18 yazar | 3 başlıq | 37 entry
yenilə | gündəm


#son entrylər 37 yeni entry

#sözaltı fotoqrafiya 6 bir daha təkrar etmək istənilməyən səhvlər 6 klipi ilə dinlənilməli olan musiqilər 4 sözaltı günlük   #sözaltı art   mükəmməl sözlər   kəşf edilməsi istənilənilən şeylər 3 yazarların ruh halı   #sözaltı fotoqrafiya 5 sonsuza qədər vuruşmayacağam   jurnalist şəhid atasının facebookdakı yazısı 2 asosiallıq   philosophical zombie   dune   youtube   uzun boylu olmaq   2021 boğaziçi hadisələri 3 timidus_bot 2 victim blaming   baxılası youtube videoları   tota   nikaraqua gölü   tarixin ən böyük icadı   venesuela   əsəb pozan şeylər   sözlük yazarlarının dinləməkdən bezmədiyi mahnılar   hər şey yaxşı olacaq 2 24 oktyabr 2021 manchester united liverpool oyunu 2 deyilməsi zövq verən ingiliscə sözlər   24 oktyabr 2021 fc barcelona real madrid oyunu 2 öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar   klipi ilə dinlənilməli olan musiqilər 4 e vitamini   alec baldwin | kino   səs dizaynı 2 azərbaycan incəsənətinin ən tarixi anları 3 sertralin   maneskin   dead space   asap rocky   artificial neural network   post-structuralism   multilateralism   dünya   we only write in english to this topic   yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər   canəli əkbərov   neslican tay   ankara   kənd yorğanı psixologiyası   bir daha təkrar etmək istənilməyən səhvlər 4 munchausen sendromu   trainspotting | kino  









terrence malick



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
javier bardem - ən yaxşı film soundtrackları - adrien brody - amerika - xavier dolan - eleni karaindrou - the tree of life - 2015-ci ilin ən yaxşı filmləri - sözaltı günlük -
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+6 əjdaha

2. baxmayaraq ki, 40 ildən çoxdur rejissorluq edir, amma cəmi 5 film çəkib. özünəqapalı insandır... müsahibələrdən, festivallardan və sadə dillə desək, insanlardan qaçır. adı tarkovski və kubriklə birgə çəkilir. onun kino dili mürəkkəbdir. fəlsəfəsi dərindir. gec həzm olunur, gec anlaşılır (bəzən heç anlaşılmır da), amma insanların düşüncəsində iz buraxa bilir. bu da təsadüfi deyil. çünki o, öz filmlərinə böyük həssaslıqla yanaşır. rejissorun ilk iki filmi dünya kinematoqrafiyasının qızıl fonduna daxil edilib. “nazik qırmızı xətt” filmi bütün zamanların ən yaxşı müharibə filmləri arasında ən yüksək pillələrin birindədir. “həyat ağacı” filminin layihəsi 70-ci illərin sonunda meydana gəlsə də, rəsmən 2006-cı ildə təsdiq olundu. və 5 il sonra nəhayət ki, film təqdim olundu. həmin ilki kann film festivalında rejissorun bu əsəri ən yüksək mükafata – “qızıl palma budağı”na layiq görüldü. bu filmdə mümkün olan reallıqların hər biri var. böyük partlayışdan tutmuş, cənnət cəhənnəmə qədər. doğuluşdan ölümə qədər. ölüm maliki baxışında bir sonsuzluqdur. onun “həyat ağacı” ölümsüz bir əsərdir. hüqonun “səfillər”i qədər dəyərlidir. onun obrazları, verdiyi tərbiyə, formalaşma cəhdləri, inanclarla doğrular arasında apardığı zərif paralellər sadəcə mükəmməldir. onun filmlərini təhlil edən kinotənqidçilər iki yerə bölünür:
birincilər – roger ebert, riçard korpiss maliki filmlərinə heyranlıqlarını gizlətmir, onun kino anlayışını, dilini yüksək qiymətləndirirlər.
digərləri, yəni ikincilər – cim hoperman, andrey plaxov, conatan rosenbaum isə rejissorun aşırı pafosundan şikayətlənir, onun filmlərinin (xüsusən son 2 film) “discovery” televiziyasının sənədli filmlərindən fərqlənmədiyini düşünürlər.

+5 əjdaha

3. bu rejissor mənə salingeri xatırladır. salinger kimi o da özünə qapalı, müsahibələrdən və kameralardan qaçan biridir. müsahibə verərkən də heç vaxt öz filmlərindən danışmır terry. başqa rejissorlar kimi öz filmləri haqqında açıqlama verməyi sevməz heç vaxt, onun filmləri izah olunacaq, başa düşüləcək filmlərdən deyil, yaşanacaq, hiss olunacaq filmlərdir.

terrence malick-i tarkovsiyə bənzədənlər olur, bu başa düşüləndir. hər ikisinin arasında oxşar cəhətlər çoxdur, təbiət təsvirləri, filmlərinin yavaş tempdə irəliləməsi kimi.

indiyə kimi 4 filmini izləmişəm, onlar haqda bir neçə təəssüratımı paylaşmaq istəyirəm.

badlands - rejissorun ilk və mənim ən çox sevdiyim filmi. filmin ən sarsıtıcı tərəfi təbii mühiti şiddətlə qarşı qarşıya qoyaraq, birinin gözəlliyi qarşısında o birinin necə boş və banal olmasını vizual bir az da emosional şəkildə izləyiciyə çatdırmasıdır.

days of heaven - bu filmdə richard gere brooke adams və sam shephard sevgi üçbucağını daha aydın şəkildə anlatmaq üçün rejissor filmin montajına 2 il sərf etmişdir.

the thin red line - müharibə haqda çəkilən ən insani filmlərdən biri. film həm də müharibə və şiddətin həm insana həm də təbiətə qarşı işlədilən cinayət oduğunu göstərir.

the tree of life - terrence malick bu filmin yaratmaq üçün 30 ilini sərf etmişdir. onun şah əsəri sayıla bilər. film insan, təbiətin , tanrının niyələrini sorğulayır və sadə cavabın olmaması elə də qorxulu olmadığını vurğulayır. musiqiləri, yerin yaranması təsvirləri ilə malick-in ən spiritual filmidir bu.

+3 əjdaha

1. 70 yaşlı amerikan rejissor.

mənim aləmimdə qəribə rejissordu. öz dəsti-xətti var. onda heç kəsin izini tapa bilmirəm. təbiətlə insan arasındakı əlaqələrdən bəhs edir filmlərində. ağır templi, lakin yüksək keyfiyyətli kamera işi olan filmləri var.

filmoqrafiyası:
(bax: lanton mills) - 1969
(bax: badlands) - 1973
(bax: days of heaven) - 1978
(bax: the thin red line) - 1998
(bax: the new world) - 2005
(bax: the tree of life) - 2011
(bax: to the wonder) - 2012

+1 əjdaha

4. hollywood'un florentino peres'idir bu qardaş. ən az 5 6 yüksək səviyyəli aktyor və aktrisaların adını görüb həvəslənirsən ki filmə baxacam amma yox istisnasız bütün filmlərinə baxarkən yuxulamış olursan.



hamısını göstər

terrence malick