ora daxil ola bilən hər kəsin ən böyük arzusunu həyata keçirmək gücündədir. amma bir şərtlə, bütün ümidlərdən əlini üzdüyün halda, başqa sözlə, zavallı olduğun halda. əgər ürəyindəki arzuna çatmaq istəyirsənsə, bütün ümidlərindən imtina etməyi bacarmalısan.

--spoiler--

stalker dəfələrlə bura gəlsə də o otağa keçmir o cümlədən onunla gələn professor və yazar da ora keçmirlər, cəsarət etmirlər, ya da ümidsiz olmağı bacarmırlar, əl çəkə bilmirlər ümidlərdən. tarkovski yaşamın və ümidin vazkeçilməzliyi göstərmək istəyir.
filmin az qala hər dialoqu fəlsəfə yüklü cümlələrdir. bir neçəsi:
"şüurum dünyada vegeteranlığın hökm sürməsini istə.yir. şüuraltım isə sulu bir ət parçası üçün çırpınır. yaxşı bəs mən nə istəyirəm?"

yazıçı: "orta əsrlərdə yaşamaq maraqlı olardı. hər evin öz ruhu, hər kilsənin də öz tanrısı vardı".

"xəyalların otağı"nın qarşısında yazıçı professora: "bu otağa girdiyimi təsəvvür edək. sonra dahi olaraq geri evimə geri döndüyümü. insan əziyyət çəkdiyi üçün, problemi olduğu üçün yazar. digərlərinə və özünə bir dəyəri olduğunu isbatlamaq ehtiyacındadır. bəs dahi olduğuma əminəmsə?! nə üçün yazıram (yazacam) onda?!"

--spoiler--


film çəkildiyi müddətdə tarkovski iki dəfə infarkt olub. üstəlik filmdə aktyorların üzərinə qar kimi xırda ağ maddələrin düşdüyü görünür. bunlar filmin kimyəvi cəhətdən zəhərli bir ərazidə çəkildiyinə görədir. bəlkə də həmin səbəbdəndir ki, tarkovski bir neçə il sonra ağciyər xərçəngindən vəfat etmişdir. 163 dəqiqəlik "stalker" ən sevdiyim filmlərdən biri oldu. çox ağırdır, səssiz səhnələr çoxdur, bəzən dəqiqələrlə gözləyirsən ki, bu səhnələr nə zaman irəliləyəcək. amma eyni zamanda gözəldir təsvirlər. ümid və ümidsizlik, cəsarət, şüurunda öz varlığını müəyyən etmə və s. mövzularda çəkilmiş ən yaxşı filmdir bəlkə də. dialoqları ayrıca mükəmməldir, filmə bir neçə dəfə baxmaqda fayda var bu dialoqlarda deyilənləri və fotogenik təsvirləri daha yaxşı qavramaq üçün.

ps. deyilənə görə bu filmdən təsirlənən və açıq göndərmələr edən o qədər rejissor var ki. koreyalı kim ki duk və türk nuri bilge ceylanın filmlərində bunu öz gözlərimlə görmüşəm.

+3 əjdaha

9. (bax: manyak)

tacizci, birinin məlumatı olmadan onu izləyən.
real həyatda olmasa da indi milyonlarla insan sosial şəbəkə üzərindən köhnə sevgili, yeni sevgilinin köhnə sevgilisi, nəm qonşunun yengəsinin oğlunun kirvəsi vs kimi insanları gizli-gizli izləyir hansıki ingiliscə qarşılığı stalkingdir.
sevilməyən insan tipi, hərəkəti də biraz creepydir.

+2 əjdaha

4. səssizlikdən nə dərəcədə gərginliyin yaranacağını insana öyrədən tarkovsky filmidir. stalker-ə film demək haradasa imkansızlaşır. ilk dəfə izlədiyim vaxt yarımçıq başa düşdüyüm səhnələr mövcud idi. ikinci cəhdim məni, zonaya biraz daha yaxınlaşdırdı. üçüncü cəhd filmlə bütünləşməyimə səbəbiyət verdi. çətin, bəzi anlarda insanı nəfəssiz qoyan şahəsər stalker, tərəfimcə daha dəfələrlə izlənilməlidir.

+1 əjdaha

3. eyni adlı open-world, shooter oyun.

+1 əjdaha

8. ilk dəfə arkadi və boris struqatski qardaşları tərəfindən yol kənarında piknik əsərində istifadə edilən söz. əsərdə stalker, yadplanetlilər tərəfindən ziyarət edilən, sonradan ora zona adı verilmiş yasaq əraziyə girən insan mənasında işlədilir. boris struqatskinin özünün dediyinə görə stalker sözünü rudyard kiplingin "stalky & co" romanının adından ilhamlanaraq düşünüblər. sonra isə yol kənarında piknik əsəri əsasında tarkovski məlum məşhur filmi çəkib. filmə baxmamışam. ancaq eduard artyemevin bəstəsi olan meditation adlı soundtracki tükləri biz-biz edir.

+2 əjdaha

10. --spoiler--

hər şeyin mənasız olduğunu göstərən filmdir. zəkamızın sakit qalması, həyat eşqimizin ölməməsi üçün hər şeyə mistik tanım verib özümüzü aldadaraq ümidlə yaşamağı seçirik. bütlərimizin puç olduğunu dərk etmək istəmirik, yoxsa heç olduğumuzun fərqinə varırıq.

--spoiler--

+1 əjdaha

5. filmin soundtrekində tardan istifadə edilmişdir. bayatı şiraza bənzər bir musiqi səsi bunu deməyə əsas verir.



hamısını göstər

stalker