bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

demokratiya



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
sözaltı sözlük - erkin qədirlinin sözləri - ilham əliyev - məhəmməd əmin rəsulzadə ensiklopediyası - amerika birləşmiş ştatları - 15 iyul 2016 türkiyədə çevrilişə cəhd - mustafa kemal atatürk - bəxtiyar hacıyev - dində demokratiya anlayışı
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+19 əjdaha

22. çiçəklənən ölkəmiz üçün novruz şənliklərində prezident yumurtasının sınmasıdır.

+6 əjdaha

29. Həmşə yaxşı olmayan idarəetmə modeli. Məsəl üçün 1923-1938 atatürk türkiyəsi diktatura idi, 2021 Ərdoğan türkiyəsi isə demokratiyanın təzahürüdür.

(bax: Türkiyə cümhuriyyəti)

+10 əjdaha

23. azərbaycan əhalisinin 80%-in anlamadığı idarə etmə sistemi.ümumiyyətlə bir millətdə demokratik düşüncənin yaranması yüz illər çəkir.bu yüzillər qərbdə demək olarki bitib.

hər bir düşüncə kimi(imperialism,
kommunism,milliyətçilik və s.) demokratiya da qərbdən başlayıb şərqə yayılır."demokratiyanın oturması" sözü qərbə aiddir qısacası.belə deyək bir dövlətin taleyi onun yerləşdiyi coğrafi-siyasi mövqeyindən aslıdır.azərbaycan kimi puppet dövlətlər-ə demokratiyanın gəlməsi yəginki 20-30 il çəkəcək.biridə varki qərbin təsiri ilə bir başa demokratiyanı mənimsəyən dövlətlər olur(koreya,yaponiya,tayvan vəs).

bunlar bir kənara azərbaycanda hələdə özünü demokrtiyanın təmsilcisi sayan müxalif partiyalar və liderlər,azərbaycanı islam və türk dövləti adlandırır.
demokratiya anlayışında dövlətin milləti olmur.dövlətin etnik tərkibi var.amma buda bir dövlətin etnik bir adının olduğu demək deyil.bir dövlətin 99.9%-i etnik olaraq türk ola bilər,fransız ola bilər amma bu onun türk və ya fransız dövləti olduğu mənasın vermir.çünkü 0.1% ilə həmin 99.9% un haqq ları eynidir.
demokratiya anlayışında bu 50/50 kimi hesab edilir.

qısaca dövlətləri etnik tərkibi ilə dəyərləndirilməsi yanlışdır.azərbaycanda 90-cı illərdə bu mövzuda böyük əhəmiyyətə sahib bir qərar verildi:azərbaycanda yaşayan hər bir millət etnik adı ilə deyil ümumi azərbaycanlı adı ilə çağırıldı.

amma hal-hazırda qonşu dövlət türkiyəyə inteqrasiya ilə bağlı olan milliyətçilik anlayışı azərbaycanda yeniyetmə beyinləri və yeniyetmə beyinlilərin beynini yuyur.azərbaycanı türk dövləti adlandırmaq savadsızlıqdan başqa bir şey deyil.ən doğru variant azərbaycanın türk dilli dövlət olması ola bilər.bir tərəfdən demokratiyanı müdafiə etmək bir tərəfdəndə milliyətçilik etmək paradoks yaradır.

qonşu dövlət türkiyədə isə demokratiya illərdi üzü pərdəli dolanır.son illərdə türkiyədə baş verən siyasi hadisələrdə bu pərdənin yavaş-yavaş endiyini görmək olur.dindarlıq,milliyətçilik kimi anlayışların bu qədər yüksək olduğu bir ölkədə onusuz demokratiyanın mövcudluğundan şübhə aparmaq doğru olar.

həmçinin demorkatiya idarə etməsində din qəti şəkildə idarə etmədən ayrılır.demokratik dövlətlərdə lider, kürsüdə "dinizi dəyişməyin" kimi şüarlar səsləndirməsi,siyasi yolla dini təbliğ etməsi yanlışdır.

qısası azərbaycan kimi ölkələrə demokratiyanın gəlməsi xalqın radikal ideologiyalardan tam arınması,iqtisadi inkişafın sabitlənməsi,və dövlətin sərbəst siyasət yeritməsi ilə mümkün ola bilər ki buda 100 illər çəkəcək kimi görünür.

+5 əjdaha

13. cahil cəmiyyəti olan ölkələr üçün monarxiyadan fərqi yoxdur.

+3 əjdaha

10. hikmət hacızadənin kitabının adı: demokratiya gediləsi uzun bir yol. kitabda azərbaycan dilinə ilk dəfə tərcümə olunan demokratiya, insan hüquqları, söz və mətbuat azadlığı ilə bağlı 50dən çox nitq, məqalə, esse və s. toplanıb. məncə dəyərli kitabdı

+4 əjdaha

31. Bu gün nə qədər çürük olduğuna bir daha şahid olduğumuz idarəetmə sistemi.

+3 əjdaha

11. adı olan özü görünməyən bir varlıq,tanrı kimi.

+3 əjdaha

6. çoxluğun (baxma: poxluq) seçimini üstün görən düşüncə. sürü anlayışını modernləşdirməyə çalışan insanların sevdiyi düşüncə tərzi.

+3 əjdaha

32. Göstərib verməyən qəhbə hakimiyyətlərin əvəzolunmaz manipulyasiya maşınına verilən isim

+3 əjdaha

25. demokratiya 2 qurd və bir qoyunun nahar yeməyində nə yeyəcəklərini müzakirə etməyə bənzəyir.

tam olaraq yoxdur,dünyanın heç bir yerində,varsa belə nisbidir,həm də çox nisbidir,həyatda ideal heç nə və heç kim olmadığı kimi tam demokratik cəmiyyət də yoxdur,ola da bilməz

bunun ictimai-iqtisadi formasiyalara da heç bir dəxlisi yoxdur.quldarlıq,feodalizm,sosializm,kapitalizm dövrlərində hər dəfə demokratik cəmiyyət yaratmağa çalışdıq,amma ya hər dəfə avtoritarizm,totalitarizm qalib gəldi.ya da onsuz bu rejimlər demokratiyanın tərkibində var idi.

bunun tək səbəbi də insan təbiətinin bərabərliyə yox,üstünlüyə meyilli olmasıdır.bu gün daş dövrünə geri qayıtsaq,yenə güclülər sosial bərabərlikdən imtina edib zəiflərə hökm etməyə başlayacaq


yaranmayacaq amma işdir əgər olsa bu cəmiyyətin adı uje hazırdır (bax: ütopiya)

+2 əjdaha

15. bir tanrılar ulusu olsaydı, demokratiya ilə idarə olunardı. beləsi yetkin bir rəhbərlik insanların xərci deyil. (bax: jean jacques rousseau )

sistemi, bu cümlədən gözəl anlatan ikinci bir cümlə daha görmədim hamsı lay lay lom...

+4 əjdaha

33. Türkiyədə monarxiya sözünün sinonimi.

+2 əjdaha

26. Bir iki saat bundan qabaq ev üçün bazarlıq etməyə çıxmışdım (məlum sabahdan yenə 2 günlük karantin başlıyır). Supermarketə girəndə dəhşətə gəldim. insanlar sanki 1 illik tədarük yığırlar. Lazım gəldi gəlmədi hər şeyi arabaya dolduran kim, 10 dənə 15 dənə çörək alan kim. Başqası nə edəcək deyə düşünən yoxdu, hamısı mənim olmalıdı. Sanki sabah yoxmuş kimi hər şeyi almağa çalışırlar, sıra mədəniyyəti onsuz da yoxdu, hamı az qalır bir-birinin üstünə çıxsın. Qıraqdan baxanda həqiqətən də gülməli gəlir. Amma mən bunu bir növ tragikomediya adlandırıram. Qarşımdakı səhnəyə baxıb düşünməyə başladım. Həqiqətən də bu millət demokratiya ilə idarə olunmağa layiqdirmi? Yəni bu düşüncədəki bir insanın verdiyi səslə mənim səsimin eyni statusda olması nə qədər düzgündür. Düzdü azərbaycanda nə qədər demokratiya var o ayrı məsələdi. Amma mənim dediyim siyasi deyil sadəcə işin fəlsəfi tərəfidi. Yəni insanlar həqiqətən də hüquqi cəhətdən bərabər mi olmalıdır?
Elə həmin an sokrat ilə ademantusun o məşhur söhbəti yadıma düşdü. Bu hissəni Uzun uzadı yazmayacam amma sokratın təməl fikri o idi ki, əgər bir gəmi sahibi olsan onun mütəxəssislər tərəfindən mi, yoxsa sadə afinalı vətəndaşlar tərəfindən mi idarə edilməsini istəyərdin? Cavab da olduqca açıqdır. Amma burada da belə bir problem ortaya çıxır ki, bizim ölkədə gəmini idarə edənlər göyərtədə öz kefinə baxır, əhaliyə isə qarın toxluğuna avar çəkdirir.
işin siyasi tərəfinə baxanda da əslində 3-cü dünya ölkələri üçün demokratiya itə atılan sümükdən fərqsizdi. Haqqın olanı tələb edən kimi başını qatmaq üçün hakim təbəqə ortaya bir sümük atır " sənə bu qədər demokratiya bəsdir, get bir qıraqda gəmir bunu" deyir.

+2 əjdaha

17. haqqında oxuduğum ən gözəl cümlə "democracy is the tiranny of the majority" olan idarəetmə forması. daha yaxşısını tapana qədər və ya daha yaxşısını tətbiq edə bilənə qədər ən yaxşısının bu olduğunu demək üçün əsaslar var.

yuxarıdaki cümlənin verə biləcəyim ən yaxşı tərcüməsi belədir: "demokratiya çoxluğun tiranlığıdır".

+2 əjdaha

2. ilk dəfə qədim yunanıstanda tədbiq olunan və bazar iqtisadiyyatı ilə birlikdə mükəmməl tədbiqinin ən ali yaşayış və idarə-olunma sisteminə səbəb olunacağına inanılan siyasi məfhum.

+2 əjdaha

12. yunan sözü olub azərbaycan dilinə tərcümə olunmur
© xalid xanlarov

+1 əjdaha

3. fərdlərin seçimlərini göz ardı edən sistem növü

+1 əjdaha

7. hele ki, en mükemmel sistemdir.

+1 əjdaha

14. heç vaxt birinci sırada olmamış və olmayacaq anlayışdır.demokratiya insaqn haqları müdafiəçiləri tərəfindən qabardılan anlayışdır.demokratiyanın beşiyi qərbdirsə demək demokratik porseslərin idarəsi də ordan istiqamət götürür.qərb üçün demokratiya hər zaman 3-cü sırada olub.ilk öncə daxili təhlükəsizlik, 2-ci enerji təhlükəsizliyi və 3-cü demokratiya olub.iraq müharibəsi buna ən açıq aşkar sübtdu.indi şimalda rusya,bir tərəfdə türkiyə, dünyadakı gücün də trumpın hakimiyyətdə olduğu dövlərləri nəzər alsaq yəqin 8-9cu sırada yer alıb demokratiyanın vacibliyi.

+1 əjdaha

16. xalq hakimiyyəti. ancaq bizim başa düşdüyümüz milli dövlət səviyyəsində yox. çünki, demokratiya milli dövlət kimi böyük siyasi təsisatlarda işləyə bilmir. səbəbi də bəllidi. ərazi böyükdü, insan çoxdu. ideal demokratiya yalnız afina kimi, sparta kimi(indiki yox, keçmiş) kiçik şəhərlərdə həyata keçirilə bilər. məsələn russonun fikrincə dünya ideal demokratiya üçün cenevrə boyda kiçik ölkələrə bölünməlidir. ideal demokratiya deyəndə hər kəsin qanunvericilik prosesində iştirakını nəzərdə tuturam. yox əgər ərazi böyük olacaqsa onda məcburən nümayəndəli demokratiya üsuluna keçilməyə məcburdu.

+1 əjdaha

27. Ən gözəl izahı, Demokratiya – idarəçiliyin ən pis formasıdır, əgər digələrini nəzərə almasaq olan məvhum.

+1 əjdaha

1. bütün vetandaşların dövlet siyasetini formaya salmaqda beraber hüquqa malik olduğu dövlet idare etme sistemidir

topulum sonradan onlarin evezine qerarlar qebul elemesi ucun bir şexsi seçir. şexsde sonraki zaman içinde aile büdcesini böyüdür. bütün güc elinde olduğu üçün her etirazı zor gücüne yatırır. herkes beraberdi deyilir ama kaptalizime xidmet edilir.

doğrudan demokrasi ise avropada bezi qesebelerde ve kendlerde olan ses verme sistemidir. xalq bir yere toplanir müzakire edilen mövzuya ses verilir.

azerbaycan özüne esl menada çeki düzen vermese dünya siyasetinde 1 qepik etmez nüfuza malik olacaq. sosyalizimin bürokratlarından sonra demokratiyanın kapitalistleri azerbaycanda dövletciliyin ne seviyyede oldugunun göstericisidir.

bu ölkeye xaos lazımdı. dövlet yox olacaq xaos höküm sürecek sonsuzadek.



hamısını göstər

demokratiya