bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

əli əkbər



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
meydan tv - seymur baycan - intellektualı əli əkbər sayılan ölkə - işi gücü azərbaycanı pisləmək olan tiplər - mehman hüseynov - yazarı sözlükdən soyudan şeylər - kultura.az - artuş və zaur - kaş ki doğulmayaydı deyilən məşhurlar
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+65 əjdaha

2. səhər səhər iyrəndirmişdir, kül təpəvə əli. sən də özüvə kişi deyirsən də.

sevmirəm də bu adamı. hər şeyi aşmış, çayır çəmən orgy'si sevdalılarından biri daha budur. ki ok, nə düşünür nə edir özü bilər. kitab yazsın, şeir yazsın. iqtidarı tənqid eləsin filan ama kişi olsun. kişi olmağ başqa şeydi. türkiyədə, banqladeşdə filan olsam insan olsun deyərdim ama azərbaycandayam və azərbaycanlıyam. yumurtadan çıxıb qabığını bəyənməyən tiplərik hamımız onsuz da, huyumuz sikilsin ama nəhayətində 10 illik ateist olan keçmiş müsəlmanın yerdə çörək görəndə refleks olaraq götürüb daha hündür yere qoyması kimi bəzi şeylər çıxmaz canımızdan. elə biri də bizim üçün erkək adam gərək insan olmadan əvvəl kişi olsun. cinayətkar ola bilər, yəni insan olmaya bilər ama kişi olsun. bu qaqaş kişi ola bilmir ki bilmir. ona görə də istiyir ölümsüzlüyün iksirini yazsın yenə zərrə hörmət eləmərəm.

niyə belə fikirləşirəm? çünki qadına hörməti yoxdur. azərbaycan qadınını yekə göt, öz dili ilə desək məmləkətin gələcəyini amcığının arasında saxlayan sikiləsicə varlıqlar olaraq görür. burda azərbaycan qadını filan deyib xitab şəklindən puan almaq deyil məqsədim. əli bəyin öz tabiridir bu. azərbaycan qadını.

adama deyəllər ala dalbayov kopay oğlu, nəslində hamı 90 60 90 fiqurasında, evdə oturub iqtidara söyən ilahələrdi? hə götverən? mənim anam müəllimədir məsələn. 200 manat maaş alır. ehtiyacı olmasa orda işləməz. iqtidarı da zərrə sevməz. ama məcburdur. məsələn qodoman bir icra hakimi gəlir, məhlənin birinə yol çəkir və məktəb direktorlarına zəng edib deyir ki məllimləri yığın gətirin açılış edəcəyik. ora getməyən məllim fişlənir. loru dildə eşşəyi ölür. məcburdur getsin. və bu şapalaq da elə məclislərdən birində çəkilmiş şəkli fb profilinə goyub ağzına gələni yazır.

kişi hərəkəti dör bu. qənirə paşayevanı söyüb. bu bilirsiz necədi? belə deyim də, belə insanların tənqid elədiyi sistemi savunaram mən arkadaş. dünyanın heç bir yerinə hələ görməmişəm ki, kimsə çıxsın hansısa qadının orasına burasına şeir yazsın soruşanda da əsaslandırsın ki, bunlar xalqa zülm eləməknən məşquldurlar. alə sikilmiş, sən nəynən məşqulsan bəs? neynəmisən? haqqını savunduğun millətin, qadınının, məlliminin, həkiminin şəklini qoyub sırf çörəyi üçün hansısa tədbirə qatılır deyə ağzına gələni yazan sən, nəynən məşqulsan? denən bilək.

seks azadlığı, içki, əsrar sərbəstliyi filan ok. bildik görməmişsən. ömründə bir dəfə gözün açıldı özüvü buraxdın. ama nə sikimin başını istiyirsən elə. anavı trasa goy, bacıvı yolkanın başına otuzdur. öz işindi. rahat rahat sikişin. millətin anasının bacısının şəklinnən nə işin var?

onnan sonra belə deyəndə sən olursan kezban əlikram o olur bomba aydın. ay yalansa belə aydının götünü bütün əlikramlar siksin elə. kişinin oğlu iqtidarnan məzələnir, orda götürüb hansısa qadının şəxsiyətini alçaldacaq nəsə yazır.

biri çıxır prezidentin anasına söyür. ala nolub ala. uje bilmir neynəsin camaat. alə gördüz bir pox yiyəmmirsiz bir stop eliyin, bir dartın ruçnoyu yığışın bir yerə adam kimi fikirləşin, bir ad qoyun görün niyə bu gündəyik. niyə bunun əvəzinə, sağa sola quduz köpək kimi saldırırsız? niyə söyüş söyürsüz götünü sikdiklərim? arzusunda olduğuvuz sivil, humanist cəmiyyəti qənirənin götünə söyə söyə qurmaq fikrindəsiz ay beyninə fışqırdıqlarım?

nə bilim ale, nə yazasan ki başa düşülsün, nə diyəsən ki uyğun olsun. beyağdan yaza yaza gəlirəm hələ bir poxa bağlıyammamışam. ki hara bağlıyasan ki belə alçaqlığı? ancaq üzülmək olar, peşman olmaq olar. bu düşüncəynan hələ çox sikəcəklər bizi diyanın.

+21 əjdaha

14. ədəbiyyatın mənasını götündən anlamış yazar. götündən anladığı ədəbiyyatla yeni nəsillər yetiştirib vətən qurtaracağını sanan sadəlövh. köşə yazılarından birində, açıq açıq pul istəyən dilənçi. və sonda bütün varlığı ilə modern don kixot.

bu adamın yazarlığı ya da özünə hansı missianı seçməsi ilə bağlı nəsə yazmaq əslində elə də lazımlı deyil. bu pul məsələsi isə mənə həqiqətən gülməli gəldi. bir də bunu dəstəkləyənlər var.

kultura.az saytında yayımlanan "«milli burjuaziya»ya xitab" adlı yazısında "çağırış" paraqrafının altında belə yazıb:


--alinti--
ölkənin gedişatı sizi narahat edirsə, nələrinsə dəyişməsini istəyirsinizsə, özünüzə və övladlarınıza görə əndişə içindəsinizsə altdan-altdan, gizlindən pulları bizə ötürün. bu gün qəhbələrə, toyxanalara, mala-mülkə, avtolara tökdüyünüz pulların bircə faizi ilə bizlər yaxşı mənada bu ölkənin altını üstünə çevirə bilərik. siz bu bir faizi bizə ötürün, özünüz də kənara çəkilin.
--alinti

cümlə seçtiyimi düşünənlər girib yazının tamamını oxuya bilərlər zira məqsədim bu deyil. nə deyir don kixotumuz? pulları bizə ötürün durun qıraqda, mən ölkəni qurtaracam. mən ya da mənim kimilər hamımız bir yerdə, hərnəysə elə də önəmli deyil.

indi mən özümü qoyuram nazirlikdə işləyən, sistemdən narazı olan, əli əkbər kitablarını oxuyub yazarın öz deyimi ilə orgazm olan pullu məmurun yerinə. əslində reallığa qalanda, belə məmur olsam məni siksələr sistemin dəyişilməsini istəmərəm. yəniki əli əkbərin səmimiyyətinə inanmıram. çünki belə məmurlar hər nə qədər qorxu içində yaşasalar da, hər ay paketdə pulları tər təmiz şəkildə əllərinə gəlir. çox acgözlük edib, yuxarıdakinin payından oğurlamasa karallar kimi yaşaya bilər. evi, maşınları, villası, xarici tətilləri hər şeyi var. ama deyəlim ki, bunların bir neçəsi, xalqı milləti düşünüb öz yaşantısından taviz verəcək qədər, ürəyi yanğılı insanlardır. bu halda belə, bu insanın pulunu əli əkbər kimi birisinə yollaması üçün ortada heç bir səbəb yoxdur.

əli əkbər kimdir ağəli? belə deyim də, hər ölkədə belə başıboş, küləkdə yellənən yarpaq misalı gənclər olur. orda əzilir burda əzilir, liseydə ən axrıncı adam olur. ama universitetə bir girir, baxırsan ki blatı qalxıb ərşə, olub yüksək intuisyalı aktivist. baxın, nidadır, dalğadır belə təşkilatlarda olan onlarla tanıdığım var. ya litseydən, ya da başqa yerdən tanıdığım, keçmişini bildiyim insanlar. və hamısı ən pasledni, sözünə önəm verilməyən, kruqa gələndə gəldi yenə tipini siktiyim deyilən silik insanlardır. həyatlarında 17, 18 yaşına qədər heçnə oxumamış, heçnədən xəbəri olmayan ot kimi, odun kimi yaşayan insanlardır. və bu insanlar, universitetdə bir anda baxırsan ki özəl həyatlarına inanılmaz bir hərəkət qatıblar. öncələri bir 5,6 il əvvəl hostun arxasınca qaçırdılar. ondan sonra müxalifət rüzgarına qapıldılar, girdilər bu dediyim təşkilatlara. heç birinin də sikində deyil, demokratiya, azadlıq, hürriyyət. evdə atasını anasını zərrə sikləməyən adamın nə xuynadı ölkə? bu insanlar hörmət görmək istəyirlər, nəsə etmək istəyirlər, nəyəsə aid olmaq istəyirlər. və adını çəkdiyim təşkilatlar bunun üçün idealdır. və gəlib doluşurlar bu təşkilatlara.

o təşkilatlarda illaki ağlı başında düşüncəli insanlar vardır ama, əsas hərəkət qüvvəsini bu tipini siktiklərim təşkil edir. nəticədə nə olur? onlara bu təşkilatlarda bəlli insanları oxumalarını tövsiyyə edirlər ki, heç olmasa qablarında nəsə olsun. piketdən bunları bölməyə aparanda hıqqıldamasınlar. və beləliklə bu uşaqlar əli əkbər və əli əkbərgillərlə tanış olurlar. oxuduğundan bir pox anlamayan bu tayfa, onsuz da bir pox anlatmayan oxuduqlarını başlayır yüksəltməyə. özünü, dalğaya, əli əkbərə filan aid hiss edir. başlayır onu müdafiə etməyə. sora gedir divara tək yol devrim yazır beyninə işədiyim.

və əli əkbər don kixotumuz da, o insanları nəzərdə tutaraq deyir ki yeni düşüncəli, aktivist gənclik yaratdıq. gəl də yanıb tökülmə. alə sən nə yazırsan ki, oxuyanda nə anlasın?

tabu yıxır kişinin oğlu, iki petuxun kitabını yazır. üstəgəl biri azərbaycanlı biri erməni. bu nədi alə? nağayrırsan sən? inqilab, çapoulçularnan, nə elədiyini bilməyən, toplumda özünə yer axtran səviyyəsiz ərgənlərlə edilməz xalqla edilər əzizim. sən tabunun ən ortasına, paraşütnən düşüb onsuz da intellektual səviyyəsi yerlərdə olan xalqın nifrətini qazanmaqla nə sikimə nail olacaqsan?

beləliklə, bu və buna bənzər ironik situasyalar arasında sprint qaçarkən, pul pul daha çox pul deməyə üzü gəlir əlinin.
nə bir düzgün analiz nə bir planlama olmamasına baxmayaraq hər şey yolundaymış kimi siz pulunuzu verin və kənara çəkilin qalanını qaqavız həll edər deyir tin uşağı üzsüzlüyüylə.

eyni yazının "bizi kimlər dəstəkləyir" paraqrafında "biz avropadayıq, bəli. amma maddi vəziyyətimizdə, mənəvi halımızda dəyişən heç nə yoxdur. bir qarın çörəyi azərbaycanda da tapırdıq. buradakı yeganə təsəllimiz övladlarımızın aldığı keyfiyyətli təhsil, əldə edəcəkləri (artıq əldə etdikləri) xoşbəxt gələcəkdir." deyir.

sonra yenə çağırış paraqrafında bunları yazır "itablarını oxuduğunuz yazıçı bəzi hallarda özünün, ailəsinin ən təməl ehtiyaclarını belə ödəyə bilmirsə, başınıza dəysin çox sağolunuz. «oxuduq orqazm olduq, sağ ol» filan janrında ismarışlarınızı çörəyə yaxıb yemək olmur, mənim əzizlərim. əlinizi cibinizə salın."

isveçrədə oturub uşağının artıq əldə etdiyi xoşbəxt gələcəkdən danışıb, daha çox pul istiyərkən necə də bəlli olur səhərdən axşama qədər küçədən "zdavat" eləmək üçün butulka yığan və axşam vaqonda yatan uşaqları düşündüyü.
üç beş, şəxsiyyət arayışında olan zavallı ərgənə mi əmanət edəcəksən bu ölkənin gələcəyini? sizin edəcəyiniz inqilabın amına koyim.

sosyoloqları hamısı avropa təhsili görmüş diktatorial rejimi, iki petuğun həyatını oxuyub che köynəyi geyinən şapalaqların yıxacağına həqiqətən insanırsansa elə isveçrədəcə müalicə elətdir özünü. yox əgər, yelkəni ötəri bir külək yaxalamış batmaq üzrə olan bir gəmidə olduğunu görüb bu rüzgarı pula çevirmək istəyirsənsə o dilənçi cəsarətinə tüpürüm sənin.

xaricdə oturan, yalançı axundlardan fərqsiz mənfəətçi şarlatanlara qaldı zavallı ölkəm ona yanıram. bir də, yeni gənclik yaratdıq deyirlər. bu ölkənin ən duyarlı gəncliyi budursa, topluca intihar edək onda. sistemdən, rejimdən əziyyət çəkən, ailəsini dolandırmaq üçün konduktor işləyən, çayxanada stol silən, maşın yuyan, sabah da müharibədə ön sıraya keçəcək gerçək azərbaycanlılar təhsilsizlik üzündən sınıb qalıb kənarda, şəxsi həyatında siklənməyib əli əkbər oxuyaraq fərd olmağa çalışan debillər ölkə qurtarır.
ölmüsən sən vətən, burax basdırmağı, məzara qədər tabutunu daşıyacaq adam belə tapılmaz..

+12 əjdaha

5. dil qəhbəsidi

+11 əjdaha

70. -- sitat --

никто не сможет привести хотя бы один пример положительного влияния турции на азербайджан. эта страна, просто не в состоянии что-либо дать своему "брату" в культурном, цивилизационном плане. абсолютно ничего. хотя, очень даже претендует на роль учителя-цивилизатора. за все годы пресловутого, навязанного нам (противостоянием с армянами) братства, турция превратила азербайджан в жалкое подобие себя - бескультурье, религия, чушкаризм, безвкусица. вот те "ценности" приобретенные азербайджанцами от турок. за последние полтора века эта страна то и делала, что стравливала нас друг на друга в регионе. смешно видеть, как азербайджанцы констатирующие негативное влияние россии на южный кавказ, отказываются признавать аналогичную роль османцев. когда это, позвольте спросить, мы были братьями с османами? на каком отрезке, промежутке истории? херня это, а не союз, этот ваш флирт с отсталой страной. как можно не видеть, что страна эта без пяти минут пакистан, а то и хуже?


--sitat--

heç kim türkiyənin azərbaycana ən azı bir pozitiv təsirini göstərə bilməz. bu ölkə sadəcə olaraq öz "qardaş"ına mədəni, bəşəri cəhətdən heç bir tövhə vermək qabiliyyətində deyil. tamamilə heç nə. baxmayaraq ki, özünün burda böyük müəllim-sivilzator rolunun olduğunu iddia edir. özün bizə qardaş olduğunu elan elədiyi gündən bəri (erməlilərə qarşı olduğuna görə) azərbaycanı özünün acınacaqlı oxşarına çevirib - mədəniyyətsizlik, dindarlıq, çuşkarizm, zövqsüzlük ilə. bu da azərbaycanlıların türklərdən qazandığı "dəyər"lər. gülüncdür ki, azərbaycanlılar rusların cənub qafqazda neqativ təsirini iddia elədiyi halda osmanlıların burdakı oxşar rolunu danırlar. icazə verin soruşum, nə vaxt biz osmanlılarla qardaş olmuşuq? tarixin hansı zaman kəsiyində? bu zibildir, birlik deyil sizin geridə qalmış bir ölkə ilə flirt eləməyinizdən başqa bir şey deyil. bir ölkə ki 5 dəqiqəyə pakistana çevrilə bilir bundan betər nə ola bilər?

+9 əjdaha

65. bunun kimi insan çox var. sevmirəm. adamlar azərbaycanda məhşur olublar, fəlsəfələri azəri mentalitetini tənqid etməkdən o tərəfə keçmir. özlərini bir pox sanırlar. və məsələ orasıdır ki azərbaycandan xaricdə yaşamağlarına baxmayaraq tənqid etdikləri azərbaycan olmasa heçkimdirlər. bunu özləri də bilir. içəridə yaşayan sik qədər dəyəri olmayan köşə yazarlığından o tərəfə keçməyən aktivistlər isə axşama qədər siklədikləri azərbaycandan sikdir olub getmirlər çünki məhşur hiss edirlər özlərini. sevmədikləri qoyun sürüsü adlandırdıqları kütlənin sevilən aktivisti olmağı seçəcək qədər gicbəsərdirlər. xaricə gedəni azərbaycanın bütün xəbər saytlarını izləyib hər şeyi şərh edirlər, çünki bundan başqa həyatları yoxdur. bunu bilirlər ancaq qəbul etmirlər.
ümumiyyətlə hər şeyi sikdir etdim, bu adamın üzündən qəhbəlik yağır ala siz də məni bağışlayın.

blət keçən dəfə bi qaqaşla mübahisə edirik deyir onlar (bu əli kimilər) belə lazımsızdırsa sən də yaz da onların yazdığı kitablardan birini. ala? deyirsən, içini sikm budu mu müqayisə? bədii kitab uazan hər adam dahi olur? və ya biri yazmaq istəmirsə o deməkdi ki əli kimilər ondan yaxşı yazır? hər şeyi siktir etdim qaqaşa sən əli əkbər kimi birinin kitabını niyə oxuyub vaxtını hədər edirsən deyə dirəşmişdim, ala nə verə bilər əli sənə? belə deyirsən deyirlər ki sə. özünü nə sanırsan ki. qaqa içini sikm əli kimilərin bir sikim olmadığını dilə gətirən adamın bir pox olmasına ehtiyac yoxdu. dahi olmalı deyilsən özünü bu adamlardan üstün görmək üçün.
kitabını sikim əli.

+9 əjdaha

11. adam son yazılarınnan birində `yetişdirdiyimiz bu çağdaş gənclik deyir - öz başıma işəməy istədim. altındakı irili xırdalı tənqidli sevgi selli şərhləri oxuyanda təkamülün bunlarla eyni həddə olmağımnan utanıram kaş meymun zad olardığ bit banan yeyib sikişib 5-10 ilə ölərdiy sənöl.

biri yazır əjdahasan biri yazır ermənisən.
nəblim ala.


yetişdirdiyi` gəncliyi görəndə təzə məzhəb yaradıb islami inqilab eliyib hamsını asıb yox sikib öldürərdim (məsəlçün)

+7 əjdaha

36. haqqında sözlükdə yazılanların sözlük daxili və xarici heç kimi narahat etməməyi lazım olan adamcıq. hərənin anladığı bir dil var. bu da söyüşlü dilnən anlayır qarşıdakının nə demək istədiyini. tənqidi də, tərifi də bu adama söyüşlə deməlisən. yoxsa aybaşısı tutar. vəziyyəti ağırlaşar. ona görə də sözlük qaydalarına uyğun olmayan entryləri filan siləndə bu başlığa görə nigarançılıq çəkməyin. burda təhqir filan yoxdur. əksinə, empatiya var.

+7 əjdaha

21. soruşan lazımdı ki, ay götvərən qəhbə* bajılar da məni bağışlasın , sən bakıda olanda götüvün qorxusundan solçuların götünə girirdin, yaltaqlığının həddi-hüdudu yox idi, indi oturmusan isveçrədə dilin olub bir metr? ömrün boyu qadın hegemoniyasından əziyyət çəkmisən, elə günü bugün də əzilirsən, acığını orda-burda, 2 qəpiklik kitablarında vaginaya söyməklə çıxırsan, arvadıvın qorxusundan bir zəngnən tumanıvı islada-islada qaçırsan yanına, hələ bir ordan azərbaycana xox gəlirsən? bir sikimlik canın var. sən bilmirsən ki, evinin içindəcə elə tutub səni arvadın qarışıq sikəllər? ay oğraş götvərən, isveçrədə oturmaq belə mərifətdi? sən götüvü sata-sata min cür qəhbəliknən gedib oturmusan orda hələ heç bilinmir sənə hüquq verilib ya yox, hələ bir azərbaycandakılara acıq verib, təhqir edirsən? qancığın biri qancığ elə bil toxunulmazlıq zad alıb, nə istəsə edə bilər, heçkəs buna dəyməyəcək. sən öl sənin sikənin yoxdu, tələbatın vurub başıva. atışıb göndərərik seymur qəhbəsin yanıva sikişib ikiviz də rahatlayarsız.

+9 əjdaha

1. Qənirəni düşünürəm adlı şeirini öz dilindən dinləmək üçün;
(youtube: )


şərhlərdən:
Qənirə ürəkdi,Qənirə mələkdi
Somaliyə yardım edən kəpənəkdi
Qənirə,Tomrisdi,Tükəzbandı,Zib­adı
Yuxularımızda gördüyümüz Xaladı
Onun yoxdu heç bir oxşarı
O ayırır maldan malı
O gülər deyil ki yandıra
O xədicə deyil ki anqıra

+6 əjdaha

39. nadir qafarzadənin yazıçı versiyası. iddia etdiyi özü ilə (postmodernist, qərbçi, intellektual, yazıçı və s.) reallıqda olan özü arasında uyğunsuzluq olan insancığaz. ortalıqda gəzən, özlərini postmodernist, qərbçi adlandıran gijdıllağlar dəstəsindən biri. bir sözlə, divara işiyən.
vallah, yazıçı deməyə də dilim gəlmir. istedad desən yox, savad desən yox,şəxsiyyət yeridibli yox. kişi cinsinə aid olmasına baxmayaraq kişilikdən nəsibini almamış varlıq. (bircə səsi kişi səsinə oxşayır vəssalam)sən canım, diqqətlə onun sifətinə baxın. üzündən qəhbəlik , divara işiyənlik, qancığlıq yağır.
insafən, əslində istedadı var. bilirsiz nədir o istedad? intellektual olmadığı halda özünü intellektual göstərə bilmək, qəhbəşüvənlik etməklə gündəmdə qalmaq, skandallar yaratmaq, özünü (özü kimi gijdillağ `yazıçıların` da köməyi ilə ) reklam etmək.
bu və bunun kimi osturaqçılar azərbaycanda meydanın boş olmağından istifadə edib, cəmiyyətə özlərini yazıçı kimi sırıyıllar. məmləkətdə götdü başdı yazıçı olmadığından(olsa belə meydanda yoxdular),cəmiyyətdə cəhalətin, savadsızlığın meydan sulamasından istifadə edirlər. əminəm ki, bunlar azərbaycanda cəhalətin qalmasını (hər nə qədər sözdə cəhalətə qarşı mübarizə apardıqlarını iddia etsələr də) ən çox istəyənlərdir. çünki, savadlı insanların çoxluq təşkil etdiyi, kifayət qədər güclü yazıçıların olduğu məmləkətdə əli əkbərə, seymur baycana,günel mövluda yer yoxdu. çünki, belə divara işiyənlər biləcəklər ki osturağa basa bilməzlər.
bu əliəkbər cındır iki dəqiqədən bir posmodernist olduğunu iddia edir. halbuki, postmodernizmdən azca xəbəri olan əli əkbərin əsərlərinə, yazılarına, söhbətlərinə baxsa, bu adamın postmodernizmdən zərrə qədər xəbəri olmadığının şahidi olar. bəs yaxşı niyə özünə postmodernist deyir? səbəbi çox bəsitdir. bu cındır eşidib ki, qərbdə hal hazırda fəlsəfədə, kino və ədəbiyyatda geniş vüsət alan cərəyan postmodernizmdir. öz aləmində bomba oğlan görüntüsü vermək üçün bu xiyar da özünə postmodernist deyir. soruşan olsa, bir iki oxumadığı müəllif adı da çəkər. bunlar bax onu çox yaxşı bacarırlar. bir dənə mişel fuko (micheal foucault) desə bəsdi.bizim millət də deyəcək ki ala bu qaqaş bilirdəə... halbuki, and içərəm ki bu qandon fukonu oxumayıb.
əli əkbər nə sözdə müdafiə etdiyi şeyləri (postmodernizm,ümumən avropa mədəniyyəti), nə də tənqid etdiyi (azərbaycan cəmiyyəti, kültürü, ümumən şərq mədəniyyəti, solçuluq və s.) şeyləri dərinləməsinə bilmir.
bəsit bir örnək verim. deyək ki, azərbaycanlılar aftafa ilə yuyunur, avropada isə aftafa yoxdu.
bu petux bu məntiqlə aftafanın olmamasını müdafiə edə bilər və öz aləmində avropa kültürünü müdafiə etdiyini zənn edər. bizdə nə varsa bunun tərsi avropadı düşünür. təhlil mexanizmi belə işləyir. yəni bunların avropa təsəvvürü də olduqca dayazdır.
avropa mədəniyyətinin ruhunu dərk etmək üçün minlərlə kitab oxumalısan. qandon blə, isveçrədə yaşamaqnan deyil. mütaliə, savad lazımdı. o qədər avropalı var ki biz onlardan avropa kültürünü daha yaxşı bilirik. islama hücum eləməknən avropalı olmursan.
hər şey bir qırağa adamın istedadı sıfır. bir dənə də sikə sürtməli romanı yoxdu. zatən, bunlar romanlarıyla, yaradıcılıqları ilə gündəmdə qalmırlar. skandallarla gündəmdə qalırlar.

+6 əjdaha

32. hərdən bunlardan da nəisə öyrənmək olur. bəli, ciddiyəm.
keçən gün bir statusu çıxdı rastıma birazdan tapıb aşağıda qeyd edərəm sizin üçün. adam seçilməməkdən bəhs edirdi.
və statusu oxuyanda dangadurung elədi ki, bugünə qədər əslində səhv mövqe tutmuşam. olduğum dil kursunda fərqli ölkələrdən yekə-yekə adamlar var. yekə deyəndə yaş mənasında, yoxsa bir pox deyillər. və hər dəfə elə şeyləri və ya elə adamları tanımırdılar ki, dəhşətə gəlirdim. tez özümdən çıxırdım, danışırdım, izah edirdim. və şokdan ayıla bilmirdim ki, lan bunlar avropada böyüyüblər. içini sikəsən, o dedikləri avropa intellekti, mədəniyyəti budur? adamların sik qədər ağlı yoxdu. dünyagörüş desən əhatəsi toyuğun götüynən yarışar. nə yorum sizi. zaman keçdikcə nəinki qrupun hətta müəllimlərin belə mənə qıcıq olduqlarını gördüm. işlərimi pozacaq dərəcədə acıqlı oldular mənə qarşı. vəziyyətdən azacıq çıxmış sayılıram. amma bu əkbərin yazdığını oxuyanda anladım ki, bunlara səbəb ordan gəlirmiş. 100%li olmasa da elə 90% budur qardaş. dinməməlisən. bildirməməlisən. əgər görürsən ki, ətrafdakılar müəyyən yaşa gəlib amma pox yığınıdı onlara nəisə öyrətməyə çalışmamalısan. anlamayacaqlar. eyni intellektə sahib bir adamla mübahisə edib, bir mövzuya görə çox pis dalaşmaq bundan səviyyəlidir. seçilməyəcəksən!
--spoiler--

müellim 8 neferlik sinifde nazionalsozialismus haqqında danışırdı. erix mariya remark, tomas mann haqqında soruşdu. heç kim tanımadı. men de "tanıyıram, qonşu olmuşuq" demedim. sakit oturdum. seçilmek neye lazım?

--spoiler--

+5 əjdaha

22. adam yazıb ki "1 may günü fehlelerin problemlerini anmaq evezine xediceninkini yeyen adamlara qominist deyilir."
bir saatdı istəyirəm nəsə yazım statusuna, sonra deyirəm ala siktir et, adamın səviyyəsinə düşüb cavab vermək lazım deyil. ama qaqaşıb biri yaxşı yazıb, günəşi götəş başa düşürlər.
adamı yandıran əli əkbər deyil, onun bi sikim olmadığı onsu da məlum məsələdi, adamı yandıran ətrafındakı tanışların onun bu və bu kimi sözlərini müdafiə etməsidi, baxırsan 70 nəfər bəyənib statusu açırsanki yarıdan çoxu oturub söhbət etdiyin adamlar. deyirsən ala içini sikim bu göt quruşqasının tərəfini niyə saxlayır axı bunlar? nə sikimin başıdı ki bu? bu adamlar əli əkbəri yazar hesab edir oda var hələ. zordu da, yeraltı ədəbiyyatımız inkişaf etdirilir götquruşqaları tərəfindən, "yeraltı ədəbiyyat" ha özdə. nətər lazımdı.
varınıza yelləyim.

+4 əjdaha

31. 1)vaxt var idi yobazın gabaqda qaçanı idi istanbulda onun bunun götünə girirdi indi qaqaş guya ayılıb ...
2)bura girilən entrylər onun yazdığı kitablardan daha dəyərlidi.
3)hava atırdı gedirəm yazmağı öyrənim sənəti öyrənim ...(elə istəyirsən danimarkaya get lars von trierin daşşağı olarsan ).
4)osturaxçı... həyat facebook deyil 3-5 gijdıllağı ətrafına toplayıb incəsənətdən dəm vurasan .

+5 əjdaha

8. ətrafına yığdığı uşaq-muşaq tərəfindən şişirdilmiş bir adamdır. bəli, savadlıdır, çox oxuyub. amma bu o demək deyil ki, yaxşı nəsə yaza bilib. onun yazdıqlarının 99 faizi plaqiatdır. yaxşı oğurlamağı bacarır. yazdığı əsərlər sabun köpüyü kimidir. bir anlıq göydə şariklər yaranır. hamıya ləzzət edir. qəflətən yoxa çıxır. heç kimin yadına düşmür. budur onun yaradıcılığı. yazdığı ən uğurlu şeylər isə elə qənirə zad haqda yazdığı şeirlərdir. bundan o tərəfə gedə bilməyib. bundan sonra da zırt gedər.

əli əkbər bir vaxtlar ancaq xalqı söyürdü. deyirdi hakimiyyətdə günah yoxdur. günah xalqdadır. sonra qəflətən dəyişdi. başladı ilhamı söyməyə. hətta çox ağır formada. və birdən əli əkbərin mühacir olduğunu gördük. indi aydındır da məqsəd nə olub???

+5 əjdaha

49. müasir azərbaycanın ən önəmli intellektlərindən biri (imiş). əgər elədirsə onda mən də quantum elektrodinamikası mövzusunda dünyanın ən hörmətli alimiyəm.

+5 əjdaha

50. nəinki azərbaycanın ən önəmli intellektuallarından biri kimi saymıram, hətta intellektual kimi də saymadığım köşə yazmaqdan o tərəfə keçə bilməyəcək sıradan bir şəxsdir fikrimcə. yəni siyasi/ictimai hadisələrə şərh etmək/edəbilmək intellektuallıq deyil fikrimcə. intellektual göstərmək lazımdırsa, məmməd süleymanov göstərilə bilər. nə bilim, yeri gələndə ağalar məmmədovun belə azərbaycanın əsas intellektuallarından olub olmadığı müzakirə edilə bilinər.

+4 əjdaha

17. yazıçı ginekoloq

+3 əjdaha

19. posmodernismin azərbaycana gəlib çatmadan geri sikdir olma səbəbi. adam salam verərkən belə " ou salam verərkən belə çox posmodernist yanaşırsınız həyata" deyəcək qədər uçuqdur.

(baxma: posmodernist masturbasia)

+3 əjdaha

44. "artuş və zaur" əsəri ilə azərbaycan insanının hətta petuxlarını da erməniyə layiq görmədiyi gerçəyini ortaya çıxarmış yazar. amcıqdodaq olması baxımından məndə əcaba yazarın özü də homoseksualdırmı sualını yaratsa da, "qənirə, ay qənirə" şeiri ilə şəxsinə olan aressiv duyğum özünü təbəssümə dəyişmişdir.

(baxma: qənirə, cannn qənirə!)

+3 əjdaha

61. enteresan bir abimizdir. çok hızlı şekil değiştirir. sehv başa düşülmesin, deyişime qarşı deyilik. beton kafadansa deyişen kafa yaxşıdı. ancaq qaqam, day bu süretnen yox da. sevgili kardeşimizin geçmişine ve hızlı gelişimine kısa bir yolculuk.

a) telebelik vaxtı türkiyede dindarların arasında qalıb. nambır van dindar olub. 5 vakit namaz falan filan.
b) bekar vaxtlarında ümumimilli üzeyir mehdizademiz olan çingiz abdullayevin 5-6 romanını türk diline tercüme edib.
c) bakıya qayıdıb, rezki ateist olub.
d) first lady-mizin atasının kitabını tercüme edib
e) sonra rezki müxalif yazılar yazıb.
f) sonra üstünden çörek qazandığı çingiz abdullayevi itin bir yerine montaj eliyib.
g) kultura.az saytını zadını qurdu. asim mollazadenin pulu ile. sayt rus dilinde idi. hetta diqqetli ve yaşlı oxucuların belke de yadında olar. bir vaxt rüstem ibrahimbeyovla nizami ceferov arasında kozmopolit-milli razborkası olanda eli ekber rusdilli saytların seviyyeli olduğunu demişdi.
h) sonra 2-3 dene kitabı çıxdı. sadece amneziyanı oxumuşam. muhtemelen oxuduğum son eli ekber kitabı idi. kitab adının ilk 2 herfini yalamaq haqqında teferrüatlı instruksiya vardı. hadi beton kafalı değiliz diyelim. kitabın zaten geri qalanında da bir şey yox idi.
i) kitabların pr'ı üçün nidaçı uşaqlarnan dostlaşma ve nidaya üzv olma prosesi
j) sonra rezki rusdillileri söymeye başladı ve saytın dilini azerbaycan diline çevirdi. zaten rusdilli yazarlar ondan uzaqlaşmağa başladı, o da tribunanı nidaçı uşaqlara vermek zorunda qaldı.
k)bir ara isa qemberi söydü, sonra isa qemberin müşaviri oldu, daha sonra istefa eledi. çox daha sonra deyesen partiyadan da istefa eledi. dehşetli bir isa qember çizgisi keçdi heyatından -*)
l) sonra cırdı aradan, qaçdı avropaya. yaxşı qaçmadı deyek, samalyota mindi getdi
m) avropa söhbetini de xediceye, emin milliye zada bağladı. "eger men getmeseydim meni tutardılar" edebiyyatı
n) xedice ile brat idiler
o) yeni müsavatı ve rauf arifoğlunu kultura.az-da açıq tekstle tehqir ve tehdid elediyini bu gözler oxuyub.
p) xedice haqqında ve tanrılaşdırdığı azadlıq radiosu haqqında müsavat qezetinde başladı pis-pis şeyler yazmağa. xedicenin kök olmağını ona irad olaraq bildirdi (başqasının beden qüsuru ile mırtlaşmaq şerefsizliyin en dib nöqtesi olmalıdı mence)
q) sonra müsavat qezetinde yazmağa başladı.
r) onu yetişdiren hemid herisçi haqqında ileri geri konuşmalar
s) intiqam eliyev türmede ola-ola, yıxılan adamı baltalamağa çalışmaqlar.

bunlardan başqa da var. eli kerimli söhbeti, elçibey falan filan.

koroçe ezizlerim, bunlar menim yadıma gelenlerdi. ve yazıb size bildirmek isteyirem ki, "ictimai siktir" deyilen şeyin içinde deyilem, insider informationa da sahib deyilem. bütün bu yazıları eli ekberin öz yazılarından oxumuşam.

xülase siz de zehmet çekib bura qeder oxuduğunuza göre eli ekberin çox seviyyeli, çox deyerli, ehtiyac duyulan bir yazar olduğunu gördünüz. yanardönerliyin de bir heddi olur lan.

bu yazını burdan oxuyan eli ekbere hava öpüşü gönderirem. reis, büyüksün!!

+3 əjdaha

10. kitablarının satılması üçün götünü verməyə hazır olan biri, ədəbiyyatın elitstar cəmiləsidi

öz aləmində özünü aşmış biri kimi görünən, işi gücü azərbaycan qadınını söymək olan döl israfı, bütün ömrü boyu adriana limalarla yaşayıb, əlbəttə. inanırıq ətağa
başına yığdığı uşaq muşağın gözündə əjdaha olaraq tanınır

+3 əjdaha

75. Bugün təsadüfən "sarı gəlin" adlı kitabının pdf-i çıxdı qarşıma. Bu vaxta kimi adını eşitməmişdim. Bir neçə səhifə oxuyub şoka düşdüm. Həqiqətən bir insan belə kitab yaza bilərmi? internetdə axtarış etdim, tanıyan varmı deyə. Tabuları yıxır yazanlar var. Əziyyət çəkib kitab yazmasın. Küçədə cütləşən it, pişiklərə baxmaq daha faydalı olar tabu yıxmaqda.

+3 əjdaha

25. sosial şəbəkələrdə ona verilməyən cavabların səbəbi "bloka düşməkdən qorxmaq" olmayan debil postmodern azərbaycan yazarı. kül başımıza, postmodernizmin bizə verdiyinə bax.
və yenə bəziləri tərəfindən deyilənə görə əgər adam faşistləri pisləsəymiş onda təriflənəcəkmiş fikridə yanlışdır. indi etdiyi nədir ki bəyəm? faşistlik etmir ki? dibinə kimi. yəni adam onsuz da faşistdir, və nə deməyindən asılı olmayaraq dəstəklənəcəkdir öz mühiti tərəfindən. hə o ki qaldı indi ki dediklərinə əks bir fikir desin, adam olsun, onda da ona "amerikanın afrikaya yardım göndərməsi" kimi baxılmalıdır. göstərişçi kimi yəni.
nəysə.

bayaq bunun səhifəsinə baxıram, adamı vadar edir ki yazıb söyəsən cavabını verəsən, səhv olduğunu arqumentlərlə başa salasan. ama hansı başa deyirsən? baş var ki? yada nəyini söyəsən? var yoxu var ki? bu adama bundan sonra nə desən yeməz, o qədər sıfatsız, üzsüz, sürtük, götvərən adamdı ki buna nə desən təsir etməz.

qaldı ki öz ətrafındakı tanışlarını onun hər sözünə qüvvət verdiyinə görə dəyişsən, onda bu yolun sonu olmaz, tanışları yox, tanışların fikrini dəyişmək lazımdır. yoxsa sən populist əli əkbəri dəstəkləyirsən sənlə əlaqəni kəsirəm, o biri populist güneli dəstəkləyir onla əlaqəni kəsirəmlə olmaz bu iş.

+3 əjdaha

69. yenə çoxdandı aradan çıxıb yoxdu. adətən ölkədə ciddi hadisələr qabağı yoxa çıxır,yəqin ara düzələndə yenə qayıdacaq,kitab çap etdirəcək,qənirəyə şeir yazacaq və s.

+3 əjdaha

57. kultura.az saytında "ana" hekayəsindən sonra nifrət etdiyim yazıçı. yazıçı demək olarsa, əlbəttə. yazını anladıq nə demək istədiyini amma analara niyə nifrət etdiyini sonradan öyrənmişdim. səbəb isə öz anasının uşaqlıqdan bunları atasının üstünə atıb çıxıb getməsi idi. öz anasının timsalında bütün anaları təhqir edən yazıçı. heçbişey

+2 əjdaha

46. intellektuallarımızdandı, amma dəyərli bəydi, ən azından dostlarından fərqli olaraq götü başından çıxır və buna uyğun həddini bilərək danışır. ilahiyatı qurtarıb və dini çox yaxşı bilir, buna görə də yeniyetmə tərzi deyil, dolğun tənqidlər edir islama. maraqlı, oturub danışılası adamdı, ortalarda biraz şitlik eləsə də seviləsi adamdı.

+3 əjdaha

7. cabbar savalanın gözlərində qığılcım yaranmasına səbəb olan yazıçı * kimsə verdi ala ona?

+4 əjdaha

54. isveçrədə universitetə daxil olması xəbər saytlarında yayımlanan şəxs. universitetə girmək bəyəm böyük bir şeydi ki?! yoxsa əli əkbərin universitetə belə girəcəyinə şübhə edib uniyə qəbul olmağına şok olublar anlaya bilmədim. girib girib də hər universitetə girənə məqalə həsr edirlər?! əgər o intellektualdırsa mən philip kotlerdən (baxma: marketinqin atası ) sonra ən güclü marketerəm.

+3 əjdaha

43. Heç bir əsərini oxumadığım, məqalələrindən, facebookdan tanıdığım yazıçıdır. Söyüşçüldür, sərtdir, hətta bəzən radikal da olur, amma sözü kəsərlidir. indi neynək onun da üsulu budur. Azerbaycanı və azərbaycanlıları sərt tənqid etməyinin səbəbini də bu ölkəyə biganə yanaşmamağının, ölkədə baş verən götvərənliklərdən yanıb töküldüyünün göstəricisi kimi qəbul edirəm. Bu məqaləsi ilə də məni yaxşı mənada təəcübləndirmişdir. href="http://kultura.az/articles.php?item_id=20120316045223344&sec_id=18" style="rgba(25,148,218, 0.8 link " target="_blank" class="sonses" rel="nofollow">http://kultura.az/articles.php?item_id=20120316045223344&sec_id=18 )

+2 əjdaha

38. ay isveçrədən oturub buranı söyür, burdan qaçıb heç vaxt gələ bilməz gəlsə elə eliyərlər belə sikərlər zad, xuy. az osturağa basın ala, adamı hardasa iki həftə əvvəl yeraltı kafenin qabağındaki məktəbdən üzbəüz dəmirlərə söykənmiş gördüm. ağ saroçka filan, qəşənq geyimdə, əlinin qoyub qulağına telefonnan danışır, heşzad da qozuna deyil.

+2 əjdaha

4. əli əkbər çox qəribə adamdır, özü də nə etdiyini, nə istədiyini bilmir. çox maraqlı fikirləri ilə yanaşı mənasız fikirlər də səsləndirir hərdən. iki əsərini oxumuşam: "amneziya" və "artuş və zaur". "amneziya" əsəri bir az maraqlıdır. həm də sonu pozitiv notlarla bitir, ona görə müsbət qiymət vermək olar. "artuş və zaur" isə çox mənasız əsərdir. söhbət heç də onların gey və artuşun erməni olmasından getmir. həqiqətən əsər yarımçıq və bitkin fikir olmayan biridir. "sarı gəlin"in bəzi hissələrini internetdə oxumuşam. ümumilikdə isə əli əkbərin yazı dili çox axıcıdır, hiss olunur ki, çox mütaliə edib.

bir insan kimi isə əli əkbər çox təzadlı adamdır. demokratiyadan, azadlıqdan danışan adamın qadınlar haqqında səsləndirdiyi fikirlərə baxa bilərsiniz. bir statusunu xatırlayıram, təxminən belə idi: qadına müraciətlə, "1. yeməyimi vaxtında ver. 2. mamış ver. 3. beynimi sikmə." bu fikirlər gündəlik tənqid etdiyimiz hər hansı azərbaycanlının fikrinə bənzəyir, fərq odur ki, bu, söyüşlə yazıb. həm də tolerantlığı sıfırdır. elə bilir ki, bundan başqa heç kim söz deyə bilməz, əks fikir bildirmək olmaz. bir əks arqument gətirən olsa, söyüş söyəcək, özündən çıxacaq.

+2 əjdaha

40. yaradıb yenə* glş
(youtube: )

+3 əjdaha

59. götvərənliyin və gicdıllaqlığın qoyaq bir kənara.mən şəxsən tanımıram,amma ola bilər ki,elə olsun.məni yandıran odu ki,düşüblər ki üstünə "gedib isveçdə oturub yazırsan,götün çatır gəl burda yaz" filan.burda yazanları tutub içəri basanda hansımız gedib ona dəstək olmuşuq.bəlkə intiqam əliyev üçün səsimizi çıxarmışıq,bəlkə başqalarının haqsızlığına etiraz eləmişik.yox.eləməmişik.əgər eləməmişiksə niyə də oturub burda yazmalıdı ki?vaxt var ikən canın qurtarıb burdan.zor da eliyib.insanın ilk işi özünü qorumaqdı.hə,kimsə avropaya qaçmırsa,burda qalırsa o ayaq üstə alqışlanmalıdı.amma kimsə avropaya gedib ordan yazırsa,onu günahlandırmaq olmaz.burda içəri girməkdənsə ordan yazmaq yaxşıdı,ağa

+2 əjdaha

23. dalağını sikdiyim vaxtı ilə "azərbaycan solçuları petuxdur" demişdi. bir müddət sonra bir solçu dostumuz "əli, sən belə bir söz demisən?" sualına "yox" deyə cavab verən, qarşılığında isə " o sözü deyənin anasını sikim" cavabını alıb susan biri indi yenidən azərbaycan solçularını təhqir edir. işin qəribəsi odur ki, amcıq ağızlı götverənə reaksiya verdikcə özünü bir sikimin başı sanır.

+2 əjdaha

52. hər halda çox kəsin bağrını da çartlatmayı bacaran adam. her halda olke tarixinde buna nail olan olmayib. indi bilirsiz necedi. neter deyerler sohbetlerin hamisi fuflodur eger dunya metbuati adamdan musahibe edirse. adam zurixde roman teqdimatı keçirirsə. dava neyin davasidir? kin qusmaqla nifret etmekle deyil e adam adam kimi adamdir. sadece amina qoyub ortaligin.
http://www.azadliq.org/content/article/26656818.html

+1 əjdaha

64. isveçreye mühacirete getmiş, gedennen sonra da azerbaycandakıları lağa qoyub tenqid tehqir elemeye davam eden 'ziyalı'.
hee, onu deyirdim axı, mühacirete gedib. demeli bı kişinin sonradan bacısı da gelib isveçreye sığınacaq üçün. mühacirete qeyri-qanuni geden adamların elediyi kimi bacısı passportun zadın qardaş bilib bı kişiye verib ki, saxlasın(gizletsin). ne başıvızı ağrıdım, adamın bacısıyla bir neçe müddet sonra münaqişeleri olub, dava zad eliyibler. götürüb bayısını isveçre polisine qammazlıyıb, bes 'filankes size yalan deyib, qaçıb gelmiyib o bura ve azerbaycanda siyasete de dexlisi olmuyub'
ne kadar enteresan değil mi.. -*
başqa bildiylerim de qalsın, çox qeybet elemiyim ama çox mındar adamdı bu şexs.

+1 əjdaha

47. müasir azərbaycanın ən önəmli intellektuallarındandır. ilk dəfə erməni azərbaycan mövzusunu qorxmadan ədəbi olaraq qələmə almışdır. bir növ azərbaycanın orhan pamukudur. berlinə getməyini də özü üçün yaxşı hesab edirəm bu mental-milliyətçi cəmiyyətə qənirələr lazımdı ziyalılar yox tak şto həyatını hədər etməmiş oldu. yeni yazıları da formda olduğunu göstərir bu arada

http://www.meydan.tv/az/site/authors/909/
http://www.meydan.tv/az/site/authors/766/

+1 əjdaha

48. qənirə paşayeva ilə məzələnmə üsulunu sevdiyim yazıçı. qənirə can bağışla şeiri də ayrı gözəl idi. xüsusilə qənirəyə yeni şeirimi gözləyin dedikdə dili ilə elədiyi yalarım hərəkəti mənə ləzzət eləmişdi necə deyəllər əsl gijdıllaxdı.

+1 əjdaha

51. gözəl dodaqlari olan insan. asmaq üçün kendin meydanina toplayan alevilerden yaraşıqlı olanına şeir guppuldadan sultan selim han əminəm ki bunu da görseydi bir iki misra yazardı.

+1 əjdaha

41. bu adamın facebook səhifəsini yazdığı söyüşlərə görə 2-3dəfə unlike eləmişəm sonra təkrar bəyənmişəm. məsələ burasındadı ki,belə eləməklə həm də öz tolerantlığımın hüdudlarını genəldə bildim.nə yalan deyim bir yazıçı kimi,üslubu xitab şəkli xoşuma gəlməsə də,oxuduğum yazıları biraz daha gözümü açmağa,fərqli fikirlərə dözümlü yanaşmağıma səbəb oldu.bəlkə başqası yazsaydı onu oxusaydım daha çox bəhrələnərdim. sonuncu dəfə də unlike eləmə səbəbim də yenə söyüş idi.əsərdə yazıda söyər ədəbiyat naminə nəysə də,bu adam hansısa komment yazan bir qızı söyürdü.bu artıq heç bir bəhanəylə təmizə çıxmaz. bir də belə başa düşürəm ki,o insan qətiyyən kiminsə sözündən tənqidindən nəticə çıxarmır,qəbul etmir.yoxsa bir neçə dəfə istəmişəm özünə yazam ki a bəy,sən elementar etik qaydaları pozub sonra o biri insanları eyni şeylərə görə tənqid edirsən axı.

+1 əjdaha

35. güya demokratiya adı ilə Azərbaycandan qaçıb isveçrəyə qaçan yazıçı. ona-buna pox atmaqda professional olsa da özünə irad tutulduqda facebook səhifəsində götü çatmıyıb cavab qaytarmayanda adam ban eliyən məxluq. son yazısında 5-6 kitab çap eləsə də, nə bilim orda burda köşə yazısı yazsa da hələ də primitiv beyinli bir insan olduğunu göstərir. lan koduğumun çocuğu bir insana görə bütün toplumu mühakimə olunmamağı 1. sinif uşağı belə bilir https://www.facebook.com/AliAkbarEliEkber/posts/403886653065147

+1 əjdaha

15. azərbaycan tarixində gəlmiş keçmiş ən gərəksiz yazardı mənim fikrimcə. 'beyni sikində' tabiri tam bu insan üçün düşünülüb. xalqın dəyərlərini istədiyi kimi alçaldıb sözlərin qarşısında isə ancaq təhqirə keçən insandı. sevmirəm bu yazarı. (baxma: keşke baban dışarı boşalsaydı amk.)

+1 əjdaha

30. facebook`da yazdığı son postla da sübut etdi ki, əslində yazar yox genekoloq olmalı idi. bu da həmin post:
"qadın cinsi orqanı ile kişininkini müqayise edende, qadının orqanında qüvvetler ayrılığı prinsipine riayet olunduğunu görürük, kişi ise daha avtoritardır. kişide sidiyin de spermanın da xaric olduğu kanal eyni, orqazmı temin eden nöqte ise (üzengi) yarım santimetr aşağıdadır. qadınlarda ise qüvvetler ayrılığı prinspine tam riayet olunub. sidik kanalı, vagina ve g nöqtesi - hamısı müsteqildir.

praktikada olmasa da, eslinde qadınlar daha plüralistdir."

+1 əjdaha

6. gözümdə qənirənin dəyəri ə.ə`ın dəyərinnən dəfələrlə çoxdu
hələ hələ qənirənin qadın və mənim kişi cinsinə mənsub olmağımızı bir qırağa qoysaq. hələ hələ*
yeni yaranan cəmiyətə* gənclik airwick ətri yaymaq istəyən və bu iydən hallanan qızların sevimlisi oğlanların məllimi bəyi insanların mübarizəsi dirəyi dəyəri. amma o iyin əslində başqa iy olduğunu hiss eləməyin elə də yüksək ağıl tələb etmədiyi gerçeği ile karşı karşıyayız

+1 əjdaha

71. yutubda mauser adlı kanal açıb vbloggerlik edən adam. böyük troldu.

+1 əjdaha

66. gilə və qız qalasını oxumuşam.giləni də özündən yazmayıb.yaşanmış bir şeyi yazıb. sadəcə bu iki hekayədə oxucuya fikrini çatdıra bilməyindən görünür ki,çox mütaliə edib.əgər bu iki hekayədəki kimi üslubunu genişlətsə,mənasız yerə söyüş söyməsə,düzəlməsinə ümid etdiyim biridir.

+1 əjdaha

12. uslubunu söyüşünü zadını şeyləmiriy
yetişdirdiyi gəncliynən balabəy gəncliyinin qeyri adi fərqləri yoxdu
reklamlığ hərəkətləri və yazdığları üçün süniliy və meymunluğunu bəyənmirəm
belə lap sikiməkimi. əli əkbər vəsairələr olsa olmasa dünya dağılıb dağılmayacaq yəni -
izah - bunlar belə desə də deməsə də 100 ilə bu cəmiyət onsuz dəyişəcəy.
qəhpə kimi əlivə bayrağ alıb mən dəyişdiridm deməyi güldürür.
süniliydə artığ qaraqannan fərqi yoxdu yəni.



hamısını göstər

əli əkbər