37 yazar | 58 başlıq | 111 entry
yenilə | gündəm

#son entrylər 111 yeni entry
#zirzəmi 5 yeni entry

gecəyə bir mahnı paylaş 13 məşhur geylər 11 silah verilsə öldürüləcək adamlar 9 daş dövründə sözlük başlıqları   ərdoğan söz6 yazarı olsa seçəcəyi nik 8 duolingo 2 oğuz atay   yazarların həyatdan çıxardığı dərslər 6 seksdən daha yaxşı şeylər 4 andreas christensen   franck kessie   gecəyə bir mahnı paylaş 8 yazarların ruh halı 4 tövsiyə olunan kitablar 6 siqareti tərgitmək   məktəb   libertarianism   abş 3 birinci dünya müharibəsi 2 libraff   apple macbook air m2   harley davidson   2022 fide namizədlər turniri   technical university of munich   ədat   despot   mövcudluq ağrısı 6 sivilizasiyaların toqquşması   pişik   kəmalüddövlə məktubları   sevişmək istənilən məşhurlar 2 həyatdan bir anda soyudan şeylər   iain banks   hypothermia   məsləhət görülməyən kitablar 2 sözlük yazarlarının dinləməkdən bezmədiyi mahnılar 7 dünya sənin dünya mənim 4 dünya əhalisi   tükənmişlik sindromu   dünya iqtisadi forumu   friedrich nietzsche   yalnızlığın ən çox anlaşıldığı anlar 3 azərbaycan kommunist partiyası 3 təkcə mənmi edirəm deyə düşünülən şeylər   albert einstein | elm 2 sözlükçülərin keçmiş həyatlarındakı peşəsi 3 sistem çökdürən dialoqlar 4 rusiya-ukrayna münaqişəsi   israil   adolf hitler   səhər tezdən siqareti olub da alışqanı olmayan insan 2 hüseyn əzizoğlu 2 silah verilsə öldürüləcək adamlar 9 maoizm 3 düşün ki o bunu oxuyur   milf 2 insanı tanıma üsulları 3 sevilən mahnının ən vurucu cümləsi 3 sözaltı etiraf 5 greenfest baku   sözaltı sözlük 2 tenet | kino   marjan farsad   donnie darko | kino 2 whatsapp 2 naya rivera | kino   uşaqlığı xatırladan şeylər   linkedin   intihar edərkən dinləyəcəyimiz mahnılar 6 sözaltı meme   zenimax   sumqayıtın yetim olduğunu göstərən faktlar 2 iyə   qırıq qəlb sindromu 2 control z | kino   məşhur geylər 9 flea   yazarların istəkləri 7









comets



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla

başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+2 əjdaha

1. gürcü rejissor tamar shavgulidze-nin 2019-cu ildə çəkdiyi debüt filmi. film, bir-birlərindən ayrı düşmüş iki dostun illər sonra üz-üzə gəlməsindən bəhs edir. əslində dost deyillər, bir-birini sevən iki gənc qız. film həddindən artıq eksperimentaldır, bir az da art-house. təsadüfən açıb izlədiyim filmin lezbiyan draması çıxması da ayrı bir sevdirdi. mənə maraqlı gələn sual isə nə vaxt bənzər Azərbaycan filmlərinin çəkiləcəyidur, heç bir sensasiya və ya duyğu istismarı olmadan, kütləyə hesablanmamış queer dram nə vaxt çəkiləcək? çünki dəqiq bilirəm ki, ilk queer filmimiz başdan-ayağa arabeskvari əttökən bir şey olacaq.-*

süjeti ümit ünal'ın "aşk, büyü, vs." filmini xatırlatsa da özlüyündə saf art-house filmi olduğu üçün film özünəməxsusluyunu qoruyur.

spoiler
baş qəhraman nana'nın qızına eyni adı qoyması, ərinin qızlarının polyak dilini öyrənməsini istəməsi, nana'nın yaşadığı yerdən heç vaxt getməməsi və s. hamısı köhnə dostu irina'nın bir gün geri qayıdacağına inandığını göstərirdi məncə, əri də bundan qorxurdu və məhz, ona görə də qızının polyak dilini öyrənməsini istəyirdi çünki bilirdi həyat yoldaşı, irina qayıtsa onunla polşaya gedəcəkdi. bundan əlavə, iki qadının arasında sosial və politik fərqliliklər də göstərilir: nana evlənib ənənəvi qadın rollarını mənimsəyərkən, irina onun əksinə müstəqil qadın kimi həyat sürür, avtoritar sovetdən qaçıb berlin divarını dağıdır, qərbdə politize bir həyat sürür, irina taksinin 1 saat onu gözləyərkən şoferə qarşı laqeyd yanaşarır, nana isə şoferə nəvazişlə su aparır, amma bütün bunlara baxmayaraq onlar illər sonra yenə bir-birlərinə qayıdırlar, bu qayıdışın nəticəsi qeyri-müəyyən qalsa da.

ən bəyəndiyim tərəfi yay fəslinin atmosferi çox gözəl təsvir olunub, xüsusilə keçmiş illərdəki eyni məkanda baş verən iki gənc qızın dostluğunu göstərən səhnələr.

avanqard sci-fi sonluğunu bəyənməsəm də, nəzərə almaq lazımdır ki, rejissorun debüt filmidir və eksperimentallığın dəryasında istədiyi kimi at çapmağa haqqı var özünü təsdiq etməli olan bir rejissor kimi -*. digər tərəfdən o futuristik sonluq hər nə qədər iki qadının münasibətinin mahiyyətini və aqibətlərinin necə bitdiyini simvoliz edirdisə bir o qədər də kinomatoqrafik cəhətdən filmin o art-house havası ilə uyğun gəlmirdi, keçid orqanik deyildi, sanki eyni hekayəni iki fərqli janrda çəkilib sonra birləşdirilmişdi.



hamısını göstər

comets