30 yazar | 18 başlıq | 49 entry
yenilə | gündəm


#son entrylər 49 yeni entry

yazarların bir daha heç vaxt təkrar etmək istəmədiyi səhvləri 11 gələcəkdəki sevgiliyə məktub 9 zəhmət olmasa 4 mysql 2 şərqə baxış   god of war   19 sentyabr 2021 iranın araz boyu hərbi təlimləri   ən nifrət edilən insan tipi   yazarların eyni doğum gününü paylaşdıqları məşhurlar və əlamətdar hadisələr   sözaltı günlük 2 gecəyə bir mahnı paylaş   yazarların bir daha heç vaxt təkrar etmək istəmədiyi səhvləri 9 24 hour party people | kino   gladiator | kino   zəhmət olmasa 3 aqil rəhimov   sözaltı meme   azərbaycanlıların başqalarının maddi durumuna olan marağı 2 we only write in english to this topic 3 donuz böyrəyinin insana transplantasiyası   en passant   #sözaltı fotoqrafiya 2 baxılası youtube videoları   doms   küfürbaz haydo | kino   eden hazard   john terry   you'll never walk alone   fabinho   həyatın pox kimi olmasının ən böyük səbəbləri   unudulmaz film səhnələri | kino   selenium   unreqvited   qabil məmmədov 2 gələcəkdəki sevgiliyə məktub 5 azərbaycanda qadın olmaq   #sözaltı music 2 gigi hadid   les destinees sentimentales | kino   baku bus 3 solway firth kosmonavtı   the international 2021   bane 2 andrey sokolov   sözaltı etiraf   gözəl qızların axmaq olması   philippe starck   cəmiyyətə demək istənilənlər   yazarların paylaşmaq istədiyi yemək reseptləri   sözaltı sözlük 2 ellen allien   rubber duck debugging   itburnu   porçay   java və kofe   metal dinləyərək kod yazmaq   post rock   azərbaycandan soyudan şeylər   google   kəramət böyükçöl   cvn tv   şasd   rus dili bilməməyin dözülməz ağırlığı   ingilis dilində podkastlar   children of men | kino   pişik   molla rejimi   squid game | kino   uçan adam sabri   house of wax | kino   mbti   öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar   kartof püresi   rafael fiziyev   klassik ana sözləri   vsauce   təkcə mənmi edirəm deyə düşünülən şeylər   gözəl qızların yalnız olması   günü ifadə edən mahnı   paxıllıq   #sözaltı art   depressiya   the batman | kino   little miss sunshine | kino   chef | kino   jon favreau | kino   tiger-1   sözlük yazarlarının qorxuları   səs azərbaycan   nocturne in c sharp minor   lotereya   tarif şurası   özünü müdafiə idman növləri   doqmatizm   the steel man   fitness   samsung   görücü üsulu ilə evlənmək   milkdromeda   the prince and the pauper   hərbi qənimətlər parkı   pentakill   #sözaltı radio  









mirzə fətəli axundov



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
mirzə şəfi vazeh - ədəbi tənqid - sərgüzəşti mərdi-xəsis - dünənin ən bəyənilənləri - azərbaycandan rədd olub getmək - iran deyəndə ağla gələnlər - məmə - dramaturgiya - azərbaycan ziyalıları -
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+13 əjdaha

20. həyatı çox qarma-qarışıq olan bir insan olub. atası mirzə məhəmmədtağı kişi təbriz vilayətinin xamnə qəsəbəsindən olub, xamnədə kəndxuda olub, sonra vəzifəsindən azad eliyiblər. bu da sonradan çörək pulu qazanmaq üçün araz qırağı kəndlərdə başlayıb xırdavat satmağa, xırdavat sata-sata gəlib çıxıb şəkiyə. şəkidə axund ələsgər adlı adamla tanış olub, sonra onun qardaşı qızı nanə xanımla evlənib. 1812-ci ildə onların eşqinin meyvəsi olan fətəli dünyaya gəlib. 1814-cü ilə qədər şəkidə yaşayıblar, sonra köçüblər xamnəyə. sən demə, məhəmmədtağının bundan qabaq da arvadı olub, o da xamnədə yaşıyıbmış. nanə xanım xamnəyə gələndən sonra, bunun birinci arvadı ilə nanə xanım arasında ixtilaflar olub, tez-tez dava eliyirmişlər. nəysə ki, nanə xanım 4 il dözüb, sonra fətəli ilə birlikdə veş-vüşünü yığıb gedib qaracadağa axund ələsgərin yanına. axund ələsgər də bunları himayə eliyib, 7 yaşından 13 yaşına kimi fətəli qaracadağda qalıb. axund ələsgər fətəlinin ruhani olmağını istiyib, ərəb, fars dillərini, quran oxumağı zadı öyrədib fətəliyə. fətəli sərbəst yazmağı, oxumağı bilən savadlı gənc olduğu üçün ona mirzə fətəli deməyə başlıyıblar. daha sonra axund ələsgər həcc ziyarətinə gedəndə mirzə fətəlini gəncəyə gətirir, orada molla hüseyn pişnamazzadəyə tapşırır ki, fətəliyə dini elmlərdən dərs desin. mirzə fətəli gəncədə olanda məşhur şair, xəttat mirzə şəfi vazeh lə tanış olur. deyilənə görə, fətəlini ruhanilik fikrindən mirzə şəfi vazeh daşınıdırır. fətəliyə ruhaniliyin iç üzlərini açır, fətəli də o vaxtdan sonra ruhaniliyə nifrət eliyir. fətəlinin öz ailə həyatına gəldikdə isə o, axund ələsgərin qızı tubu xanımla ailə həyatı qurub. yəni, dolayısı yolla fətəliylə tubu xanım arasında qohumluq əlaqələri olub. buna görə də, tubu xanımla fətəlinin dünyaya gətirdiyi 13 uşaqdan 10-u kiçik yaşlarında, 1-i isə gənclik yaşında dünyasını dəyişmişdir, qalan 2 uşaq haqqında isə məlumatım yoxdur. qayınatası axund ələsgər öldükdən sonra isə o, axund ələsgərin ailəsini himayə eliyib. necə ki, bundan əvvəl axund ələsgər fətəlini himayə eliyib saxlamışdı. əsərlərinə qaldıqda isə həmişə haqqı, ədaləti müdafiə eliyib əsərlərində, çox vaxt da haqqın, ədalətin qələbəsiylə başa çatıb. yəni ki, candı.

+11 əjdaha

28. Bütün əsərlərini və bioqrafiyasını oxumuş biri olaraq onu deyə bilərəm ki, yazıçı deyərək Mirzə fətəli yaradıcılığını ixtisara salmaq böyük günah olar, çünki adamın sırf materyalizm haqqında fikirləri belə alqışalayiqdir, sovet dövrü azərbaycan fiziklərinə qədər bu qədər tutarlı danışan olmayıb. Pyesləri çox təəssüf ki, indi belə aktual məsələlər üstünə qurulub, siz bir də 200 il əvvəli təsəvvür edin. Mənim favoritim aldanmış kəvakibdir, bu povestinə sanki 6 pyesdən daha çox can yandırıb.

Azərbaycan respublikası nazirlər kabineti yaxın keçmişdə nadir düzgün qərarlarından birini qəbul edərək əsərlərini dövlət mirası elan etdi. Bu azdır, bütün yaradıcılığı uşaqlara məcbur oxudulmalı və nəinki təhqir, tənqid olunması belə qəbulolunmazdır. O vaxt inanın ölkənin iq dərəcəsi az da olsa qalxar.

Mənimçün doğma babam qədər sevdiyim bir şəxsdir. Bizimçün sənin kimi bir insanla eyni milliyəti daşımaq böyük bir fəxrdir mirzə fətəli, ruhun şad olsun ulu babam...

+11 əjdaha

13. olumunden 100 il sonra bezi qozlarin ele qoz beyinli oldugu uze cixarmis yazicidir. adam ne sunni ne sie umuniyyetle muselman olmayib hec diger dinide olmayib ateist olub. bir az arasdirinda ay dusukler. 2 kelme entry giriler 50 sehv yalan-yanlis bilgiler. ne gunlere qaldiq yahu.

+8 əjdaha

8. `dünyada ərəblər qədər gözəl nağıl uyduran, farslar qədər bu nağılı gözəl danışan və türklər qədər bu nağıla inanan ikinci bir millət yoxdur` sözünün sahibidir. (bax: islam)

+8 əjdaha

24. "molla nəsrəddin" jurnalının 1911-ci ildə nəşr olunan 43-cü nömrəsində cəlil müəllim "heç bilirikmi?" məqaləsi ilə dövrün insanlarına headshot atarkən adından tez-tez söz etdiyi şəxsiyyətdir.
cəlil müəllim 50-100 insanın yığışıb fətəli bəyi yad etməsinə əsəbiləşir: "heç bilirikmi nə qayırırıq? vallah, heç özümüz də bilmirik. bu günlərdə müsəlman və qeyri-müsəlman vilayətlərdə mirzə fətəli axundovu yad edirlər. hələ necə yad edirlər!"
müəllimin dərdi budur ki, bu adamlar mirzə fətəli yaşayanda, tamaşalara, teatr səhnələrinə qadınların gəlməsinə cəhd edəndə, qadın rollarında elə məhz qadınların ifa etməsinə dəstək göstərəndə, əlifba layihəsi təqdim edəndə ona qarşı çıxan, təhdid edən insanlar deyildimi, indi də gəlib rəhmətliyə min gözəl söz deyirlər?
deyir: "bəs onda bir vaxt molla nəsrəddini niyə didib tökürdün ki, indi mirzə fətəli ilə fəxr edirsən?"
cəlil müəllimin əsəbini anlamaq mümkündür. amma rəhmətliyin balaları, ikisi də canını-qanını qoydu maarifə, xalqın dirçəlməsinə, savadlılığına, gəlmişik 21-ci əsrə, indi də texnoloji qoyunlara əncam çəkənimiz yoxdur. belə kədərli məsələlər.
məqaləni oxumaqçün üçün "Cəlil Məmmədquluzadə əsərləri" kitabının 4-cü cildinə nəzər yetirə bilərsiniz.

+8 əjdaha

22. belə bir məlumat var ki, 1977-ci ildə bir qaqaş heykəlini uçurmağa cəhd edib. səbəb də yeni əlifba layihəsi hazırlayaraq vətənə xəyanət (sənin təpənçün) etməsi olub. heykəlləri vaxtı ikən təhqirlərə məruz qalmış böyük adam.

+6 əjdaha

9. elə görsənir ki, onun aldanmış kəvakib əsəri azərbaycan üçün həmişə aktual olaraq qalacaq

+8 əjdaha

19. 1863-1866 cı illər arası yazmış olduğu "kəmalüddövlə məktubları" (tam adı: "hindistan şahzadəsi kəmalüddövlənin iran şahzadəsi cəmalüddövləyə yazdığı üç məktub və cəmalüddövlənin ona göndərdiyi cavab") adlı fəlsəfi əsərində dinə, xüsusən islama qarşı kəskin tənqidi fikirləriylə görüntüyə gələn görkəmli azərbaycan filosofu, dramaturqu. axundov təkcə "kəmalüddövlə məktubları" adlı əsərində deyil, həmçinin komediyalarında da islama qarşı tənqidi mövqe sərgiləyir. o, dinlərin mənşəyi və onların yaranması haqqında yazırdı ki, əslində din anlayışı insanlarən şüurunda suni şəkildə yaradılmışdır. dinin əmələ gəlməsində ən ali qüvvə kimi təqdim olunan tanrının heç bir müdaxiləsi yoxdur. o, həmçinin islamı despotizm və cəhalətdə suçlayaraq onu mədəni tərəqqiyə inkşafa mane olan qüvvə kimi göstərirdi. ərəb dünyasını misal gətirərək deyirdi ki, indi dünyada ərəblərdən qara günlü, geriqalmış millət yoxdur. islam ərəb dünyasında bərqərar olduqdan sonra burada durğunluq hökm sürür, xalq bütün sahələrdə uçuruma irəliləyir. bəlkə əvvəlki inanclarında qalsaydılar, bu acınacaqlı vəziyyətlə üzləşməzdilər. həmçinin mütəffəkkir islamda cəhənnəm anlayışına da toxunaraq, onu şərh edirdi. filosofun nəzərincə cəhənnəm ideyası əslində cəmiyyətdə cinayətin, psiliklərin və şər əməllərin qarşısını almır. belə baxsaq, ən pis cinayətkarlar belə cəhənnəmə inananlardır. əgər cinayət baş vermirsə, bunun səbəbi cəhənnəm qorxusu deyil, bu dünyada veriləcək cəzanın, tanış-bilişin məzəmmətinin qorxusudur.

axundov xalqın cəhalətdən qurtuluş yolu kimi maarifçiliyi göstəriridi və avropa mühitini misal göstərərək, onlardan faydalanmağa çağırırdı. həmçinin din və elm münasibətlərinə toxunan filosof yazır ki, din və elm bir-birinə zidd halətdir. bir insan imanlıdırsa və fəlsəfə, elmlə məşğul olarsa, bu heç uymaz. yaxud da əksinə. nə xoş o adamın hakına ki, bu iki bir-birinə zidd haləti öz varlığında birləşdirə bilsin. lakin, bu iş mümkünsüzdür.

məhəmməd əmin rəsulzadə "mirzə fətəli axundov" məqaləsində yazırdı: :...mədəni dünyanın bütün dillərinə çevrilmiş komediyalarında və fəlsəfi publisistik əsərlərində mirzə fətəli müsəlman dünyasının ictimai və siyasi, bütün həyati sahələrində lüzum olduğunu müdafiə edirdi. axundov əslində allaha, mütləq həqiqət idealına qarşı deyil, sxolastik təfəkkür tərzinə qarşı mübarizə aparmışdır ... ".

göründüyü kimi rəzulzadə bu məqaləsində axundovu ona ünvanlanmış tənqidlərdən müdafiə etməyə çalışmış, əslində onun fəlsəfəsinin düzgün anlaşılmadığı iddiasıyla çıxış etmişdi. düzü, axundov islam mütffəkkirləri tərəfindən sonralar çox ciddi tənqid olunmuşdu. buna səbəb, filosofun islamı tənqid etməklə yanaşı, onu lazımsız və puç hesab etməsi olmuşdu. mütəffəkkir "kəmalüddövlə məktubları" əsərində kəmalüddövlənin dilindən yazır ki, "ey cəmalüddövlə, bu sözlərimdən sən güman eləmə ki, mən bəlkə başqa din və məzhəbi islama mürtəce tuturam. iş ona qalsa, genə islam sair ədyandan bərgüzidə (dinlərdən seçilmiş olanı) və mənim qəbulumdur. bu qədər var ki, mən külli ədyanı puç və əfsanə hesab edirəm. onların heç birinə axirətdə qurtuluş ümidi ilə mail deyiləm". əslində burdan məlum olurki, axundov bütün dinləri puç hesab etsə də, islamı bəzi məaqmlarda onlardan üstün hesab edir. həmçinin filosof imam hüseyn haqqında xoş fikirləriylə diqqəti cəlb edir. o deyirdi ki, gərək biz, hüseynlə fəxr edək və onun mərdliyi ilə qürur duyaq. əgər biz imamın ruhunu özümüzdən razı salmaq, onu şad etmək istəyiriksə, bunun üçün imam hüseyn adına məktəblər açıb, uşaqlarımıza orda tərbiyə və təhsil verək. yoxsa baş yarmaqla, sinə döyməklə bir şeyə nail olmaq olmaz.

mirzə fətəli axundzadə dövrünün ən görkəmli simalarından olub, bütün deyilənlərə rəğmən azərbaycan fəlsəfəsinin (materialist fəlsəfə) ən böyük nümayəndəsi hesab etmək olar. bəlkə də axundzadənin bəxti onda gətirməmişdi ki, o, azərbaycanda, bu mühitdə fəaliyyət göstərmişdi. bəlkə də avropada fəaliyyət göstərsəydi, səsi daha yüksəklərdən gələrdi.

+6 əjdaha

26. M.F.Axundzadə insanlara təsir etmək, diqqəti cəmiyyətdəki qüsurlara yönəltmək və bu qüsurları aradan qaldırmaq üçün satiranı, tənqid və məsxərəni ən yaxşı yol hesab edirdi. Ədib yazırdı ki, pis və yaramaz əməlləri insan təbiətindən tənqid, istehza və məsxərədən başqa heç bir vasitə ilə yox etmək olmaz. "hekayəti-müsyo jordan həkimi-nəbatat yə dərviş məstəli şah caduküni-məşhur" əsərinin mövzusu ictimai məzmununa görə müəllifin digər komediyalarından fərqlənir:
Bir-birinə zidd qütblərdə dayanan baş qəhrəmanların məramı, hansı qüvvələri təmsil etmələri əsərin adında öz əksini tapıb. Əks mövqedə dayanan Məstəli şahla Müsyo Jordan əsər boyu üz-üzə gəlmir, bir-birinin ünvanına heç nə demir. Lakin konflikt məhz iki qüvvə, onların təmsil etdiyi köhnəliklə yenilik arasında baş verir.
Müsyo Jordan müəllifin yenilik, elm, maarif, inkişaf idealının təmsilçisidir. Əsərdə əsas satirik qəhrəman, tənqid obyekti olan dərviş Məstəli şah obrazı vasitəsilə ədib cadugərliyə qol-qanad verən feodal-patriarxal cəmiyyətin iç üzünü aça bilib. Köhnəliyi təmsil edən Məstəli şah maskalanaraq əsl simasını gizlətməyə müvəffəq olur, min cür fırıldaq işlədərək sadəlövh insanları soyub-talayır.
Əsərin gənc qəhrəmanı Şahbaz bəy həyatda yenicə baş qaldıran, böyük gələcəyi olan maarifçi ziyalıları təmsil edir. O, yaşadığı mühiti "qamışlıq" sayır, təhsil almaq, yeni, fəal həyat tərzinə qovuşmaq arzusu ilə yaşayır. Şahbaz bəy Fransaya getmək, dil öyrənmək, yeni mədəniyyətlə tanış olmaq, inkişaf etmək istəyir. Arzusu həyata keçməsə də, köhnəliyə qarşı çıxan, cəmiyyətdə layiqli yer tutmaq istəyən yeni gəncliyin nümayəndəsi kimi oxucunun rəğbətini qazanır.

Hatəmxan ağa bir sıra müsbət xüsusiyyətləri ilə seçilən varlı mülkədar surətidir. Təsərrüfatını bacarıqla idarə edən bu adam yumşaqtəbiətli, qonaqpərvər və alicənabdır. Hatəmxan ağa əvvəlcə Şahbaz bəyin Fransaya getmək arzusuna qarşı çıxsa da, sonra yenilik hissi ilə yaşayan gəncə maneə ola bilməyəcəyini başa düşüb, razılıq verir. Müəllif onun həyata baxışındakı məhdud cəhətlərə və bunun səbəblərinə də diqqəti cəlb etmişdir.

Əsərdəki qadın surətləri - Şərəfnisə xanımŞehrabanu xanım həyati, canlı xarakterlərdir. Onlar hadisələrin sonunda avam adamlar kimi tənqid hədəfinə çevrilsələr də, səmimi və xeyirxahdırlar.

Komediyanın kompozisiyası və süjetli sənətkarlıqla düşünülmüşdür. Bədii müqəddimə - Şahbaz bəyin Parisə getmək istəməsi xəbərini eşidən qadınların təlaşa düşmələri, ona maneə olmaq üçün yollar aramaları gələcəkdə baş verəcək hadisələr barədə müəyyən təsəvvür yaradır. Şahbaz bəyin Parisə getmək qərarına Şəhrəbanu xanımın "Mən ondan da höcətəm, qoymaram getsin!" sözləri ilə başlanan düyün, obrazların səciyyəsinin açılmasına kömək edir. Hadisələrin sonrakı inkişafında gərginlik bir an da olsa, səngimir, dərvişin Parisi alt-üst etmək üçün hazırlıq gördüyü səhnədə hadisələr ən yüksək həddə - kulminasiya nöqtəsinə çatır. Dərviş Məstəli şahın Parisi "dağıtması" ilə Müsyo Jordanın Fransadakı inqilab xəbərini çatdırması eyni vaxta düşür və gərginlik azalır - düyün açılır. Köhnəlik qələbə çalır, lakin bu, aldadıcı, zahiri qələbə olub, əslində geriliyin, avamlığın ifşası idi.

Əsərin dili komediya janrının tələbinə uyğundur. Tiplərdən hər biri öz xarakterinə, dünyagörüşünə uyğun danışır. Dərviş Məstəli şah insanları öz hünərinə inandırmaq üçün sözləri məharətlə seçir, bəzən "alimliyi" sübut etmək niyyəti ilə başqa dilə müraciət etməkdən də çəkinmir.

+4 əjdaha

14. sultan əbdüləzizə məktub yazaraq dilin və əlifbanın islah edilməsiylə əlaqədar düşüncələrini çatdırmış, özündən təxminən 60 il sonra bu istəyi yerinə gətirilən ustad. düşüncələri türk lider mustafa kamala bənzəyir. könül istərdi ki, bu iki adam eyni dövrdə yaşayaydı.

islahatçıdır. türk dilində ilk teatrları yazmışdır. kaş ki günümüz türkiyəsində adından çox bəhs edilsə, lakin demək olar ki, türk ədəbiyyatı məzunları kənarda heç bir türk mirzə fətəli axundovu bilməz. kədər verici bir vəziyyətdir.

+4 əjdaha

5. adının nəyə görə bu formada yazıldığını başa düşmədiyim azərbaycanlı yazıçı , dramaturq , maarifçi.
lap hafiz hacıyevin sözünə oxşadı : axundov mirzə fətəli.

+4 əjdaha

23. ağlımda həmişə reformist,dövrünə düzgün qiymət verən,rasional,xurafata qarşı çıxan bir insan kimi qalacaq olan şəxs

+3 əjdaha

17. azərbaycanı yazıçısı dramaturqu filosofu. azərbaycan bir çox ədibləri kimi ateist olması, dərslik yazanlar və müəllimlər tərəfindən gizlədilmişdir.

+3 əjdaha

11. azərbaycanın volteridir.digər əsərlərində də dini tənqid etsə də kəmalüdövlə məktubları əsərində dini açıq-açıq tənqid etmişdir.ərəb əlifbası çətin olduğundan yeni əlifbaya keçidi təklif etmişdir.o həm də paniranizm və iran milliyyətçiliyinin banislərindən biridir_*

+3 əjdaha

12. sünni olduğuna görə şiələri və şiəliyi ara yerinə qoyan yazıçı.istər aldanmış kəvakib istər sərgüzəşti vəziri xani lənkəran istərsə də müsyo-jordanda.aldanmış kəvakibdə şah abbası məsxərəyə qoyur,amma oğlunu boğan sultan süleyman haqqında əsəri yoxdu.yaxud lənkəran xanın vəzirində lənkəranlılar şiə olduğu üçün onları təhqir edir.
ümumilikdə xalqımızı ruslardan aşağı görən yazıçı olub.ona görə də nə qədər yaxşı yazıçı olsada mənim gözümdə dəyəri sıfırdı.

+2 əjdaha

27. deyilənə görə ruhani olmaq istəyirmiş Mirzə Şəfi Vazeh danışdıqdan sonra rus gimnaziyasına yazılır.

+4 əjdaha

15. yazdığı əsərləri heçə sayıb, bəzi cahillərin dinsiz deyərək keçdiyi insan

+1 əjdaha

16. təkcə azərbaycanda yox, iranda da dramaturgiyanın banisi olan şəxsdir.

+1 əjdaha

18. deyilənə görə 13 övladı olubmuş. vay amk.

+1 əjdaha

3. kəmalüddövlə məktubları adlı fəlsəfi traktatında islam dünyasındakı tarixçilikdən tutmuş məişətdəki xırda məsələlərə qədər tənqid etmiş mütəfəkkirdir.

+1 əjdaha

1. görkemli azerbaycan yazıçısı, dramaturqu, materialist filosofu, ictimai xadim. realist azerbaycan edebiyyatının banisidir. 1812. ilde şekide anadan olmuşdur. bedii yaradıcılığa şeirle başlamışdır. 1850- 1855. illerde yazdığı 6 komediya ile azerbaycanda ve bütün yaxın şerq edebiyyatında realist dramaturqiyanın temelini qoymuşdur.

+1 əjdaha

4. ilk milli teatrda 1873 cü il tarixində vəziri xani lənkəran (lənkəran xanının vəziri) və hacı qara komediyaları tamaşaya qoyulan azərbaycan yazıçısı və içtimai xadimi.bu gün şərqdə ilk teatrın yaranmasından 141 il ötürmüş

+1 əjdaha

6. yaxud mirzə fətəli axundzadə 1812ci il şəki doğumlu azərbaycan yazıçı dramaturqudur. axundov bədii yaradıcılığına "səbuhi" təxəllüsü ilə şeirlər yazaraq başlamışdır. ayrıca sərgüzəşti vəziri xani lənkəran əsəri azərbaycan teatrı səhnəsinə qoyulmuş ilk dram əsəridir. axundov 1837-ci ildə - 25 yaşında ikən «puşkinin ölümünə şərq poeması»nı yazmış və dərhal da rus dilində «moskovskiy nablyudatel» jurnalında çap etdirmişdir.



hamısını göstər

mirzə fətəli axundov