bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

din



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
sözaltı günlük - sözaltı etiraf - sözaltı sözlük - yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər - islam - qasim - türklərin sevilməyən cəhətləri - sözaltı radio - dinə inanmasan da hörmət etməlisən məcburiyyəti
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+27 əjdaha

1. sözlük bir ildən çoxdur var olmasına baxmayaraq açılmamış başlıq. insanları idarə etmək üçün uydurulmuş yalanlardan ibarət nağıldır.

+19 əjdaha

41. dinlər, səmavi dinlər, olduqca maraqlı keçiş dövrünü yaşayırlar və biz bunu canlı görən nəsillərdən biriyik. atalarımız və uşaqlarımız da o nəsillərin içindədir.
tanrını nə nitşe, nə digər filosoflar nə də elm öldürüb, tanrını internet öldürdü, və davam edir. əslində dolayı yolla əlbətdəki tanrını öldürən filosoflar və elm idi öz məntiqli izahları ilə bilməyənləri başa salaraq. internet də bunun çatdırıcısı oldu bir növ.
maraqlı nöqtə orasıdır ki, biz elə bir keçid dövrünü yaşayırıq ki, bizdən əvvəl və hal hazırda milyardların inandığı dinlər hal hazırda və gələcəkdə sadəcə keçmişdə qalmış mif olaraq görülüb və istifadə edilir/ediləcək. necə ki yunan tanrıları kimi. şeir üçün, lirizm üçün ya sadəcə insanın xəyalgücünü şərh etmək üçün müraciət edilən bir qaynaqdır, ədəbiyyatın istifadə etdiyi, başqa heçnə.

gələcək spiritualizmi, dinləri sadəcə karma, kosmik enerji tipli inanclardan ibarət olacaq yəqin. və məhəmməd, isa sadəcə arada bir müraciət edilən zeus, poseidon kimi keçmiş dini obrazlar olacaqlar, ki hazırda da dünyanın yarısı üçün elədirlər, digər yarısı isə aydınlanmamış ya da aydınlanmaq istəməmiş təbəqədir.

əlavə olaraq, bir də o atışma mərhələsini keçmişdə qoyur artıq dini müzakirələr. inanmayanın inananları alçaltma, məzxərəyə qoyma mərhələsi, dövrləri. yəqin bunun bir səbəvi var o da əvvəl inanmayan insan çoxluqdan fərqli olurdu və yalnızlıöın verdiyi təsirlə öz hisslərinə hakim ola bilməyib onlara hücum edirdisə, indi artıq yalnız deyil. və indi artıq din ilə məzələnərək də fərqli ola bilmir. çünki artıq bir çoxuna aydın məsələdir.
indiki dövr üçün bu tip hərəkətləri edənlər -inananlarla məzələnənlər, dini şiddətli müzakirə obyekti edənlər- yəqin ki əsas olaraq yeniyetmələrdir; dünya ilə yeni tanışlığın verdiyi həyəcanlı əhval və hər yeni düşüncənin sanki amerika kəşf etmiş kimi dilə gətirildiyi insanın ən gözəl və ən çirkin yaşı.

+15 əjdaha

58. Nə bilim vallah, sözlüyə bu entrini yazmaq da varmış.
Deməli yaxın dostum, qardaşım dediyim insan xaricdən qayıdıb. Orada nə məzhəbə qulluq edib, nə adıyla gedib nə adıyla gəlib bəlli deyil. Oturduq bir yeyək, içək, həm mən suallarımı verim. Qısa bir zaman ərzində başa düşdüm ki, bu insan özündə deyil. Ateizmin a-sını mənə öyrədən insan olub molla. Əlim ağzımda qaldı. Anası zəng eliyib axşam bizə, yazıq nazilə xala, oturub hönkür-hönkür ağlıyır ki, bu oğlanın nə dostlarını artıq tanıyırıq, nə özünü. Deyir həyatda bütün məqsədlərini atıb, özünü ancaq “allahın əmirlərini yerinə yetirən bəndə” adlandırır. Köpəkoğlu hüquqşünas olacaqdın e sən! indi isə nazilə xala deyir, birdən gedib şəriət eşqinə düşər və sonrası məlumdur...
Sözümün canı. Bu illəti yaradanlar heç mi fikirləşmədi puç olacaq həyatları? Yoxsa din doğrudan da zəif məxluqlar üçün tiryəkdir? Adam necə ateizmnən qatı vahabiyə keçid edə bilir? Nələr görüb, nələr yaşayasan gərək. Ya da depressiyanın əlasını yaşayıb narkotikdən çəkinib dinə qurşanırlar bəlkə.
Bu günüm də belə, sözlük. içimdə qalmasın yazım dedim, yaman girdi oturdu bu məsələ içimdə.

+9 əjdaha

56. coğrafi mövqelərə görə formalaşan fəlsəfi inanc. buddizmdə tanrılar fil üstündədir, bütün tanrılar qanq çayından su içir, islamda tanrı möcüzəsi qar yağma hadisəsi ola bilərdi, altay şamanizmində isə tanrının möcüzəsi yalnız günəşi görmək ola bilərdi, hinduizmdə insanlara doğru yolu krişna göstərirdi, iudaizmdə isə musa.
burda isə müqəddəs isanın xalqlara* onların təsəvvürünə görə necə irq dəyişdiyini görə bilərik.

yaponiya xristanlarına görə müqəddəs isa:


afrika xristianlarına görə müqəddəs isa:


hindistan xristianlarına görə müqəddəs isa:


qərb üçün müqəddəs isa:

+10 əjdaha

19. bi bitmediniz amk dedirtən entrylərlə dolu olan başlıq.

not: ulan mən sizin kökünüz kəsilsini nəzərdə tutmuşdu.

+8 əjdaha

6. şair deyir , din penis kimi bir şeydi ,hamıda olması normaldı.amma açıb ortalıqda göstərilməsi heç yaxşı deyil.

+10 əjdaha

40. özünü tanıyan tanrını tanıyar . bu fikir demək olar ki,bütün dini cərəyanların mottosu kimi səslənir.məncə özünü tanıyan bütün insanlığı tanıyar və insanın bilincini,xəstəlikləri (nevrotik),heyvani yanlarını,təbiətlə ortaq cəhətlərini və başqa bu kimi cəhətlərini kəşf edib,əslində bunların təsirlərindən yaranan,inanılan tanrıların kor olub görməmək üçün gözlərimizə girən barmaqlardan ibarət olduğunu görər..sizcədə hər dində tanrıların sayısız adlarının olmağı buna sübut deyil.?keçmişə nəzər saldıqda,mıncə insanlıq və insan beyni bu gün getdikcə mexanikləşir. (buda özüylə nevrozluğu gətirir).

paleolit dövrdə insanlar heyvanlarla bütünləşmişdi.hər ovladığı heyvandan inandığı heyvani tanrıya qurban olaraq pay ayırıb,qorxu hissiylə təşəkkürünü bildirirdi..bəlkədə belə bir inancın yaranmasına səbəb ovladığı heyvanın qanıyla öz qanının eyni rəngdə olmasını görüb ,yeni yeni qığılcımlanan şüurun nəticəsiylə oyanan cüzi vicdanın yaratdığı mistik bir abu havaya bürünməsi olub.insan özünü heç bir canlıdan ayırmırdı sadəcə acdı və sağ qalıb yaşamaq üçün yemək lazımdı.maraqlısı odur ki, bu insanlar yarı heyvani tanrılarına qurban payı olaraq ovlanan heyvanın və ya qurban edilən insanın kəlləsini verirdi.yəni ən sevdikləri parçanı.necə bir mistik havaya bürünmüşdülərsə ovun (qurbanın) beynini yeməklə onda var olan gücləri əldə edəcəklərinə inanıblar.ovun kəəllə sümüyünü saxlayıb və ya haradasa bastırıb,yarı heyvani tanrılarının ona nə vaxtsa yenidən can verəcəyini düşünürdülər.qısası tanrı fikri heyvanlıq aləmindən yaradılmışdı.

mənə həmişə maraqlı olan insan beyininə,şüuruna nəyin təmas edib təkamülünə sürət verməsidi.bir çox fikirlər var amma dəqiq nəyin?.bəlkədə hər şeyin cavabı bu olduğuna görə heçvaxt dəqiq olaraq bilinməyəcək. ( stenli kubrikin filmində olan qara daş səhnəsi yadıma düşdü,filmin ana temasıdı bu fikir).insanın zamanla dikəlməsi,iki ayaq üstündə gəzə bilməsi eynilə beyninin sürətlə inkişafına səbəb olur.ətrafı daha rahat görür,əllərini zamanla sərbəst işlədə bilirsən,yemək şəklin,yediklərin dəyişməyə başlayır.və başqa bunun kimi bir çox önəmli davranışlar.misal üçün,tərəvəz,meyvə bu kimi şeylər daha çox yeməyə başladıqca bağırsaqların ağır yeməklərə ayırdığı enerji sərbəst qalıb,beyinə yönəlməyə başlayır.bax bununda beyinin inkişafına bir növ təkan verdiyini düşünürəm.

çox uzun oldu.qısası...mezolit dövrün gəlməsiylə bütün sistem demək olar ki,dəyişməyə başlayır. (sözsüz ki, bu uzun bir zaman nəticəsində yavaş - yavaş baş verir).əkinçiliyin,buğdanın kəşfi,taxılın,bitkilərin əhilləşdirilməsi insanların həyat tərzinə,düşüncəsinə sözsüz ki tanrısına belə təsir edir.təbiət,bitki tanrılaşdırılır.torpağa bağlılıq anaerkil (tanrıça) inancını getdikcə gücləndirir.hətta insanlar ölülərini belə məzarlara cenin şəklində (ana rəhmində olduğumuz vəziyyət) bastırırdılar.bu ana tanrıçaya (bətnə) qayıdıb,göylərdə olan tanrının yağış vasitəsilə tanrıçayla birləşib yenidən doğulmağı (eləcədə təbiətin yenilənməsi)simvolizə edirdi.əkinçiliyin sistemə zamanla oturmasıyla ovçuluq bacarıqları seyrəkləşməyə başlayır. (yeməkləri toplayıb stoklamağımız primatların,məməlilərin içində üz qarası olmağımızı göstərir.).və bu ovçu adətlərini dəvam elətdirən az saylı insalara əkini daha doğrusu tanrıçanın verdiyi nemətləri qorumaq işi tapşırılır. (bəlkədə rahibliyin təməllərini bunlar atır).tanrıçanın bədənindən qidalandığımız nemətlərin təsiri tanrıça heykəllərininin şəklinə belə təsir edir.ovçu-toplayıcı tanrıça fiqurlarından fərqli olaraq,sonradan tanrıça heykəllərini obezitləşib şişmanladığını görürük.sağlam bədənli yarı vəhşi atalarımız və daş dövrünün daş kimi qadınları buğdanın (taxılın, əkinin) gətirdiyi doyurucu tənbəlliyi yaşamağa başlayırlar.

məncə insanın fitrətində hər yenilikdən sonra gələn,istifadə etdiyi,yaşamasında,sağ qalmasında,güclü hiss etməsində,gündəlik həyatında önəmli bir yeri tutduğu hər bir şeyi tanrılaşdırma xəstəliyi var.necə ki,bu gün tanrı puldu yəni fed,( menat).. (pula,pul qazanmağa qarşı deyiləm sadəcə vasitədən çıxıb məqsəd olduqda işlər dəyişir).banklar məbədləri,milyonçular,sahibkarlar ruhban sinifi və bu sistemin tək tip kostyumlu işçiləridə rahib və rahibələri rolu oynayır.yerdə qalan işləməklə dahada borclanan insanlar təbii ki,kölədi. (diqqətli olsan bütün dinlərin tanrısında eyni bənzər sistemi görə bilərsən ).nə qədər ibadət edirsən et,yenədə mükafatının cənnət yoxsa cəhənnəm olduğunu bilməyəcəksən.amma içində bir mükafat ümidi var..nə qədər işləsəndə,pul qazansanda,qazan ,bir az rahat həyat yaşasanda getdikcə borclanırsan pul tanrıya.pul tanrı,fed,menat üçlüsü məbədlərində (bank) gedən proseslərlə qanunlar qoyur,ibadət şəkillərini hədisvari izah edir,cəzalandırır,məhkəməlik edir,süründürür bir sözlə tanrı fed həyat verib,həyat alır.ruhban sinifi (sahipkarlar) tanrıdan əmrləri alıb rahib və rahibələrə verir onlarda kredit və başqa bu kimi ehtiyacları təbliğ etməklə dinə çağırırlar.bu sistemə uyğunlaşıb yaşamaq istəyən insan bu dini qəbul edib pul tanrısına məbədlərində (bank) səcdə etməyə məcburdu.

ardı var...

+6 əjdaha

52. George Carlin-in din haqqındakı stand up şousu.
(youtube: )

+16 əjdaha

3. özünü müasir,elmli hesab edən insancıqların inanmadığı və nağıl adlandırdığı bir şeydir din

+4 əjdaha

36. dinden 2 meqsedle istifade edile biler. ya hemin cemiyyeti dindeki gozel xususiyyetlerle menevi temizleye biler rehberlik (tek dovlet bascisi yox, umumiyetle insanlar terefinden lider secilen shexs), ya da, dinden insanlarin beynin idare etmek ucun. meselen, shah ismayil xetainin dovrunde dinden hakimiyyete gelmek ucun istifade etdiler. katolik kilsesi esrlerle dinden insanlarin uzerinde oz diktaturasini tetbiq etdi. mehemmed peygemberin dovrunde ise, din eksine oz yolunu azmis-dogma usaqlarini diri-diri torpaqda basdiran ereblerin menevi cehetden temizlenmesine xidmet etdi. tekrar edirem, dine munasibet ve onun insanlara tesiri hemin cemiyyetdeki lider olan insanlarla birbasa baglidir.

+5 əjdaha

61. insanların dünyada tutunmaq üçün stimul, motivasiya mənbəyi.

+4 əjdaha

45. tarix boyu insanları idarə etmə vasitələrindən birisi, insan mənəviyyatının və vicdanının formalaşmasında əvəzsiz yeri olan bir inanc qaynağı.lakin, çox heyif ki bu gün dünya üzərində var olan əksər dinlər və tədrisçiləri onlara qarşı olan inanc və güvəndən istifadə edərək inanan kəslərin haqqlaırna və hüquqlarına maddi, mənəvi təcavüz edir, yaradılma məqsədindən çıxaraq millətlər, xalqlar, dinlər və dövlətlərarası münaqişələr yaradaraq insanlığın sonunu yaxınlaşdırır. məsəlçün, mənə ən acıq gələn məsələlərdəndir "sünni və şiə" məsələsidir, eyni millət, eyni din qardaşları necə bölünə bilər axı?! nə fərqinvar necə namaz qıldığının, əsas o deyilmi ki yaratıqlarına inandığın varlığa bütün qəlbinlə sitayiş edəsən?! belə məsələlərə görə də mən dinin artıq siyasi, iqtisadi mənafeyləri qorumaq üçün nəzərdə tutulduğuna, heç birisinin düzgün qaydada tədris olunmadığına inanıram. mənim dinim sevgidir, doğruluq-dürüslükdür, mərhəmətdir və vicdandır.

+6 əjdaha

18. məhv edilməsi vacib olan bir şey.daha neçə kəllə uçurulmalıdırki bunun kökünü qazsınlar?

edit:həqiqətən bi bitmediniz amk.kökünüz kəsilsəydi insanlar daha rahat yaşayardı.

+4 əjdaha

37. bir-birləriylə müharibə edən insan qruplarını doğru yola çəkmək üçün yaranıb , bir-birləriylə müharibə edən insan qrupları üçün ən böyük müharibə səbəbi olubdur

+4 əjdaha

57. insanları rahat şəkildə manipulyasiya etmək üçün yaradılmış məfhum. düşünəndə ki, sadəcə *homo sapiens*lərin olduğu dünyada 2500 din var, adam təəccüblənir.
ps. ümid edirəm digər planetlərdə də bir bu qədər din yoxdu.

+4 əjdaha

30. dinlər olmasa dünya necə olardı sualının cavabı yoxdur bəlkə də, çünki dinlər olubsa, deməli olmalıymış, insanlığın inkişafında bəlkə də düşündüyümüzdən böyük bir yeri olub. din bir fəlsəfədir, yaşam fəlsəfəsi, insan hər zaman ehtiyac duyur. ama din insanın həyatını asanlaşdırmaq üçün var, insanın yaratdığı hər şey həyatını rahatlaşdırmaq üçündür əslində. islamla xristianlıq arasındakı əsas fərq budur. böyük günahları daha çox ciddiyə alır islam. bu da insan həyatını mətinləşdirdiyi üçün *cognotive dissonance* nəticəsində stresə səbəb olur. xristianlıq sizdən tanrını tanımağı və onu sevməyi istəyir, islam isə sizi həyatınıza tamamilə qarışır. sex olmaz, içki olmaz və.s
denyada söz sahibi olan bir islam ölkəsi düşünün? ən böyük hörmət sahibi islam ölkəsi hansıdır? türkiyə gəlir ağıla? hansı ki illərcə amerika oyuncaöı olmuş və hal hazırda bir bataqlıq içində, səbəbi də dindir. və hələ bu amerikanın mülayimləşdirə bildiyi formasıdır türkiyənin. qısaca yoxdur söz sahibi olan böyük islam ölkəsi, hamısı bərbad vəziyyətdədir. səbəbi dinin cəmiyyətdəki və dövlətdəki çox böyük roludur, islam ölkələri hələ də sekulyarlaşa bilmirlər. bunu onlara başa da sala bilmirsən. tanıdığım bir çox müsəlman dost tanış hələ də həyatlarında dinə böyük ölçüdə yer verir. böyük ölçüdə yer vermək necə olur? məsələn adam zina edir, dinə əhəmiyyət vermir kimi görünür, ama içində böyük bir gərginlik yaşayır, günah etdiyi üçün. həyatını çətinləşdirir.

gələcəyin dinlərinin blə olmayacağını düşünürəm. gələcəkdə dinin olmayacağını düşünmürəm, olacaq, ama şəkil dəyişmiş formada. çox tanrılığa belə geri dönülə bilinər. yox dönülməz bəlkə də.

+3 əjdaha

35. mənə elə bir din göstər ki, azadlığın və xoşbəxtliyin mükəmməlliyini təcəssüm eləsin.
o zaman o dini seçərəm
(bax: sözlük yazarlarından aforizmlər)

+3 əjdaha

33. inanc növüdür. amerikalı hakim arlin adamsa görə hər hansı bir inanc növünün din olaraq sayılması üçün üç şərt vardır:
1. din ölüm və həyat, düzgünlük və yanlışlıq, xeyir və şər kimi fundamental və ümumbəşəri suallara cavab təklif etməlidir.
2. din bütün bu suallara təklif olunan cavabları sistematik formada biryerə yığmağı (müqəddəs kitablar kimi) bacarmalıdır.
3. din bu təklif olunan cavablar əsasında təşkilatlanmalı (kilisə sistemi kimi) və digər inanc növlərindən öz formal nişanlarına görə seçilməlidir (xaç kimi).

+6 əjdaha

10. dinlər müasir dildə desək, sadəcə konstitutsiyadır. müxtəlif vaxtlarda, milyonları idarə etmək üçündür. subyektiv fikrimdir.

+4 əjdaha

4. tərbiyə vasitəsi.

+5 əjdaha

21. dinin bir ruh ehtiyacı olduğunu elm qəbul etmişdir. daha zəkasının çox ibtidai olduğu zamanlardan bəri, insanların din sahibi olduqları da bilinən gerçəklərdəndir. zəkanın və elmin yüksəlməsiylə dinlər də yüksəlmiş, tək tanrılı dinlər ilə "dinlər çağı" qapanmış, din uğruna edilən qorxunc savaşlar və qırğınlardan sonra mədəni dünyada din, fərdlərin vicdanına sığınmış, bir qənaət olaraq sayqıdəyər bir yer qazanmışdır. artıq mədəni insanlar arasında din mübahisəsi edilmir. dinlər haqqında avam yazılar deyil, ancaq bilgin insanların yazıları yayımlanır. mədəni insan, başqalarının dini inancına sayqı göstərir, heç kimi propoqanda ilə öz dininə çağırmır.
hüseyin nihal atsız, ötüken, 7 mart 1964.

+3 əjdaha

55. dünən yasamalda mənim yaşadığım məhlədə böyük diskusiya var idi. deməli təzə din yaranıb. yaranmamış da bölünüblər 2 təriqətə : pomidorçular və xiyarlar.

deməli qədeş bu xiyarların böyüyü ATAQALXAN deyir ki, bəs biz düzük, çünki xiyarın rəngi yaşıl təbiətə uyğundur. binəqədinski TOFiQ srazu dedi bəs ağ xiyar nədir? deyir bu ingilislərin işidir.
pomidor deyir biz düzük. bəs bizim rəngimiz türkçülüyün rəmzidir qırmızı. bu moment mən dedim bəs göy pomidor nədir? deyir gey deyilki göydür.
nə isə işimiz düşüb cəncələ.
bircə dənə xahişim var: zapretdən kənar danışmayaq,çalışaq bu işi də yoluna qoyaq. biz çox işləri yoluna qoymuşuq.

+4 əjdaha

48. Dinin yaranması çox qədim dövrə təsadüf edir. Yaranma səbəbi insanların məlumatsız, təbiət hadisələri qarşısında aciz qalmaları olmuşdur. Belə ki, qədim insanlar təbiət hadisələri (ildırım, dolu, qar, zəlzələ və b.) Qarşısında aciz qalmış, bu hadisələrin səbəbi, qaynağını bilmədikləri üçün özlərindən güclü ilahi bir varlığın mövcudluğuna inanmışlar. Beləliklə, totemizm, animizm, fetişizm kimi dinlər tədricən meydana gəlmişdir.
Yəni yoldaşlar islam, xristianlıq kimi dinlərdən əvvəl əslində bu cür sadə, kitabsız, qanunsuz dinlər- inanclae mövcud olmuşdur.

+2 əjdaha

22. din və bir tikə çörəyi xalqa ver, dövlət sənin olsun.yəqin buradan məlum olur din nədir.

+2 əjdaha

46. 16yaşından aşağı uşaqlara öyrədilməməsini istədiyim bir fikir.

+4 əjdaha

63. Dinə inanmaq mənəviyyat məsələsidir. inanmaq kiminə görə cahillikdi kiminə normal bir şey. Mən inanclı biriyəm. imanım çox güclüdür desəm yalan olar. Çünki mən də sorğulayırdım, çıxılmaz vəziyyətlərdə qalırdım, hər sualıma cavab tapa bilməyib dəli olurdum, bəzən inancımı itirmək üzrə olurdum. Həftə 8 mən 9 stress, əsəb, depressiya zırt pırt. Amma bir yerdən sonra anlayırsan ki, sorğulamağın mənası yoxdur. Onsuz da cavab tapa bilməyəcəksən və kiminləsə bunun müzakirəsini aparmaq, spor eləmək mənasız olur. iman etmək yaradanın gücünə, qüvvəsinə, hikmətinə sorğusuz sualsız inanmaqdır. Məsələn: axirətin var olmasının heç bir elmi sübutu yoxdur. Elmə görə insan ölür və müəyyən müddət ərzində çürüyür gedir. işin fiziki, bioloji tərəfi aydındır. Lakin ölümdən sonrakı həyat barədə bizə yalnız müqəddəs kitablar məlumat verir ki, buna inanıb inanmamaq artıq iman məsələsidir. Başqa variant var? Ölüb o dünyanı görüb sonra geri qayıdan birini görüb yaxud eşitmisiniz? Belə bir şey olsa da deyəcəklər adam ölməyib, sadəcə kliniki ölüm keçirib və şüuraltında formalaşan düşüncələrin nəticəsi olaraq yuxu görüb. Bu qədər. Vəssalam. Oldu bitdi. Digər bir məsələ, elm yalnız proseslərin baş verməsinə (dünyanın, insanlığın, müxtəlif canlıların yaranması, təbiət hadisələrinin baş verməsi və s.) "necə?" sualını verir və müxtəlif variantlar irəli sürür. Amma heç vaxt "niyə?" sualını verməyib, verə bilməz, verməyəcək də. Çünki heç vaxt elmi əsası olan cavab tapmayacaq. Axirət, yaradanın necə olduğu, nəyə bənzədiyi kimi şeylər. Bütün bunlara inanmaq isə iman gətirmək adlanır ki, iman hər insanda fərqli olur. Bəzi insanlarda isə ümumiyyətlə olmur.

+3 əjdaha

54. Qorxun olmadığı yerdə dinlərdə olmaz.
Din nədir:
Mövzu yanaşma insandan insana dəyişir.
ən əsas suallar:
dinlər nece yarandı?
Nəyə görə ehtiyac vardı ?
Dünyanın gedişatında nələri dəyişdi ?
Ən doğru din varmı ?
Dinlər bir birnə niyə bu qədər oxşardır ?
Dini* səmavi kitabları kim yazdı və ordakı sözlər kimə aidir ?
islam niyə allahı sorğulamağın günah olduğunu yazır http://keremonder.com/dini-sorgulamak-gunah-mi ?
Dünyada dinlərə ehtiyac varmı ?
Dinlər olmasa idi dünyada əxlaq olmazdı? (Dinlərin var oldğu dövürdə belə köləlik vardı islamda heçbir bunu qarşı çıxmadı)
Tanrı böyükdür hər şeyi biləndirsə onda test nəyə lazımdır onsda nə edəcəyimiz bilmirdi ki ?
Din kitablarında bir birnə zidd fikirlər nəyə görə var onda onlar qüsursuz deyilər tanrı qüsursuz deyil ?
Cahil adam anlamadığına tapar.
"Dini küçədəki insanlar tərəfindən doğru, filosoflar tərəfindən səhv və siyasətçilər tərəfindən lazımlı olaraq görürlər. "

+5 əjdaha

9. yeniyetməliyə qədər inandığım, yeniyetmə olduğumda qarşı çıxdığım, indi isə sadəcə ciddiyə almadığım, iqnor etdiyim bir şey.

+4 əjdaha

24. xalqı keyləşdirmək üçün istifadə olunan vasitə.
dindar deyir ki dünyanı massonlar idarə edir onlar exlaqsızlığı yayır hərşey əllərindədir islamı da məhv etmək istəyirlər.cavabında deyirsən ki bəs islamı məhv edebilmirlər? islam bu qədər şərq ölkələrini zəbt edib nəyə görə buna mane olabilmirlər? deyir ki, bu allahın gücüdür.
ay bədbaxt, bu allahın gücüdürsə nəyə görə avropada inkişaf etmiş ölkələrdə yayılabilmir və yayıldığı yerlər ədalətsizlikdə özbaşınalıqda diktatorluqda baş kəsməkdə qadınları zorlamaqda məcburi evliliklərdə avropanı xeyli qabaqlayır.ay dindar sən əminsən ki tanrı səni sevib deyə bu dini gönderib?
ay dindar bilirsənmi nəyə görə masonlar fasonlar dini ortadan qaldırmırlar? çünkü sən düşünəsən ki islam haqqdır və onlar özlərini elə gösterirlər ki sanki islama qarşı mübarizə aparırlar.bu da sənə ilham verir ki dininə daha bərk sarılasan.məscidlərdə hərgün bu nağıllar danışılır guya dünya liderləri islamı məhvetmək istəyir amma edəbilmirlər.bədbaxtlar!
gör avropa artıq plutonu araşdırır sən hələ də arvadla dəvənin üstündə sikişəbilərsənmi ya yox onu müzəkirə edirsən.avropalını bəyənmirsən amma avropalının icadı ilə hal hazırda bu entry ni də oxuyursan.yayın istisində götünü vermisən kondisonerin altına onu da avropalı icad edib.amma sən bədbaxt məsciddə bir iki fars ərəb üzdən oxuyanına alim deyib qərbin onlardan oğurladığını hayasızca müdafiə edirsən.hərşeyin quranda yazıldığını desən də heçvaxt kafirlər o zadı icad etməmiş qurandan çıxarabilmirsən o ayəni.bir də şərəfsizcəsinə deyirsən ki, quran elmi yox elm quranı öyrənir.din bax budur! səni o qədər axmaq vəziyyətinə qoyur ki, qarşındakından ağıllı olduğunu düşünürsən amma bilmirsən ki qarşındaki insanın sənə yazığı gəlir.sürü psixologiyasına uymuş bədbaxt.sən nə bilirsən axı elm nədir o nələrə qadirdir.

sən nə bilirsən eşq nədir? din insana bu cümləni fəxrlə yazdırar: eşq əlinin gözündə fatimə təbəssümü idi- amma düşünmürsən ki əlinin neçə arvadı var idi.bax din sənə sevginin belə bir şey olduğunu göstərir.bir qadınla doymamağı.

islam ölkələrində hüquqlarının tapdandığını görən müsəlmanlar avropaya avstraliyaya amerikaya köçür və adam kimi yaşamağa başlayırlar.bir müddər sonra isə başlayırlar ki, yox dinimizi tam yaşayabilmirik.başlayırlar ki homoseksualları edam edin açıq geyinənə şallaq cəzası tətbiq edin.özü də harda danimarkada hollandiyada avstraliyada.ay bədbaxt səni adam edən sənə insanlığını xatırladan bu ölkəni niyə canını götürüb qaçdığın müsəlman ölkəsinə bənzətmək istəyirsən ki? bax din budur...

+2 əjdaha

12. sen onu dindirmeden seni dindirmeyendir

+2 əjdaha

14. qədim dövrlərdən bəri insanları idarə etmək üçün uydurulduğunu düşündüyüm məfhum

+2 əjdaha

15. dünyəvi və milli olmaqla 2 yerə bölünür..

+2 əjdaha

26. başqalarının inancına, adət-ənənəsinə qarışan beyinsizlərin eleştirdiyi şey. get birinci sən insanlığı öyrən. sözlükdə yazmaqla olmur elə şeylər.

+3 əjdaha

43. "din və dünya" deyə bir ayırım yoxdur. din elə dünyadır və dünyada tətbiq edilmək üçündür.

("axirət və dünya" ayırımı isə, bəli, bu məntiqlidir.)

din allahın insanlara göndərdiyi prinsiplər toplusudur ki, elə məhz dünyaya tətbiq edilsin. axirətdə din lazım deyil. axirətdə yalnız mütləq həqiqət var. din həm həqiqətin, həm də yalanın, həm doğrunun, həm də yanlışın olduğu dünya üçün var. buna görə də müsəlmanın həyatının hər yerində din var.

sosial münasibətlərində, iqtisadi-siyasi əlaqələrində, dövlət idarəsindən tutmuş, vətəndaşlıq etməsinə qədər hər sahədə.

bəziləri müsəlmanları passivizə etmək istəyir və ortalığa "din içimizdədir", "din allahla fərdin arasındadır" kimi qondarma fikirlər atırlar.

din yox, bəzi ibadətlər allahla qul arasında ola bilər, lakin dinin qalan böyük hissəsi, bütün bəşəri münasibətlərə tətbiq edilməlidir.


#bəli bu müsəlmanlar üçün keçərli yanaşmadır. əslində dinsizlər də öz dinsiz inanclarını həyatlarının hər sahəsinə tətbiq edirlər ..

+1 əjdaha

42. dinsiz ateist olsam da bilmirəm nədənsə hal hazırda johnny cashın ifasında personal jesus dinləyirəm.isanın məni eşitməsini mənlə danışmasını cavab verməsini gözləyirəm.din də budur.yalnız olanda öz xəyalı dostunla danışmaq,ona pənah gətirmək,onun sənə yardım əli uzatmasını gözləmək

+1 əjdaha

38. mənim üçün din heç vaxt həyatımın önəmli hissəsi olmayıb. daha doğrusu, bu haqda oturub uzun-uzun düşünməmişəm ki, din yaxşımıdır, pismidir, allah varmıdır, yoxmudur. uğruna kiməsə ziyan verilmədiyi müddətcə ziyanlı bir şey olduğunu düşünmürəm. tam danışmaq üçün quranı oxumalıyam. amma bildiyimə görə islam şəxsi həyata çox müdaxilə edir. müsəlmanların arasında radikal olanları çoxdur. heç nəyin radikalı salamat deyil. xristiyanlarda din insanın evinin içinə, şəxsi həyatına girmir. bu fikrimi isə gördüyüm müsəlman və xristiyanlardan yola çıxaraq deyirəm. gələcəkdə kitablarını oxuyub nəsə yazmağım daha doğru olar.
gəlim yuxarıda dediyim bir məqama. din kiməsə ziyan vurmadığı müddətcə zərərli nəsə deyil yazmışdım. məsələn, deyək ki, mən kitab oxumağı çox sevirəm. kitabın mənə verdiyi mənəvi zövq, məni azdan-çoxdan maarrifləndirməsi, lap elə vərəqlərin iyi filan peşməkan. istədiyim kitabı satın almaq uğruna mağazada kimisə bıçaqlamıramsa, ya da heç kəsi kitab qurdluğumla narahat etmirəmsə deməli kitabımı oxuya bilərəm də..
bəlkə biraz uzaq müqayisə oldu dinlə, amma primitiv yolla çatdırmaq istədim.
ateisti, deisti, agnostiki, teisti- kiminsə kiməsə, nəyəsə zərəri yoxdursa məncə tənqidə də ehtiyac yoxdur. ancaq təəssüf ki, dindarların da, ateistlərin də əksəriyyəti, ümumiyyətlə hər hansı qrupa daxil insanların əksəriyyəti öz idealogiyaları uğrunda çox radikallaşır, ziyanxor varlıqlara çevrilirlər. bəlkə də yaşanılan dünyanın tələbi budur- öz idealogiyan uğruna mübarizə

+1 əjdaha

32. bir zamanların zərurəti olaraq ortaya çıxdığı, indi isə öz vəzifəsini bitirmiş olan düşüncə forması. insan qədim vaxtlarda səbəbini bilmədiyi hadisələrə müvəqqəti də olsa, izahat vermək, ya da onların baş verməsini daha üstün bir "bilinməz"ə bağlamaq ehtiyacı duymuşdur. bu olmasaydı, insanların beynində onları narahat edən edən bir düşüncə daim var olacaqdı. bu da sağlam bir insan irqinin davam etməsi üçün ciddi bir maneəyə çevriləcəkdi. bunun qarşısını almaq üçün ilahi qüvvə, ya da tanrı faktoru ortaya çıxır. hər hadisə bir tanrıtərəfindən etdirilirmiş kimi düşünülür. bu da çoxtanrılı dinlərin ortaya çıxmasına səbəb olub. amma təbii ki, hər bir hadisənin daha anlaşılan bir izahı vardır. bu da elmin inkişafı ilə mümkündür.

daha geniş buradan oxumaq olar: https://www.google.com/url?q=http://www.evrimagaci.org/makale/161&sa=U&ved=0CAUQFjAAahUKEwiVi9_5kIHIAhXCCiwKHaukDyY&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNHr8asVwaw9eT2eczmjQxaDixApHg

+2 əjdaha

51. insanları idarə etmənin ən effektiv yollarından biri. Bunun üçün əsasən qorxu və günahdan istifadə edilir. Onlarla, hətta yüzlərlə ölkənin inkişafdan geri qalmasının ən parlaq səbəblərindəndir.
Dinsiz gələcək, dinsən gələcək.

+1 əjdaha

31. inanclı insanların daha rahat yaşaması/#178498

+1 əjdaha

44. universitetde bir qrup yoldaşım var idi. qatı pastafarianist idi. rituallarını qaydalarını bilirdi, tetbiq edirdi. bundan soruşurdum ki, bes niye pastafarianizm kimi menasız bir şeyden yapışmısan? cavabı olaraq.
eger bir dine inanacaq qeder başım işlemeyecekse, imkan ver en menasızından yapışım.

+1 əjdaha

49. komputerləri idarə etmək üçün əməliyyat sistemləri lazım oldugu kimi,insanları idarə etmək üçün din lazımdır. gəlin dünyanın boyük ölkələrinə diqqət yetirək məsələn ingiltərə ,öz insanlarını daha asan idarə etmək üçün və vatikana vergi göndərməmək üçün protestanlıqı yaratdı. məsələn iran bədəvi ərəblərin əsarətindən ayrılmaq üçün özünə ayrıca bir məzhəb mənimsədi şiəlik.

+1 əjdaha

62. Bir də inasanları dinlərə görə kateqoriya edirik. Heç düşünmürük ki, hər kəsi Allah yaradıb və heç kəs heç kəsdən üstün deyil. insanlarda( çoxunda) belə bir düşüncə var ki, əgər bir insan müsəlman deyilsə o pisdir, o cəhənnəmə gedəcək. insanların pis,yaxşı olması onların dini ilə əlaqəli deyil. Heç kimi dininə görə də yarğılamıram,məncə, siz də insanları dininə görə ayırmayın. Dinindən asılı olmayaraq, məncə, insanlar bir-birinin inancına hörmət etməlidir və bir insan sırf müsəlman deyil deyə təhqir etmək olmaz. instagramda o qədər belə pis və qırıcı yorumlar oxumuşam ki. Nə üçün digər dinlərə hörmət etmək istəmirsiniz? Hər kəs Allah qarşısında özü cavab verəcək. Nə bir müsəlman xristian və ya yəhudinin yerinə, nə də ki bir xristian və ya yəhudi müsəlmanın yerinə cavab verəcək. Ona görə də insanları dininə görə ayırıb hörmətsizlik etməyin.

+3 əjdaha

11. din penis kimi bir şeydir, ama insanların boğazından uzaq etmək lazımdı. rte kimi göt olub din adı altında tüccarlıq etməmək lazımdı yəni
(baxma: ebesizliyin lüzumu yok)

+2 əjdaha

25. adam nə kəşf olunsa "quramda var idi o" dedirtəcək məntiq

+1 əjdaha

13. inanıb inanmamağınızdan asılı olmayaraq gözümüzə soxmalı olmadığınız məfhum. çünki şəxsin inancı, dini-fəlsəfi baxışı, düşüncəsi onun məntiqinə əsaslanır. əgər bir insanın dünyagörüşünü hansısa din və həmin dinin kitabı tamamlayırsa, gerisi müzakirə olunmaz.

+2 əjdaha

5. dünyagörüşünün tarixi formalarından biri.



hamısını göstər

din