bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

molla pənah vaqif



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
saray şairləri - molla - başlıqları alt alta oxumaq - azərbaycan ədəbiyyatı - səməd vurğun - azərbaycanın yeni pulları və üstündəki şəkillər - french kiss - qazax - molla vəli vidadi - cavad xan vs ibrahim xəlil xan
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+6 əjdaha

15. insanları səbrə çağıran söz adamı. vaqif düşünürdü ki, insan o vaxt yaradanı dərk edə bilər ki, səbirli olmağı bacarsın. səbrin simvolu durnaları ilk dəfə ədəbiyyatımıza vaqif gətirmişdi. necə ki, ana durna öz balaları ac qalmasın deyə öz dərisindən onlara yem düzəldir. və yaranın sağalma prossesi uzundur. bu mərhələdə ana durna öz balalarına nə yol ilə olur olsun yem axtarmağa davam edəcək..

Bir zaman havada qanad saxlayın,
Sözüm vardır mənim sizə, durnalar!
Qatarlaşıb nə diyardan gəlirsiz?
Bir xəbər versəniz bizə, durnalar!

Sizə müştaq durur Bağdad elləri,
Gözləyə-gözləyə qalıb yolları,
Asta qanad çalın, qafil telləri
Heyifdir, salarsız düzə, durnalar!

Xeyli vaxtdır yarın fərağındayam,
Pərvanə tək hüsnün çırağındayam,
Bir ala gözlünün sorağındayam,
Görünürmü, görün, gözə, durnalar!

Mən sevmişəm ala gözün sürməsin,
Bədnəzər kəsibən, ziyan verməsin,
Saqın gəzin, laçın gözü görməsin,
Qorxuram səfnizi poza, durnalar!

Nazənin-nazənin edərsiz avaz,
Ruhlar tazələnir, olur sərəfraz,
Vaqifin də könlü çox edər pərvaz
Hərdən sizin ilə gəzə, durnalar!

+8 əjdaha

2. aşıq erotikasının banisi

+7 əjdaha

14. 1717-ci ildə qazax mahalının qıraq salahlı kəndində anadan olub. mədrəsə təhsili alaraq ərəb, fars dillərini öyrənən şairə, dövrünün bilikli adamlarından olduğu üçün "molla" təxəllüsü verilmiş, "vaqif" təxəllüsünü isə özü seçmişdir. yaradıcılıq fəaliyyəti gənc yaşlarına təsadüf edir.

yaradıcılığı haqqında:

xalq yaradıcılığı nümunələrinin yaranıb, inkişaf etdiyi dövrdə axıcı, oynaq şeirləri ilə məşhurlaşıb.
yaradıcılığında əsas yeri məhəbbət mövzusu tutur.
vaqifin tərənnüm etdiyi məhəbbət, ondan öncəki şairlərin tərənnüm etdiyi ilahi, sufiyanə eşqdən fərqli olaraq, real məhəbbətdir. şeirlərində təsvir etdiyi azərbaycan qadınını gözəllikdə qüsursuz, kamalda yetkin görmək istədiyini bildirir.
heca vəznində yazdığı qoşmalar üstünlük təşkil etsə də, əruz vəznində qəzəl və müxəmməsləri də var.
zəngin qafiyələri, ustalıqla seçilmiş məcazlar, xalq arasında geniş istifadə olunan məsəllər vaqifin şeirlərinə xas olan xüsusiyyətlərdir.
şairin ədəbi məktəbi sadəlik, nikbinlik, xəlqilik kimi əlamətlərlə seçilən qoşmalarla bağlıdır. m.p.vaqifin yaradıcılığı üçün nikbinlik səciyyəvi olsa da, ömrünün son günlərində yazdığı "bax", görmədim" kimi şeirlərində bədbinlik motivləri aydın sezilir. sözü gedən hər iki şeirdə də zəmanəsində müşahidə etdiyi ictimai-siyasi eyiblərə etirazını bildirib.
müəllif "bax" qəzəlində dostu m.v.vidadiyə müraciət edərək baş vermiş hadisələrə diqqət verməyini istəyir, deyir:

"ibrət et Ağa Məhəmməd xandan, ey kəmtər gəda,
Ta həyatın var ikən nə şahə, xunxarə bax!"


"görmədim" müxəmməsi isə, lirikanın ən kamil nümunələrindən hesab olunur. şeirdə müxtəlif təbəqələrə məxsus insanların eyiblərinə toxunulub, onların bu vəziyyətə düşmələrinin səbəbi göstərilib.


bonus olaraq da şairin qələmindən bir məhəbbət qoşması buraxıram -*

Bir əndamı nəsrin, dodağı qönçə,
Bir qaməti gülbün yara aşiqəm.
Olsa yüz üzü gül, girməz eynimə,
Mən ancaq bir gülüzara aşiqəm.

Gecələr sübhədək eylərəm nalə,
Hərgiz düşməz könlüm özgə xəyalə.
Bir gərdəni mina, ağzı piyalə,
Bir ləhcəsi şirinkara aşiqəm.

Bir buxağı turunc, sinəsi meydan,
Bir sözü cəvahir, mirvari dəndan,
Bir maral baxışlı, kirpiyi peykan,
Bir qaşlan zülfüqara aşiqəm.

Bir güləndə ləblərindən bal axan,
Bir bəzənib sərxoş tovus tək çıxan,
Bir niqab altından pünhani baxan,
Bir əcayib xoşgöftara aşiqəm.

Vaqifəm, bədəndə canım dağılır,
Mecnun kimi xanimanım dağılır,
Görməyəndə din-imanım dağılır,
Gecə-gündüz mən didara aşiqəm.

+4 əjdaha

10. azərbaycan poeziyasının inkişafına böyük təsir göstərən şair. 1717 ci ildə qazaxda anadan olub. o, fars və ərəb dillərində yaxşı danışır, astronomiya, riyaziyyat, arxitektura, musiqi və poetika üzrə geniş biliyə malik idi.məşhur bayram oldu qoşması :
bayram oldu, heç bilmirəm neyləyim...
bizim evdə dolu çuval da yoxdur.
dügüylə yağ hamı çoxdan tükənmiş
ət heç ələ düşməz, motal da yoxdur.
allaha bizmişik naşükür bəndə,
bir söz desəm, dəxi qoymazlar kəndə.
xalq batıb noğula, şəkərə, qəndə,
bizim evdə axta zoğal da yoxdur.
bizim bu dünyada nə malımız var,
nə evdə sahibcamalımız var.
vaqif, öyünmə ki, kamalımız var,
allaha şükür ki, kamal da yoxdur.

+3 əjdaha

4. hər oxuyam molla pənah olmaz deyiminin səbəbkarı

+2 əjdaha

6. gözəlləmələri ilə məşhur olan, qızlara şeirlər yazan, gürcüstana səfərimdən sonra gürcü gözəllərinə yazdığı şeirinə haqq qazandırdığım bir şair.

+3 əjdaha

9. bоyun surahıdır, bədənin büllur,
gərdənin çəkilmiş minadan, pəri!
sən ha bir sоnasan, cüda düşübsən
bir bölük yaşılbaş sоnadan, pəri!

üz yanında tökülübdür tеl nazik,
sinə mеydan, zülf pərişan, bеl nazik,
ağız nazik, dоdaq nazik, dil nazik,
ağ əllərin əlvan hənadan, pəri!

kimi adamı avtobus vurmuşa döndərən misraların müəllifi

+2 əjdaha

13. 1717-ci ildə qazaz mahalının qıraq salahlı kəndində anadan olmuşdur.əsl adı pənah idi. O dövrün savadlı insanlarına molla deyildiyi üçün, elə o dövrdən də adı molla pənah olaraq qalıb,vaqif isə "hər şeyi bilən" mənasında özünə seçdiyi təxəllüsdür.

qazaxlı olsa da, şuşa da yaşamış, 1763-1806-ci illərdə qarabağ xana olmuş ibrahimxəlil xan tərəfindən eşikağası (xarici işlər üzrə vəzir) seçilmişdir.

dövrümüzə əlyazma olaraq heç bir şeir, qəzəli gəlib çatmamışdır.

molla pənah vaqif ancaq lirik növdə həm xalq, hən klassik üslubda şeirlər yazmışdır. vaqif dövrünün realizm yaradıcısı hesab edilir.təsadüfi deyil ki, yeni dövr azərbaycan ədəbiyyatının digər dövrlərdən səciyyəvi xüsusiyyəti elə realizm və xəliqliyin olmasıdır.

yaradıcılığında əhəmiyyətli yeri qoşmaları tutur.

həyatının son günlərində ictimai motivli əsərlər yazmışdır. "Bax" rədifli qəzəli, "görmədim" müxəmməsi bu qəbildən olan əsərləridir.

sevgiylə bağlı əsərlərində xəlqilik və realizm son dərəcə güclü hiss edilir :

üz yanında tökülübdür tel nazik,
Sinə meydan, zülf pərişan, bel nazik,
Ağız nazik, dodaq nazik, dil nazik,
Ağ əllərin əlvan hənandan, pəri!


1797-ci ildə məhəmməd bəy cavanşirin qarabağa hücumu nəticəsində öldürülmüşdür.

+2 əjdaha

7. qarabağ xanı ibrahimxəlil xan cavanşirin baş vəziri, şair, ədəbiyyatımızda realizmin, canlı xalq dilinin yaradıcısı.



--sitat--


xublar arığından yarımaq olmaz
iyidin həmdəmi gərək çağ ola
bəstə boylu gərək, mina gərdənli
zülfü siyah, var əndamı ağ ola

döşün açıb əl dəyəndə yaxaya
ağ gülün bağrına peykan toxuya
bədənindən müşki ənbər qoxuya
zülyü gərdənində bir qucaq ola

bir mayabud gərək, baldırı yoğun
sərasər ət basa dizin, topuğun
əl vuranda dura buğumbabuğum
titrəyə, quyruqdan çox yumşaq ola

hayası üzündə, əqli başında
öldürə vaqivi gözü-qaşında
ya on üç, ya on dörd, on beş yaşında
nə ondan böyükrək, nə uşaq ola...


--sitat--

+1 əjdaha

8. loru desek en arvadbaz şairlerden olub.
realizmin banisi, real eşqi terennüm eden,oğlu ile edam edilen şair.

+1 əjdaha

3. pənahəli xanın vəziri,ağaməhəmməd şah qacar tərəfindən əsir alınmış 18 əsr azərbaycan şairi.
(baxma: qarabağ xanlığı)

+1 əjdaha

1. 1717ci il qazax rayonunda doğulmuş azerbaycan şairi dövlet xadimi.



hamısını göstər

molla pənah vaqif