31 yazar | 44 başlıq | 66 entry
yenilə | gündəm

12

spotify 12 2000-ci illərin məşhur serialları 7 yazarların dəfnlərində çalınmasını istədikləri mahnılar 6 ağladan filmlər götü varsa ville valo öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar sink or swim yuxuda platonik sevgili ilə sevişmək 2000-ci illərin məşhur serialları 7 sözlük yazarlarının etdiyi kiçik çılğınlıqlar after dinner, mustard düzəldilməli başlıq adları bağda ərik var idi şimali koreya devrilsə olacaqlar məsləhətli discord serverləri unudulmaz film səhnələri 4 messy nessy chic go fly a kite 2 joe biden diablous humanos 3 dəmiryolunu keçərkən relsin üstünə çıxmayan insan azərbaycanın gələcəkdəki vəziyyəti 2 sözaltı sözlük üçün tövsiyələr bura azərbaycandır yazarların dəfnlərində çalınmasını istədikləri mahnılar 6 ölməzdən əvvəl yeyiləcək yeməklər black mirror 2 deep nostalgia michael gargiulo dünyanın ən gözəl heyvanı 3 internet cafe 2 nostalgiya seven years in tibet cinsarası seçmə teoriyası adəm və həvva spotify 11 həzz verən şeylər 2 need for speed yazarların hazırda düşündükləri jamiroquai etməkdən nifrət edilən şeylər yazarları düşündürən suallar 5 bizimkilər türklərə qarşı törədilmiş qırğınlar #sözaltı art #sözaltı music 3 kult filmlər 2 xarici qızlar vs azərbaycanlı qızlar 2 zövq verən kiçik çılğınlıqlar 5 ermənilərə qarşı törədilmiş qırğınlar azərbaycanlılara qarşı törədilmiş qırğınlar gecəyə bir mahnı paylaş 4







keçmişdə bugün ən çox bəyənilənlər:


bugün ən çox bəyənilənlər:
cartesian theater | fəlsəfə

+21

idrak, şüur müzakirələrində əhəmiyyətli yeri olan alim daniel dennett tərəfindən ortaya atılmış terim.

Cartesian theater cartesian dualismdən qeyri-maddi ağılı çıxartdıqda yerdə qalana verilmiş metaforik addır. daniel dennett bunu beynimizin bir parçasında oturub qavranılanları, imajları, xatirələri bir teatr səhnəsinə baxırmış kimi müşahidə edən müşahidə-edici öz olan liliput metaforik ideya ilə açıqlamağa çalışır. Yəni, beyinin bir parçasında bir teatr səhnəsi var və o səhnədə bizim qavradıqlarımız, ideyalar, intellekt, xatirələr, hislər sıra ilə gəlir və liliput öz onları müşahidə edərək qərarlar verir. Beləliklə, hərşey biraraya gəlir və idrak,şüur yaranır.




mənbə1 link
mənbə2 link
cinsarası seçmə teoriyası |

+11

dişi fərdlərin partner seçimində və seksdə əsas söz sahibi olmasını ifadə edən teoriya.
Elmə ilk dəfə çarlz darvin tərəfindən gətirilib və dövrün viktoryan ənənəsinə görə uzun müddət ciddi etirazla qarşılanıb və görməzdən gəlinib. Teoriya haqqında darvinin "növlərin mənşəyi" əsərində bəhs olunub.
O dörv ailmləri arasında belə mövcud olan cinsi ayrıseçkiliyə görə qadınlar kişilərin onları dölləməsini gözləyən yumurta anbarı idi*

bu teoriya nəticəsində dişinin razılığı olmadan seksin baş verməyəcəyi və bir çox heyvan növlərində erkəklərin dişini cəlb etmək üçün müxtəlif üsullardan istifadə elədiyi kəşf olundu.

digər heyvanların dişiləri cəlb eləmək üçün istifadə elədiyi xüsusiyyətlərin təkcə dişini yox, həm də onları ovlayan digər növləri də cəlb eləməsi,insan adlanan kompleks sinir sisteminə malik primat dişiləri cəzb eləmək üçün dili,şeiri,musiqini ixtira eləməsinə səbəb oldu.

dişilərin bu qədər seçici olmasının səbəbi (bax: hiperqamiya)
(bax: işte bunlar hep seks)
adəm və həvva | din

+11

qadın-kişi münasibətlərinin şərhlənməsi olduğunu düşündüyüm bir çox yaxın şərq mədəniyyətində olan mifoloji hadisənin islam dinində olan versiyası.Hekayənin özü nədir əvvəlcə ona diqqət yetirək:

"Allahın yaratdığı ilk insanlar Adəm və Həvva cənnətdə gül kimi yaşayırlar.İblis isə onlardan intiqam almanın yollarını axtarır.Və ilan cildində* cənnətə girib həvvaya yasaq meyvədən dadsa indiki halından daha yaxşı bir mövqeyə sahib olacağını deyir.Və cənnətdə olduğu hal da daa yaxşısını arzulayan həvva adəmi də razı salıb meyvədən dadırlar.Öz nəfslərinə hakim ola bilmədikləri üçün cənnətdən qovulub çətinliklərlə dolu yerdə yaşamağa başlayırlar"

dinlərin yaranma səbəbinin qadınların genləri möhtəşəm olan 20%lik ilə birliktə olub geri qalan erkək populasiyanın çarxdan çıxmasının qarşını almaq olduğu ehtimalını da nəzərə alsaq,doğruluq ehtimalı bir xeyli artır düşüncənin.
yaradıcıya qarşı özünü borclu çıxarıb dünyadakı çətin anlara dözmək üçün səbəb axtarab insan günahı yenə qadınların boynuna qoyur. qadınların kiminlə seks edəcəyini seçməsi necə bir ikrah doğurubsa zamanında.

(bax: sikişemeyince neden saldırıyorsun ey errrkek az önce medh etdiğine?)
(bax: hiperqamiya)
(bax: darvinin seçilim teoriyası)
murder in the house | incəsənət

+14

"Evdəki qətl"- Çexiyalı rəssam jakub schikanederin rəsm əsəri

1889-cu ildə çəkilmiş bu rəsm 1890-cu ildə Berlində sərgilənir. Rəsmi görən hər bir insan həmin qətli araşdıran bir detektivə çevrilir. Əsərdəki cansız qadın bədəninin cinayətmi, yoxsa intihar nəticəsimi olduğunu anlamağa çalışan sərgi ziyarətçiləri çaş-baş qalaraq bir-birlərinə suallar verirlər.

Əsəri araşdıran bir qrup araşdırmaçı Praqanın həmin bölgəsinə yollanır. burada həqiqətən də belə bir küçə olduğu, hətta rəssamın da bir zamanlar burada yaşadığı aydın olur.

Belə məlum olur ki, rəssam həmin mənzərənin şahidi olub və bunu kətana köçürüb. Lakin burada məqsədi bizi "cinayətmi, intiharmı" dilemmasında qoymaq deyil, o zamandan olan qadın qətllərini göstərməkdir.

Həmin küçə vaxtı ilə çox kasıb və qorxulu küçələrdən biri imiş, belə hadisələr də tez-tez olurmuş.

Biz isə, əsəri ilk görəndə Qanı içində yerdə uzanan qadına pis olmaq yerinə birbaşa qatili axtarmağa işə qoyuluruq. Bu rəssamın istəyi imiş kimi görünür.

Əsər qadın cinayətlərini göstərməkdən daha ali bir məqsəd daşıyır:
özündə cəmiyyət tənqidini də ehtiva edir. Lakin, burada cəmiyyət tənqidi haradadır?


Rəsmdəki cinayəti görən insanlar.  Onların reaksiyası da olduqca sakitdir, sanki bu hadisələr həmişə olur və onlara artıq sıradan gəlir. Hətta kiçik uşaq üçün belə bu hadisə dəhşətli görünmür. Hər gün gördüyü mənzərəyə baxar kimi cəsədə baxır. Lakin, onun simasında az da olsa, maraq və şübhə hiss edilir.

Əsərin adı "evdəki qətl"dir, lakin cəsədin və qətlin çöldə yaşandığını görürük. Bununla da rəssam hər bir "evdəki qətl"in çölə çıxması, çöllə- qonşular, ətraf, dost-tanış və bütün yaxınlarla əlaqəli olmasını göstərir. Bu "evdəki qətl"lər cəmiyyətin, rəsmdəki insanların sakit, səssiz, reaksiyasız qalması nəticəsində çölə vurur, artır.
Həmin bu səssizliyə görə də cəmiyyət həmin cinayətin bir hissəsi olur və  cinayətdə birbaşa onun, bizim əlimiz olur..

alexandre dumas | ədəbiyyat

+14

1858-1859-cu illərdə qafqaza olan səyahəti zamanı başına gələn sərgüzəştlər barədə yazdığı "Le Caucase: Impressions de voyage" * kitabında azərbaycanlıları, erməniləri, gürcüləri və tatları aşağıdakı kimi səciyyələndirən fransız yazıçı.

"Bakı əhalisi, əsasən, farslardan *, ermənilərdən və tatarlardan * ibarətdir. Gərək elə buradaca bizə icazə verəsiniz ki, bu üç tipi bir neçə kəlmə ilə xarakterizə edək; təsəvvür edin ki, bunların hərəsi bir xalqdır, yəni bunların hər biri ayrıca bir xalqı təmsil edir, qısası, bir şəxs xalqın bütün fərdlərini ifadə edir."


tatlar
"Gəlin əvvəlcə elə farslardan başlayaq. Ancaq oxucular bizi düz başa düşsünlər, söhbət İranda yaşayan farslardan getmir. Biz onlardan hamının görə biləcəyi yalnız bir gözəl nümunəsini tanıyırıq, yəni mən Tiflisdəki İran səfirini demək istəyirəm. Biz rusların zəbt etdikləri əyalətlərdə yaşayan farslardan danışacağıq. Fars qarabuğdayı, ucaboy, qıvrımsaçlı, hündür papağının altında daha da uzun görünən sivri sifətli, çənəsində zil qara rənglənmiş saqqalı olan – təbiət özü heç vaxt belə rəng yaratmaz – yerişi canlı olmaqdan daha çox sərbəstdir; o, bəzən cəld yerişlə gedir, vacib, zəruri olduqda bəzən qaçır; mən bu xüsusiyyəti türklərdə heç vaxt görməmişəm.Bir əsrdən çoxdur ki, Qafqazda yaşayan iranlı öz ölkəsini növbə ilə türkmənlərin, tatarların və rusların işğalı altında görməyə artıq adət etmiş, nəticədə taleyini Məhəmməd dininin “alın yazısı” ideyasına bağlamış və özünə quldarlığa sadiq qurban və təhqir olunmuş insan kimi baxmışdır. Tarixi əsərlərin olmaması onun yaddaşından qədim xatirələrin əbədilik silinib yox olmasına səbəb olmuşdur. Yeni xatirələr isə utandırıcıdır; müqavimət göstərmək indi mənasız və qeyri-mümkün görünür və onun hər bir müqaviməti öz cəzasını almışdır. O, şəhərlərinin talan olunmasını, var-dövlətinin dağılmasını, həmvətənlərinin qanına qəltan olmasını öz gözlərilə görmüşdür; indi yalnız həyatını qorumalı, var-dövlətini müdafiə etməli, bütün vasitələrə əl atmalı, bu-nun üçün heç nədən çəkinməməlidir. Buradan belə nəticə hasil olur ki, Həştərxandan Bakıya gələn yolda rastlaşdığınız İran şəhərlərinin ən birincisi və əsası olan Dərbənd şəhərində deyildiyi kimi, yəni bu şəhərə şimal qapısından girib cənub qapısından çıxarkən sizə deyilən ilk söz bu olur: “Farsa inanmayın, onun sözünə, içdiyi anda da inanmayın; verdiyi sözü həmişə öz mənafeyi xatirinə dəyişə bilər, içdiyi anda baxmayaraq, həmişə xəyanət etməyə hazırdır; əgər niyyətində tutduğu yol onun siyasi, yaxud ticari vəziyyətinin yaxşılaşmasına aparıb çıxararsa, onda onun andı dəmir kimi möhkəmdir, yox, əgər qarşısına bir xəndək çıxıbsa, onun üstündən hoppanıb keçmək lazımdırsa, onun andı saman çöpü kimi kövrək olacaqdır; güclü qarşısında o, müti qul, zəif qarşısında isə qəddar və amansızdır. Bütün işlərdə farsla ehtiyatlı olun, ehtiyatı əldən qoymayın. Onun sənədə atdığı imza sizə zəmanət yox, hər hansı bir işin icra ehtimalından xəbər verə bilər.”


ermənilər
"Erməni boyda elə təxminən fars kimidir; ancaq o, tez piylənir, fars isə heç vaxt kökəlmir, onun da fars kimi ilk baxışda insanı valeh edən düzgün cizgiləri vardır: gözləri gözəl, ancaq özünəməxsus baxışı eyni zamanda ildırım kimi hara gəldi saçılan, həm də ciddi, kədərli və mütidir; bəlkə də onun gözlərinin biri o birinə tabedir. O öz patriarxlarının – ilk qəbilə başçılarının adət-ənənələrini qoruyub saxlamışdır. Onun üçün İbrahim peyğəmbər dünən ölmüşdür, Yaqub isə hələ də sağdır, həmişə yaşayır, ata evin mütləq sahibidir, ondan sonra isə evin ağası – ailədə birinci doğulandır; qardaşları onun xidmətçiləri, bacıları isə qulluqçularıdır; ailədə ilk doğulan övlad, qardaşlar və bacılar hamısı atanın sərt və müzakirəsiz qərarlarına daim itaətdədirlər; nadir hallarda onlar bir süfrə arxasında yemək yeyir, ata ilə üz-üzə otururlar; bunun üçün onlara təkcə atanın dəvəti kifayət etməz, üstəlik amiranə səslə çağırması gərəkdir.Əgər evə bir qonaq dəvət olunubsa, yaxud ləyaqətli müsafir gəlmişsə, bunun erməni üçün fərqi yoxdur, evdə bayramdır; onlar daha iri, kök dananı kəsməzlər – dana Ermənistanda nadir heyvandır – qoyun kəsirlər, qazanda su qızdırırlar və bütün dostları yeməyə dəvət edirlər, yalnız bir balaca xəyal gücünü işə salsanız, adama elə gələr ki, elə bu saat Yaqubla Rahilə də gəlib süfrədə oturacaq və öz nişan günlərini təntənəli surətdə qeyd edəcəklər. Ermənilərin məişətinin görünən, zahiri tərəfi bax, belədir – ciddi qənaətcillik, əmrə, qaydaya meyllilik ruhu, ticarət işlərində böyük ağıl onların əsas xüsusiyyətidir. İndisə kölgədə qalan başqa bir sifətə baxaq: bu ikinci sifət onlarla yalnız uzun zaman ünsiyyətdə olarkən üzə çıxıb görünür. Dərindən öyrəndikdə görürsən ki, bu cəhət erməni millətini yəhudi millətinə yaxınlaşdırır. Ermənilər yəhudilər kimi bütün dünyaya yox, yalnız bütün Asiyaya yayılmışlar. Onlar bu yerlərdə hər cür hökmranlığı, zalımlığı, müxtəlif dinləri, təriqətləri, vəhşilikləri görmüş və yaşamışlar; buralarda hökm sürən qaydalar da onlar üçün qanun olmuşdur. Buradan belə bir nəticəyə gəlmək olar ki, ermənilər var-dövlətlərinin əllərindən alındığını gördükdə, hər şeylərini gizlətmişlər; biləndə ki, doğru söz başa bəladır və ehtiyatsız deyilmiş söz onların axırına çıxa bilər, onlar lal-dinməz və yalançı olmuşlar. Vaxtilə onlara arxa olan birisi bu gün bədbəxtliyə düçar olsa, ermənilər ona kömək əli uzatmazlar, onlar naşükür və nankordurlar, nəhayət, ticarətdən savayı heç nə ilə məşğul ola bilmədiklərindən, zahiri hörmətə, şöhrətə çatmağa layiq olmadıqlarından, bütün biclikləri, hiyləgərlikləri ilə mövcud vəziyyətin bütün xırdalıqları ilə hesablaşaraq, özlərini ticarətə həsr etmişlər. Lakin ticarətdə erməninin sözü, demək olar ki, doğrudur; ticarət işlərində onun atdığı imza müqəddəsdir, dəyişilməzdir."


azərbaycanlılar
"tatarlara gəldikdə isə, biz bu tip haqda artıq danışmışıq; digər Qafqaz xalqlarıyla qaynayıb-qarışmaq onun ilkin, primitiv formasını, qabalığını gözəlləşdirmişdir. O, həmişə qalib olmuşdur, indi də cəngavər olaraq qalır; köçəri həyat tərzi sürmüşdür, indi də səyahət etmək, irəli hərəkət etmək, yer dəyişmək həvəsini yaşadır. O, ilxılarda ilxıçı olmağı, çobanlıq etməyi, heyvan bəsləməyi böyük məmnuniyyətlə qəbul edir; dağları, böyük, ucsuz-bucaqsız yolu, səhraları, qısası, azadlığı sevir. Elə ki bahar başladı, tatar kənd-kəsəyi tərk edər, oraya bir də yalnız payızda qayıdar; qadınlar kişilərin otardığı qoyunların yununu əyirib xalça toxuyarlar. Onların toxuduqları Quba, Şamaxı, Nuxa xalçaları sadə naxışlarına, əlvan rənglərinə, möhkəmliyinə və davamlılığına görə Pers * xalçalarından heç də geri qalmır və onlardan fərqli olaraq yarı qiymətə satılır. Bundan əlavə, onlar incə tiyəli xəncərlər istehsal edir, qınını gözəl naxışlarla bəzəyirlər, dağlı əyanlar onların düzəltdiyi və qundağını fil sümüyü ilə işlədikləri tüfənglərin hərəsinə dörd at və iki arvad verir. tatar ilə alver edəndə hansısa bir kağıza imza atmağa ehtiyac yoxdur, onun bir sözü kifayətdir. Biz əvvəllər Dərbənddə bu xalqların üçü ilə də ünsiyyətdə olmuşuq. Bunların hər birini yaxşıca öyrənmək, tanımaq üçün imkanımız olubdur."

həmçinin, o dövrdə fransızların azərbaycanlılar haqqında təsəvvürləri barədə bunları yazmışdır:

"Parislilərlə tatarlar haqqında danışmaq onlara bir, yaxud iki qoyun dərisinə bürünmüş, bu qoyun dərilərindən biri onun papağını, o birisi isə yapıncısını əvəz edən, danışığı sərt, anlaşılmaz səsləri boğazında quruldadaraq çıxaran, hara getsə qılınclarını, xəncərlərini və tapançalarını özü ilə aparan, bizim siyasətimiz, ədəbiyyatımız, mədəniyyətimiz barədə heç bir məlumatı olmayan bir vəhşidən bəhs etmək deməkdir."


gürcülər
"Mən gürcü xalqından heç bəhs etmədim. Onlara Gürcüstandan kənarda rast gəlməzsən, bununla belə, gürcülər haqqında da bir-iki kəlmə demək lazımdır – onlar çox gözəl, ləyaqətli, sadiq, igid, döyüşkən və bədxərcdirlər."



bu xalqlar haqqında isə öz şəxsi fikirlərini qısa bir şəkildə aşağıdakı kimi ifadə etmişdir: *
"Ümumiyyətlə, Qafqazda və ona bitişik əyalətlərin hamısında çaxır emalı bütövlükdə ermənilərin əlində cəmlənmişdir. Hər xalqın öz sənəti vardır, fars öz ipəyini, ləzgi mahud parçaları, tatar silahını satır; erməninin isə peşəsi yoxdur, o, satılan, pula gedən və hətta pula getməyən hər şeyin alverini edir. Ümumiyyətlə, burada ermənilər o qədər də yaxşı ad-san qazanmayıblar. Yeri gəlmişkən, bu barədə mən də öz fikrimi deyim:

Əgər tatar sizə başı ilə razılıq işarəsi verirsə, ona etibar edin.
Əgər fars sizə əl verirsə, ona bel bağlayın.
Əgər hər hansı bir dağlı sizə söz verirsə, buna şübhə etməyin.
Ancaq əgər bir ermənilə sövdələşirsinizsə, mütləq bir kağıza qol çəkdirin və iki nəfər də şahid tutun ki, sonra o öz imzasını danmasın."



qeyd.
sonda qeyd etdiyim - dümanın bu xalqlar barədə öz şəxsi fikirlərini ifadə etdiyi hissə kitabın azərbaycanca və türkcə tərcüməsində verilsə də, mənim oxuduğum rusca tərcüməsində ixtisar edilib və həmin hissədə belə bir qeyd var:

"Тут Дюма, конечно, ошибался. Впрочем, не следует придавать подобным характеристикам слишком большого значения: Дюма не изучал народы Российской империи, знал о большинстве из них понаслышке. Поэтому понятно, что характеристики, которые он получал от случайных собеседников, могли быть самыми противоречивыми и необыкновенными."
diablous humanos | sözaltı

+9

Cəmi 9 entry? Bura səhifələrlə dolmalı idi əslində. Nəysə, bir entry yazanda içinə öz sözlərini və fikirlərini qataraq bildiyiniz, dəfələrlə eşitdiyiniz və artıq sizə maraqsız gələn məlumatları belə maraqlı və oxumağa dəyər edən yazar. Aradabir məsləhətxanaya nəsə yazanda bir də görürəm ki cavab yazıb və öz-özümə "elə özünə yazıb soruşardın da" deyirəm. Nəysə bu axırdakı lazımsız məlumat idi.
xocalı soyqırımı | tarix

+10

"üzünü çək üzüni". ay allah, bu sözləri ömrüm boyu unuda bilmərəm. hər il intiqam deyən insanlar bu il nə deyəcək görəsən. xocalının qanı alındı deyəcəklərmi görəsən. alındısa, o qan harda alındı. erməniləri bu ilki piyarlarda da düşmən kimi göstərəcəklər ya yeni qonşularımız? bir şeyi bilirəm, bu da ki, heç bir intiqam və ya torpaq bizə o günahsız körpələrimizi qaytarmayacaq. heç nə o travmanı beynimizdən silməyəcək. xocalı bir azərbaycanlı üçün tar musiqisi ilə gələn hüzündən bir parçadır. o soyuq gecəni təsəvvür etmək. rekviem sədaları altında xəyallara dalıb özüvü xocalıda hiss etmək bəlkədə o insanları qurtarmaq xəyallarıdır. valideynlərin öz uşaqlarını sırf səslərini çıxarıb yerlərini bildirməsin deyə boğduğu yerdir.onlar ilkin qarabağ qurbanlarından idilər. nur içində yatın ,məsum xocalılar.
səhər tezdən yuxudan durmaq

+10

siz səhər gözüvüzü ovuşduranda mən artıq rutinlərimi bitirmiş oluram ona görə erkən durmaq günə öndə başlamaqdır.gündə 9 saat yatan insan ömrünün 8/3 nü yataraq keçirir.yəni 72 il yaşasan onun 27 ili pasteldə keçir.27 il deyirəmeee.ona görə yuxu müddətini heç olmasa 5-6 saat aralığında saxlayın.teslanın və leonardo da vincinin yuxu rejimləri daha radikaldır.leonardo da vinci əlində qaşıqla yatarmış və yuxuya dalmaq müddəti 20 dəqiqə olduğu üçün qaşıq yerə düşən kimi oyanırmış.tesla isə gecə 2 saat gündüz 1 saat yatırmış.demirəm ki,dahi olun ancaq heç olmasa yaşama müddətinizi artırmaq üçün erkən qalxın və az yatın.öləndən sonra limitsiz yatacıyıq onsuzda.
yazarların paylaşmaq istədikləri şeirlər | sözaltı

+10

Gedək asaq özümüzü
mən ağacdan, sən də məndən.
İkimiz də yorulmuşuq,
çıxıb gedək bu bədəndən.

Dimdikləsin qara quşlar
burnumuzu, gözümüzü.
Bu bədəndən gülə-gülə
yola salaq özümüzü.

Sonra başqa bədən tapaq
daha rahat, daha isti.
İki bədən nəyə lazım?
İkimizə biri bəsdi.

Bir gözündən sən baxarsan,
bir gözündən mən baxaram.
Sənə düşən əl payını,
əlimdə möhkəm sıxaram.

Bir ayaqda sən gəzərsən,
bir ayaqda mən gəzərəm.
Saçların sən tərəfinə
ara-sıra gül düzərəm.

Bu sevincdən, səadətdən
bir ömür cavan qalarıq.
Bir ev kimi bir bədəndə,
mən ölüm, xoşbəxt olarıq.


İkimiz bir bədəndə - Orxan Bahadırsoy
qəribə təsadüflər | anket

+10

Bayaq məcburən əlimi soyuq su ilə yudum və soyuğun verdiyi ağrının keçməsi üçün barmağımın dərisini dişlədim, qanadı. Düşündüm ki, onda dərim soyuğa məruz qalsa onu yeməyim daha asanlaşar. Sonra dedim ki ala manyaksan nəsən? O sırada playlistimdə ezhel'in mahnısı açıldı və sözləri "manyak mıyım ben? Hayır. Olmaz olamaz" -*