3. kim'lə(ya da ki və ya duk'la ki, kim deyə səslənmək daha xoşdur), rəssamlığa maraq saldığı bir dövrdə tanış olduq.baxmayaraq ki əvvəl dəniz qüvvələrində çalışmışdı.indi artıq o bir rəssam olmaq istəyirdi.insan təbiəti dəyişkəndir.bunu entry'nin sonunda daha dadlı bir şəkildə görmək olar.
o aralar kar wai wong'la içməyə getmişliyimiz çox olmuşdur.hər nə qədər kim'in kar wai'dən ilham aldığı deyilsə də, kim onunla tanış belə deyildi.
və bir gün kim rəsimlərini sözlərə tökməyə qərar verdi.yazdığı şəkillər bir anda ssenariyə dönüştü.və budur qarşınızda: bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom
kim özünü bəlli etməsə də tərzini bəlli etmişdi. bin jip bunun açıq aydın göstəricisi idi.səssizliyin otaqlarında, susqunların filmi olmuşdu.istər kadr'lardakı susqunluq effektləri, istərsə də mövzusu baxımından, bu film susqunistan'da yaşanan romantizm idi.
bilirsən sözlük belə adamlar fəsillərə bənzəyir.bunun üçün də dəyişkən olur filmləri də,özü də , reytinqləri də.uzatdıqca uzada bilərəm amma konkret adamların da konkret entry'ləri olur.
1. cnubi koreyalı rejissor,"yaz,yay,payız,qış...və yenidən yaz" filmi ilə partlayış edib.mükəmmələ yaxın filmdir.kim ki dukun filmlərində buddizm havası hiss olunur,digər uzaq şərq ölkələrindən çıxan məşhur rejissorlarda samuray qaydalarına yaxınlıq hiss olunsa da kim ki dukda belə deyil.digər filmlərində də buddizm elementləri var.filmlərində sanki hər hansı buddist pritçasını nəql edir.
baxılması gərəkən filmləri :
1)yaz,yay,payız,qış...və yenidən yaz"
2)dartılmış yay. (the bow)
3) boş ev.
4)zaman
5) sahil gözətçisi
6)ada
4. heyranı olduğum rejissor. bioqrafik filmi olan arirangı izləmək üçün əksər filmlərini izləmişdim. adress unknown, bin-jip, pieta, bi-mong, spring,s ummer, fall, winter...and spring, samaritan girl kimi masterpiece-ləri var.
- dünya səviyyəsində dəyərli bir rejissor olaraq göstərilirsiniz. kariyeranızın başlanğıcı necə oldu?
uşaq ikən məktəbə getməmişəm. 16 yaşımda fabrikdə işləməyə başladım. kino ilə fransada yaşadığım dövrdə tanış olmuşam. 33 yaşımda olanda anthony hopkins'in quzuların səssizliyi adlı filmini izlədim. bu filmi izləyəndə dünyada belə bir peşə varmış deyə düşündüm. kino mətnləri yazmağa başladım. bir gün koreya filmlərin heyəti adlı bir yer tərəfindən yazdığım mətn bəyənildi. sonra da film çəkməyə başladım.
- filmlərinizi nələrə əsasən çəkməyə qərar verirsiniz?
bir film çəkməyin ən əhəmiyyətli hissəsi həyatdır. bütün yaşadıqlarım və tanış olduğum insanlar filmlərimin bir hissəsidir. filmlərimdə insanlar ağrını gördüklərini deyirlər. çünki ağı görmək istəyirsinizsə, əvvəlcə qaranı görməlisiniz.
- ədəbiyyatla aranız necədir? filmlərinizi çəkərkən faydalandığınız roman və ya yazarlar varmı?
özümü təqdim edərkən də dediyim kimi mən heç vaxt məktəbə getməmişəm. ona görə də həyatım boyunca heç vaxt kitab oxumamışam. amma gözəl bir roman tapsam rejissorluğu buraxıb yazar ola bilərəm.
- yaxın dövrün ən yaxşı rejissorlarından biri olaraq göstərilirsiniz. bəyəndiyiniz və özünüzə nümunə götürdüyünüz rejissorlar varmı?
bu suala heyranam. emir kustarika-nı və imamura shohei'yi bəyənirəm. əsl rejissor olan nuri bilge ceylan da müvəffəqiyyətli bir addır.
5. yersiz mübaliğənin, dəxlisizliyin, gərəksizliyin dibini çəkən adam. dədə qorqud dastanı tipli filmlərilə necəsə tutuzduran rejissor. "pieta" filmiylə gərəksiz dramatikada dünya üzrə analoq tanımamağı bacarıb.