bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

azərbaycanda hicablıların sayının artması



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
dünənin ən bəyənilənləri
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+45 əjdaha

2. keçən dəfə 53 nömrəli avtobusda bir anda başımı telefondan qaldırdıqdan sonra müşahidə etdiyim hal.
yaşlı cavan hamısı hicablı idi sonra bir tərslikmi var bəlkə turistdilər yəqin düşündüm lakin hamısı azərbaycanca danışınca şok oldum.
o vare bir dəfə beyninə həkk oldusa ardıcıl çox belə fakt çıxar qarşına. hə bax o. anladız siz.
ardıyca məktəb vaxtı dalına 8-10 qaqaş salan hamının sex obyekti kimi baxdığı bir qızı hicabda gördüm. dəhşətli bir şey idi yəni. sevişməyən bir tək mən qalmışdım hər halda -*
onun travmasıyla daha bir məktəb yoldaşımı körpə uşaqlarıyla görmüşdüm. o da hicablı. o da hicablı. halbuki çooox açıq saçıq geyinib hamını piləkən altlarına həbs edərdi məktəbdə tənəffüsdən tənəffüsə.
haqqın yolu falan bilmirəm amma ərə getməyin qısa yol item'i olub hicab.

+36 əjdaha

9. əsəbiyəm ağzımı açsam 1 milyon söyüş söyəcəm sizin dinivizə də kitabıvıza da .... sikməyən siz qalmışdız ölkəni gəlin anasını da sikin ölkənin atası əldən gedib onsuz. sonra nizamidəki azad qadın heykəlinə baxıb utanarsız. qandon uşağı qandon peysərlər. gətirin xomeyni kimi birin qoyun ilhamın yerinə 100 il də nəvələrimizin ömrün günün sikin. onsuz başı açıq olanda bülleten gizlədən qəhbələr var idi indi də başın bağlıyıb bomba partladan qəhbələr gələr. sonra da avtobusa kişi qadın ayrı minər. demokratiyanızı sikim sizin. artıre uşaq dinin gücü artır niyə bilirsüz? çünki xoş gün görmüyüblər. hamısının günahı gizlədilən bülletenlər və gələn gedənin xalqı sikməsidir ki xalq üzünü ən axır variant olan ilahi qüvvəyə tutub. göt uşağı göt necə əsəbiyəm sikdirmişik türkiyədən betər olacaq bizdə hər şey.

+31 əjdaha

16. əvvəla ateistəm.

avropanın göbəyində hicablılara azadlıq tanınması, kütlə tərəfindən də kütləvi olaraq hörmət edilməsi, fərq qoyulmaması, reaksiya bildirənləri də qınaq atəşinə tutmaları bir yana, üçüncü dünya ölkəsi olan götü poxlu azərbaycanımın gəncləri özlərinə sekulyar deyib dini seçiminə görə insanları təhqir edib "ituşağı" zad deməyi bir yana. çox coolsunuz e bro.

+27 əjdaha

33. Ola bilər.Məsələn mənə məcbur bağlatdırırlar.Bilmədən hicablı bir ateistlə qarşılaşa bilərsiz.

+16 əjdaha

25. narahat edici haldır vol.2

niyə?

çünki şəxsi seçim deyil. şəxsi seçim o halda ola bilərdi ki, hicab taxmaq dinə mənsubiyyət bildirsin. islamda qadının hicab taxması, onun müsəlman olduğunu bildirən bir şey deyil. çünki müsəlmanlara görə dünyadakı bütün qadınlar örtünməlidir.
gəlin anlayışları qarışdırmayaq. boğazına xaçlı boyunbağı taxan qadın özünün xristianlığa mənsubiyyətini bildirir. çünki xaç taxmaq kimi bir məcburiyyəti yoxdur. simvolika belə olur. hicab isə simvol deyil, təzyiq vasitəsidir. taxan əxlaqlı, taxmayan isə əxlaqsızdır deməkdir. hicabı taxan qadın avtomatik olaraq ətrafında taxmayan hər bir qadını əxlaqsız elan edir. niyə? hicab taxmaq anlayışının mənbəyinə baxaq: hicab, dindarların qadınlar üzərində hakimiyyətini qurmaq üçün bir vasitə kimi yaradılıb. qadını mülkiləşdirib, özününküləşdirib, onun görüntüsünü belə başqaları ilə paylaşmağı qadağan edib. saçı görünən, qolunun bükümü görünən qadın başqa kişidə şəhvət * şəfqət yaratmasın deyə örtülsün deyiblər. saçı, əzaları görünsün istəyən qadın naməhrəmlərdə şəhvət oyatmaq istəyən qadındır və beləliklə də, dinə görə, əxlaqsızdır. bir qadın hicab taxıb, bunun məndən başqa heç kimə dəxli yoxdu deyə bilməz. çünki özünü hamıdan ayırır; din, allah qatında özünü əxlaqlı elan edir. bu hərəkəti ilə də, taxmayanları dolayı yolla mühakimə edir.
nə vaxtsa islamın bütün geriçi nümayəndələri yer üzündən silinsə, o dəyərlərə inanan qalmasa və din sadəcə kultural mənsubiyyət bildirən bir şey olsa, o vaxt sən sadəcə özünü fərqləndirmək üçün hicabdan və yaxud da yeni bir simvol kəşf edib, ondan istifadə edə bilərsən. hansı ki, yaxın zamanda mümkün görünmür.

təzyiq vasitəsi olaraq yaradılmış bir şeyi seçməklə azad seçim edilmir.
(baxma: bana seçme şansı vermediler, ben de incir reçelini seçtim)

edit: dərd orasıdı ki, mənim kiminsə nəyəsə inanmağı, namaz qılmağı, dinini yaşamağı ilə problemim yoxdur. Sırf bir cinsin dindən təzyiq aləti kimi istifadə edib digərini əzməyini, onu özü seçmiş hiss edəcək qədər beynini yumağını pisləyirəm. Elə də çətin başa düşüləcək konsept deyil.
(bax: qəfəsdə 4 meymun təcrübəsi)


edit: sözlükdən belə kəndçi yanaşma gözləməzdim. mövzunun çox səthində qalmısız.
bugün sənə heç nə ifadə eləməsə də, hardasa nazi salamı versən, səni nazi sempatizanı hesab edəcəklər. çünki vacib olan bir anlayışın çıxış nöqtəsidi. onun bugün mənbədən xəbərsiz kimsə tərəfindən "yaxşı mənada" istifadə olunması, onun mənbəsini dəyişmir. hicab da opressing tooldu və bugün hansısa ümbülnisə hicabı çiçək böcək sanıb başını bağlayırsa, kimsə çıxıb ona həqiqəti deməlidi.
insanın nəyisə seçməyi hələ nəyi seçdiyinin fərqində olduğu demək deyil.

+20 əjdaha

11. küçədə hicablı, qara çadralı görəndə qorxmuşam həmişə,beynimizdəki təsəvvürlərə görə xoş görüntü deyil.qızlar-qadınlar şirnikir, bağlanıllar,zəng edib ərə gedillər. kişi xeylağları "sarışın ya qaraşın fərqi yoxdu, əsas odu namuslu" mottosuynan odnoklassnik də gəlin ovuna çıxırlar, iş elanı görürsən yazılıb hicablı xanım axtarılır, iş yerində işləyirsən müdir dindar, götürdüyü işçilər dindar, hicablı deyilsənsə, hələ bir normal insan kimi geyinib keçinirsənsə səni imana gətirməyi hamısı özünə borc bilir, həmin iş yerində hicablılar səndən daha çox maaş alır (based on a true story)
eşidirdik görürdük, məktəbdə,qonşuda yimədiyi pox qalmıyan qızlar-qadınlar birdəncə başını bağlayır və bütün günahlarından* azad olmuş hesab olunurdular, "filankəs hicabdadı, o cür iş görməz", sanki insan elədiyi səhvdən peşman olanda yox, sırf hicab bağlayanda təmizlənirdi.qızlar tanıyıram, insanın vicdanına zidd hərəkətlər edib, əxlaq və s kimi dəyərlərin canı cəhənnəm, sırf insaniyyətdisə söhbət, "mən namaz qılıram, başımı da bağlayacam" təsəlliləri gətirirlər.gündəlik həyatda atış gələn, avtobusda quyruğumuza basan, gündüz falçılıq, axşam vaxtı yengəlik eləyən, özü kimi hicabda olmayan qadına əxlaqsız gözüylə baxan bu qadınlarla rastlaşa-rastlaşa onlara hörmət eləməz olmuşuq.
təsəvvürümüzdəki hicablı obrazı da budu bizim, halbuki hicab taxan qadının küçədə yeriyəndə mənə heç bir narahatçılıq duymayacağım translardan, gotiklərdən,tatulu, pirsinqli gənclərədn, özünü o cür ifadə eləməyi seçmiş, fərqli hiss edən kütlələrdən fərqi nədi ki mən tumanı başıma çəkim "ay istəmirəm hicablını görmək" deyə, lakin vəziyyət o vəziyyət deyil heç cürə, düzələn pox deyil. hicabın, dini fanatizmin səviyyəsi artdıqca insanların məntiqləri, dəyərləri dəyişir və bu mənim və digər insanların həyat səviyyəsinə, gündəlik rutininə təsir göstərirsə və daha da çox göstərəcəksə istəmirəm görmək hicablı.
bu nömrəyə kontur göndər, aldatmıram, hicablı gəlinəm

+18 əjdaha

15. bu gün yenə başdan aşağı qara geyinmiş bir ailə gördüm yenə başlıq yadıma düşdü.kişinin saqqalı yarım metr baxanda ürəyim bulanırdı yanındakı 5 yaşındakı qıza da hicab bağlıyıblar arvad da qapqara qaşqaldağa oxşuyurdu.əlində də bir paket düz yanımda dayanıb qorxudan ödüm poxuma qarışdı ki bilet indi allahu-əkbər deyib özünü partdadacaqlar.qorxuram ala bu ituşağından ya işidçi ya nədi bilinmir bir dənə canımız var onu da bu ituşağı alacaq deyə stress keçirdməkdən sarılıq olacam ey

+15 əjdaha

3. bakıya gəlmiş ərəb turistlərin artmasıyla ortaya çıxmış vəziyyət ola bilər. amma ümumilikdə azərbaycanda hicab taxılmasının bu qədər yayğın olmasını düzgün hesab etmirəm. ay qardaş, mənim nənəm 80 yaşına qədər bir gün də başıaçıq gəzməyib, amma heç hicab da taxmayıb. hicab nə vaxtdan azərbaycan geyimi oldu? kim onu islamın göstəricisi etdi? bilmirəm. bildiyim odu ki, əgər sənin dini inancın səndən qapanmağı tələb edirsə, bunu təkcə hansısa xarici güclərin dirətdiyi narahat və yad geyimlərlə yox, elə öz geyimlərinlə də edə bilərsən. hansı ki, elə eyni və ya yaxın xarici güclər mənim nənələrimin başından kələğayını çıxarıb özlərinə oxşatmaq üçün yüz il əlləşiblər və görünür ki bacarıblar. bakıda uzun illərdi kələğayı taxan adam görmürəm. rayonlarda da əvvəllərə nəzərən az qarşıma çıxır. səbəb? bu ki bizim millətə xas geyimdir. niyə o başını bağlayanlardan biri də kələğayıyla, şalla bağlamır? quranda məgər yazılıb ki, müsəlman qadınlar məhz hicab bağlasın? hamı da bilir ki, bu zəhrimara qalmış geyim hansısa təriqətlərin və cərəyanların göstəricisidir.

başqa bir məsələ də var ki, insanlar inanclarını əməlləriylə yox, geyimləriylə başqalarının gözünə soxmağa meyillidirlər. xanımlarımız başlarına kələğayı bağlayanda heç kəs onların bunu inanc olaraq etdiyini düşünməyəcək. reklam şərtdi axı.

+13 əjdaha

22. Zərrə fərq etməyən bir şeydir. Mən dindar deyiləm, heç müsəlman da saymıram özümü. Ancaq ağzımızı açıb azadlıqdan, seçimlərə qarışılmasından, təzyiqlərdən şikayət ediriksə, eyni münasibəti biz də başqalarına göstərməməliyik. Nəticədə hərənin öz seçimləri, öz həyatıdır.

Edit: onu da qeyd edim ki yazdıqlarım hər kəsin içindən gələnlər və düşüncələri üçün keçərlidir. Kimsə zor-məcburi yolla, yaxud düşünməyə imkan tapmayıb kor-təbii bu yola giribsə, sırf dindar ailədə olub belə gördüyü üçün edirsə və də hansısa təzyiqlərə görə qapanırsa bu çox ciddi problemdir. Dahası mən bu bağlıların artmasını Türkiyə ilə yaxınlıqla bağlayıram. Onsuz orsakiləri dinlə, konservatizmlə yatızdırıblar uzun illərdir. Bizimkilər də farsa meyllənirdi deyə, Türkiyə ilə yaxınlıq çörəyinə yağ sürtdü bəzilərinin. Onsuz avam insanlar kim allah, kitab deyirsə elə bilirlər doğruçudur. Nəzərə alın ki suriyaya tsk ilə döyüşməkçün könüllü getmık istəyənlər var idi, işidə, talibana qoşulub gedib orda döyüşənlər var idi bu ölkədə. Onları da elə dinlə idarə eləməkçün gözəl fürsətdir bu yaxınlıq. Təbii ki bu işin siyasi tərəfidir, sivil xalq elə bilir bütün dünya bizə müsəlmanıq deyə, türkük deyə düşməndir və ən doğru da bizlərik. Biz deyəndə, özünüz bildiniz.

+13 əjdaha

30. *fransa*da, *isveç*də, *kanada*da artması təhlükə olmayan amma Azərbaycanda dövlətin və cəmiyyətin sekulyarlığına təhlükə yaradan haldır. Heç kim bu məsələyə humanist, liberal tərəfdən yanaşmamalıdır. Çünki onların çoxalması, sonra dövlət idarəçiliyində təmsil olunması bu ölkənin gələcəyini yox edər. Çürük, cəmiyyəti irəli yox geriyə aparan islam dəyərlərini yavaş-yavaş yox etməliyik. Amma zorla yox, xoşla. Yaşlı nəsli qoyaq qırağa, onsuz onların vaxtı bitmək üzrədir. Gənc nəsli sekulyar ruhda böyütməliyik. Din heç bir cəmiyyəti irəli aparmayıb və aparmayacaq. imkanları olsa azadlığımızı məhdudlaşdıracaqlara qol-qanad versək səhəri günü imkan tapanda azadlığımızın içinə pox qoyacaq.

+15 əjdaha

12. azərbaycanda din hakimiyyət səviyyəsində dəstək tapmayıb ki, hicablıların sayı artsın. heç kiv-də də bu barədə təbliğat aparılmır. deməli, xaricdən, xüsusilə irandan və səudiyyə ərəbistanından təsir var. məqsəd isə aydındır. dinə nifrət bəsləyən biri deyiləm. ancaq dindarların hakimiyyətdə olmasını istəmirəm. nə də, dinin qaydalarına şüurlu surətdə riayət edənlərə qarşı deyiləm. onu bilirəm ki, hazırki dövrdə din xalqları inkişafa aparmır. orta əsrlərdə islam dininin müsəlman dünyasının inkişafı üçin bəlkə də təsiri var idi, ancaq 21-ci əsrin reallığında yoxdur. avropa indiki inkişafa kilsə hakimiyyətinin qol-qanadını sındırdıqdan sonra çatdı.

+14 əjdaha

13. haqqlı müşahide. ümumiyyetle azerbaycanda özellikle son 10 ilde dindarlıq ciddi derecede artıb. indi eziz yazarlar, analar - bajılar, romalılar icazeniz varsa men de bir tespit sıçım bura. belke uzun yazı oldu, artıq gerek bağışlayasınız. ha bir de men çox tembel bir adamam, ona göre mektebde azerbaycan dili dersini de yaxşı oxumamışam, ona göre de imla qaydalarını siz deyen bilmirem.

insanla pişik ve ya arı arasında başlıca ferq nedir? şüur, ağıl, derrake falan fistan. yeni pişik oturub bir yağlı siçanı gemirenden sonra demir ki a kişi bes ac qalan pişikler neyler ilahii ? olsa olsa bir pişik görse öz yemin onunla paylaşar bu qeder. ama meselen insan yeyenden sonra düşüne biler ki men yedim doydum bes yaxşı bunu tapa bilmeyenler neylesin indi ( tebii ki bunu ancaq insan olan deyebiler) indi bu şüur ki var bize dünyanı, etrafımızda olan biten hadiseleri başa düsmeye, analiz edib müeyyen neticelere gelmeye verir. bu müşahide qabiliyyetinin ancaq onda olduğunu da zamanla başa düşüb, özüne çox önem verib. meselen ildırım vurub bir nefer adam ölüb, ferz edek ki, bir dene de pişik ölüb. pişik görür ki bir dene bunun mehle uşağı öldü day herlemir de niye öldü gedir siçan ovuna, ama insan? bu insan deyilen gıjdıllax qayıdasan ki bu nedirse menden güclüdü men bunu esebleşdirdim, o da qoydu engimizi dağıtdı. men buna qurban kessem meni öldürmez ama o ildırım bir de çaxar.
yeni bu insan tebietidir, cavab tapa bilmediyi veziyyetlerde yalan uydurar sonra ona özü de inanar. eger inandırma bacarığı yüksekdirse hetta başqalarını da inandıra biler. baxın meselen meryem adlı bir qız gedir çemenlikde çobanla sevişir, sonra bir baxır ki bleeet qarnı çıxıb hamiledi. indi bu neter desin ki çobana verdirmişem, en yaxşısı eger bu allahın oğludur desem göresen ne olar? bıyy soxuşdurdum ki....

meselen övladlığınızın arvadına tamah salmısınız ama el ne deyer? ayıbdır axı taaak deyirsiniz ki, 'ey mehemmed zeynebi sene halal qıldıx, tep onu men bele isteyirem' deyen bir ilahi güc olsa bomba olar eee bıyy tutdu ayran oldu. indi yeri göyü, planeti, planetleri, güneş sistemini, galaktikanı yaradan ilahi bir qüdrete inanan qaragüruh var ortada ok no problem bro. cavab tapa bilmediyin zaman de ki nese dehşetli bir yaradıcı var yene deyirem no problem ama bu insanlar bu qüdretli yaradıcının ( allahın,rebbimizin her ne sikimdise artıq) milyardlarla güneş sisteminin birindek - samanyolu qalaktikasındakı -yer planetindeki - mekkedeki mehemmede zeynebe bas, 6 yaşındakı ayşe sene haladır, qadınlar sizin tarlanızdır, qadınları döyün demesini o ilahi güce tehqir olaraq qebul etmir, tam tersi müdafie etmirse ve o insanlar yeraltı zengin torpaqlarda yaşayırsa demeli bu qoyunları sikmek lazımdır. düz başa düşdünüz sikmek.

indi… bir balaca elaqesiz olacaq ama bir anlıq düşünün ki amerikasınız. dünyaya hegemon olmaq isteyiniz var, en zengin, en güclü bele en bomba oğlan olmaq isteyirsiz. nağayrassız? hamı ile mübarize aparmaq olmaz axı oyunu çirkli oynayacqsınız yeni ki eger hansısa ölkenin geride qalma, gijdıllax gijdıllax meseleleri müzakire etmek kimi ehtimalı varsa siz buna mütleq suretde destek çıxacaqsınız. meselen eger erebistanda qadınlar insandır? sualı altında bir platform olsa bu müzakireni aparan ölke youtube kimi bir innovasiya edib size reqib ola bilmez deyilmi? üstelik bu yanaşma terzine sahib qaragüruh her an bir müharibeye fürset verecek qeder de gijdıllaxdır. adam taxt üstünde ölmüş bir hüseyin üçün özünü zencirleyir gör ne qeder de spekulasiyaya açıqdır ele deyil mi? o zaman babaaa yaşıl qurşağın önünü açacaqsınız, siyasi islama destek vereceksiniz ki bu ölkeler size gelib problem yaratmasınlar. meselen qadının topuğunun, saçının görülmesi ile bağlı müzakire aparan cemiyyet axı senin planetler arası turizm planına mane ola bilmez. elaaaaa davay blet gönder fetullahı, xomeynini, vehabileri, hamısına da maddi destek ver ki dindarlaşma ferqli qruplar arasında olsun ki lazım olanda bunları bir-birine qırdırıb, o regiona demokratiya ve sülh de aparıb qarşılığında qaz kimi yolasan.

bura qeder oxuyub geldinizse çox minnetdaram indi qayıdaq başa. insanın idrak meselesine. bax bu insan deyilen qehbenin balası var haa özüne çox önem verir, ele hey öz özüne heyatın menasını axtarır halbuki bilmir ki qalaktikanın sikinde de deyil o gede. 4.5 milyard ildir var olan bir sistemin içinde sen ne qeder önemli ola bilersen axı dalbayov blet. yoox eeeeeyy fikirr götürür bunu, o azerbaycan genci sosial yardım almır, hüquqları tapdalanır, her gün tehqirle qarşılaşır, işe girmek isteyir deyirler daydayın kimdi, biznes qursa vergi gelirki di davay dombal sikejem sen öl, keyfiyyetli tehsil ala bilmir alsa bele o tehsil ile geleceyine inamı qalmır. bax bu andır… bu an ki o gencin bu dünyaya aid bütün arzuları dibe vurur başa düşür ki alınmır mümkün deyil amma yene de bu qeder deyersiz olduğunu düşünmek istemir. birden mescide girir oradakı molla eşitmek ehtiyacı olan her şeyi deyir. dünya malı deyersizdir, bu dünyadakı her şey deyersizdir tek vacib emel seni yaradana iman ve ibadetdir. wooooowwwww. fuck. ne olsun ki fizka proffesoru olub keşf elememisen, ne olsun ki siyasi arenada iz qoymamısan, ne olsun ki bir yaxşı ressam deyilsen hee axı ne olsun k sende bmw, villa, sevgili, vacco kostyumu yoxdu ( yeri gelmişken heç bunlar da menim sikime deyil) onlar deyersizdi. esas axiretdi ve orada bunların heç bir deyeri yoxdu. bir az döz, içki içme ve qadınlarla seks eleme, günde 3-5 defe dombal ve ezberlediyin, menasını bilmediyin şeyleri tekrarla ki sene o biri dünyada cennetde köşk, içinde üzüm, şerab ve 72 dene malaletka hurişka verilsin.

bax bu qaqaş gelecekde halalı olan arvadını döye döye başını bağlatdıracaq olan gencdir. bizde boşanan qadına pis baxıldığından arvadı mecbur qalacaq ki başını baglayıb ailesini qorusun. axı boşansa ona gelin deyib hücum çekecek baz qaqaşlar var, onu qebul etmeyecek bir cemiyyet var hem de ki neyi pisdir eeee allah emr edib de ele deyil mi? bir zaman sonra bu qadın etrafındakılara da tesir etmeye çalışacaq çünki özü uydurduğu yalana artıq inanmışdır. bax bele eziz sözlük ehli.

+12 əjdaha

29. bir entry ilə alınmadı keçirəm ikinciyə. əvvəlcədən üzr istəyirəm level baya-baya düşəcək.

azərbaycanda hicablıların sayının artması faktdır və narahat edicidir. bəzi yazarlar azadlığı götlərindən anladıqları üçün problem yaşayırıq. ay əmioğlu,ay insan nəyisə sevməkdə azadlıqdı sevməməkdə. taki sevmədiyinə qarşı məhdudlaşdırıcı hərəkətlər etməyəsən. fikir verdinizsə burada hicaba qarşı heç bir yazar davay hicabları cıraq ya çadraları burmalayıb götlərinə soxaq demədi. bu halda hicablılar yaxud azadlıq savaşçısı yazarlarda deməlidir ki, zor sikirik taxırıq. belə lap qozuma kimi. bəli hicabı istəyərək taxan zor sikir. bizdə onları sevmirik bizdə zor sikirik sevmirik. bəli fahişələri sevirik zor edirik siz sevməyin sizdə zor edin. yahu 2X2 kimi izah edirik anlayın artıq.

hicablılardan narahat olma məsələsi isə yenə əziz yazarlar heç kəs hicablılara terorist demədi götünüzdən element uydurmayın. narahatçılığımıza səbəb iran boyda iran, türkiyə boyda türkiyədi. bizə qonşu bu iki böyük dövlətdə baş verənləri izləyən hər ağıllı insan qənaatə gələr ki, bu hicablılar başa gəlsə sikib çevirəcəklər bu ölkənidə, gəncliyidə, gələcəyidə.

daha maraqlı bir faktıda nəzərinizə çatdırım düşünürəm ki, burada mənimlə razılaşmayan olmaz. beləki hicab taxandan sonra göt-göt söhbətlər etməyən yoxdur. istisnasız hamısı sikimsonik mövzulara yönəlir. ay arakan, ay filistin, ay yemen ay nəbilim daha bir sürü nə sikimin başı olduğunu bilinməyən ərazi. çoxuna gülürsən, bəzisindən ürəyin bulanır ama ən axırda mağdurumda mağduruma bağlanır söhbət və qurtarmır.

the end.

+9 əjdaha

32. net. əksəriyyəti cahildir. hələ bunların rusca danışanları var. nigabın altından rusca DANIŞMALARI qədər cringe bir şey YOXDUR.

+9 əjdaha

14. müharibə sonrası, aclıq, kütləvi xəstəlik və bu kimi problemlər sonrası bütün cəmiyyətlər dinə, mistizmə, bilinməzə yönəlməsi hərdaim olmuşdur. (almanlar xaric de ay oğraş, almanlar xaric de).
tanıdıqlarımdan bir neçə hicablı təxmini bu formada imana gəliblər: "yuxuda ağ saçlı mikayıl mirzəyə oxşayan dayday "nöş imana gəlmrsən a bala" dedi, tər suyun içində oyandım...", "ay zaura baxırdım reski öz-özümə dedim ki, mən neynirəm ala, ondansa imana gəlim", "illərcə görmədiyim sinif yoldaşım birdən yadıma düşdü, 3 gün keçmədi ki, metroda gördüm həmin adamı, şokdaydım - həqiqətən tanrı uludur" tipli safsatalar.
bunlar əslində ideya boşluğunu doldurmaq, "gözəgörünməzdən kömək ummaq", "heç olmazsa tanrını razı salaq", "ya birdən öləndən sonra həqiqətən nəsə varsa?" kimi suallara özü ağlına batan cavab tapa bilmədiyi üçün məcbur "dinə iman etmişdir."
yəni adam paralel evrənlərdən, qara dəliklərdən, sicim teorisindən və bir çox "niyə"lərdən təsirlənib cavab axtarışına çıxmayıb. bilmədiyi, anlamadığı şeyi tanrının ayağına yazıb, öz tanrısını "yaradıb". və həmin tanrının gözündə də özü haqlıdır. başqalarını da öz tanrısı ilə yarqılayıb minməyə hazırdır. ona görə dindarların danışdıqları ilə yaşadıqları arasında bu qədər fərq, anormallıq var. hərəsinin öz tanrısı var və böyüdükcə bunlar qruplaşır, işidləşir, əxiləşir, iranlaşır. eynən fənərlilər, cimbomlular və s kimi.. heç birinin yaşadığımız bu sistemi bilmək ilə dərdi yoxdur, amma insanlara allahlıq etmək istəyirlər. bəziləri zorla, zora gücü çatmayan bəziləri də yalançı məsumluqla diqqətdə olmaq istəyir..
hicablıların sayının artması isə təhsilin dalının dağılması ilə əlaqədardır.

+10 əjdaha

24. Bir insan sırf başı üşüdüyü üçün də hicab taxa bilər, bu niyə başqa birisini narahat etməlidir ki?

+9 əjdaha

26. bugün yalançı tolerantları çox gözəl üzə çıxara bildim şəxsən. azərbaycan cəmiyyətinin nə qədər ikiüzlü olmasını da. əziz yazarlar, azadlıq demək tolerans demək o demək deyil ki, sənin xoşuna gələnə yaxşı baxıb xoşuna gəlməyənə pis baxasan. sənin dindən xoşun gəlmirsə bu sənin hicab taxan qızların artmasından narahat olmağına əsas deyil. öz inancını yaşayan insanların şəxsi seçimlərinə hörmət qoymaq lazım ey bəzi yazarlar, mini yubka geyən qız nə qədər normaldırsa hicab taxan qız da normaldı öz əqidəsini yaşayır ondansa denən mən dindarları sevmirəm bax bu daha açıqsözlülükdü. ikiüzlü olmayın.

+9 əjdaha

10. kasıblığın səbəb olduğu vəziyyətdir. ərzaq dükanında 3-4 vərəq nisyə yazısı ilə borcu olan işsiz adamlardan dinlərin etimagiyası, populyar elm, fəlsəfə və tarix oxumaqlarını gözləyə bilərsən amma gözləntin xuy olacaq.
ərəblərin pulu var güya onlar oxuyub maraq edirlər də?

+7 əjdaha

6. dolayısı ilə fahişələrin sayının artdığı durum.əsasən "car blowjob" xoşlayırlar.namus,vicdan başıva adyal bağlamaqla ölçülmür.öncə adam olucaksın.....

+8 əjdaha

17. geyiminə görə birini mühakimə etmək ona önyargılı davranmaq bu dardüşüncəlikdən qaynaqlanan bir şeydi. bizdə çox aciq geyinənlər də, qapalı xanımlar da yetərincə vardı. məncə əsas problem balaca qızların qapanmasıdı. hərdən ailəri hər şeydən əvvəl onların uşaq olduğunu unudur. bütün belə problemlərin kökündə də sözsüz ki, cahillik dayanır.

+9 əjdaha

28. insanı geyiminə görə qiymətləndirmək, onun haqqında pozğun fikirlər düşünmək nə qədər etikdir? Trans fahişələrin haqlarını müdafiə etməklə insanlığı xilas etdiklərini düşünən adamların hicablıların sayının artmasına görə bir yerlərini cırması... təəssüf... gəlin səmimi olaq dostlar.

Məlum olur ki, zahirdə intellektual, tolerant, hamının fikrinə hörmətlə yanaşan insanlar hansısa özünə sərf edən səbəblərə görə bu düşüncələrdən dəm vururlar (istisnalar qaydanı pozmur). Baxırsan lgbt üzvlərinə o qədər dəstək verirlər, müasir dövlət, tolerant hökumətdə yaşayırıq deyə hamını potensial cinayətkar görürlər. Heç lgbt üzvləri özləri bunlar qədər can yandırmır. Necə deyərlər: kraldan fazla kralcılık. Bununla işim yox. Amma hicablı qadınların artması onları o qədər narahat edir ki... ildən-ilə pozğunluğun artması, soyunanların artması, qeyrətsizliyin baş alıb getməsi onları qətiyyən narahat etmir. Əgər deyirsənsə ki bizim etdiyimiz müasirlik, inteqrasia və sairdir, onların etdikləri geridəqalmışlıq, cahillik, terorizmdir və s. sənin məntiqli düşünməkdən xəbərin yoxdur. Əgər həm hicablıların sayının artması səni narahat edirsə həm də insani dəyərlərə önəm verirsənsə, fikir, etiqad azadlığını müdafiə edirsənsə əmin ol sən səmimi deyilsən. ikiüzlüsən.

Azad seksi, lgbtini dəstəkləmirsənsə sən ziyalı, intellektual deyilsən, ümumiyyətlə insanlıqdan xəbərin yoxdur.

Bəs nə oldu hamının seçim azadlığı var idi?

Birdəfəlik anlamaq lazımdır ki hicab ayrı bir şeydir, hicablıların hamısının yaxşı, keyfiyyətli olması ayrı bir şey. Əgər sənə hansısa hicablı "atış" gəlibsə bil ki gündə yüzlərlə insana açıq-saçıq qadınlar da atış gəlir. Hicablı fərd isə heç də bu iddiada deyil ki mən keyfiyyətli insanam, heç kimə pislik etmirəm və s.

Əgər hicablıların artması bərabərdir fahişələrin artması deyirsənsə nəzərə al ki sən bunu da qəbul etməlisən: ildən ilə yalnız cinsiyyət orqanlarını örtməyi geyim sayanların da artması fahişəliyin artması ilə düz mütənasibdir. Biz amerikada və ya ingiltərədə yaşamırıq. Bura Azərbaycandır.

Qeyd edim ki açıq-saçıq qız görən kimi onun fahişə olması nəticəsinə gələn insancığazın hicablı qadın görüb onun terorist, əvvəli pozğun olan, ikiüzlü şəxs olması nəticəsinə gələn insannüma ilə heç bir fərqi yoxdur.

Hələ bunun qadağan edilməsi ilə qarşısını almaq lazım olduğunu demək panturalın harada açıq-saçıq gördünüz götünə şillə vurun deməsi ilə eynidir.

+7 əjdaha

19. azərbaycanda tatoolu insanların artması, azərbaycanda tik tok çəkənlərin sayı artması, azərbaycanda açıq geyinən qadınların sayının artmasından fərqi olmayan bir şeydir. öz seçimidir, azad geyim haqqı olan ölkədə yaşayırıq əgər burda kimsə hicab geyinənə qarşı əks fikir söylərsə elə panturalın tayıdır. azadlıq hamı üçündür hicab geyinənə də, mini skirt geyinənə də azad geyimin şəxsə görə dəyişimi olmur. panturalı linç edənləri burda "ərəbləşmə, dindarlaşma ay uy" deyən görsəm bilin ki, elə siz də deməli ikiüzlü-ayrımçı azərbaycan cəmiyyətinin üzvlərindən birisiniz rola girməyə ehtiyac yoxdur. zorla geyinməyibsə öz işidir.

+11 əjdaha

1. son zamanlar müşahidə etdiyim hal.bəlkə əvvəllər də beləydi mən fikir verməmişəm.amma hər avtobusda metroda 3-4 hicablı qadın gözə dəyir.bu gün dükana girəndə də müşahidə elədim 3 satıcı qızdan 2 sinin başı bağlıydı biri də hələ mənə atış gəldi.deyəsən biz də şəriətə doğru addımlayırıq.

+6 əjdaha

5. azərbaycanda vəhabilərin sayının artması ilə düz mütənasibdi. təbii ki vəhabi qaqaşlarda az maz pul olur. bu səbəbdən ki pul iyi alan bəzi xanımlar... nəysə bizə dəyib dolaşmasınlar da nə pox yeyirlər yesinlər. o deyil də ciddən azərbaycan guya şiə əhalinin çoxluqda olduğu dövlətdi, amma mən hələ iranlılar kimi başını yarımçıq örtən azərbaycanlı görməmişəm

+7 əjdaha

23. Mənə görə inancı olmaq gerilikdi, çünki materialist ateistəm. Amma bu o demək deyil ki, bu məsələ ilə bağlı fikir bildirə bilərəm. inancının əmrlərini yerinə yetirirlər. Necə ki, tattoo'lu insanları, açıq geyinən qızları, sırğa taxan qaqaşları müzakirə etmiriksə (etməməliyik), bunu da müzakirə obyektinə çevirməməliyik

+8 əjdaha

35. Bunu nonteist cəmiyyətin dindarlaşması, müsəlmanların möhtəşəm təbliği kimi dəyərləndirmirəm. Cəmiyyətimizdəki insanların çoxu onsuz da dindar olmaq istəyən insanlardır. Hicaba keçən qızların hicabsız ikən düşüncələri necə idi ki? Yenə də dini sevirdilər, islam dininin önəmli şəxslərinə (şiədirlərsə imamlar, sünnidirlərsə həm də digər səhabələr) qarşı qəlblərində aşırı böyük sevgiləri var idi. Amma dini savad cəhətdən 11 ay içki içib məhərrəmlikdə olmaz deyən oğlanların qadın versiyaları idilər (bir qismi hələ də elədir). Belələrini hicaba keçməyə razı salmaq çox də çətin deyil, təməl dini məlumatlarla qısa bir söhbətdən sonra razı salmaq mümkündür. Sosial media, youtube da məlumata çatmağı daha da asanlaşdırdığı üçün bu proses sürətlənir. Məlumat əldə etməyin daha da asanlaşması ilə gələcəkdə bu proses tərsinə dönüb hicablıların sayının azalmasına səbəb olacaq amma bu başqa mövzudur.

+5 əjdaha

27. Eeeee uzandı ya!
Onlar “başıaçıq gəzənə təcavüz edək!” deyə çağırışlarda bulunsun, “götünə şapalaq qoyaq” deyib milyonlarla insandan dəstək və alqış alsın, biz hicablıların artmasının bizə xoş gəlmədiyi fikrini səsləndirə bilməyək? Ah nə gözəl dünya!
Bu hal xoşuna gəlməyən yazarlardan biri də mən. Bar-bar bağıraram bunu. Şortik azadlığı təmsil edirsə, bu geyim parçası əksini təbliğ edir mənim gözümdə. Səbəblərimi də qoy deyim. Uşaq 6 yaşına çatmamış başına əski bağlatdırırlar. Altı e altı! Hansısa kişi 6 yaşında uşağın saçına baxıb hallanmasın deyə. Bununla nə demək istəyirik? Bütün kişilər pedofildi? Başqa açıqlama görmürəm mən.
O birsi qatıq da facebookda yazır ki: “qadını niqabda görsə gör hallanar heç?”
Ə qodux! Sən həkimə görünəcəyinə, qadın ömrünü qara əskidə keçirtməlidi? Siz öləsiniz elə!
Bəli, “petux”undan transına kimi hər şeyə çox gözəl baxıram. Amma bu məsələdə fikrim budu qardaş. Bu tayfa din adı altında bombalar atıldığı üçün ölkələrindən qaçıb almaniyada “azadlıq cəhənnəmə get” “məktəbdə halal qida” deyə pankartlar qaldıran tayfadır. Şəxsən mən özümün gələcəyi üçün təhlükə hesab edirəm belə halları. Hansı müsəlman ölkəsi ağ günə çıxıb axı biz də çıxaq və belə hala sevinclə yanaşaq? Hə onu da deyim ki, özü üçün başını bağlayıb bunu ailə və çevrəsində təbliğ etməyən şəxslər qəti problem deyil mənə.
Ps: mən düzəm demirəm. Fikrimi bəyan edirəm.

+7 əjdaha

31. Elə bilirdim, bir mən fikir vermişəm. Deməli, qaldığım şəhərdə əvvəllər həftənin 7 günü bu və ya digər səbəbdən ictimai yerlərdə olanda 1 və ya 2 örtülü görərdim. Son vaxtlar hər addımda rastlaşıram. Hətta o gün axşamüstü evə qayıdanda məhləyə girən kimi şok oldum, hər axşam uşaqları ilə hava alan xanımlar noldu 1 həftə də qapanma qərarı aldı? Mənə heç kimin seçimi maraqlı deyil, hörmət edirəm, amma bu artıq şəxsi seçimlərin təsadüfən oxşamır, özəlliklə uşaqlar və hicab məsələsi sonrası olması da ayrı məsələ. Ps: cahilliyimə verin, amma Azərbaycana qara çadralı insanları yaraşdırmıram, uşaq vaxtı qorxurdum hətta. Taxıne gözünüzü örtməyin də heç olmaya

+4 əjdaha

8. tamamilə islamın təbliğinə bağlı olan şey. nə vaxt ki qadağan edilsə normal formada o zaman heç örtünmək istəyən də olmaz. ala o deyil də olayı haralara gətiriblər e. kəlağayı zad. nə əlaqəsi var. hicab nədi kəlağayı nədi? indi başa salmağa başlasam ürəyim çəkilər. türkiyədəki kemalistlərin dediyi söhbətləri edirlər e bildiyin. nə isə sadəcə zor gücüylə bunun qarşısın almaq olar. bu qədər. milliləşdirmək zad boş verin onları.

+4 əjdaha

20. çox təəssüf haqlı müşahidədir və narahat edicidir. hicablı çadralı niqablı qara qarğalardan narahat olmaq ilə panturalın etdiyi hərəkət qətiyyən müqayisə edilə bilməz. çünki birində adam* üzr istəyirəm adam dedim açıq saçıq geyinəni əlləyin, təcavüz edin deyir bildiyin zoraklığa çağırışdır. digərində isə həyat tərzimiz təmami ilə fərqli olan həmçinin bizim həyat tərzimizə lap dərinə getsəl həyatımıza belə təhdid ola biləcək zümrənin artmasından narahat olmaq son dərəcə normaldır.

not: entrydə qara qarğa ifadəsi təhqir deyil. çünki müsəlmanların anası aişə örtünmə əmri gələndən sonra müsəlman qadınların qara çadralara bürünməsini məhz bu sözlərlə ifadə edib.

+4 əjdaha

34. bunun ən əsas səbəblərindən biri dindarların sosyal medyanı çox yaxşı istifadə etməsidir.

+2 əjdaha

36. Məncə tamamilə normal bir şeydir və hərkəsin inancına hörmətlə yanaşmaq lazımdır. Yəni demək istədiyim odur ki erkən yaşlarda valideynləri tərəfindən zorla buna məcbur edilmə hallarına məndə qarşıyam amma yüzlərlə xanım var ki yetkinlik yaşına çatdıqdan sonra öz xoşu və razılıqı ilə hicaba keçir yəni buda təbii olaraq inancından irəli gəlir.

+1 əjdaha

18. əgər öz inancına hörmət qoyulmağını istəyirsənsə birinci başqalarının inanclarına hörmət qoymalısan.bəzi yazarları çox narahat edir görünür amma məncə çox yaxşı bir şeydi əslində ən azından şəxsən mənə görə (şəxsən mənə görə sənə görə ona görə buna görə yox öz fikrimə görə) hicablı qız görmək açıq saçıq geyinən qız görməkdən daha xoş təsir bağışlayır.açıq saçıq geyinən də təbii ki özü bilər hörmətsizlik etmərəm zövq məsələsi amma hicablı bir qızın hicabı da heç kimi açıq saçıq geyinən bir qızın qısa yubkasından daha çox narahat etməli deyil.

+1 əjdaha

21. narahat edici haldır çünki azad seçim deyil, dini/patriarxal hegemoniyanın məcburetməsidir. "hicab geyilməsin" demək yox, əksinə elə "hicab geyilsin" demək panturalın dediyi ilə üst-üstə düşür çünki çıxış nöqtəsi eynidir: qadın örtünsün ki, panturalın heyvani hissləri oyanıb, şapalaq atmasın.

panturala etiraz etməklə, hicab geyinməyə etiraz etməyi bir birinə zidd bir şey hesab etmək isə erkən demensiya simptomudur.



hamısını göstər

azərbaycanda hicablıların sayının artması