bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

namaz



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
sözaltı etiraf - öldürən facebook statusları - islami romantika - dindar qızı tərbiyəli saymaq - orduda namaz qadağası - 11 ay içkinin dibini görüb ramazanda içməyən tiplər - həyatdan soyudan facebook nikləri - dinə inanmasan da hörmət etməlisən məcburiyyəti - din
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+18 əjdaha

14. imanın təməli, özülü, bünövrəsidir. islamın 5 şərti var, hər 4 şərtdə də istisna var. oruc tut-xəstəsənsə tutmaya bilərsən, zəkat ver- pulun yoxdusa vermə, həccə get- imkan yoxdursa getmə. ama namaz üçün istisna yoxdur. su yoxdu, təyənnüm al, ayağın ağrıyır-otur qıl, uzan qıl. işdəsən-gözlərinlə qıl. farağatda dura-dura namaz qılan müsəlmanlar gördüm * onlara cənnət nəsib olsun

+18 əjdaha

16. (baxma: dombalmaq)

edit: bu entry-dən sonra dindoş yazarların mənə qarşı təzyiqləri artdı, nick başlığıma girib islam "mədəniyyətini" göstərənlər də oldu (#102888). ağalar məmmədovun bu haqda yazısı var onu oxuyun və bilin ki, burda heç bir təhqir zad yoxdur. * tumanı başa çəkməyin * ağıllı olun * mağara insanları

mən nə üçün namaz qilmaği namaza dombalmaq kimi yaziram?

"qılmaq" ana dilimizdə "etmək (eləmək)" deməkdir. belədə, “namaz qılmaq” namaz eləmək kimi cəfəng bir anlam daşıyır. ərəblərin “səlat” sözünə farslar “namaz” deyiblər, maraqlıdır ki, bizə də farscası keçib. araşdırmaçılar yazırlar ki, namaz sözü (bəlkə də elə ibadətin özü də) zarathuştraçılığın “nəma(h)” sözündən götürülüb. yəni heç farsca da deyil. lakin fars dilində “namaz” sözünə verilən məna (alman dilindəki tərcümələrinə əsasən deyirəm), bədənin qatlanması, bükülməsi, daha doğrusu dombalması mənasını verir. çünki bədən namazda dombalmış forma alır. siz küçədə bir adamın namaz qılan adam kimi durduğunu görsəniz, həmin duruşu necə təsvir edərsiniz? başını yerə qoyub, bədənin arxa hissəsini qaldırmağa dilimizdə nə ad verilir? düzdür, cürbəcür məqsədlərlə dombalmaq olar. bir də var namaza dombalmaq. mən də eləcə dombalmaq yazmıram ki, konkretləşdirirəm, namaza dombalmaq yazıram, yəni namaz üçün dombalmaq.

indi gələk dombalmaq felinə. aristotelin “metafizika” əsərində mahiyyətə verdiyi tərif belədir: “bir şeyin mahiyyəti o şeyi o şey edən şeydir”. mən tələbələrə bunu deyəndə bəzi psixo-seksual problemləri olan tələbələr auditoriyada xısın-xısın hırıldayırdılar. ona görə yox ki, onlar üçün “şey” ancaq qıçlarının arasındadır, ona görə ki, onların beyni qıçlarının arasındadır! bu sözlərim dombalmaq sözündən qıcıqlananlara da aiddir! açın azərbaycan dilinin izahlı lüğətini, oxuyun görün, dombalmaq felinin hansı ayıb anlamları var, ay beyinləri qıçlarının arasında olan şikəstlər! bazardan heç dombalan almamısınız? uşaq olanda heç dombalmamısınız? ayıblığa qalsa, “qılmaq” felinin kökü (qıl) sizə daha ayıb səslənməlidir.

“qılmaq” qədər dəyərli, gərəkli və imkanlı bir felimizi namaza qurban vermək isə dilçilik baxımından səfehlikdir. çünki bu feli başqa heç bir kontekstdə işlətmirik. təklifim bundan ibarətdir ki, dombalmaq sözünü verək namaza, ana dilimizin bu əvəzsiz fel kökünə geniş imkanlar açaq.

+15 əjdaha

17. ərəb dilindəki ifadəsini (salət) ələ alsaq lüğəvi mənası dua etmək olan, istilahi, yəni termin olaraq salət/namaz təkbirlə başlayıb salamla bitirilən, müəyyən hərəkət və sözlərdən təşəkkül edən bədəni (bədənlə edilən) bir ibadətdir. namazın tərifi, tanımı budur. müəyyən hərəkət dedikdə nəzərdə tutulan kabaca :təkbir -(əllərin yuxarı qaldırılaraq allahu əkbər deyilməsi burada iftitah tekbiri ve diger tekbirler var ora girmirem) qiyam (yəni ayaq üstə durmaq) rüku- (əyilmək), səcdə (alnın möhürə, xalçaya və ya müvafiq başqa bir yerə qoyulması), qüud (oturmaq) və salamlardır. əlavə etmədiyim təfərrüatlar (məs. namaz daxili və xarici şərtlər və s.) əlbəttə ki var ancaq burada məqsədim tamamiylə başqadır. məqsədim yuxarıdaki tərifi verməklə ağalar məmmədov kimi fəlsəfədən nəsibini almamış psevdofilosofların öz tərbiyəsizliyinə haqq qazandırmaq üçün aristoteldən gətirdiyi dəlilə cavab verməkdir. ağaların fikirlərini bu #102886 entrydən oxudum. deməli ağalar aristodan iqtibas gətirərək deyir ki, mahiyət * bu sözdə ərəb sözüdü bir şeyi o şey edən şeydir. əla, çox doğru və mükəmməl bir sözdür. ağalar məmmədov demək istəyir ki namazı namaz edən yəni onun mahiyyəti əyilmək yəni dombalmaq olduğuna görə namaza dombalmaq deyir. əvvələn, namaz sadəcə səcdə və rükudan ibarət olsaydı, bu söz bəlkə də doğru olardı. ancaq yuxarıdaki tərifdə görüldüyü kimi, bu belə deyil. zira namazda ayaq üstə durmaq, oturmaq da var. deməli namazı namaz edən şeylərdən ikisi çöldə qalır və namazın mahiyəti ortaya qoyulmuş olmur. mahiyətə dair başqa bir misal verim. məsələn insan. insanın mahiyəti, onun o edən şey nədir, xülasə insan nədir deyə sual versək (ki bu məntiqdə tərfin mövzusudur) nə cavab verərik? əgər insan nədir sualına sadəcə canlıdır desək yanlış cavab vermiş olarıq məntiqi olaraq. niyə? çünki insan da canlıdır, ağac da canlıdır, heyvanlarda. şam ağacı da insan olur belə dedikdə. deməli sadəcə canlı sözü insanın mahiyətini tam əhatə etmir. ancaq insan nədir sualına düşünən canlı desək o zaman sorun qalmır. beləliklə bu suala doğru cavab vermiş oluruq. çünki həm düşünən həm də canlı məfhumları insanın mahiyyətini oluşdurur, əmələ gətirir. namaz da bunun kimi. namaz sadəcə səcdə və rüku deyil, ayaq üstə durmaq, oturmaq var. ki sadəcə bunlar da deyil qurandan surə oxumaq (qiraət), digər dua və zikirlər də mövcuddur. dombalmaq sözüylə namazın mahiyyətini ortaya qoymağa çalışan bu adam deməli, buna nail ola bilmir. namazın mahiyyəti ortaya qoya bilmir. əlqərəz, dombalmaq namazın mahiyəti deyil, dombalmaq namaz deyil. indi ağalar məmmədovun bu hərəkətinə iki ad vermək olur. ya bu adam adi məntiqi bir qaydanı bilmir ki bilmirsə bir filosof takılan birisi üçün biabırçılıqdır. ya da saxtakarlıq edərək, öz tərbiyəsizliyinə bəraət qazandıraraq, fəlsəfəni təhrif edir. hər iki halda bu nə gündə olduğumuzu göstərir. əgər bu ölkənin oxumuşu, ziyalısı, özüdə fəlsəfə müəllimi bu cürə tərbiyəsizlikləri edirsə başqalarından nə gözləyək?

p.s. burada məqsədim dinin tənqid edilməməsini söyləmək deyil əlbəttə ki. bir insan dini tənqid edə bilər, amma saxtakarlıqla, təhriflə, əxlaqsızlıqla etməməlidir. birdə nəzərə alınmalıdır ki din insanların müqəddəsidir. milyonlarla insan ona görə canından, yaxınlarından, malından keçməyə hazırdır. bir insanın yaxınını söymək ona necə təsir edirsə yaxınından çox sevdiyi dini söyülərsə lap pis təsir edər. tənqid edərkən bu həssasiyyətləri nəzərə alaraq etmək lazımdır. əgər niyyət həqiqətən toplumda bir şeyi düzəltmək istəməkdirsə.

+12 əjdaha

3. quranda demək olar ki, hər surədə adı keçən, dinin sütunu sayılan, islamın şərtlərindən biri olandır namaz.
namaz qılmayanda vicdan əzabından qovrulursan, qıldıqdan sonra ruhən rahatladığını hiss edirsən. heç bir şey insana namaz qədər rahatlıq verməz. inanman şərti ilə. şüuraltı məsələsi deyil bu.

+5 əjdaha

15. bu söz dilimizə farscadan keçmiştir. farscaya isə hind dilindən, əsli nameste(hörmətlə baş əymək mənasına gəlir .indi də hindlilər görüşərkən bu sözdən istifadə edir.) sözüylə keçmişdir.

+5 əjdaha

4. fars dilindən bizim dilə keçən sözdür. ərəblərdə namaza "salat" deyilir. türklər arasında "salat"dan çox "namaz"ın işlək olması türklərin islamı farslardan öyrəndiyinin sübutudur. həmçinin,islamdan xəbəri olmayan bəzi qeyri-müslimlərin "quranda "namaz" yoxdur" deyə yalnış və savadsız bir iddia ortaya atmasına səbəb olmuşdur türklər arasında.

+6 əjdaha

25. Məsləhətxanadakı namaz və disiplin üzərinə yazılmış bir entry. Bir başa həyat hekayəmdən kəsinti.

Yaş 12-13 olardı, mən təzə-təzə namaza başlayırdım. Bu da siraət edir hardasa 6-ci sinifə. O zamanlar da elə litseydə oxuyurdum deyə, çox tez durmalı olurdum. Bir şey ki metronun saat 6-da açılan vaxtına düşürdüm. Namaz həyatıma nə qatdı? Nələr qatmadı ki? Disiplin, davamlılıq, əzmkarlıq.
Adi bir misal. Hamıdan tez duranda saat 4-5 arası istər-istəməz çox vaxtın qalır. Duran kimi bir dənə soyuq duş, kofe, səhər yeməyi, bir yarım saat gecə namazı duası, vəsəllam hazırsan. Sübh namazına kimi nə qədər iş görmək olar. Ondan sonra 7- 9 arası iş, uni başlasa belə yenə nələrsə edə bilirsən. Bir ara dadanmışdım, sabah idmanına, hardasa 6-7 ay xəstə almanlar kimi, sonra başın buraxdım, indi keçmişəm, axşamlar 5-6 arası zaman diliminə. Səbəbi də sadə. Səhər idmanı məni yorur, bütün enerjimi alır,gəlib yatıram elə. Day nə mənası oldu səhər durmağın? Həm vacib deyil, axı. Ondansa axşam rahat gedib to do list-imi də bitirib, sakin başla cardio-mu edərəm də.

Nəysə, qayıdaq namaz qisminə. Həyatınızı namaza və islama görə uyğunlaşdırsaz, çox şey qazanacaqsız. Finansal anlamda, israf olmayacaq, ən azından haramda. Gecə klubları, içki, siqaret, qadın, bazlıq. (baxma: Bi sigaramız var, ona karışmasaydın beee) bütün bunlar insanı, ələxsus da həyatda bir amalı, niyyəti olan insanı əsas hədəfdən yayındırmaq üçün birəbir. Maddi olaraq çökmək istəyirsən? Gecə həyatı. Ciddi deyilsə, qadın qədər kişini geri atan heçnə yoxdu həyatda (baxma: namuslu ailə həyatı loading )
Günlük rutinlərinizi namaza görə uyğunlaşdırsaz, çox şey qazanarsınız. Gecə gec saatlarına qədər oyaq olmağın mənası yoxdu, heç kim özünü aldatmasın. 9, ən geci 10, yatın getsin. 9-da yatın, yerinizə girin demirəm. Səhər də 4-5, ən geci 5 30. Tam 7 saatlıq yuxu sizə dünyaları verəcək. Çox yatmaq da bir şey deyil. Adamı yorur. Geriyə qalan bir saatı da günorta powernap olaraq geri alarsınız (baxma: yaponlar deyəndə olur, mən deyəndə yox ).

Ağacın yuxarı boy atması üçün, mütləq yan budaqlarını budamaq lazımdı. Disiplin də, dolayısıyla namaz da insanda bunu edir. Sadəcə bir xətt üzrə yuxarıya doğru inkişaf edirsən. Ondan sonra, nə qədər istəyirsən kölgə sal da digərlənin (qohum əqrəba, dost tanış və s.) üstünə. Onlar da baxıb sənlə qürur duysunlar, sayəndə dincəlsinlər (baxma: burdakı sayə sözü həm kömək, həm kölgə mənasında ). Yoxsakı belə kol olub qalır insan, heç kimə də gərəksiz.

+5 əjdaha

7. bildiyim qədəri ilə quranda namaz ilə əlaqəli təxmini 86 ayə keçir. bir neçəsini yazım

enbiya surəsi 73 - onları buyruğumuz altında (insanlara) doğru yolu gösterecek önderler kıldık. kendilerine hayırlı işler yapmayı, namaz kılmayı, zekat vermeyi vahyettik. onlar bize kulluk eden kimselerdir.

nur surəsi 37 - birtakım insanlar (allahı tesbih ederler) ki, ne ticaret ne de alış veriş onları allah'ı anmaktan, namaz kılmaktan ve zekat vermekten alıkoymaz. onlar, kalplerin ve gözlerin allak bullak olduğu bir günden korkarlar.

ahzab surəsi 33 - hem vakarınızla evlerinizde durun da önceki cahiliyet devrinde olduğu gibi süslenip çıkmayın. namazı kılın, zekatı verin. allah ve resulü'ne itaat edin. ey ehli beyt! allah sizden kiri gidermek ve sizi tertemiz, pampak yapmak istiyor.

yəni yetəri qədər var.

+6 əjdaha

12. ruh dinləndirir,pis əməllərdən uzaq tutur və s. inanmağım gəlmir açığı.yoxlamışam,bir aydınlama gəlib ama
sonrada sadəcə həvəs olduğunu anlamışam.* ergenlik işte la
bir insan namazda niyə əbu ləhəbin əlləri qurusun falan ayələrini desin ki?
bu nasıl ibadet.
şaman ayini yapsam bundan daha iyi sakinleşir,ruhumu dinlendirirdim.

+4 əjdaha

6. tanrıya verilən rüşvətdir.

+4 əjdaha

20. islam dini'nə inananlar üçün ibadət etmə şəklidir.bu ibadət yolu ilə məşğul olmaqla mənəviyyatın təmizləndiyini və bir arınma, rahatlama hissi duyduğunu deyir bu dinə inananlar.qısacası xristianlıq üçün günah çıxarma,buddizmdə meditasiya nədirsə,islam üçün də namaz odur.

+6 əjdaha

21. quranla qılınması məcbur edilmiş, necə qılınması gərəkdiyini isə peyğəmbərin praktiki olaraq öyrətdiyi islamın əmrlərindən biri.
23 il boyunca endirilmiş kitaba, unudub deyə ora namazı necə qılındığını qoymayıb iddia etmək, absurddur. əslində bunun özü belə, quranın məhəmməd peyğəmbərin (s.ə.v) yox, allah-taala (c.c.) tərəfindən nazil olduğunun sübutudur. demək ki, bu kitaba nə isə əlavə edib, çıxartmaq məhəmməd peyğəmbərin (s.ə.v) iradəsindən kənarda olub.

+4 əjdaha

2. 40 ildi her gün en az 10 defe qıldığım şey. sağ çiynimdeki meleyin elleri savab yazmaqdan yara olub uje. kağızı da qutarıb. ele qelemi de. ne pox yeyeciyik hele de bilmirik.

+3 əjdaha

1. tanrı qarşısında edilen dua.islamın beş şertinden biridir

+4 əjdaha

9. allahla qulu arasında birbaşa ünsiyyətdir.

+4 əjdaha

13. tanrının yaradıcılıgına vurulub,
donbalinaraq beynin geri verilmesi, huzurun alinmaq istenmesi ayini

+2 əjdaha

11. namaz insanı bütün pisliklərdən təmizləyən müsəlmanın gündə 5 dəfə yerinə yetirmək məcburiyyətində olduğu ibadətdir. namaz namaz kimi, dərk edərəj qılınsa əsl namaz olur yoxsa siz gündə 5 dəfə oturub-durnaq kimi qılsaz təbii ki elədə çox faydası olmaz sizə.

+1 əjdaha

5. suistimala açıq allahın əmri

+2 əjdaha

23. bir idman hərəkəti deyil

+1 əjdaha

8. zaman sözünün tərs oxunuşu.

+1 əjdaha

18. #102998 entrysi ağalar məmmədova və #102886 entrysinə ölçüsündə qoyulmuş qapaqdır. yazırsız heç olmasa fikirləşib yazın. namaz insanı bir çox insanlardan çəkindirsə də namazın belə təsir edə bilmədiyi insan tipləri də vardır. insanı sakitləşdirir.



hamısını göstər

namaz