bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

albert camus



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
l'etranger - nihilizm - birlikdə oturub siqaret çəkiləsi məşhurlar - sözaltı günlük - ekzistensializm - bir nəfəsə oxunan kitablar - intihar - yazarların hal-hazırda oxuduqları kitablar - ən yaxşı roman personajları - a very easy death
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+32 əjdaha

5. "bu gün anam öldü,yox,deyəsən dünən ölüb.əmin deyiləm"

ilk dəfə "yad" əsərini oxuyanda,elə ilk cümlədən sonra söymüşdüm kamyunu.o vaxtlar uşaq idim.cayıl vaxtlarım idi,ana-bacı söhbətlərinin biri bir qəpik idi.kamyunu ona görə söymüşdüm ki,adam da heç anasının öldüyü günü unudar.adam da bu qədər etinasız olar? ...olar.
"yad" əsəri 20-ci əsrin 5 möhtəşəm əsərindən biridir.dahidir kamyu.
"taun" da gözəl əsərdir,amma yadın yerini heç nə vermir.bəlkə də taundakı mətnaltı mənaları tam olaraq başa düşməmişdim.yox.. başa düşmüşdüm,sadəcə "yad"dakı yadlaşma mənim də canıma hopduğu üçün "yad"ı daha çox sevirəm. kamyu haqqında nəsə yazmaq həqiqətən də çətindir.aşağıda onun haqqında bir iki qısa və maraqlı məlumat yazacam

1)kamyu futbolçu olib.qapıçılıq edib.sonradan ağır zədələndiyi üçün futbol oynamayıb.
2)sartla yaxın dost olublar,amma aralarında gözləgörünməyən bir mübarizə də gedib.
3)deyilənə görə sartr həmişə onu qısqanıb,cünki kamyu yaraşıqlı olub və sartrın qadınlarını əlindən almaq potensialı olub (gülməli faktdır)
4)avtomobil qəzasında ölməyi çox şübhəlidir
5)"yad" əsərinə aid "kiling an arab" mahnısı var.dinləməyə dəyər.
6)"yad" əsəri əsasında lukino viskontinin filmi var,amma bu əsər haqqında ən yaxşı filmlərdən biri zeki demirkubuzun "yazgı" filmidir. bu film "yad"ın türkcələşmiş varynatıdır.

+21 əjdaha

9. bugün doğulub, bəlkə də dünən, tam xatırlamıram.

+19 əjdaha

29. yaşamış ən xarizmatik əlcəzair əsilli fransız filozof.

camus tüm həyatı boyunca maşınlardan qorxmuş, onlara güvənməmiş və həyatında çox az maşınla səyahət etmişdir. onunla söhbət edən bir nəfər "sizcə ən absürd ölüm necə olardı?" dedikdə, o "avtomobil qəzasında ölmək çox gülməli olardı" cavabını vermişdir.
bu hadisədən illər keçir, təqvim 4 yanvar 1960 gününü göstərir. camus 46 yaşında avtomobil qəzasında həyatını itirir. hadisə yerinə gələn polislər camus'nün cibində bir ədəd qatar bileti olduğunu görürlər və anlaşılır ki camus qatara çata bilmədiyi üçün məcburiyyətdən maşına minmişdir.

+17 əjdaha

22. "bir adamın əgər pulu varsa işləmək məcburiyyətində qalmaz. beləcə zamanı satın alar qalan zamanında özünü xoşbəxt edəbiləcək işlərlə məşğul olar. yəni pul xoşbəxtliyi satın alar."

+12 əjdaha

2. alber kamyu deye teleffüz edilir, varoluşçuluq deyende adi jean paul sartre ile yan-yana çekilen cezayirli yazıçı.

deneme, hekaye ve roman növlerinde yazıb. en mehşur ve ilk eseri "yad" 1942de yazılıb ve en tesiredici giriş cümlelerinden birine mexsusdu: "dünen anam öldü. bilmirem, belke de bu gün idi." romanda anasının ölümünü çox sakit qarşıladığı üçün mühakime olunan topluluğa yad insandan behs edir. bundan başqa,"veba" (hamının başa düşebileceyi tek eseridir. algerianın oran şeherinde veba xesteliyinin yayılması ile başlayan roman xestelik zamanında hekimi ve bezi başqa insanları merkez alaraq şeherin ümumi halından behsedir. özellikle, xestelikle siçanlar arasındaki bağlantı tesiredicidi.), "başqaldıran insan" (üsyan ve inqilabdan behs eden deneme kitabı), "sürgün ve krallıq" (kitab 6 hekayeden ibaretdir), "sisifonis mifi"((bax: düalizm )i anlatdığı tek fikir kitabı-denemeler), "xöşbext ölüm"(baş qehremanı "yad"-ı xatırladır), "çöküş" (ingilisce "the fall". sanki, "yad" ve "xöşbext ölüm" kitablarının baş qehremanının dramatik monoloqlarından ibaret eser), "toy ve bir alman dosta mektublar"(2.dünya müharibesinin sonunda yazılan deneme növünde kitab) eserleri var.
eserlerinde ortaq bir camus abu-havası olduğu üçün bütün bir çox eserini oxuduqda xatırlamaqda çetinlik çekilir, geriye qalan sadece ruhdaki camus izleri olur. sanki, her kitabın qehremanı ferqli heyatlar yaşayan eyni insanlardı.

bundan başqa camus-nun the flies(türkcesi caligula) adlı tamaşası da var.

eserleri yazılma xronologiyasına göre oxunduğunda daha anlaşılır olur.

+8 əjdaha

1. ekzistensializm ile maraqlanmış ve absürdizm axınının qabaqcıllarından olan 1913 doğumlu fransız yazıçı. lakin camus özünü her hansı bir axının filosofu olaraq görmemişdir. ""xeyr, men ve sartr bir ekzistensialist deyilik. adımızı o siyahıda görmek bizi hemişe teeccüblendirir" demişdir. 1957-ci ilde nobel mükafatı qazanaraq, rudyard kiplingden sonra bu mükafatı qazanan en genc yazar olmuşdur. mükafatı aldıqdan 3 il sonra bir yol qezasında heyatını itirmişdir. şayelere göre qezayla ölmemiş, özünü avtomobilin önüne atmışdır. ilk romanı la mort heureuse (xoşbext ölüm) ölümünden sonra neşr edilmişdir.

+6 əjdaha

7. kamyunun üç dörd əsərini oxumuşam. amma deyə bilmərəm hə kamyudursa hamısını sevirəm yox. mən onun daha çox vəba əsərini sevmişəm. dərin kitabdır çox dərin.o kitabı analiz edərək çox nəticələrə gəlmişəm. məsələn, ən sevdiyim və mənə ən çox təsir edən səhnə, ailə üzvləri vəbadan ölən bir şəxs ağlayaraq evini yandırır. bu vaxt əvvəllər onunla mehriban olan qonşusu qaçaraq evə girir və yanğından sağ qalan kreslonu daşıyaraq aparır. bu o deməkdir ki vəba gəldisə insanların nə edəcəklərini bilmək olmur. saramaqonun korluğu ilə müqayisə etmək olar. kamyunun bəlkə də məncə bütün gücünü qoyduğu əsərdir.yad isə... bilmirəm.yad məndə o qədər ziddiyyətli fikirlər oyatdı ki.yox anasının ölümünə görə mən onu söymədim əksinə heç təsir də etmədi.amma niyə sonda o gənci öldürür o mənə çatmadı.sadəcə psixi problemli insan kimi baxdım qəhrəmana və kitabın üstündən keçdim.nə vaxtsa qayıdacağıma əmin olaraq keçdim. bəlkə də düzgün zamanda oxumayıbmışam.

+7 əjdaha

8. bu gün 100 yaşı tamam olan yazıçı.

--sitat--
haqlı olmaq ehtiyacı sıradan insanlara xasdır.
--sitat--

+6 əjdaha

21. sən demə bu xruşovka adlanan evləri xruşov əlcəzairdə olanda görüb və tətbiq edib. və bu cür binaların əsl adları "kami binaları" imiş. bəli, albert müəllimin şərəfinə. o vaxt deyəsən bu binalar neft işçiləri üçün müvəqqəti tikilibmiş.

Edit. Sonra axtaranda buna aid mənbə tapa bilmədim. Ona görə nə qədər doğru olduğunu bilmirəm.

+7 əjdaha

28. "ölmüşsə əgər, mənə nə ki bundan? mən öldükdən sonra hər kəsin məni unutmasını necə təbii qəbul edirəmsə, bunu da tamamilə eyni qəbul edirəm. onların mənimlə əlaqəsi qalmayıb artıq."

+5 əjdaha

12. bir kişi arvadına maşının qapısını açırsa ya maşın təzədir ya arvadı cümləsinin müəllifi.1960 cı ildə avtomobil qəzasında ölmüşdür.ədəbiyyat üzrə nobel mükafatçısıdı

+5 əjdaha

16. albert kamyunun intihar üzərinə məqalələrini çox bəyənirəm.əlbəttə ki,"yad" romanı ilə bərabər.intihar üzərində məqaləsində kiçik bir hissə:

"həqiqi və ciddi bir tək fəlsəfi problem vardır: intihar ! intihar ! həyatın yaşamağa dəyər olub olmadığını mühakimə etmək, bu fəlsəfənin təməl sualını cavablamaqdır"

+3 əjdaha

26. "insanı müdafiə edirəm, çünki düşdüyünü gördüm" kimi humanist cümlənin sahibi filosof.

+3 əjdaha

25. "insanın özünü satması dünyanın ən qədim peşəsidir. faişəliklə bunun qarışdırılması da bir o qədər qədim səhvdir" fikrinin müəllifi.

+3 əjdaha

3. #36146 bu entrydə l etranger (yad) əsəri haqqında geniş fikir bildirimi edilən yazar. və şahəsəri qəttiyən l etranger olmayan yazar. hətda l etranger əsəri heçdə gözəl olmayan yazar.

+2 əjdaha

11. sartre nə qədər müəllimdirsə, camus o qədər yaxşı tələbə idi. camus-u müəllimləşdiyi vaxt, sartre qocalmışdı və yolları ayrıldı. başqaldıran insanı oxuyaraq başlasaydım, yəqin camus-nun digər kitablarıyla maraqlanmayacaqdım. başqaldıran insan modelini nietzschevari ifadə etməsi, foucault qarışığı sosyologiyayla açıqlamağa çalışması alınmamışdı. bərbad olmasa da, normal da deyildi. camusu istər taun, istər yad romanlarıyla dramanın iliklərini qurutmağı bacarmışdı. xoşbəxt ölüm isə bütün roman boyu ölməyə ac olan birinin cənnətin qarşısındaki evdə ölümünü təsvir edirdi. romantik vaxtlarında, ağzında siqaretiylə, dramasını ortaya qoyan camus-nu bəhsi keçən üç roman üçün alqışlamışdım. digər esseləri haqqında isə danışsam, alınmayacaq. meursault xarakteri isə fikirimcə raskolnikovun alter eqosudur. türkiyədə bir dəfə zeki demirkubuza bu sualı vermişdim. hardasa eyni fikirlərlə ortaq məxrəcə gəldik. dostoyevski küləyinin, meursault-da hiss edilməsi bariz idi. xoşbəxt ölüm, yad romanından qabaq yazılmışdı. və hər ikisinin xarakteri meursault idi. meursault-nu yad romanıyla daha yadlaşmış olaraq tanısaq da, mən meursault-nu xoşbəxt ölümün sətrlərində daha çox bəyənmişdim.
uzun sözün qısası; kgb tərəfindən öldürüldüyü fikirlərinə inanmaq istəməyərək, avtomobil qəzasıyla möhtəşəm ölümlərdən birinə imza atmış - köhnə yazıçılarımdan - biri kimi camus-u üçün darıxıram.

+2 əjdaha

19. bu gün doğulmasından 103il ötür. doğum günün mübarək , dahi insan!

+2 əjdaha

24. çöküş əsərinə görə nobel mükafatı laureatına layiq görülən yazar .. taun əsərində bir cümlə var ki, hələ də ağlımdan çıxmayıb illər öncə oxumağıma baxmayaraq; bir şəhərin inkişafı, orda insanların necə doğulmasından, necə sevməsindən, necə yaşamasından və necə ölməsindən başlayır ..

+1 əjdaha

15. sadəcə onu deyə bilərəmki bu adamı oxuyanda insanları necə bu qədər gözləmləyə bilir dedim və yad əsərində o keşişlə elədiyi söhbət o kitabin ən önəmli hissələrindən biridir.hələdə dönərək oxuduqum yazardı oxuyarkən keşişlə olan dialoglar diqqətlə oxumaq lazimdi camus deyəndə yad yadima düşür

+2 əjdaha

13. dəfələrlə qeyd etmişdi ki mən ekzistensialist deyiləm.hətta məni və sartrı ekzistensialist və ya filosof adlandırmaq gülüncdür.əsərləri insanı boşluğa aparır.bu boşluğu kamyu absurd adlandırır.onun üçün vicdan,məsuliyyət,azadlıq,sevgi və bu kimi digər keyfiyyətlər maraqlı deyil.çünki artıq onun özü absurda çevrilmişdir.sartr kimi o da antik yunan mifi haqqında fəlsəfi əsər yazmışdı.kamyu üçün həyat və ölüm arasında bir fərq yoxdur.o deyir:indi və ya 20 il sonra ölmənin heç bir fərqi yoxdur.azad insan ölümlə həyatın arasındakı seçimi rahat edə biləndir.

+1 əjdaha

20. ''insan dünyanın irrasionallığı ilə toqquşur.o,hiss edir ki xoşbəxtlik və ağıllığı arzu edir.bu toqquşmada insanın qabiliyyəti ilə dünyanın ağılsız susmağı arasında absurd yaranır.intellekt nöqteyi-nəzərindən mən deyə bilərəm ki absurd insanda deyil,dünyada deyil,onların birlikdə olmağındadır''

+2 əjdaha

23. insanı təsirləndirəcək özlü sözləri sərf etmiş filosof. amma çox qarmaşıqlaşdırıllar e həyatı. düzdü o boyda kitablar, məqalələr yazıb, indi bizdə durub tənqid eliyib, saytlarda zadda osturaqçı ulduzlarla qiymətləndirik. gördüz ala. o boyda camus sikdirib. uşaqların əlində qalıb. şekspirdə sikdirib, sora o birisidə. yəni bir iş görüb eliyəndə çox da dartmıyın, qaqa sakitdəşin. özünçün fırran. hərşey yaxşı olacaq

edit: çox dəxlisiz bir şey yazmışam e ala. belə düşük



hamısını göstər

albert camus