bugün məsləhət təsadüfi
sözaltı sözlük
postlar Yoxlama mesaj

9 yazar | 4 başlıq | 11 entry
yenilə | gündəm

12345»
son entrylər 11 yeni entry
zirzəmi 1 yeni entry
sözaltı wiki (3335)


uzaq məsafəli münasibət andre gide yayda işləmək spring, summer, fall, winter... and spring | kino üz-bədən estetikasına maraq sözaltı meme yazarların ruh halı yazarların paylaşmaq istədikləri sitatlar cristiano ronaldo yazarların həyatdan çıxardığı dərslər şəkərli diabet kardiomaqnil yazarların ən pis pərt olduğu an lionel messi ahmet kaya dünyanın ən çətin sualı sözaltı sözlük üçün tövsiyələr mado zəhlə tökən səslər bakıda qlamurların getdiyi məkanlar sevdiyini deyə bilməyən insan kinoteatrda izlənən ilk film | kino dünya sözaltı günlük ayrılmaq məcburiyyətində qalmaq sözaltı stream sözbaz poincare təkrarlanma teoremi igor sysoev sayıqlama








yaran behzat ç dialoqları



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
keçən ayın ən bəyənilənləri - behzat ç - ən bəyənilən ekşi sözlük entryləri - pilli bebek - dünənin ən bəyənilənləri - unudulmaz film replikaları - türk serialları - yazarların baxdığı seriallar - keçən ilin ən bəyənilən entryləri
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+7 əjdaha

3. akbaba ilə harun,cinayet zanlısının qapısını döyürler

c.z:buyurun.
harun:x" sen misin?
c.z:evet,benimde siz kimsiniz?
harun:cinayet masası
c.z:polis misiniz?
harun: yok,ben cinayet masasında çaycıyım arkadaşım tostçu,çay tost ister misin diye sormaya gelmiştik

+6 əjdaha

6. b.ç - delikanlı bu sopayı alabilirmisin?
mecnun - ha, alıyım onu ya dedemin asası, dedem üzülmüştür şimdi.
b.ç - ha bu asayı alabilirsin yani, komple?
mecnun - ouhuhu anladım abi, yo, hayır

leyla ile mecnun ilə ortaq bölümdən.

+5 əjdaha

12. akbaba: noldu la?
hayalet: ya bu vedat’ın cesedini bulmuşlar yukarda.
vedat’ın arkadaşı: ölmüş mü?
hayalet: yok içi geçmiş biraz, biraz yatayım demiş. mal mal konuşma oğlum ya. cesedini bulmuşlar diyom ölmüş mü diye soruyon la.

+7 əjdaha

4. behzat ç: abi bak, yengemle ayrılmayın.
şevket: niye lan?
behzat ç: çocuk kötü etkileniyor.
şevket: ne alakası var olum.
behzat ç: abi, bahar görmüş hırsızlık falan yapıyormuş. cd çalarken görmüş.
şevket: pornomuymuş lan?
behzat ç:abi mal mısın? çocuğun pisikolojisi bozuluyor. sen ne diyosun.
şevket: çocuk işte lan. ne var bunda? boşanırsak boşanırız. hem sen analı, babalı büyüdün de ne oldu? bak, manyağın teki oldun.

+6 əjdaha

13. Harun : Biz maymundan mı geldik? Biz maymundan gelmedik. Öyle değil mi abi? Biz maymundan mı geldik?

Amirim : VAllahi maymundan geldik mi gelmedik mi bilmiyorum ama, maymuna doğru gidiyoruz

+5 əjdaha

1. -bu filmin konusu ne?
-aslında genel bi konusu yok,genel bi tema uzerine yaptık filmi
-tema ne lan?
-yani filmin odak noktası
-odaaı ne?
-odagı sıkışmışlık
-la oglum bunlar istanbulda sıkışıyor,ankarada gevşiyor iyimi

+4 əjdaha

8.

+3 əjdaha

14. - buyrun, siz kimsiniz ?
Harun : " ahlak bür-
Behzat- cinayet büro !

+2 əjdaha

7. behzatla tahsin əvvəllər polis olan azizin evinə illər əvvəl tutduğu cinayətkar haqqında danışmağa gedər.
aziz - yaşlandım ben behzat yaşlandım.artık varım yoğum torunum ve kızım.artık onlar benim herşeyim.
nəvəsi - dede, deyərək otağa gəlir
aziz- siktir git oğlum şurda bir şey konuşuyoruz görmüyor musun? -* -* * o an behzatın sifət ifadəsi

+4 əjdaha

5. behzat: abi sen tuvaletde ne yapıyorsun?
şevket: kuşumla oynuyorum
(bax: angry birds)

+1 əjdaha

2. + iyi misin komiserim?
- saçma sapan konuşma be!

+2 əjdaha

11. hayalet: sen hırsızlıktan 23 defa içeri alınmışsın... beceriksiz misin la sen? ha? geri zekalı mısın?

adam: e insaf komserim. 16 tanesini zaten siz yıktınız. e kalanı da sizin muhbirler, sağolsun yetiştirmişler. ben aslında iyiiimdir yani?

hayalet: lan bırak, başkasına suç atma şimdi. bildiğin beceriksizsin işte.

behzat ç.: dayı geçen akşam burda bi kavga olmuş, birilerini götürmüşler, sen görmüşsün. doğru mu?

tavuk dönerci dayı: he gördüm, başta adam gaçırıyolar zannettim, insaniyet namına döner bıçağıynan giriyim dedim, sonra polis olduklarını öğrenince bıraktım

+2 əjdaha

9. hayalet: la cinci sana bakıyodu la dua eder, çarpar eder mazallah
akbaba: yav dua etse nolur? itin köpeğin duası kabul olsaydı gökten kemik yağardı la
hayalet: yok la çarpar falan. gerçi çarpsa bir şeye benzersinde :d
akbaba: malmısın sen?



hamısını göstər

yaran behzat ç dialoqları