bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

if i were a boy


363   0   0   0


blok başlıqlarını gizlət

Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
dost

dost deyib özümüzü aldatdığımız ya da aldatmaq istədiyimiz insanlardır. hamısı bir müddətlikdir. bu müddət 15 ildən çox ola bilər amma mütləq nə vaxtsa yox olurlar ya da sən yox edirsən. istəmirsən artıq. "eləməz" dediklərinin hamısı yavaş-yavaş, səni öyrəşdirə-öyrəşdirə edənlərdir üstünə özlərini haqlı çıxarmaq qabiliyətinə malik insanlardır. lap belə yaxın olsazda hansısa mövzuda heç cürə səmimi olmadığınız, bəzən də bezdiyiniz şəxslərdir. ümumiyyətlə insanlar insanların həyatında müvəqqətidi. çox dəyər vermək lazım deyil ki, sonra verdiyiniz dəyərə peşman edib " bütün insanlara nifrət edirəm" kəlməsini dedirtməsinlər sənə.

bonobo

bonobonun silver musiqisinə elə bil qramafondan qulaq asırsan. musiqidəki xışıltılar adama ləzzət edir nəsə.

silver

(youtube: )

lou andreas salome

dövrünün dahilərini arxasıyca süründürən, kişi həvəskəraı olsa da, 34 yaşına kimi bəkarətini qoruyub saxlayan, " evlilik sevginin qatilidir." deməsinə baxmayaraq 1887-ci ildə karl andreas ilə ailə həyatı qurmuş, lakin buna baxmayaraq ilk cinsi münasibəti reyner mariya rilke ilə olan, nitsşenin " zərdüşt belə buyurdu" kitabının ilham mənbəyi , 15 roman, bir çox psixoloji və fəlsəfi əsər müəllifi və son olaraq femme fatale deyə biləcəyimiz qadın.

heyvanlarla insanların cinsi əlaqəsi

(bax: zoo)



2007-ci ildə çəkilmiş “zoo” filmi heyvanlara qarşı cinsi istəkləri olan bir qrup adamın real həyat hekayələrindən bəhs edir. filmdə kişilər və heyvanlar arasındakı cinsi münasibət birbaşa göstərilməsə də, burada diqqət çəkən əsas məsələlərdən biri vaşinqtonda heyvanlarla cinsi münasibətə girməyi qadağan edən heç bir qanunun olmamasıdır.

kitab oxumaqla özünü bir şey zənn etmək

kitab oxumaqla özünü bir şey zənn edən, filmə baxmaqla iki şey zənn etməli, babat musiqilərə qulaq asmaqla da üç şey zənn etməlidir. gah deyirsiz kitab oxuyun, gah da oxuyanları lağa qoyursuz. özünüz heç bilmirsiz hansı məsləkə qulluq edirsiz. kitab oxumağın nəyi pisdir ki, anlamadım. təki kitab oxumaqla özlərini bir şey zənn etsinlər.

home alone

home alone 2 filmində fraqmentlərdən birində göstərilən qanqster filmi “ pis qəlbli mələklər
( angels with dirty souls) əslində mövcud olmayıb. film xüsusilə “evdə tək 2” filmi üçün hazırlanıb.

adajio

( Adagio, " adaco" — asta, sakit) — sakit musiqi tempi, əsas musiqi hərəkətlərinin daha becid forması, bu ən asta temp olan Largodan bir qədər cəld, andantedən isə ləngdir. Georq Fridrix Hendel zəmanəsinin musiqisində adajio larqodan ləng hesab edilirdi.

Larqo Adajio ilə eyni hərəkətli olsa da bir qədər ciddidir. Musiqili ötürmələrdə beş əsas dərəcəli hərəkət templəri içində (largo, andante, moderato, allegro, presto) largo birinci yerdə gəlir.

Andante — musiqidə orta sürət tempini bildirən termini, italyanca "andare" felindən yaranmış, mənası getmək deməkdir. Musiqili ötürmələrdə beş əsas dərəcəli hərəkət templəri içində (largo, andante, moderato, allegro, presto) andante ikinci yerdə gəlir.

" Albinoni's Adagio"

(youtube: )


"Adagio for Strings" - the elephant man filminin final səhnəsində verilir bu musiqi
(youtube: )


" eleni karaindrou's adagio
(youtube: )

gecə

(baxma: la notte) 1961-ci ildə çəkilən bir michelangelo antonioni filmi. bu film antonionin üçləməsinin ikinci filmidir. üçləmənin ilk filmi 1960-cı ildə çəkilən l'avventura (macəra), üçləmənin sonuncu filmi isə 1962-ci ildə çəkilən l'eclisse (batan günəş) filmidir.

massive attack

ilk dəfə п filminin soundtrackindən (baxma: angel) tanış olduğum, daha sonra live With me mahnısıyla replayın dibinə vurduğum trip-hop qrup. teardropdan ayrılın azca digər mahnılarına da qulaq asın.

(youtube: )


uuuuuuhuuuu
(youtube: )

plastilin

filmə ilk dəfə baxdığımda yarımçıq saxlayıb bağlamışdım. dörd-beş aydan sonra yenidən baxmağa qərar aldım. baxandan sonra filmi çəkəni qiyabi tanısamda, şəxsi tanışlığım olmadığı halda özünə yazmaq istəyi yarandı. yəni ciddən bəlkə problemləri var, danışmaq istədiyi birinə ehtiyac olar. amma yazmadım. hardasa üç ay öncə filmi yenidən izlədim. ilk olaraq onu vurğulayım ki, girişin schubertin trio in e flat op 100 bəstəsi ilə başlaması insana zövq verir. filmlərdəki dialoqlar öz yerində amma yuxuları "yuxu"du deyib keçmiyin məncə. ən əsas da nitsşe olan yuxunu. sonda kristin asbjornsenin slow day mahnısı yerinə düşüb məncə. ağlamaq hissəsi azca süni alınsa da, mahnı onu ört-basdır etməyi bacarıb. ayrıca filmdən sonra müsahibə verəndə sanki həqiqətən o obrazlar varmış kimi çəkilməsi bir başqa gözəl idi. (baxma: mahir kərimlinin götürdüyü müsahibə). hər dəfə baxanda nəsə başqa bir şey tapırsan. bir müddətdən sonra yenə baxıb, yeni nəsə tapacağıma inanıram. uğurlar.

about elly

--spoiler--

filmin sonuna yaxın bir hissəsini gözdən qaçırmamısınızsa, yaxşı izləyicisiniz deməkdir. amma mən o hissəni hardasa 5 saniyəlik görüntünü filmə ikinci dəfə baxandan sonra tutmuşam. morqa gedib açıb göstərirlər ellydir amma ölən elly deyil. elly qaçıb. və nişanlısı bilir yalnız bunu. ona görə ellynin çantasını dostlarına verir ki, siz aparın verin valideynlərinə. o artıq incimiş, küsmüş kimi olur. anlayır ki, elly onu sevmir və sevmədiyindən qaçıb.

--spoiler--

hər gün bir faydalı məlumat

parklarda görülən atlı heykəllərin ön iki ayağı havadadırsa heykəldəki adam döyüşdə ölmüşdür. əgər bir ayağı havadadırsa döyüşdə yaralanmışdır. əgər 4 ayağı da yerdədirsə o insan normal səbəblərdən ölmüşdür.

şur

sur- fransız dilində üzərində mənasını verən sözönüdür.
(bax: la fille sur le pont)

- körpüdəki(körpünün üzərindəki) qız

sözlük yazarları

nəsə kann filmfestivalının juri heyyəti ilə müqayisə etdiyim yazarlardı. deməli gündəlik baş verən hadisələrə yazarlarımız münasibətlərini bildirirlər. o gündəlik hadisələr çəkilən filmlərdi sanki. günün sonunda " dünənin ən bəyənilənləri" də festivalda "qızıl palma budağı", qran-pri, jüri mükafatı, qızıl kamera qazananlardı

sözlük yazarlığının anonimliyi

səmimi olmayan və etiraf etməyi bacarmayan və ya etiraf etməyə heçnəyi olmayanlar üçün çox da önəmi yoxdur anonimliyin. mən bunlardanam. nə səmimi olmağı bacarıram nədəki nəyisə etiraf etməyi. belə insanları da uzaq getməyək qırmızı körpüdən atmaq lazmdı. nə kimisə deşifrə etməyə çalışıram, nədəki özümü gizləməyə. burdan ancaq bilgi almaq üçün istifadə edirəm.

johnny depp

iki şeyden zehlem gedir:
1. yene o bağ olaydı şerinden
2. johnny deppden. cemi bir filmine baxmışam. dead man filmi. ona da jim jarmuscha göre baxmışam.

allah

entryları oxudum. biri yazır allah var, digəri deyir yoxdur, biri deyir insanların uydurmasıdır. ola bilər kiminə görə allah var kiminə görə yoxdur, amma hər kəs öz zövqünə görə necə yaradana münasibət bəsləyə bilər? dünyada həqiqət birdir. ya allah var, ya da yoxdur. mümkün deyil ki, həm var olsun, həm yox. məgər allah nisbi varlıqdır ki, onun olması da nisbilik təşkil etsin? əgər dünyada hər şey nisbi olsa, bəs mütləqiyyət nədir? allah zeyni məfhum deyil ki, biz ona nisbiliklə yanaşaq. allah obyektiv varlıqdır, obyektiv varlıq barədə də mütləqiyyət mövcuddur. necə ola bilər deyə bilərəm ki, leyla sən mənim üçün varsan, amma başqasına görə yoxsan. bu paradoks deyilmi? ayrıca olmuyan bir şey haqqında bu qədər müzakirə niyə olunur? indiyənə kimi uçan verməşil haqqında fikirləşmisiz var ya yox? əlbəttə ki, yox. çünki yoxdu və olmuyan bir şey haqqında fikir yürütmürlər. son olaraq allah olmasaydı, allah olmazdı

« / 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343

Son bəyənilənlər