bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

dinə inanmasan da hörmət etməlisən məcburiyyəti



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
yazarların sözlükdəki ilk entryləri
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+59 əjdaha

10. azərbaycanlıların əksəriyyətinin 100 ilə də başa düşməyəcəyi məcburiyyət. liberalam deyib ortalıqda fırlananların çoxunu ifşa edən məcburiyyət. geyə ağlayanların gözyaşlarının timsah gözyaşları olduğunu isbat edən məcburiyyət. bəziləri geyə göstərdikləri humanizmin milyonda birini dindarlara göstərmirlər. ey bəni azərilər, hörmət etmək seçilən şeyə deyil, seçmə azadlığına edilən hörmətdir. azadlıq isə insana sadəcə doğru deyil, səhv etmə imkanı da verən məfhumdur. bilin və agah olun!

+59 əjdaha

30. bir gün tora ilişmiş ağcaqanad xilas olmaq üçün allaha yalvarmağa başlayır.o an hörümçək gəlir və "sənin xilas olmaq üçün dua etdiyin allah,mənim günorta yeməyim üçün şükür etdiyim allahdır?" deyə soruşur.ağcaqanad bir az fikrə gedəndən sonra "məni yeyəcəksənsə ye, amma inanmırsansa heç olmasa hörmət elə" deyir.

+16 əjdaha

1. olmayan məcburiyyətdir. inanmasanda hörmət etməlisən! deyirlər, sanki məcburmuş kimi. adama deyərlər onda siz niyə inanmayanları yandırırsınız, daşlayırsınız. inanmırıq, hörmət də etmirik, 7ci əsr nağılları ilə yaşayıb inananlara hörmətimiz yoxdur bizim.

+11 əjdaha

6. azərbaycanlı dindarların hər 5 dəqiqədən bir dinsizlərə dediyi cümlə. əsasən, dinə olan hörmətlə, dinə inanan insana olan hörmətin fərqini bilməyən insanların işlətdiyi bir cümlədir. dinə və yaxud dinin qanunlarına hörmət etməyimi heç kəs məndən tələb edə bilməz. amma həmin insanın dinə olan münasibətinə, yəni dini fikirlərinə hörmət etməyim məni haqqsız çıxarmaz. qısacası, dini qanunlara hörmət edib etməyəcəyin sənin şəxsi qərarındır. lakin, həmin dinə inanan insanın fikirlərinə hörmət etməlisən. hörmət etmək isə razılaşmaq demək deyil. sadəcə "hərənin öz fikri var" deyib keçməkdir.

+14 əjdaha

3. olmayan məcburiyyətdir. etik davranışdır. mədəni insanların etdiyidir. asil hərəkətdir.
bir insan digər insana hörmət etməyi bacarmalıdır.
söhbət təkcə dinə inanan insana və ya dinə hörmətdən getmir, hər şeyə hörmət etməkdən gedir.
bizim cəmiyyətdə (azərbaycanlılar arasında) empatiya əksikliyi var.
hətta bir oğruya, qatilə qarşı da empatiya qurulmalıdır, hörmət edilməlidir fikirlərinə.
necə ki miriel benvenü jan valjana hörmət edirdi. (bax: səfillər)

+11 əjdaha

25. bir kitab çıxarıram və bu tanrı tərəfindən göndərilib deyirem.kitabın içində inanmayanları təhqir edirəm.sonra da deyirəm ki, inanmırsanız da hörmət etməyə məcbursunuz.nəbilim, bu din ki var həm qəlizdir həm də vacib.şair də gözəl deyib, xalqımın toy kimi adəti var, bu adətə hörməti var izzəti var.

+8 əjdaha

22. heç etiraz eləmiyin düz söhbətdi.məsələn bu yaxınlarda çıxıb çox dəyərli bir din adamı deyib ki masturbasiya edənin əli axirəttə hamilə qalar.indi mən bu adama nətər hörmət eləmiyim ey sözlük əhli,deyin bir mənə.adamın bir xəyal dünyası var,özünəməxsus.bir dünya ki,orda sağ əllər hamilə qalır,qadınların saç teli ilana çevrilir,şərab şəlalələri zad,7/24 ereksiya vəziyyətində penislər var.mükəmməl bir xəyal gücü.mən bu dərəcəyə,bu yaradıcılığa çatmaq üçün gərək nə qədər içim,çəkim.bu dəyərli insan övladı elə anasının qarnından "high" çıxıb,bəxtəvərliyə bax e sən.indi deyin mən bu adamın yaradıcılığı,təxəyyülü qarşısında necə hörmətsizlik edim hacı?!

+7 əjdaha

32. tamamilə doğru yanaşmadır. şahidi olduğum vəziyyət:
bir hörmət etdiyim, hətta özümə biraz yaxın bildiyim qatı sünni müsəlman (vəhabi) ilə uzun söhbətdən sonra onun bir ateist insana hörmət etdiyini, hətta onun ölüm xəbərini eşidəndə kədərləndiyini, darıxdığını filan öyrəndim. ancaq özümün ateist olduğumu gizlədirdim ondan (bilmirəm niyə). sözümün canı, kim olursan ol, kim olursa olsun hörmət et. camaatın götü poxlu xristianına söz demə, müsəlmana gəldikdə "hörmət etmərəm" deyən qərb təsirinə (seriallarına) məruz qalmış düdüklərdən (fit çalmaq üçün alət) olma. ateistəm və bir müsəlmana ən azı bir ateist qədər hörmət edirəm. ta ki mənə ilişənə qədər.

+5 əjdaha

18. (baxma: qadın sizin tarlanızdır)
kişiləri bilmirəm ancaq içində belə bir cümlə keçən kitabı olan dinə qadınlardan hörmət gözləmək ikiüzlülüyün son həddidir.
qeyd: heç nəyə baxmayaraq həqiqi inanc sahibi olanlara hörmət edirik. cənnətlik olasız -*

+5 əjdaha

7. liberal ideologiya mənsubları üçün olan məcburiyyətdi. əgər bir liberal dinə və dindarlara qarşı danışmaqla məşğuldursa o sekyularistdir liberal deyil,çünki liberalizmin ən təməl fəlsəfəsi tolerantlıqdır. dinə və dindarlara hörmət və ehtiva etmək lazımdır. * təbii bu mənim şəxsi fikrimdir

+6 əjdaha

33. indi biri saçını istədiyi şəkilə salıb gəzəndə standart saç saxlayan birinin gəlib onun saçını yolmağı nə qədər axmaq birşeydirsə, black metal oxunan bir yerdə classic musiqi həvəskarının gəlib gitaranı sındırmağı nə qədər axmaq bir şeydirsə birinin inandığı hərhansı bir şeyə bu hər şey ola bilər daş-dağal məsələn, ya budda , ya brahma, ya yahova, ya tanrı, ya allah fərqi yoxdur gəlib hörmətsizlik edirsə bu insan ona qarşı ediləcək hər hərəkətə razı olmalıdır.heçkim inanmağa məcbur deyil amma hörmət göstərməyə məcburdur. əgər hörmət eləmirsə sənin sikbaşı radikal dinçilərdən fərqin yoxdur deməli. demək ki sənin də əlinə şans düşsə onların elədiyi vəhşilikləri edəcəksən. çünki səndə ən adi hörmət etmək qabiliyyətin yoxdur. mən sənin cinsi seçiminə, geyim və düşüncə tərzinə hörmət edirəmsə sən də mənim inancıma hörmət etməlisən ki qarşımdakının insan olduğunu bilim.

+6 əjdaha

24. çıxarıb 5 manat hörmət edərək həll olunan məsələ. azərbaycanlı deyilik, ay qa? pulu nədirsə verirəm.

+5 əjdaha

16. buna qarşı çıxanlar petuxa petux deyəndə adamı homofob, faşist adlandırır.

+8 əjdaha

46. Nədənsə din deyəndə bəzilərinin ağlına ancaq islam dini gəlir. Xoş, ən çox düşməni olan, dünya miqyasında ona qarşı mübarizə aparılan din islamdır zatən. Mən müsəlmanam, ancaq digər bütün dinlərə hörmətlə yanaşıram. Buddist, şaman, paqan, xristian, yəhudi fərq etmir. Bir dəfə biri dirəşib ki, afrikada bir qəbilədə qadınlar evlənərkən 2 dişi çəkilir, qəbilə başçısı tərəfindən xəncərlə bakirəliyi pozulur, kahinlərlə, başçı ilə cinsi əlaqədə olur filan. Ona niyə hörmət etməliyəm? Ay kişi, o din deyil. O adət-ənənədir. Bunlar qarışdırılmamalıdır. Bəzi özünə sekulyar eyni zamanda tolerant deyən, müəyyən kütləsi olan şəxslər də altdan altdan dinə, əsasən də islama dil uzadır (bax: orxan şahbaz)

Bax belələrinə qətiyyən hörmət etmirəm!

+4 əjdaha

13. hörmət etməmək problem deyil. əsas odu hörmətsizlik etməyin.

+4 əjdaha

4. qəbul etmədiyin bir şeyə hörmət etmək səmimiyyətsizlikdir. məsələn dində qadınlar qul kimi göstərilirsə, indi mən o dinə hörmət etsəm, mənə qul kimi baxan dinə hörmət etmiş olacam. axmaqca səslənir.

+4 əjdaha

9. anasının inanıb hörmət etdiyi dini övladı inanmayıb indi də hörmət etmək istəmir.

+4 əjdaha

43. "Məcburiyyəti" sözünün artıq olduğu başlıq.

Hər iki tərəfə də aiddir, dindarlar inanmayanlara necə hörmət etməlidirsə, inanmayanlar da onlara, ideologiyalarına hörmət etməlidirlər. Əgər ortada belə bir məcburiyyət varsa, rasistlik var deməkdir. Ayrı vaxt insanları dininə, dilinə, irqinə görə ayırmaq olmaz fikrini bar-bar bağıran, sözüm onda, özlərini "ateist, deist" və başqa ideologiya sahibi kimi qələmə verən insanlar, islamdan bir-iki söhbət açılanda aşağılayıcı baxışlarla, özündən aşağı birinə baxarmış kimi baxır. Yüksək dağları bunlar yaratmış kimi elə bir abu-havaya bürünürlər ki, sanki gedib, görüb, gəlib. Dindar insanlarda da yuxarıda tərənnüm etdiyim kimi yox, başqa formada olur bu hadisə.

Hər iki halda, mən bunu hörmətsizlik kimi görüb, elə dəyərləndirəcəm hər zaman. Heç birimiz gedib görməmişik, hamının özünə görə bir inancı, bir ideologiyası var. Mən dindar deyiləm, amma ibadətini edən insanlara hər zaman böyük hörmətim olub, olacaq da. Və düşünürəm ki, belə də olmalıdır.

Son olaraq, başlığa aid bir şey də deyim, əgər dinə inanmayan bir şəxs qıraqdan da öz fikrinə hörmət görmək istəyirsə, birinci o hörməti qarşıya göstərməlidir.

+3 əjdaha

31. bəs dinin qaydaları insana hörmət etmirsə? yenə də mi deyə düşündürən məcburiyyət

+4 əjdaha

15. hər kəsin azadlığı başqalarının azadlığına toxunana qədərdi..heç kim heç kimə hüquq vermirki başqalarının dini azadlığına toxunsun..açın bir konstitusiyanı oxuyun sonra fikirləşin niyə məcbursunuz

+4 əjdaha

19. tanım: eslinde başlığın özü bir tanımdı. daha da nece tanımlamaq olar bilmirem.

reisler, ademden bu terefe, ya da meymunun insana dönüşmesinden bu terefe kim güclü olubsa onun kuralları geçerlidir.
sevdiyim bir kitabda da deyildiyi kimi, "mülkiyeti koruyan bütün yasalar mülkiyet tarafından yazılmıştır".

dünyada hamının anladığı 1 dil var. yox reisler, bu ingilis dili deyil, bu beden dili de deyil. bu sopadır. başqa bir ifadeyle yumruq, kaba kuvvet.

kimin qolu güclü olubsa her zaman onun kuralları geçerli olub.
sadece 1776-cı ilde amerikada demokratiya deye bir şey çıxıb.

management of the people by the people for the people. ingiliscesini de yazdım ki, havalı olsun.
halkın halk tarafından halk için yönetilmesi.

"siktir lan" diyesim var. demokrasi nerde var lan? ne zaman oldu? yok öyle bişey amk. sadece demokrasi ilüzyonu var. her zaman sopa kimin elindedise onun dediyi olur. demokrasi sadece bir pazarlama harikasıdır, o kadar.

amerika sadece ademden beri var olan sopanın yanına bir de havuç koydu. yani cezalandırma sisteminin yanına bir de mükafatlandırma qoydu.

hollywood-un kömeyi ile de sopanı gizletdi, sanki amerikada sadece havuç (mükafatlandırma sistemi var). yalan aq, külliyen yalan.

indi, dünya siyasetini, masonları, illuminatini ve bele janjanlı söhbetleri keçib bize gelek, yani götü olan ve sıçan sıradan ölümlülere gelek. bu qeder müqeddimenin başlığa ne dexli var? dine inanmasaq de hörmet etmeliyik mecburiyyeti ile amerikanın ne elaqesi var? ok, reisler, sizi daha da bezdirmiyib bir örnekle elaqeni göstermeye çalışacağam.

örnek: biz 3 insanıq, bir yerde işleyirik. işimiz bir-birimizden keçir. 2-miz namaz qılır, 1 nefer ise namaz qılmır. ve işin neticesi her üçümüze eyni derecede xeyir verecek. tutaq ki, her birimiz işin neticesinde 100 manat qazanacayıq.
men namaz qılmayan biri kimi, isteyerem ki, diger iki nefer de qılmasın ve işimizi tezbazar bitirib, pulumuzu alaq.
ancaq onlar iki nefer olduğuna göre ve men de onlara tezyiq eleme imkanına sahib olmadığıma göre "dine inanmasam da, hörmet elemek mecburiyyetinde" qalıram.
diqqetli oxucu görecek ki, başlığın özünde de paradoks var "hörmet elemek" ve "mecburiyyet". axı bunlar gece ve gündüz kimi şeylerdi. biri olanda o biri olmur.
tutaq ki, men qadınam. gece vaxtı yolda tek olanda bir kişi mene tecavüz edir. men de onun cinsi telebatını ödemek isteyine hörmet elemek mecburiyyetinde qalıram. böyle birşey vaki mi amına koyim? olabilir mi?

mahiyyet etibarile dine hörmet etme mecburiyyeti ile qadının öz tecavüzçüsüne hörmet etme mecburiyyeti arasında ferq yoxdu. bilirem bu yazını oxuyan dindar dostlar menimle eyni fikirde deyiller. mübahise etmeye hevesim yoxdu. isteyenler olsa privatdan yazsın, hevesim olsa, anlatmağa çalışaram.

örneyi bir az deyişdirek. 3 oğlandan 2-si namaz qılmır, 1-i ise qılır. burda uje veziyyet deyişir. namaz qılmayan azınlıkta qalmış olacaq. burda uje hörmet etme mecburiyyeti ortadan qalxmış olur. mecburiyyet öz yerini "hörmet etme nezaketi"ne buraxmış olur. eger qaqaşlar tolerans gösterillerse, namaz qılan öz namazını qılacaq. göstermillerse qılmayacaq. çünki basıb döyeller onu. iste bu sopadı, yani ki, cezalandırma sistemidi.

yaxşı oğlanlar deyecekler ki, bes demokratiyanın bir tanımına göre: "azınlıkların hak ve özgürlüklerinin güvende olduğu çoğunluk yönetimidir demokrasi". demokrasi azınlıkların haklarını da koruyor filan.

reisler, bunlar multfilmdi. bunlar sizin, bizim kimi insanları dolamaq üçün yazılmış sözlerdi.

ve sonda, altın kuralı unutmayın; altını olan kuralı koyar.

cansınız.

+2 əjdaha

11. mahiyyət baxımından düzgün anlaşılmayan hərəkətdir. burda məsələ hansısa, dinə, əqidəyə yox, başqa insanların seçim azadlığına hörmət etməkdir. sənin inanmamağı seçə bildiyin kimi, onun da inanmağı seçə biləcəyi gerçəyini qəbul etmək lazımdır. burda həmçini qarışdırılan başqa bir məsələ həmin insanların dini inancını necə yaşadığı, başqalarının azadlığına mane olub olmadığıdır. problem ondadır ki, bizdə əksəriyyətdə heç bir tərəf digərinin seçiminə və fikirlərinə hörmətlə yanaşmır. adi gündəlik həyatda tanıdığınız dindar insanları və atesitləri gözünüzün önünə gətirin. dindarların əksəriyyəti söhbətin hansısa yerində mütləq söhbəti gətirib dinə çıxarır və öz fikirlərini qarşısındakına da dirətməyə çalışır, imana gəl, namaz qıl, dinə görə yaşa və s. kimi söhbətlərlə insanı özündən də dinindən də soyudur. eyni şey ateistlərdə, özəlliklə bu yeni nəsil neoatesitlərdə də var, maşından da kosmosdan da danışsan mütləq söhbətin hansısa nöqtəsində allaha, dinə, müsəlmanlara söz soxmağa lağlağı eləməyə başlayır.

təbii ki inancı əks olan iki insan arasında böyük əqidə fərqi var ama bu əqidə fərqinə rəğmən də eyni mühitdə bir birinə hörmətlə yaşamaq mümkündür. az da olsa öz dinini özündə yaşayan dindar insanlar da var, həmçinin hər addımbaşı dinə, allaha söz soxmayan müsəlmanlar da. özümnən misal, mənim bir dostum var, hansı ki uzun müddətdir bir birimizi tanıyırıq, mən o insanın namaz qıldığını, dininə çox bağlı olduğunu çox uzun müddət sonra bilmişəm. yəni bunu gizlədib eləmiyib, sadəcə heç vaxt gözə soxmayıb deyə mən də fərqinə varmamışam. bəlkə də, az deyil belə, ancaq bu barədə danışmadıqları üçün çox gün üzünə çıxmırlar və elədirsə daha da sevindirici haldır.

nəticə etirbarilə hamı azad olmalıdır ama sənin seçdiyin dinə hörmət eləmirəm demək ancaq yalançı humanizmdir.

+2 əjdaha

36. məntiqlidir. çünki eyni yanaşmayla, mən də dini inancıma hörmət etməyənin atasının insan olmasına inanmaya bilərəm, amma küçədə görsəm hörmətsizlik etməməliyəm.

insanların müqəddəslərinə hörmətsizlik edən açıq şəkildə şərəfsizdi.

+4 əjdaha

2. inanmasan da inanana hörmət eləməlisən kimi gic düşüncə

+2 əjdaha

34. ümumiyyətlə insanlara hörmət eləməlisən , seçimlərinə də həmçinin əgər kənardakılara ziyan vurmursa

+2 əjdaha

40. sənin dinin qadağalarıyla zəhləmi töksün.məni öldürməyi əmr eləsin həyatıma burnunu soxsun mən də hörmət edim?yeri get ə

+1 əjdaha

23. #166812 da deyildiyi kimi,mecburiyyet yox medeniyyetdir. neceki islama inanan biri sizin inanciniza (veya inancsizliginiza) qarismirsa ve bu size xos gelirse siz de medeniyyet olaraq eynisin etmelisiniz. yoxsa durub kiminse inanci ile mezelensen,o da buna cavab olaraq "ateistlerin varyoxun sikim" yazsa buna etiraz haqqınız yoxdur.

+1 əjdaha

26. dinə belə ümumi baxanda da arada bir də fərdə görə baxmaq lazımdı. hərə özünə məxsuz qəbul edib yorumlayır. sən fərdə - dostuna, tanışına, tanımamışına dinlə bağlı fikir bildirəndə əslində onunla bağlı fikirlərə toxunmuş olursan. dinə hörmət etmədiyində əslində ona hörmət etməmiş olursan. onu qırıb onu incidirsən ki bu da yaxşı sayılmır. indi qayıtsaq əvvəlində tekstin görərik ki sən bunu tanışdığın və tanışmadığın insanların ümumisinə edirsən. liçni hamısına hörmətsizlik. olmadı ki atam balası.

+2 əjdaha

45. Belə birşey yoxdur. din özü də yoxdur olmuyan şeyə hörmət olunmaz.birdə ki dinlərə inananlar heçbiri hörmət etmir heçnəyə.öz düşüncələrini güc bəla bizə zorla inandırmağa çalşırlar.bu elə məni əsəb edən şeydir

+2 əjdaha

12. heç kimin məndən tələb etməyə haqqı olmadığı bir şeydir. hansı ateist "mən inanmıram, amma hörmət edirəm" deyirsə, bilin o insan qorxaq və saxtakardır. mən dinə hörmət etməklə onun içindəki heç də az olmayan çirkinliklərə və qəddarlıqlara da hörmət eləyirəm anlamına gəlir. "niyə ki, dində az-maz yaxşı şeylər də var. ən azından onlara görə hörmət etməyə dəyər" deyirsizsə, onda gəlin dini kitabları yenidən nəzərdən keçirdib, yaxşı şeyləri bir kitabda toplayıb ona hörmət edək. yoxsa heç kim "valideyinlərinizə hörmət edin" nəsihətinə görə "zinakarı şallaqlayın" cəzasını görməzdən gəlməyimizi gözləməsin. ondan əlavə bir ateistin dinə hörmətsizliyi nə deməkdir? ən radikal ateistin belə hörmətsizliyi dilindədi. uzaq başı dində ana-bacı qoymayıb söyəcək. inanclıları döyəsi, ya da öldürəsi deyil. hələ gedib kilsə`yə, məscid`ə od vurub yandırmaqla heç arası yoxdu. belə düşük-düşük şeylər elə inanclıların özünə aiddi. radikal müsəlman kilsəni yandıracaq, radikal yahudi məsçidi partladacaq. əslində inanclıların bir-birinin dininə elədiyi hörmətsiziliyi, heç bir ateist etməyib.
o ki qaldı inanclıların inanc özgürlüyünə...gündə beş dəfə namazını qılıb, orucunu tutan, fitrə zəkat verən, dinini sakit yaşan insana hörmətim qurbandı. amma qruplaşmalar, təriqətlər bilməm nələr yaradıb dini ölkənin sosial, siyasi həyatına soxmaq istəyənlər isə məndən hörmət yox, başqa şey görəllər.

+1 əjdaha

21. əgər hər iki tərəf də öz inanclarında sabitdirlərsə, özlərinin haqlı olduqlarında şübhə yeri yoxdusa, əks tərəf hörmət etdi nolacaq etmədi nolacaq. bu cümlə hər şeyi əhatə edir. başqasının uşağını tərbiyə eləməyini xoşlamırsansa durub qarışası, təhqir edəsi deyilsən ki?? o cümlədən də dini inancını. illərdi işlədiyim ateizmin vətəni sayılacaq şərqlilərdə özlərini dindarlara sübut etmək kimi bir çaba görmədim. nə də ki mənim ozüm ateistəm, şirkətimdə namaza icazə yoxdu deyən olmadı. ay qardaş, inanmıram vəssalam.
bizimkilər haqlı olduqlarını sübut etməyçün dəridən qabıqdan çıxıllar. dinsizsən? inananları küt beyin hesab edirsən? et, mənə nə. ya da müsəlmansan? özünü doğru hesab edirsən? et, mənə nə. dua deyilən silahın, güvəndiyin rəbbin var. vellə getsin.

dünya yaranandan bunun davası gedir. heç kim də hələ ki heç nəyi sübut edə bilməmişdir. indi sən eliyəcəysən bunu? cizı kryastın misalına qatılıb onu əlavə etmək istərdim ki, əgər hələ də öz inancının doğruluğunu sübut etmək dərdində olub kiminsə inancına hörmətsizlik edilirsə tərk etsin oranı. namaz qılmağa qoymurlar? əlindən heç nə gəlmirsə, çıx işdən. inanclılar səni hər səfərində dinsizliyinə görə təhqir edir? uzaqlaş ordan. bir yerdə inancılalara hörmətsizlik edilirsə, digər yerdə də inancsızlara hörmətsizlik edilir. ona görə də hörmətsizlik etmə ki hörmətsizlik görmüyəsən.

+2 əjdaha

5. rəsulzadəni bir pox saymasan da hörmət etmək məcburiyyəti ilə eyni şeydir. absurddur.

+1 əjdaha

20. başqasının dini seçimine, her hansı bir dini inanmasına hörmet etmek lazımdır elbette. bu bir düşünceye hörmet kimi bir şeydir. ancaq dini tenqid etmek ise inancı olmayanların tam haqqıdır.



hamısını göstər

dinə inanmasan da hörmət etməlisən məcburiyyəti