bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

ingmar bergman



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
the seventh seal - andrey tarkovski - breaking bad - shame - film fiction - woody allen - isveç - inqmar berqman - jean-luc godard - scenes from a marriage
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+44 əjdaha

10. isveç valyutasına şəkli vurulmuş kino tarixinin ən yaxşı rejissorlarından biridir. həyatı boyunca teatr ilə maraqlandığı üçün filmlərində əsasən teatr ab-havası hiss edilib. qatı xristian ailəsində doğulsa da filmlərində əsasən din anlayışını tənqid edib. bir neçə xanımla evlənsə də bunların ən uğurlusu və sonuncusu liv ullmann olub. filmlərində isə əsasən bu xanıma rollar verib. lakin filmlərinin mövzusu o qədər mükəmməl səviyyədə olub ki, aktyorluq ikinci planda qalıb hər dəfə. həmçinin ədəbiyyatı filmlərə gətirdiyi üçün hər zaman isveç yazıçılar tərəfindən alqışlanıb və dəstəklənib. çəkmiş olduğu filmləri əsasən 5 perioda bölmək olar.

1-ci period

bu dönəm filmlərində əsasən ii dünya müharibəsindən sonra isveçdə artmaqda olan intiharlar və dini ənənələrə vurulan zərbələr ələ alınır.

1. kris (1946) - çöküş mənasında gələn bu film ingmar bergmanın rejissor kimi ilk işidir. nelly adında qız onu qoruyan anası ilə xoşbəxt bir həyat keçirir lakin anidən gərçək anası peyda olur və nelly-nin həyatında çöküşlər başlayır.

2. det regnar pa var kärlek (1946) - enişli-çıxışlı keçmişə sahib olsalarda bunları geridə qoyan və həyat dolu evli cütlüyün yenidən həyata adaptasiya ola bilməsi və cəmiyyətlə inteqrasiyası danışılır.

3. skepp till india land (1947) - johannes blom sally yerddi ilini dənizlərdə keçirmişdir. işləri bitdikdən sonra evinə qayıdan sally istəmədiyi gərçəklər ilə qarşılaşır. çünki hər şey buraxdığı kimi qalmamışdır.

4. musik i mörker (1948) - bengt vyldeke adlı gənc bir gün hərbi təlimdə görmə qabiliyyətini itirir və bundan sonra bütün həyatı sonsuz qaranlığa düçar olar.

5. hamnstad (1948) - uşaqlıqdan bəri ana qayğısı görməyən və anası tərəfindən şiddətə məruz qalan berit ərgənlik dövrünə girərkən bu dava-dalaşlardan uzaq durmaq üçün evə gec gəlməyə başlayır. lakin həyatının azadlığı get-gedə əlindən alınmağa başlayan berit uçuruma yaxınlaşarkən gösta adında biri ilə tanış olur və bu həyatının dönüm nöqtəsi olur.

6. fängelse (1949) - əvvəllər riyaziyyat müəllimi olan biri ssenari yazar və ssenariyə görə şeytan dünyanı cəhənnəm elan edər. lakin bu ssenari lazımı qurumlar tərəfindən rədd cavabı alar. lakin daha sonra bunu incələyən şəxslər həqiqətən də həyatımızın bir cəhənnəm olduğunun fərqinə varar.

7. törst (1949) - bergman bu filmdə qadınların sevgiyə ehtiyacı olduğunu və onların yenə problemlərin mərkəzində olduğunu göstərmişdir.

bu dönəm filmlərinin heç biri istənilən uğura çatmamışdır və hər zaman geri planda qalmışdır.

2-ci period

bu dönəm filmlərdə qadınlar ön plana çəkilir və kişilər daha da kiçildilir. birinci dönəm filminlərinin sonuncu ilə eyni mövzulara toxunan və rejissor kimi özünün ən çox istifadə etdiyi simvollardan sonra bu yolda dəvam etmək istəyən rejissor bu dönəmi ancaq qadın-kişi münasibətlərinə ayırmışdır.

1. till glädje (1950)

2. sant händer inte här (1950) - rejissorun ən uğursuz filmlərindən biridir.

3. sommarlek (1951) - nəhayət rejissor bu filmi ilə uğur əldə edə bilir və diqqətləri öz üzərinə çəkə bilir. film çaykovskinin swan lake oyununa bənzəyir.

4. kvinnors väntan (1952) - dörd qadın, dörd kişi və aralarındakı sirrlər.

5. sommaren med monika (1953) - bu dönəm üçün rejissorun ən çox bilinən filmidir. (baxma: the girl is on the bridge) filmindkə adele kimi bir həyata sahib monika azadlığın axtarışındadır.

6. gycklarnas afton (1954) - rejissorun pisliklərlə dolu, qaranlıq dünyanı bir işıqla, bir ümidlə göstərməyə çalışdığı son filmdir. bundan sonra rejissor işıqları söndürmüşdür. bu dönəmin növbəti uğurlu filmində hadisələr sirk işçilərinin keçirdiyi səyahətlər və üzləşdiyi travmalar ilə bağlıdır.

7. en lektion i kärlek (1954) - filmin adı sevgi haqqında dərs mənasına gəlir. evli cütlük bir-birilərinə xəbərləri olmadan xəyanət edilər.

8. kvinnodröm (1955)

9. sommarnattens leende (1955) - üç nominasiyada bafta mükafatlarına göstərilmiş bu dönəmin sonun filmidir.

3-cü period

bu dönəm filmlər mənə görə rejissorun ən yaxşı filmləridir. bu dəfə rejissor bütün diqqətini yer üzündən çəkir və kamerasını göylərə, bizləri izləyən ona çevirir. din-insan arasında sorğulamalar başlayır.

1. the seventh seal (1957) - bu filmin adını üzrünüzə sığınaraq ingilis dilində yazıram. haqqında uzun bir monoloq yazacağım bir filmdir. izlədikdən sonra bir neçə həftə təsirindən çıxmamışdım və mənə görə rejissorun ən yaxşı filmidir. heç bir zamanda dəyişməyəcək. bunu əminliklə deyə bilərəm. o dönəm yayılmış vəba xəstəliyi ( o dönəmə görə çarəsi yoxdur hər kəs ölür) və din-insan arasında sorğulamalar.

2. smultronstället (1957) - rejissorun növbəti sah əsəridir. həyatımızın ən uzun səhayətinin sonu belə yalnızlıqla bitər. xatirələr və ümid üzrə çəkilmiş mükəmməl filmlərdən biridir. yaşlı bir professorun həyatının son günlərindən danışır.

3. nära livet (1958) - üç qadının xəstəxanadakı dialoqları arasında keçən bir film.

4. ansiktet (1958) - bildiyimiz hokkabazlıq hekayəsi deyil bu. daha fərqli daha bergman fason.
mahnının türk dilində çevrilmiş versiyası .

birçok savaşçı ölüme feryat etti,
asker zafer bayrağını taşıdı,
o gece yağmur sel oldu aktı,
asker bir başına oturdu ve yazdı ..
en uzun sevgi mektubunu yazdı ..
aşk barış getirir , aşk barış avuntusu getirir.
aşk narin vücutlara güç getirir ..
aşk tektir , başka yoktur , aşk zevklidir ..
ve peşinden kovalamak gerekir ..

5. jungfrukällan (1960) - haqqında səhv etmirəmsə sözlükdə entry girmişəm. ona görə keçiddən daxil olub oxuya bilərsiniz.

6. djävulens öga (1960) - don juan, şeytanın daxil olduğu film bu dönəmin ən uğursuz filmidir.

4-cü period

bu dönəm filmləri sadəcə bergmanın çəkmiş olduğu trilogiya daxilirdir. hər tərəfi bir səslik alır çünki bergman tanrının ölümünü elan edər.

1. sasom i en spegel (1961) - çok gözəl, dərin, zərif filmdir. artıq tanrı tapılmışdır və sorğulama başlamışdır.

2. nattvardsgästerna (1963) - bir din adamı tanrının varlığına şübhə ilə yanaşsaydı nə bax verərdi ? dostoyevski-nin tanrı yoxdursa onu var olmuş kimi göstərək sözünün ələ alındığı trilogiyanın ikinci filmi insanların tanrıdan çox şey gözlədiyini ələ alır.

3. tystnaden (1963) - biraz tələsiyə salınıb. daha yaxşı ola biləcəyini düşündüyüm filmlərdəndir. gözləntilərimin aşağıdasında qalmış film səssizlik mənasına gəlir. artıq hər şey bitmişdir.

5-ci period

bu dönəm filmlərinə başlamadan əvvəl rejissor bir mini serial və (baxma: för att inte tala om alla dessa kvinnor ) adlı film çəkmişdir. amma bu film rejissorun növbəti ən uğursuz filmləri arasında özünə yer tapmağı bacarmışdır. bu dönəm rejissorun öz həyatını ələ aldığı və özü ilə birlikdə insan münasibətlərinin dərindən analiz edildiyi dönəmdir.

1. persona (1968) - haqqında uzun bir monoloqu kinozadə üçün yazmışdım. ordan göz ata bilərsiz. çünki yazacaqlarımın ordakının copy-paste kimi bir şeyi olacaq.

2. vargtimmen (1968)

3. skammen (1968) - müharibə və insan . müharibə qarşısında insanların çarəsizliyi və insan utancını göstərməyə çalışan bir filmdir.
(baxma: kənarda qalmış mükəmməl filmlər)

bundan sonrakı filmləri heç bir dönəmə aid deyil sadəcə independent tərzində çəkilmişdir. onların ən yaxşıları aşağıdakı kimidir -

1. (baxma: en passion) (1969)

2. (baxma: beröringen) (1971)

3. (baxma: cries & whispers) (1972)

4. (bax: scenes from a marriage)
(1974)

5. (baxma: face to face) (1976)

6. (baxma: the serpent's egg )(1977)

7. (bax: autumn sonata)
(1978)

8. fanny and alexander (1982) - ən sevdiyim üç filmindən biridir. rejissorluğunu bu filmlə zirvədə buraxmışdır. hər rejissora qismət olmur.


izlənməsi lazım olan ən yaxşı 10 filmi. (sıralama filmlərin illərinə görədir)

1. (baxma: seventh seal)

2. (bax: wild strawberries )


3. (bax: jungfrukällan)


4. (bax: through a glass darkly)


5. (baxma: nattvardsgästerna)

6. (bax: persona )


7. (baxma: skammen)

8. (baxma: cries & whispers)

9. (bax: autumn sonata)


10. (baxma: fanny and alexander )

+17 əjdaha

8. Hərdən çox yazığım gələn rejissor.

Bergman uşaqlıq dövründə anasına qarşı eşq deyə biləciyimiz səviyyədə sevgi bəsləmişdir. Ki bu vəziyyəti Avtobioqrafik əsəri " The Magic Lantern" də belə ifadə edir: "uşaqlıq şəkillərimə baxanda lupa ilə anamın üzünü incəliyir, çoxdan silinmiş hislərimi geri qaytarmağa çalışıram. Bəli, anamı çox istədim və bu şəkildə geniş alnının ortasından ayrılmış gur saçları, oval üzü, tünd rəng formalı qaşlarının altındakı içdən baxışı və balaca əlləriylə anam çox çəkicidir." Bu oedipus kompleksini əlbəttə ki, filmlərində link də görürük. Bergman filmlərində həmişə qadınların tərəfində durmuş, onları yüksəltmiş və ön planda tutmuşdur. kişi xarakterləri isə həmişə anaya möhtac uşaq kimi göstərilmişdir.

Qəribəsi odur ki, Bergman yenə eyni adlı əsərində anası haqqında bu ifadələri yazır: "dörd yaşımdakı ürəyim ona olan bağlılıqla tükənirdi. anama aşırı bağlılığım onu narahat edirdi, həm də əsəbləşdirirdi. Çox vaxt soyuq, biganə sözlərlə məni yanından uzaqlaşdırırdı. Hirsimdən ağlayırdım."

anasına qarşı bu duyğu qarmaqarışığı "Persona" filmində tibb bacısı alma tərəfindən belə dilə gətirilirdi: "körpəvin ölümünü istədin. ölü doğan körpən olmağını istədin. Doğuş uzun və çətin oldu. günlərlə əziyyət çəkdin. sonda uşaq forsepsin köməkliyi ilə dünyaya gəldi. ağlayan uşağına dəhşətlə baxdın və mızıldandın: "dərhal ölə bilmərsən?" Amma o yaşadı. Uşaq gecə-gündüz ağladı. Amma sən ondan iyrənirdin. Qorxurdun. Axırda süd anası uşağa baxmağa başladı. Xəstə yatağını tərk edib teatra dönə biləcəkdin. amma iztirabın bitməmişdi. uşaq qəribə amma şiddətli sevgiylə anasına bağlı idi. ümidsizcə müqavimət göstərdin. çünki qarşılıq verə bilməyəcəyini bilirdin. "

Göründüyü kimi Bergman, filmlərində nə keşiş olan atasını tənqid etməkdən nə də anasına qarşı duyduğu sevgi və hirsdən bəhsdən geri durdu. O hər zaman öz dünyasını insanlara təqdimetmə cəsarətini göstərə bilmişdi.

+8 əjdaha

4. bir isveç əjdahası, 9 oscar ödüllu kino rejissor. filmlərində daha çox dünya savaşından sonrakı isveçi melanxolik ve tam anlamııyla qaranlıq çəkən bergman kino sahəsini iki yerə ayırıb da demək olar. bir bergman filmi izlədinizsə durmayın filmoqrafiyasına dalın məncə. yeteri qədər çox və qalmaqallı evlilik edib. sonuncu evliliyi də livv ullmann ilə olub ki, ən çox da məhz bu aktrisayla işləyib. müthiş filmləri vardır ki, ən sevdiylərim persona (1996), cries & whispers (1972), autumn sonata (1978), the seventh seal (1957) və wild strawberries (1957) filmləridir. kino tarixində dərin izlər qoymuşdur bu dahi. 89 yaşında evində ölü olaraq tapılmışdır.

+5 əjdaha

9. filmlərində işıqlar və kölgələr vasitəsilə böyük mənalar ifadə edən, kitab səhifələri arasından seçilmişcəsinə dolu olan, yaxşı düşünülmüş replikalarıyla qəlbimdə, ağlımda özünə yer etmiş, (əvvəlcə) sənətçi, (sonra isə) rejissor.

+4 əjdaha

11. sinema üçün gəlmiş-keçmiş ən önəmli rejissorlardan biri. kendisi ilə ortaq özəlliklərimiz çoxdur. harasa yazmışdım keçmişdə "nə vaxt bergmanın bütün filmlərini izləyib bitirəcəm, onda insanlığın gələ biləcəyi ən son nöqtəyə gələcəm"
(baxma: mübaliğə sənəti)

+3 əjdaha

2. çox soyuq bir rejissor. bir çox filmini bəyənmirəm. həddindən artıq dialoqlardan istifadə edir. çox ağıllı görsənir. ''marionetlərin həyatı'' filmini bəyənirəm, amma belə ümumilikdə qibtə elədiyim rejissor deyil. ''persona'' filmi də babatdır. filmlərinə baxarkən ağıllı dialoqlarının içində itib-batmamaq üçün bir az diqqətli olun.

+3 əjdaha

6. və filmlərində əsasən dəyişməyən oyunçu heyyətinə malik rejissor

+2 əjdaha

3. öz kinolarında oynamış inqdrid berqmanla həmişə səhv salıram bu insanı. işin pis tərəfi də birin qadın birinin kişi olmasıdı



hamısını göstər

ingmar bergman