bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

bir ölkənin geridə qalmışlığını görmə yolları



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
başlıqları alt alta oxumaq - azərbaycanlıların avtoritarizm və konservatizm sevgisi
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+19 əjdaha

90. avtomobil yolları. qısa və konkret. xüsusilə tıxac vaxtlarında və ara yollarda hərkəs mədəniyyətini göstərir. sadə yol hərəkəti qaydaları ilə hərkəs bilir ki, ana yoldan gələn varsa sən ana yola çıxa bilməzsən, amma çıxırsan, solla ötmə əməliyyatı edib qəfildən sağda dayana bilməzsən, onu da edirsən. sağdakı piyada yoluna çıxıb onsuzda bərbad olan tıxacı piyadalar üçün də bərbad hala gətirə bilməzsən. sən altındakı "bahalı" maşınla üçüncü sinif hip-hop dinləyərək, özünə mədəni gələ bilərsən, amma sənin içindəki "yeni nəsil milli tik-tok dilənçisi şüuru" başqasının hüquqlarını pozduğun o detallarda özünü göstərir. sən müasir dövrün nemətlərindən faydalanmalı deyilsən, sən eşşək arabası sürməlisən.

+19 əjdaha

56. Birşeyin geridə qalmış * keçmiş və ya çağdaş olması onun yaxşı və pis olması ilə əlaqəli deyil. Bir çox keçmişdə olan şeylər var ki çağdaşdakılardan daha yaxşıdır.

Ölkəni ayaqda tutan onun xalqıdır. Əgər bir xalq sadəcə siyasətdən danışırsa, intellektual zəminləri ancaq siyasətdən ibarətdirsə, fikrimcə, həmin ölkə geridə qalmışdır.

Bir ölkəni idarə edən avamdırsa və millət onu bütləşdirib arxasınca düşürsə, o ölkə geridə qalmışdır.

Bir ölkənin səlahiyyətli şəxsləri inanc, seksuallıq meyilləri, ideologiya fərqliliklərinə qarşı çıxırsa, o ölkə geridə qalmışdır.

Bir ölkənin gəlir sahəsi yalnız neft sektorudursa, o ölkə geridə qalmışdır. Çünki neft artıq tükənməkdədir, və ölkə qeyri-neft sektorunu inkişaf etdirmirsə artıq geridədir.

Bir ölkəni elmdən yoxsul şəxslər idarə edirsə, o ölkə geridə qalmışdır.

Albert camus - bir ölkəyi tanımaq istəyirsinizsə, o ölkədə insanların necə öldüyünə baxın

2 il sonra edit: bir ölkədə siyasət danışılmırsa o ölkə geridəqalmışdır.

+15 əjdaha

82. Hər halda evdən kənara addım atarkən fərqi yoxdur kitabxana, muzey, xəstəxana, universitet, market və s. yerlərdə iş pozisiyaları ilə bildikləri * daha çox peşə etikası uyğunlaşmayan, yaxşı xidmət adı ilə bir nəfərin öhdəsindən gələcəyi işə eyni anda beş nəfərin baxdığı, qısa bir söhbətdən sonra bütün məsafələri keçən, small talk bacarmayan işçi heyətinin olması. Ümumiyyətlə, small talk bacarmayan xeyli sayda insanların olması.

+13 əjdaha

64. cəmiyyəti təşkil edən fərdlərin dərin hörmət və ehtiramla yanaşdığı peşələrə sahib insanlara olan pərəstişindən də görə biləcəyimiz bir geridə qalmışlıqdır. ölkə daxilindən götürsək o peşələri təmsil edən
lərə polis (ümumilləşdirmə adı ilə polis. bura orqan,məhkəmə və sairə aiddir) , dindar ( o cümlədən ziyarətə getmiş şəxslər) , manıslar və çox bayağı insanlar daxildir. sırf bu kəsimi təşkil edənlərin demək olar ki əksərinin dünyagörüş səviyyələri çox aşağı , konservativ fikirli və yeniliyə qarşı olanlardır. amma cəmiyyətdəki reputasiyaları bunun tam əksini deyir . bax bu da sayılır geridə qalmış ölkənin göstəricisi. amma bundan nə onlara baş əyənlərin nə də o peşəyə sahib olanlarının xəbəri yoxdur. birincini deyə bilmərəm amma ikincilər üçün o insanların yaşadığı cəmiyyət arzu olunandır

+11 əjdaha

75. Bu gün bir panel çıxışında belə ifadə işlədildi: "Azərbaycan elə yerdir ki, xarici təşkilatların da qozuna deyil. Arada avropadan pul atırlar ki, baş aldatma olsun. Səfirliklər başqa ölkələrdə LGBTQlərlə bağlı maarifləndirici proyektlər keçirəndə bizdəkilər ildə 1 dəfə əski kimi LGBtq bayrağı asırlar. Heç səfirliklər də qərar verə bilmir ki, onlara insan hüquqları maraqlıdır, yoxsa azərbaycanın nefti"


Bu qısa izahdan da aydındır ki, heç özünə insanlara yardımı hədəf qoyan (bilmirəm nə qədər səmimidirlər) xarici qurumlar belə bu ölkəni saymır. Deməli Azərbayan da elə geridə qalmış bataqlıqdır.

+11 əjdaha

30. demək olar ki, bu başlıq altında yazılanların 85 faizi. amma papağımızı qabağımıza qoyub yaxşı-yaxşı fikirləşsək görərik ki, bütün bu problemlərin ucu gedib eyni yerə dəyir. təhsil və dünyagörüşünə.
ümumiyyətlə həmişə fikirləşmişəm ki, insanların və ümumilikdə cəmiyyətin əsas səviyyə göstəricisi onun müzakirə etdiyi mövzu, bu mövzuya yanaşması və həmin məsələnin həlli üçün göstərdiyi çıxış yollarıdı.
bayaq üzeyir bəyin bir yazısını oxuyuram. bu hardasa 100 il bundan qabaq yazılıb. amma özünüz oxuyanda görəcəksiz ki, hal-hazırda bizim cəmiyyətimizdə müzakirə olunan məsələlər 100 il bundan qabaq müzakirə olunan məsələlərdən zərrə qədər də olsun fərqlənmir.
üzeyir hacıbəyov - başa düşmədi.
keçənlərdə idarəmizə yevropadan bir nəfər adam uçub gəlmişdi. söhbət arasında dedi ki, bizim yevropada böyük bir həyəcan və qorxu vardır.
dedim: - səbəbi nədir?
dedi: - səbəbi odur ki, yevropaya çox həyəcanlı xəbərlər gəlir ki, müsəlmanlar böyük bir sürətlə tərəqqi edirlər...
dedim: - təəccübdür, bizim tərəqqimiz sizi qorxudurmu?
dedi: - bilirsiniz, insaniyyət nöqteyi-nəzərincə çox şad eləyir. biz sevinirik ki, bizim növümüz yavaş-yavaş zillətdən qurtarır. amma o biri tərəfdən, bilirsiniz, bu əyyam bir əsri - mübarizeyi-həyatiyyə əsridir. yəni dirilik üçün dava eləmək əsridir. onun üçün biz istəməzdik ki, dirilik üçün dava edənlər bizim kimi elm qüvvəti ilə yaraqlanmış olan ispaniya fas ərəbləri ilə dirilik üçün dava eləyir. onun üçün ispaniyanın firənglərə çox bərk acığı tutubdur. deyir ki, axı sən nə üçün bu vəhşilərə mədəniyyət ucunu göstərib, tüfəng atmaq öyrətdin ki, onlar da bizə tüfəng atırlar. bütün aləm də boynuna alır ki, əgər fas ərəbləri yevropa mədəniyyətini öyrənsələr, ispaniyanı beş-on gün içində darmadağın edib, əvvəlcə də mədəniyyət gücü ilə ispaniyanı öz mülkü etdiyi kimi, bu səfər də eləcə edər (çünki o zaman yevropa mədəniyyətdən məhrum idi, ərəblər ən şəşəlli bir mədəniyyətə malik idilər, yəni bütün elm və fənlər aralarında getdikcə tərəqqi edirdi.o halda ispaniyanı ərəblər alıb, islam dövlətinin bir vilayəti etmişdilər... amma sonradan... əşi, allah mollalara insaf versin).
mən yevropalıya dedim ki, əzizim, bizi bağışlayın, sizin qorxunuz bizim tərəqqimizə mane ola bilməz. istər sizin qorxudan ürəyiniz getsin, biz yekə tərəqqimizi əldən buraxmayacayıq. biz tərəqqi eləyəcəyik.
dedi: - bircə onu de görüm indiyə qədər çoxmu tərəqqi eyləyibsiniz?
dedim: - çox eləmişik.
dedi: - olmazmı, öz tərəqqinizdən mənə nümunə göstərəsiniz?
dedim: - olar, çıxaq bayıra...
bayıra çıxdıq, yevropalıya dedim. tamaşa elə.
dedi: - baxıram.
- gördünmü?
- nəyi?
- tərəqqini?
- hanı? heç bir şey görmədim.
- bəs görmədinmi ki, buradan bir nəfər saqqallı müsəlman keçdi ki, ayağına çəkmə geymişdi. onun ayağına çəkmə geyməyi çox böyük tərəqqidir.
dedi: - anlamıram nə deyirsən.
dedim: - beş-altı il bundan irəli hər kəs ayağına başmaqdan başqa özgə bir şey geysəydi ona salam vermək əvəzində, "allah saxlasın" - demək lazım gəlirdi. amma tərəqqimiz bu gün o dərəcəyə çatıbdır ki, çəkmənin başmaqdan rahat olduğunu hamımız boynumuza almışıq.
dedi: - heç başa düşmürəm nə deyirsən?
bir az ora-bura göz gəzdirdim:
- bax, müsəlman arvadları faytona minibdilər.
dedi: - nə olsun?
dedim: - pa-ho! bir neçə il bundan irəli nəinki arvad, hətta, kişi cürət edib faytona minsəydi haman dəm faytonun çarxları bir tuği-lənət olub onun boynuna keçərdi.
dedi: - sözün doğrusu, heç qanmıram nə deyirsən?
dedim: - bir ora bax, iki nəfər müsəlman bir-birinin yanından keçdi və heç bir şey olmadı.
dedi: - nə olsun?
dedim: - pa! bir-iki ay bundan irəli onlar bir-birinin yanından keçsəydilər, haman dəm atışıb bir-birini öldürmüşdülər. halbuki indi heç bir zad olmadı. bundan artıq nə tərəqqi?
dedi: - o sizin tərəqqi deyildir, o, martınovun qorxusudur. sən bircə mənə de görüm realnidə, gimnaziyada, universitetlərdə oxuyan uşaqlarınız çoxdurmu?
dedim: - vallah onlar çox olardı, hərgah bir məsələ ümum müsəlmanların qabağını kəsməsəydi.
dedi: - nə məsələdir?
dedim: - çox böyük məsələdir.
əyilib qulağıma dedi:
- hökumət qoymur?
dedim: - xeyr, onun bir sözü yoxdur, bu məsələ başqa məsələdir.
dedi: - bir de görək nə məsələdir?
dedim: - şalvar məsələsidir.
- necə şalvar?
- adam geyən şalvar.
dedi: - canım, sən müəmma ilə danışırsan, açıq de görüm nə demək istəyirsən?
dedim: - qoçaq, bundan açıq söz olmaz, şkola gedən uşaqlar dar şalvar geyirlər və dar şalvar da bizlərdə çox pis şeydir. indi həmin məsələ bizim qabağımızı kəsdiyinə görə işkolaya uşaq qoymağa cürət eləmirik.
bu sözlərdən sonra əcnəbi əvvəlcə çox güldü, amma sonra bir qədər fikrə gedib, birdən başladı uşaq kimi ağlamağa və ağlaya-ağlaya bu sözləri dedi:
- biz elm sayəsində havada quş kimi uçuruq, amma bunlar hələ şalvar məsələsinə məşğuldurlar....
dedi və uçub getdi....

+12 əjdaha

58. Ölkənin ən çox izlənən verilişində hər həftə telli borçalı, pərviz bülbülə, şəbnəm tovuzlu kimi dahi şəxsiyyətlərin göstərilməsi.

+10 əjdaha

70. Adət-ənənə sayı. Nümunə olaraq da afrika qəbilələrindəki ənənələrin sayına və absurdluğuma baxa bilərsiniz.

+8 əjdaha

68. Səkilərin hündür olması.

Müqayisə üçün:
Almanya

Azərbaycan:

+9 əjdaha

62. işsizlikdən, kasıbçılıqdan və durmadan artan qiymətlərə dözə bilməyən insanların intihar sayının artmasından.

+10 əjdaha

84. Böyük bir çoxunluğun universtet oxuduqdan sonra, diplomun evdə yatacağını bilə-bilə, ali təhsil almağın ad-san sayıldığı üçün oxumağa qərar verməsi.

+10 əjdaha

72. küçələri süpürən təqaüdçülərin olması və ya hər hansı işdə məcburiyyətdən çalışmalı olan təqaüdçüləri görmək həmin ölkənin necə zibil yer olmasına bir başa işarə edir.

+5 əjdaha

32. müğənnilərinin ərsəyə gətirdiyi musiqilərin 95 faizi sevgidən bəhs edirsə demək ki, o ölkənin xalqı hələ də beyin inqilabını yaşamayıb. belə olduğu təqdirdə isə ölkə də əqli cəhətdən geri qalır. baxaq xaricə, ordakı musiqilərə. mahnıların adına baxırsan qara atdan, nə bilim fincan qulpundan, dırnaq tutandan zaddan bəhs edir. yəni öz aləmində xüsusi mesaj daşımayan sadəcə insanın musiqi zövqünü bəzəyən və mənasız sözlər toplusu olsa da bizimkilərdən fərqli olaraq bir birinə uyumlu sözlər daşıyan musiqilərdir. * sikdim qırmızı yanaq bənövşədən danışan aşığıvı da, dayısı qızına mahnı qoşan əflatunu da

+6 əjdaha

52. Avtomobil alarkən ən dəbdəbəli olanını seçən, evini dəbdəbəli əşyalarla bəzəyən, nisbətən rahatlığa yox, xarici görünüşə üstünlük verən insanların sayı ilə. Hər kəs başqasından fərqlənmək üçün səviyyəsizliyini daha yuxarıya qaldırır. Ha birdə bir ölkədə sosial mediyada ən çox izlənmə, baxış alan kontentlərlə, ölkə gündəmini zəbt edən mövzularla bilmək olar. Efirdə, ən azından saytlarda Etiraz aksiyaları yerinə hürən it və miyoldayan pişik videoları, gündəlik qoroskopik məlumatlar verilirsə, o ölkədən dabana tüpürüb qaçmaq lazımdır.

+6 əjdaha

88. bir ölkənin geridə qalmışlığını həmin ölkənin vətəndaşlarının intellekt səviyyəsindən tutmuş adət-ənənələrin indiki dünyamızın standartlarına və məntiqə uyğun olub-olmadağından bilmək olur. ölkənin televiziyalarında əgər semiçka çırtlayan xalalar-ın söhbəti ilə doludursa, demək vəziyyət çox acınacaqlıdır. adi youtube trendlərinə baxanda belə bilmək olur ki, vəziyyət çox acınacaqlıdır. ölkənin gündəmini zəbt etmiş şəxs və ya şəxslər kimdir. burdan da bir çox şeyi anlamaq olar. ölkənin inkişafda və ya çöküşdə olduğunu onun insanına baxaraq, təyin edə bilərsən. çünki, hər birimiz ölkəni ayaqda tutan bir sütunuq. sütunlar əgər keyfiyyətsizdirsə, ayaqda tutduğu obyekt məhvə məhkumdur.

(baxma: az demaqoqluq elə)
(bax: demaqoq)

(bax: çoxbilmiş)

+6 əjdaha

60. Bir xalq düşünün yeni olan hər şeyə düşmən olur.

+7 əjdaha

20. ailədəki qız uşaqlarına olan münasibət

+6 əjdaha

78. Əlçatan xidmətlərin alternativinin yaradılmaması və ya avtomatlaşdırılmadan ləğv edilməsi.

+5 əjdaha

38. gənclərimizin sosial şəbəkələrdəki nickləri və yazdıqları statuslara baxmaqla müşahidə etmək olar. dövlət səviyyəsində düşük gənclərimiz çoxluq təşkil edir.

+6 əjdaha

79. orta gəlirli təbəqənin azlığı

+8 əjdaha

59. Xarici ölkə vətəndaşlarının yarım aylıq maaşları ilə aldıqları komputeri 5 aylıq maaşımla qiymətinin yarısını belə toplaya bilmirəmsə, burada nəsə var.

+7 əjdaha

83. fikirlərə hörmət olunmamağı,süni gündəmlərnən boğuşan cəmiyyətin olması.Geridə qalmış ölkələrdə kiminsə haqqsız yerə həbsdə olması cəmiyyətin marağında olmaz.Onların marağında olan şey filan kəsin sekis videosu,3 başlı inəyin doğulması və s dir.
Geridə qalmış ölkələrdə piyada keçidində piyadaya yox maşına yol verilər.geridə qalmış ölkələrdə 'çak çukun' olur pozitiv məna daşıyar.geridə qalmış ölkələrdə kiminsə haqqına girmək 'fərasət' məsələsi olar.
Siz əks arqument gətirəndə onlar sizə 'petux olaq bizdə' avropadakılar kimi deyəcək amma haqq yeməyi ən axrıncı hərəkət kimi görməzlər.

+5 əjdaha

66. Təhsil sahəsinin və televiziya kanallarının bərbad vəziyyətdə olmasından.

+7 əjdaha

85. Keçmiş və yaxud da indiki dövlət başçılarının heykəllərinin digər tarixi şəxsiyyətlərin heykəllərindən çox olması.

+8 əjdaha

67. Ən doğru və ən dəqiq məlumatı Cəmiyətin turistlərə davranış formasından bilmək olur. 100% sınanıb və isbatlanıb. Əgər qiymətdə soxuş gəlirsə, aldadırsa, nə bilim isti münasibət bəsləmirsə zırt o ölkə qabağa gedər.

+9 əjdaha

71. Maaşların səviyyəsi. Gəlirlərin insanlar arasındakı bölgüsü.

+8 əjdaha

74. həmin olkənin youtube kanllarına analiz edənnən sonra anlamağ mümkündü

+6 əjdaha

33. sıra mədəniyyətinin formalaşmaması , yerə heyvan kimi tüpürmə halları , neftə dayalı iqtisadiyyat , fanatik din və s.

+5 əjdaha

16. (mekteb)/(şadlıq sarayı) < 1 olması.
(mekteb)/(mescid) < 1 olması.

+4 əjdaha

76. insanlarının eyni cümlə içində fərqli dillərdən sözləri yerli-yersiz işlətmələri.

+7 əjdaha

63. Şəhər və kənd, rayon arasındakı yaşam fərqinin uçurum qədər olması.

+4 əjdaha

11. sadə; bir oğlanın yeriyiş tərzindən onun nə pox olduğu aşikar olur. məsələn sinə qabağa göt daladısa, bradiyaqa deməy isdiyir ki, liboyunuz minərəm, məndə göt də var, döş də. ya da ki, yoldan keçəndə sənin gözünün içinə elə baxır ki, kopoyoğludu yalan deyən deyirsən ki, oğraşın balası bu dəyqə gəlif ma eşqini elan eliyəjəh. rəhmətdiyin oğlu o nətər bir baxışdı ə. nəysə keçiyorum kızcığazlarımızın vid-fasonuna, çox da elə götdü başdı olmuyan hərəkətlərinə. ilkin olaraq onu deyim ki, soxdum o qıza ki, pamadanı elə sürtüf ki eləbil amına koyduğumun dünyasında bu kopah qızından başqa heç kim bu pamadanın nə olduğunu bilmir. dodaxlarından başqa əlavə gözünün altına, yanağına,burnunun üstünə, qulağının deşiyinə daha nə deyim nətər izah eliyim bilmirəm. bunları görən kimi eksini basıram onsuz. hə gəlləm ikinci kateqoriyaya bu cinsdən olan qızlar nisbətən toya gedəndilər amma daldan. bu gijdıllaxsqi tiplər, mini yupqanı 1 qəriş gövəyinin üstünnən geyinən ancaq marşurutda nəvilim ey belə tünd yerlərdə ikidə bir yupqanı aşağı eləməyə çalışanlardı. ə, bə adama deyərlər ki, madəm bu qədər namusdu qızsan, bu içini sihdiyimi 1 qəriş də uzun gey daa..
gəlləm 3.kateqoriyadakı qızlara, bunları belə götürəndə çox görmək olar. düzgün,salidniyak geyiniflər, yeriyişi də belə pis deyil ancaq di gəl debildilər. yaxınlaşıb deyirsən ki, 'xanım bağışlıyın filan yer hardadı, valla buraları elə də tanımıram,mən fılan yerdənəm' cavabında elə bir şey deyir ki, qayıdıf elə dəvə kimi tüpürməyin gəlir 'ay mən neyniyim hardansan, get başqasına soruş' bax elə bu tip qızları da gərək it balası kimi yolun ortasında çırpasan ki, ay cındırın qızı, mən sənə söymədim, artıq söz demədim, mən kopoyoğlu neynədim? 2 kəlmə söz soruşdum da..
gəlləm 4.kateqoriyaya, bura girən elemanlar başdan qrija, belə pis çıxmasın ümumi götürəndə qrija kişilərin cinsiyət orqanında olur ancaq təsadüfi demədim bunu da. bu dırnağ arası qız uşaxlarının da ağlı fikri uçkurundadı. rəhmətdiyin uşağını havax görsəm filan barda qucaxdadı. da, adam da utanır soruşmağa ki 'dədən yuxudan duranda demiyəjəhmi bə bu içinə töhdüyüm arvat, hardadı yetimçən?' əlqərəz gəlləm axrıncı varyanta bu kateqoriyadakılar da nəbilim ey mədəni ,insan balası qızlardı. düzdü nəsilləri kəsilməh üzrədi ama inşallah biri də ma kismət olar.

+4 əjdaha

69. Xalqın cahillik səviyyəsi. Az cahildirsə inkişaf edib, çox cahildirsə geri qalıb, yarı cahildirsə bizim günümüzdədir

+3 əjdaha

23. insanların öz dillerini aşağı görmeleri, başqa dilde danışmaq üçün can atmaları. ne gözel deyib bextiyar vahabzade:

bir zaman ruscaydı reklam işıqlar,
indi ingilisce dürtülür göze.
itin de diline hörmetimiz var,
tekce öz dilimiz yaramır bize.

+4 əjdaha

17. infrastrukturu, şəhər planlaması (sosial fəaliyyətlər üçün kifayət qədər yer olması, nəqliyatın yaxşı planlaması, evlərin tipi, yeri və s.) fiziki cəhətdən önəmli faktorlardı. sosial cəhətdən isə işsiz insanların sayı, oxuma yazma bilənlərin faizi, dinin dövlətdən tamamilə ayrı olması, konservativ insanların nisbətlə daha az olması, küçə alverçilərinin az olması, sahibsiz heyvanlar üçün sığınacaq olması və s. əsasən inkişaf etmiş bir ölkənin göstəriciləridir. əgər bunların heç birini ya da bəzilərini görmürsüzsə deməli o ölkə inkişafda olan ölkədi, ya da el arasında deyildiyi kimi geridə qalmış ölkədi.

+3 əjdaha

29. insanların nəyə güldüyünə baxmaqla da görmək olar.

+3 əjdaha

19. insanların necə sevdiyi, hansı şəraitdə çalışdıqları və necə öldüklərini müşahidə etməklə həyata keçirilən yollarmış.

+4 əjdaha

31. heç şübhəsiz başlığdakı "yol"sözü başqa mənada işlənsə də razıyam.yollar.yol və nəqliyyat elə bir şeydir ki,xalqın inkişaf səviyyəsini necə lazımdırsa ölçür.çünki yol anlayışı toplu olaraq millətin küçəyə töklüşdüyü yeri ifadə edir.yaşadığı şəraitdən asılı olaraq həm sürücü,həm piyada psixologiyası dəyişir.almaniyada hökumət hər gün yolu paraşokluyur.yollar çiçək kimidi.sükan arxasında oturan insan da maşının harasısa xarab olsa belə bunu hiss eləmir.nəticədə daha optimist olur.qaydaları pozmağa da lüzum görmür.ruslar isə piyada keçidini gözüyumulu keçsələr də səkiyə salamat çıxırlar.üstəlik rusiyada zəruri olmadığca siqnal nəinki qadağandır,ümumiyyətlə cəmiyyətdə belə bir vərdiş yoxdur.bizdə isə, hər şey göz qabağında.ən yaxşı ehtimalla gecə 4 də yatdığın yerdə "ələsgər ay ələsgə"ə qorxudan dik atılacağsan.ən pis ehtimallar da ki,nə deyim?özünü yanğın söndürən,maşınını da oların maşını hesab edən sürücülərin yüksək sürətlə idarə etdiyi avtomabil səni "xaşıl"eliyəcək.mənim cəmiyyəti hər addımbaşı pisləməkdən xoşum gəlmir.amma ümumi götürəndə doğurdan geridə qalmışıq qadası.

+6 əjdaha

65. ölkədə əhalinin böyük əksəriyyətinin yalnız 1 şəhərdə cəmlənməsi və digər şəhərlərlə inkişaf səviyyəsində çox ciddi fərq.

+4 əjdaha

81. şort geyinib geyinməməyə görə camaatın bir birini söyməsi.

+3 əjdaha

12. hava limanında sıra mədəniyətti.

+4 əjdaha

1. ne qeder geride qaldığını görmeyin en sade yolu digerleriyle müqayise etmekden başlayan yollardır

+4 əjdaha

3. qızlarının qaş və bığ uzunluqları.

+3 əjdaha

13. sənətə verdiyi dəyər.

+3 əjdaha

10. youtubdakı video və commentlətinə baxmaqla

+4 əjdaha

73. Banan ölkəsi deyə bir termin var. Mərkəzi Amerikada ölkə ixracatının əsasını sadəcə bir məhsul ( ki orda bu məhsul babandır. O səbəbdən baban ölkəsi deyilir) təşkil edən, ən başlıca olan haqq və hüquqların faktiki olaraq olmadığı ölkədir. Yəni buna baxaraq ölkənin geridə qaldığın anlaya bilərsiz. Yoxsa xalqlar arasında elədə dəhşət fərq yoxdur. Xüsusilə də qloballaşmanın artığı günümüz dünyasında

+2 əjdaha

27. 9 milyon əhali arasından heç deyilsə 9 nəfər güclü futbolçu çıxmaması

+2 əjdaha

35. bayramların sayı deyildir. finlandiya kimi bir çox inkişaf etmiş ölkələrdə bizdən çox bayram və rəsmi tətil var.



hamısını göstər

bir ölkənin geridə qalmışlığını görmə yolları