49 yazar | 90 başlıq | 151 entry
yenilə | gündəm

12
#son entrylər 151 yeni entry
#zirzəmi 2 yeni entry

başqaları nə deyər düşüncəsi 11 yazarların ruh halı 8 yazarların istəkləri 7 city of angels   whatsapp   başqaları nə deyər düşüncəsi 9 eşidilməkdən bezilən şeylər 3 yazarların istəkləri 6 2022 rusiyanın ukraynanı işğalı   zəhlətökən şeylər 3 28 iyul 2018 qarabaşaq nikli yazarın intihar etməsi   kişilərdən soyudan səbəblər   zülfü livaneli 2 saç uzatmaq   batman: the brave and the bold   buğda   yayın gəlməsi ilə gözə girən həşəratlar   emre mor   öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar 4 #sözaltı spotify playlistləri   d.b. cooper   ilkin rüstəmzadə   kor   dadından bezdiyimiz yeməklər   yazarların ruh halı 8 roman a clef   sözaltı etiraf 2 yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 2 ozan tufan 2 rotator cuff sindromu   onanizm   gecəyə bir mahnı paylaş 3 latın amerika ölkələri 3 french 79 2 dolphin   crywank   ayrılıq acısı 2 həm uşaq vaxtı həm də indi edilən hərəkətlər   bezmək   hank schrader | kino   şri lanka 2 sevgi   prince albert piersing   soap opera | kino   mike ehrmantraut   soap opera rapid aging syndrome | kino   qarpız   odnoklassniki.ru 4 yazarları düşündürən suallar   sözaltı günlük   həyatın nə qədər ədalətsiz olduğunun anlaşıldığı anlar   sumo deadlift   we only write in english to this topic   #sözaltı art   sözlük yazarlarının arzuları   edip cansever   şükrü erbaş   berlin patient   insanı tanıma üsulları 3 ürəyə yatan iran musiqiləri   tombili   krzysztof kieslowski | kino   the problems of philosophy   ən şit zarafat   düşün ki o bunu oxuyur   artıq inanmaqdan imtina edilən şeylər 3 niels schneider   evrim ağacı | elm 3 chenapan   sözlük yazarlarının ən pis vərdişləri   keçən ayın ən bəyənilənləri   tofiq yaqublu   psychedelic rock 2 soniyə getmək   tək başına kilometrlərlə gəzmək   yazarların doğum günü tarixləri 2 phantasmagoria   yay fəslində çay içmək 2









vətən üçün ölməyi istəyəcək qədər axmaq olmaq



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
vətən - şəhid olmağın qürur hesab olunduğu ölkə - güldürən səhv başlıq oxumaları - müharibə - marjinallığın poxunu çıxarmaq - allah mənə də şəhidlik nəsib etsin deyən adam
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+137 əjdaha

27. beynin yuyulmasının ən son həddidir. gör sənin beynin nə qədər yuyulub ki, bir dəfə yaşaya biləcəyin həyatını yer kürəsinin hər hansısa bir hissəsinə görə puç edirsən.

+88 əjdaha

26. çox axmaq və götü qorxaq adamlarsınız. görən olsa deyəcək ki, torpaq üçün döyüşmür amma bütün günü haqqlarını müdafiə edir, polislə dirəşir, azadlığını axtarır. ikiüzlü olmaqla qorxularınızı gizlətməyə çalışmayın. evinizə hücum edəndə də evimi qoruyacaq qədər axmaq deyiləm deyib çəkilərsiniz. həyatınız boyu qabağınıza nə atılsa onu da yeyəssiz, sadəcə eqonuza qorxaq olduğunuzu yedirə bilmirsiz.

edit: cəbhədə döyüşlər gedərkən, kiminsə balası şəhid olarkən, sənin evində tualetdə oturub 8 mb'lik internet sürəti ilə ağıllı telefonundan verdiyin bu populist mesajları siksinlər. erməninin hal-hazırda dalını dağıtmama səbəbi o axmaq adlandırdığın adamların cəbhədə sən götüpoxlunun təhlükəsizliyi üçün həyatlarını riskə atmasıdır. insan yediyi qaba tüpürməz.

+51 əjdaha

1. vətən dediyin doqmadır. yəni a kişi sənin həyatın var sevgililərin var, olacaq övladların əyləncələrin, kədərlərin.valideynlərin, yaxınların,xoş xatirələrin, gələcəyin, yaşanacaq günlərin var. qısacası sən bir fərdsən 20-li yaşlarda bir torpaq parçası üçün ölməyi gözə alacaq qədər küt olma. özünə insan kimi yanaş, vətən mövhumu kimi absurd şeyləri qozuna alma. məsələnin varlıların uşaqları vs kasıblarınkılar hissəsinə heç girmirəm. uzun sözün qısası gənclərin qarabağda şəhid olmaq, uşaqların böyüyəndə əsgər olub vuruşmaq kimi planlarını, həyat fəlsəfələrini son dərəcə acınacaqlı hesab edirəm. həyatınızı yaşamağa baxın. fərd olun. qoy vətən mövhumu yox vətəndaşlar yüksəlsin.

+35 əjdaha

8. əvvəla bu bir axmaqlıq deyil, başlı-başına bir ideoloji görüşdür. insanlar adətən vətən üçün ölmürlər. ailə üçün filan ölürlər. mən əminəm ki, zamanında qarabağda filan həlak olmuş şəxslər vətənləri üçün yox, sevdiklərini qorumaq üçün ora gediblər. hər insanın vətəni məncə sevdiyidir.

bununla bərabər, torpaq və xalq kimi anlayışları da vətən hesab edən və onun uğrunda ölənlər, ölməyi istəyənlər var. əvvəla bir ideal uğruna özünü fəda etmək, hələ o idealı haqlı çıxarmır. sovet inqilabı uğrunda neçə insan canından keçdi, indi durub kommunizm haqda necə osturağa basa biliriksə bu da elə, qarabağ uğrunda neçə insan canından keçsə belə bu bizi vətənpərvərlik anlayışını, vətən anlayışını, dövlətçiliyi aşağılamağımızın qarşısını almır.

+20 əjdaha

38. insan deyilən canlı indiki halını almağa başladığı zamandan bu yana, danışmağı , yığıcılıqı, kiçik əmək alətləri düzəltməsini öyərəndən öz ərazsini qorumağa çalşıb. və get-gedə özünü təkmilləşdirib. yaşadığı ərazidə vəhşi heyvanlara qarşı özünü qoruyub.
təkcə insanlar yox təbiətdəki bütün canlılar öz yaşama alanlarını mühafizə etmək məcburiyyətindədi. bir canavar sürüsü, bir aslan sürüsü və ya leşyəyən quşlar öz ərazilərini digər canavar,aslan və leşyəyən sürülərindən qoruyur. çunki təbiətdi ehtiyatlar hamısına bəs etmir. ortada 2 dənə deyran var amma 20 dənə aslan aslan var, 20 sinidə yetməyəcək, məcbur digər aslanları qovmalısan yoxsa aacından öləcəksən.
insanda bir növ şüurlu heyvan kimi anlayaq (ki elədi) ərazsini, mağarasını digər qəbilələrdən qorumalıdı. meşədə getdikcə ət ehtiyatları azalır və bütün qəbilələrə bəs etmir. məcbur onlarla savaşmalısan. avtomatik olaraq ox və kamanı inkişaf etdirisən digər silahları kəşf edirəsən.
sonrasında sənlə eyni soydan gələn insanalrla tayfa ittifaqları yaradırsan. o eyni ailədən soydan gəldiyin insanlar sənə biloji olaraq sənə daha yaxındı digər insanlardan. beləliklə qəbilə icmaları, tayfa ittifaqları, kiçik dövlətliklər və s yaranır. sonunda millət,irq anlayışı ortaya çıxır.

bunları niyə yazdım bura? yazarlarımızın əksəriyyəti savadlıdı, asanlıqla deyə bilərəmki 80% məndən daha bilik sahibisiz. bunlarıda məndən daha yaxşı bilirsiz. amma hansı insanın bu mövzuya hansı konseptdən yanaşması mövzusu var. mən dindar biri deyiləm, hər hansısa tanrıya falanda inanmıram. açıq şəkildə deyirəm ki özüm də radikal sağçıyam.
indi bir çoxunuz entryini oxuyanda "qozumuzaakı sağçısısan" deyirsiz. düzdə edirsiz. məndə kimsə idealogiyasını gözə soxanda deyirəmki "qozumakı" təbii bir şeydir.
bunu ona görə yazdımkı, yuxarıda qeyd etdiyim kimi "kimin mövzuya hansı konseptdən yanaşması söhbəti var". mən fikirlərimi bu düşüncə ilə yazıram.

qayıdaq mövzuya...

insan niyə vətənin qorumalıdır? "ortalama 60 illik ömrümüz var niyə bunu məhv edək? çoxunuz bunu yazıbsız, hamınızın özünüzə görə səbəbiniz var.
mənə görə bunun əsas səbəbi egonuzdu. özünüzü sevməyiniz. "hansısa qaçqının 20 sot torpağına görə niyə ölümki?" bu fikir egoizmin kənara fışqırmasıdı. burda günahın hamısı sizin deyil. böyüdüyümüz mühitdədi. dövlət sənən yaxşı təhsil, səhiyyə, yüksək rifah versəydi dövlətə nifrət etməzdiz. əksən yazarlarmızın xəyalıdı; rədd olub gedərdim bu xarabadan. norveçə finlandiyaya falan. o finladniyada sizi özünə çəkən şey nədir? cavabını sizdə bilirsiniz, yüksək həyat səviyyəsi, təhsilə verilən qiymət, insana verilən qiymət. başqa hennə. heç biriniz finlandiyanın himninə falan aşiq olmamısınnız.
amma onu bizdə öz "vətən"imizdə qura bilərdik. bu qətiyyən milliyətçilik deyil. birliyin yüksəkfilməsio deyək.

belə bir prizmadan baxaq, o cənnət ölkəsini finlandiyanın 1940 - cı illərdəki sizin kimi düşünən insanları "canı cəhənəmmə finlandiyanın, qozumakı, gəlsin ssri siksin çevirsin buranı. mən həyatımı gedib belçikada daha yaxşı quracam, elmlə məşğul olacam, musiqi ilə, rəsim ilə məşğul olacam.
amma o getdiyiniz belçikada bir gün hitler adlı cahilin bombardmanına məruz qalacaq, qaldıda.

pis yeri qoyub qaçmaq, daha yaxşı yerə getmək egodan gələn bir hissdi. özünüzü bu mövzuda anarxist adlandırırsız amma yaxından uzaqdan əlaqəniz yoxdu anarxistliklə. həddindən artıq şişib daşan egonuzuda sizi evinizi qoyub qaçırdan şey.


azərbaycan ərazsinində baş verəcək bir qarabağ müharibəsi, yap hökümətuinin yox, milliyətçiliyin yox, irqçiliyin müharibəsi yox, öz evini qorumaq müharibəsidi.

uşaqlıq xatirələrini, sevdiyin insanı ilk gördüyün yeri, ilk dəfə dostlarında içib qusduğun yeri, atanın, ananın, qardaşının, xərcəng xəstəliyindən itirdiyin bacının məzarını qoruyursan.

əziz sözlük mən belə uzun entrylər nadir hallarda yazıram, çünki elədə bacarmıram. fikirlərimi yazıya tökmək qabiliyyyətim yoxdu. özünüzdə yuxarıda gördünüz ki qarmaqarışıq, amatörcə bir şey yazdım. fikrimin bəlkədə 10% heç çatdıra bilmədim. bu mövzularda yaza bilmirəm fəlsəfədi, həyata dayir hisslər, insan mövzusunda və başqa şeylər. amma içimdəkiləri tökmək isədim bura.
mənim ən yaxşı bacardığım şey progressiv rock haqqında yazmağdı, ancaq elə şeylər yazıram. birinci dəfədi belə bir şeyə cəhd etdim. və alınmadı. amma əsas odurki içimdəkiləri bölüşdüm.

entryini belə bir sözlə bitirirəm başlığla əlaqəli olaraq:

bir meşəyə girirsinizsə yanınızda mütləq silah olmalıdı, meşəyədə girməlisiniz yoxsa ac qalacaqsınız
.

+20 əjdaha

2. axmaq olmaq deyil tam tərsi belə bir fikir iləri sürmək axmaqlığın ta kendisidir. vətən olmasa ibadət ediləcək yerdə olmaz elə təkcə bu səbəbdən belə dini cəhətdən belə vətənin qorunması lazımdır. şəhidliyə gəlincə kimsənin həddi deyil o məqama ilişmək. kafir solçu terrorçular belə həyatlarını islamla müharibədə itirən,gəbərmiş getmiş leşlərinə belə başqa məqam yox sırf devrim şəhidi deyirlər. vətən uğrunda ölən şəhiddir mi ? sualına gəlincə isə bəli şəhiddir qul haqqı xaric digər günahları əfv olunur.

daha geniş mılumat üçün: http://www.sorularlaislamiyet.com/qna/1213/vatani-icin-olen-asker-namaz-kilmasa-da-sehit-olur-mu.html?keyword=%C5%9Eehit

+18 əjdaha

61. Vətən üçün ölənlərə şəhid deyirlər deyə bu haqda danışacam. Bizim ölkədə Müəyyən bir toplum var ki daimi olaraq şəhid olmaq arzusundadır.
Bu tip insanları üç hissəyə bölmək düzgün olar deyə düşünürəm

1. Şəhid olmağı qarşısına məqsəd qoyanlar.
Keçən dəfə qaqaşın birini gördüm, yazıb ki " inşəallah şəhid olmağa gedirəm " digər vətənpərvər qaqaşımız da qarşılığında " amin qardaşım " deyib. Wtf amk. Yəni gedib ön cəbhədə iştirak edim filan demirlər ha, bir-başa şəhid olum deyirlər. Bu adam gedib özünü düşmən qabağına atar ki ölsün ya da Orda ermənilər bunu vurmasa özünə bıçağı soxar ki şəhid sayılsın.

2. instagramda, vatsapda story şəpləyən igidlər.
" Vətən şəhidin var " " biz müharibə istəyirik " kimi mottolarla adamın beynini sikirlər, qabaqlarına çıxan hər mitinqə qatılmağa hazırdırlar. Bu adamların fəaliyyətləri ancaq sosial şəbəkələrdədir. Başqa bir sikə yaramırlar. Son mitinqə minlərlə insan axın etdi, amma səfərbərlik şöbəsinə 150 nəfər getmişdi, yəni vəziyyət ortadadır.

3. Tanrıya fake atmağa çalışan kərtənkələlər.
Həyatda bütün poxları yeyib, minlərlə cəhənnəm pointi yığan bu arizona kərtənkələləri şəhid olanda nar məməli hurilərin qucağında gözlərini açacaqlarını düşünürlər. Cənnət pointi kasmaq yerinə həyatın 'bug'unu tapıblar. Tanrı da qarşı tərəfdə deyəcək ki " hadi iyisin amına qoduğum, yırttın bu dəfə ".

Bir çox hərbiçi ilə bu barədə danışmışam. Atam da daxil olmaqla əsgərindən tutmuş general leytenanta qədər. Şəhid olmaq istəyən bir nəfər görməmişəm. Bu adamlar hərbidə Azı 20 il keçirib. Onlara görə də şəhid olmaq sadəcə bir poxa görə qurbana çevrilməkdir. Vətən üçün özünü qurban vermək istəmək ancaq bizim sözdə vətənpərvərlərimizin işidir. O da onlar yuxarıda sadalanan üç kateqoriyadan birinə aid olurlar, yəni vətən üçün ölmək istəyən yoxdur. Həqiqətən şəhid olmaq istəyən varsa da çox azdır. Mən hələ belə birinə rast gəlməmişəm.

+19 əjdaha

46. vətən üçün ölməyi istəmə hissi anlaşılabilirdi. olduqca güclü arxeotipik dəstəyi var zira. bizim problemimiz (azərbaycanlıların) uğrunda öləcək bir vətənimizin olmamasıdır. məsələ budu. yeniyetmə yaşın verdiyi "ümumi düşüncə axınına qarşı getmə impulsları"nı xaric tutsaq əgər, (hansı ki o da - adı üstündə yeniyetmə impulsu - başa düşüləndi) vətəni üçün ölmək istəyən insanı qınamaq vətəni üçün ölmək istəməyən insanı qınamaq qədər qərəzli hərəkətdir. məsələnin dərininə enib elə analiz etmək lazımdır. hətta çox dərininə, ta ki genlərə və arxeotiplərə qədər.
yoldan keçən ya havada uçan hərbi paradı izləyərkən içimdə zaman-zaman qəribə güclü hisslər yaranıb. bu istər azərbaycan hərbisi olsun istər fransa istər amerika fərqi yoxdu, hərbi parad insana qəribə bir güc verir. savaş istəyi hətta uğrunda ölünəcək bir məqsəd istəyi verir. anti-militarist və kozmopolit bir insan belə qərəzini yan cibinə qoyub diqqətlə hisslərinə fikir versə içində heç sevmədiyi militarizmə qarşı belə bir qürur ya qruplaşma ya savaşma istəyi hiss etdiyini görəcək.
hardanmı gəlir o qəribə hiss anti-militarist insanda? əlbətdəki meşədən, mağaradan, qədim insanların iliklərindən, odiseydən, don kixotdan, qısaca ən dərin arxeotiplərdən gəlir. insanlar ömür boyu torpaqlarını qorumaq üçün savaşıblar və ən yaxşı savaşçılar qəhrəman elan ediliblər, bütün sonrakı nəsillərin də geninə işləyib bütün o hisslər. kişilər qəhrəmanlığa, savaşa, agresiyaya meyillidir. humanizm isə içindəki heyvanla savaşda olan insanın yaratmağa çalışdığı bir axımdır.
bizim indi hərbi parad izləyərkən keçirdiyimiz o hiss (anti-militaristlərin belə) əslində kəndi düşmən tərəfindən qılıncdan keçirilib yağmalanan və tam son anda öldürüləcək ikən birdən-birə öz qəbilə ordusunun kəndə yetişib bütün düşmənləri öldürüb xilas etdiyi o balaca uşağın hiss etdiyi qruplaşma, savaşma impulsuyla dibinə qədər eynidi. nifrət hissi və agresiyanı tökəcəyin bir savaş, bir düşmən.
başa düşmək lazımdı, mühakimə etmək yox.
realist bir politoloq "savaş xalqların ruhudur" deyirdi silahsızlanmaya qarşı çıxarkən. o vaxtlar qınayırdım, indi başa düşürəm. savaş olsun demirəm təbii. sadəcə başa düşürəm. bir fransızın vətəni üçün ölmə istəyini başa düşə bilirəm sadəcə. və qınamıram. vaxtı ikən axmaq adlandırırdımsa da. zira məsələ məqsəd, amal, məsuliyyətdir. heç bir ana mənası olmayan həyatda insanın özünə məna yaratma cəhdləridir. illuziyaları. sadəcə bizim dərdimiz, azərbaycan üçün ölmək istəyənlərlədi yəqin. zira azərbaycanda uğruna ölünəcək heçnə görmürük. pis uşaqlıq keçirmişik, bərbad gəncliyimiz olub, hələ də bərbad keçir, əsəbiyik və qorunası heçnəyini görmürük. o qədər nifrət edirik ki o torpaq uğrunda ölmək istəyənlərə də nifrət edirik. hər iki tərəf anlaşılandı.
bir fransızı, bir ingilisi, bir almanı vətənini sevir deyə qınamaq mənasızdı. onsuz da heç bir mənası olmayan dünyada özünə bir məna yaratmış adamı qınamaqdır. hələ də əldə tutulan bir keçmişi olan bir milliyətin nümayəndəsidirsə. ama eləcə də güclü keçmişi olmasa da azərbaycan üçün ölmək istəyəni də qınamaq ya axmaq adlandırmaq mənasızdır.
kaş ki uğrunda öləcək bir vətənim olsaydı, ölmək üçün bəhanə olardı.

+15 əjdaha

4. biraz dərinə getdikdə əksər qarabağ əlillərinə və o döyüşlərdə şəhid olanlara birbaşa axmaq deməkdir bu başlıq. bir növ səttar mehbalıyev. hərənin bağlı olduğu bir nəsnə var. bu da o insanların seçimidir. hansı ki milliyətçilikdən zaddan daha yaxşı bir şeydir

+18 əjdaha

9. məncə axmaqlıq adlandırmaq axmaqca olardı. hər kəs öz canını istədiyi kimi sonlandıra bilər. bu bir seçimdir. insanlar macəra axtarır əslində. ölmək üçün yox, yaşadıqlarını sübut etmək üçün döyüşürlər.

+15 əjdaha

3. ucuz romantikanın qurbanı olmaqdır.veten deyilen zada da ele bu cür düşünen insanlar lazımdır ki,sabahı gün ölmeye bir yeşik insan tapsınlar.carlinin bu meseleyle bağlı ela sözü var.deyirki kürtaja qarşı olan dövlet uşaqlara yalnızca doğmamışdan evvel qiymet verir.ana qarnındakı uşağın deyeri dövlet terefinden serhedsizdir.amma uşaqki doğuldu bax onda her şey çıxır ortaya.baxçada,mektebde,universitetde beynine veten deyilen anlayışı yükleyirler ve esgerlik zamanı geldikde ana qarnındayken en az "veten" qeder deyeri olan uşaqlar olur bu insanlar üçün qul.sistem beledir ve bu sistemin bir parçası olmaq,yeni bir sözle veten üçün ölmeyi isteyecek qeder axmaq olmaq kölelikden başqa bir şey deyil.

+14 əjdaha

60. Yenə əvvəlcə başlığın adını görüb əsəbləşdim. Çünki bizim millət bax elə budur. Öz inamına, öz əqidəsinə əks bir əqidə gördükdə onu "axmaq" adlandırır, qınayır və o insanı təhqir etmək üçün çoxlu arqumentlər irəli sürməyə başlayır. Gəlin belə danışaq. Gözünüzün önündə ananız yaxud atanız, bəziləriniz üçün sevgiliniz öləcək olsa və siz öz canınız bahasına o ölümü, zülmü dayandırmalı olsanız nə edərsiniz? Öz canınızdan əziz deyilsə hər halda onun uğrunda ölərdiniz, onu qoruyardınız. Yaxşı bəs eyni şey vətən üçün olanda necə? Bəzi insanlar buna bir qarış torpaq uğrunda "qəhrəmanlıq" kimi baxır. Elə deyil. Müharibə yalnız o bir qarış torpağı almaq üçün deyil ki. Düşmən bizim sərhəddimizə hücum edir, əzizlərimizin, bizim canımızı almaq, qanımızı içmək, xocalıdakı kimi soyumuzu kəsmək istəyir. Və mülkü əhali arasında yalnız kişilər deyil, uşaqlar, qadınlar, yaşlılarımız var. Bunları söz olsun deyə yazmıram, həqiqətən bir qadın özünü necə qoruya bilər əli silahli düşməndən? Hansı kişi özünə sığışdırar onun anası düşmənin əlinə keçsin, təcavüzə uğrasın, belinə samovar bağlansın? Bunların qarşısını almaq üçün, soyumuzu qurutmaq istəyən, vandalların arzusunu gözündə qoymaq üçün hərbçilərimiz öz canları bahasına mübarizə aparır. Bəli, mən də istəmirəm müharibə olsun. Ancaq əgər düşmən hücuma keçirsə, mülkü əhalini-bizi hədəf alırsa əlbəttə ki, bu başlıqda özünü yırtan bəziləri kimi oturub gözləmək lazım deyildi.
Bizim millət buna görə acizdi- vaxtilə qanına qarışan erməni qanındanmı irəli gəlir ya nədi bilmirəm, amma bax bu içimizdəki düşmənlər, bir-birimizdən belə diksinəcək həddə gəlməyimiz bizim ən böyük acizliyimizdir. Çünki biz vahid amal uğrunda birləşə bilmirik. Çünki biz xocalıda "ayaqlarım donub" deyən qız uşağını, Qazıyevin baxımsız, pis vəziyyətdə qalan yazıq əsgərlərini, tanksız, topsuz düşmənlə mübarizə aparan, bugünkü gündə başında qəlpə ilə gəzən elə mənim dayımı tez unuduruq. Çünki biz 2017 ci ildə ölən balaca zəhramızı tez unuduruq.


Vətən üçün ölməyi istəmək- deyildir onun doğrusu. Vətəni canı bahasına qorumaqdır. Müharibə bu dünyada ən son istəyəcəyim şeydir. Emin piri "sərhədləri itirilmiş məmləkətin küncündəyəm" deyir. Bax elə mən tam ordayam, həmişə ən qaynar təmas nöqtəsi olan bir yerdə yaşayıram. uşaqlıqdan həmişə cəbhədən gələn atəş səslərinə oyanan və artıq buna alışmış olan biriyəm. Ən son istəyəcəyim şey şəhidimizin olması, döyüşün başlamasıdır. iyirmi bir ildir mən müharibəyə alışmışam, arxa cəbhədə bu gözlər nələr görüb. danışmağa ən çox mənim haqqım var. Və vətən uğrunda ölənlərə- bizi qoruyanlara "axmaq'' deyən bu acizləri susdurmağa da. Hə sən ölməzsən bildik. Amma mənim əzizlərimə də axmaq deyə bilməzsən!

+13 əjdaha

34. hər insanin bu həyatda inandığı uğuruna yaşadığı bir mefhum var. bu çox subyektiv fikirdir . senin yaşam məqsədin mene menasiz gələ bilər mənimki de sene. ama 12 ailenin evine anasının ürəyinə od düşmüş ciyerlerinin yandığı bir vaxtda ağzına gələni yazmaq qədər axmaq ne olar bilər. sənə deyen yoxdu get döyüş öl heç səni aparan da yoxdu. ama insan bir oz fikrini bildirəndə de üslubuna fikir verər. heckim ölmək istəməz. ailəsi anasi atası bacisi qardasi uşağı sevdiyi var.kimse birden durub demirki gedim vətən uğrunda ölüm. hal hazırda müharibə gedir və yaşadığımız torpaqları qorumalidi yeni yaşamağımız üçün kimilərise bu torpqagi müdafiə etməlidi.o şəhid olan əsgər uşaqların arzulari var idi gedən de hec biri ölməyi düşünmürdü. onlar istəmədən şərait bele gətirdi. bilmek olmaz onlar istəkli olublar ya mecbur olublar. insan olun adam olun biraz. indi xeberler de deyirlər ter ter de 14 yaşında uşaq qız evine top atıldığı üçün ölüb. basa düşürsüz ölüb. orda siz de yaşıya bilerdiz. 14 yaşlı qiz sizin baciniz ola bilərdi. bakı da oturub kişi kişi yazmaqla deyil. axmaqca imiş .düzdu haqsizliqdi axmaqcadi. indi əsgərlikdə olan onlardi basqa ildə olsa idi orda siz de ola bilerdiz.ve sizden heckim sorusmayaqcdi ideologiyan nedi yaşamaq istiyirsen ya yox.get vuruş sen de itaer edeceydin.beli axmaqcadi cavan cavan uşaqların sizin kimi debiller evinde rədd olun yaşasın deyə sistem terefinden qabağa verilib olmeleri axmaqcadi. bir gun o siz olsaydiniz isteyinizden asili olmadan sehid olsaydiniz biri gelib ananiza deseydiki bu axmaqcadi aileniz kecirdiyi hissleri düşünün. ve bunu düşünün bu sizdən asılı olub ya yox.

+13 əjdaha

25. vətəni işğal edilincə mühacir olaraq bir başqa ölkəyə getmək məcburiyyətində qalana soruşulması lazım olan söz.

+16 əjdaha

70. Mən maksimum dərəcə də, hər kəsin fikirlərinə hörmətlə yanaşmağa, aqresivlikdən uzaq, mehriban şəkildə münasibət göstərməyi sevın biriyəm, lakin burada yazılan bəzi entry'ləri oxuduqca nəyə görə bu qədər əsəb keçirdiyimi, insanlara geniş haqlar tanınmasını istədiyim barədə düşünməyə başladım.
A kişi, a bəy, a xanım siz nələr söyləyirsiniz belə? "Vətən uğrunda ölmək axmaqlıqdır" bu fikri necə dilə gətirmək olar? Sən indi rahat kofe içib, pub'ların birində hansısa qıza öz bomba liberal nağıllarını danışasan deyə, həyatı boyunca bəlkə də,uzaq dağ kəndindən rayon mərkəzinə 3 ya 4 dəfə gəlmiş 18 yaşlı uşaqlar həyatını qurban veriblər. Sən vətən filan hərləmirsən, əla. Özünü humanist sayırsanda eləmi? Bəs həyatını sənə görə qurban verən o şəxslərə qarşı niyə belə edirsən? Bir sahibsiz iti küçədə güllə ilə vurduğda, el-aləmə car çəkirsiniz, bəs o 18 yaşlı həyatın dadını çıxarmayan oğullara ürəyin ağrımırmı? Sənin bu gəzdiyin torpağın əhəmiyyəti olmaya bilər, burada yaşayan milyonlarla insanı da vecinə almaya bilərsən, amma yolda bir nəfər kobud danışan kimi, haq-ədalət deyirsən.. bu oğullarda səni gəlib evindən çıxarıb küçələrdə gəzdirməsinlər deyə, ailənə, körpələrə zərər vurulmasın deyə canlarından keçiblər. Milyonlarım yaşaması üçün minlər həyatını itirib.. Liberalsınız, kosmopolitsiniz, ən ağıllı sizsiniz gözəl amma belə də olmaz..

+15 əjdaha

11. heç cür məna verə bilmədiyim başlıqdı. marjinallığın poxunu çıxarmaq belə olur. vətəni sən qoruma, mən qorumayım, bu qorumasın, o qorumasın, bəs kim qaldı?
həm vətəni qoruyuram deyə döyüşüb həlak olan insanların olduğuna şübhəm var. müharibəyə, cəbhəyə gedən insan vətənini yox, ailəsini qorumağa gedir, çünki ailəsi həmin ölkənin vətəndaşıdır. döyüşə gedən şəxs vətəni işğal olunarsa özünün qul kimi işlədiləcəyini, ailəsinin başına ən iyrənc oyunların gətiriləcəyini gözü qarşısına gətirən insandı.
yuxarıda izah etdiyim şəxs döyüşə gedib həlak olanda ölkə, dövlət, hökumət dediyimiz mövhumlar bunu bizə vətən uğrunda ölmək kimi təqdim edir, camaat da deyir filankəs gedib azərbaycan uğrunda şəhid oldu. əsgərliyə getməyə də vətənə qulluq adı veriblər. əsgərliyə gedənlərin neçəsi vətənə qulluq etmək məqsədilə orduya qoşulur? əsgər gedənin məqsədi əsgərliyi sağ-salamat yola verməkdi, çünki bu xarabaxanada əsgərliyə getmədən iş tapmağın çətin olduğunu dərk eləyib.
bu yazdıqlarım özümə də qəribə gəlir, yəni bir insan bunları necə anlamaya bilər? elə insan varmı ki, hər şeyin yolunda getdiyi vaxtda "gedirəm vətəni qorumağa, salamat qalın" deyir?

+14 əjdaha

20. hücum eliyәn tәrәf uğrunda döyüşә getmәkdir. biri dә var sәnin ölkәnә hücum eliyiblәr, sәn getmәsәn, mәn getmәsәm sabah gәlib әzizlәrinlә bir yerdә evindәcә güllәliyәcәklәr. bu variantda döyüşә getmәk daha mәntiqlidir. ancaq bundan da mәntiqlisi әzizlәrini yığıb ölkәni tәrk elәmәkdi. ancaq әzizlәr dә tәk ailә deyil ki. ona görә absurd alınır bu da. salamatı deyәsәn qalıb, döyüşmәk olur. belә vәziyyәtdә döyüşmәyә dәyәr. düşün artıq sәnin şәhәrindә düşmәn (?) gәzir. qabağına çıxanı güllәliyir. bunların qabağına çıxıb, avtomatın xәzinәsini üstlәrinә boşaldıb "nağarsuzaa? kayfdasuzaa?", "hara vırsan, gijdillaq?" demәk әn tәbii haqqımızdır.

+9 əjdaha

42. az əvvəl yenə bunu pisləyən bir status gördüm facebookda. bizim insanlarda ya tam anlamında əzmək, imperialist olmaq düşüncəsi var ya da əzilmək, özünə hörmət etməmək. bunların ikisi də səhv düşüncədir. sadəcə özünə hörmət etməlisən. məni indi yaşadığım evdən zorla çıxarsalar təbii ki mən onlara qarşılıq verəcəm əgər hüquq falan belə şeylər işləmirsə təbii yollarla qarşı olacam görsəm yenə alınmır ölənə qədər mübarizə aparacam əlbəttə. yox buyur halalındır evim mən gedib parkda yataram deyəcəm?

+12 əjdaha

67. bu sözlüyün pox teması odur ki, özünü bomba hiss edən bəzi dostlar hər şeyi çox şişirdir.

bir insanın vətəni üçün ölməyi istəməsinin heç kəsə girib-çıxanı yoxdur. can onun, arzu onun. bunun heç kəsə dəxli yoxdur. ikincisi, vətəni üçün ölmək istəyən insanı axmaq adlandırmaq da yetəri qədər gülməli və absurd yanaşmadır. bilirsiniz niyə? kiminsə fikrinə qarşı çıxmağa haqqınız yoxdur. necə ki, anarxist, kommunist, sosialist birisi öz ideologiyası üçün ölümə belə gedəcək qədər çox sevir ideologiyasını -(bax: deniz gezmiş) və s.-, eynilə hər hansı bir şəxs də milliyətçidir, vətənpərvərdir deyə vətəni üçün ölməyi istəyir. fikirlər tartışıla bilməz, düşüncələr kiminsə qəlibinə sığışdırıla bilməz.

həqiqətən, çox absurd yanaşmadır e. nə qədər umbay gəlirsə gəlsin. həqiqətən, müharibə, ölüm pisdir. amma, kiminsə vətəni üçün onun yolunda can qoymaq istəməsini axmaqlıq adlandırmaq daha böyük bir axmaqlıqdır. bu insanın idealı budur, ay qardaş, ay bacı, ay dost, ay yoldaş. sən canından bezməmisən, o isə canından bezib, düşünürsən ki, ona görə ölür? yox. əsla. bu hansısa agitasiyanın nəticəsi filan da deyil. agitasiyanın rolu çoxdur. amma ölmək istəyən çoxluğun içərisində daxilində vətənə məhəbbət hissi böyüdən insanlar da var. biri elə mənim qardaşım.

həqiqətən, düşüncəniz çox gülüncdür. kiminsə fikrini mülahizə edə bilməzsiniz. amma onu təhqir edib axmaq adlandırmaq da sizin kiçikliyinizdir.

mən demirəm ki, kamikadze kimi ölmək lazımdır. amma ölüm lazım olanda ölməyi gözünə alan insanlar onsuz da indi bu istidə dağın kəlləsində oturub. gözə alıb bu işə gedən insanlar da var. nə qədər qozuna olmadan ölümə gedənlər olsa belə, istisnalar qaydanı pozmur.

+8 əjdaha

37. axmaqliq deyil. en elementar numunesi evarist qalua. fransiz inqilabi ucun 21 yasinda helak olub. duzdu bu inqilab qalua kimi nece dahilerin olmesine sebeb oldu ancaq avropanin bugunki veziyyeti hamsina deydiyini gosterir. yeni qalua heqiqi deyerler ugrunda oldu. azadliq, elm ve s. sen ise siyavus gotunu yaxa-yaxa milli meclisde rahat otursun deye olursense tebii ki axmaqsan. ve olmamagin elede cox sey deyismeyecek.

+8 əjdaha

41. ala drun sikdirun ala eqoist ozunnen başqa hec kimi duşunmeyen meneviyyatsiz yigini. veten ugrunda olenler olmasaydi bilmek olmazdi senin dusmenin bakiya qederde gelib senin yaxinlarinin basina ne oyun aca bilerdi. sen hele en azinnan bu terefden dusun. heeeeee ama belkede senin hec vecine olmazdi. sen axi azad sex terefdari olan muasir dusunceli adamsan.

+10 əjdaha

33. öləssənsə elə ailən üçün öləcən,vətən üçün öləcən.

+10 əjdaha

19. tez-tez qarabağda igidlik göstərən şəhidlər haqqında yazırlar, sevinirsən ki, nə yaxşı qəhrəmanlar yada salınır, onlar haqda məlumat verilir. amma sonra öyrənirsən ki, azərbaycan respublikasının ərazi bütövlüyü,müstəqilliyi kimi şərəfli bir vəzifəni yerinə yetirərkən sağlamlığını itirən vətəndaşa əlillik üçün 70-75 manat təqaüd verilir,veterana lazımı maddi kömək edilmir lap soxdum maddiyata heç mənəvi də kömək olunmur ağzına soxum.bax o an deyirsən ki,naxuy yobana kafsent

+6 əjdaha

36. azərbaycanın tarixi ərazisi tarix boyu gələn gedən təfindən işğal edilib amma biz göründüyü kimi hələ də sağıq və burada yaşayırıq. hakimiyyət nə qədər əl dəyişib. bu onu göstərir ki vətən üçün ölmək istəyənlərin arqumenti tuxdadır. işğalçı vətənini yox hakimiyyəti alır. sən o vətəndə yenə də yaşamaq istəsən uzaq başı yeni dili və qanunları öyrənməlisən. məsələn qarabağ azərilərinin hamısı qaçmamışdı hələ də orda yaşan, erməni dilində danışan, onlarla ailə qurub yaşayan ailələr var.

+6 əjdaha

59. Vətən üçün ölməyin deyil yaşamağın tərəfdarıyam. Amma ölənlərə hörmətim sonsuzdu. Ala amerikalı biri vətən üçün də deyil sırf ölkəsinin prinsipləri üçün vietnamda koreyada laosda əfqanıstanda ölməyi gözə alanda heç kim ona axmaq demir fransız əsgəri daha 6-7 il əvvəl ölkəsinin prinsipləri üçün afrikada həlak olanda demir heç qarabağa hücum edib ölən erməniyə də axmaq deyə bilmir kimsə amma azərbaycan əsgəri axmaq elan olunur?. Bunun adı riyakarlıqdı

+7 əjdaha

30. düşmən evinə çatanda bunu ona başa sala biləcək yazarların yallı getdiyi başlıq

+6 əjdaha

13. uzaq bir qohumumuz var, adı vətəndi. uşaqlıdan ondan da zəhləm gedir, normal vətəndən də. yaxşı qızın vətəni dünya olar, sevgilisinin qucağı olar, dodaqları olar.

+9 əjdaha

14. vətən uğrunda ölmək lazım deyil, lazım gələndə döyüşmək lazımdı - deyə buyurmuşdu atam hardasa 5-6 il əvvəl

+6 əjdaha

55. hələ bir o vətən ki sənin üçün heçnə etməyib, əksinə bütün hüquqlarını tapdalayıb.
hər krizə girəndə düşmənə güllə atıb ara qatıb, ya onlar atıb, nə fərqi eyni millətik.

insanları təsadüfən doğulduğun xarabanı müdafiə etmədiyin üçün belə səni xain çıxardacaq səviyyədə olan vətən.

insanları 20 ildi onlara qan udduran insana cənab deyə xitab edəcək qədər qorxaq olan vətən.

vətən sözü belə ətimi tökür mənim, çünki bizi sikməkdən başqa heçnə etməyib.

bu vətən üçün ölən heç kimə yazığım gəlmir, çünki bu ölkədəki ən xoşbəxt insan ölü insandır.

+5 əjdaha

65. "Vatan" mı? Evrendeki mikroskopik ölçekte bir gezegenin üzerindeki mikro bir zaman diliminde mevcut olan ve yine gezegene göre mikrop kadar küçük olan iki ayağının üzerine kalkmış, gelişmiş yırtıcı primatların sanki gezegende hep varolmuş ve olacaklarmışcasına kendi kaynak savaşları için belirli arazileri çitlemesi ve bunun üzerine söylenen şarkılar, türküler, şiirler, her yüzyılda bir değişen bayraklar, sınırlar...

+6 əjdaha

21. sadece azerbaycanlılara aid olmayan bir fikirdir. insanlıq veten uğrunda ölmeyin menasızlığını anlayacaq seviyyeye gelib çatmalıdır. kütlevi şekilde olmalıdır bu fikir. dünyanın her bir ölkesinde milyonlar küçelere tökülmelidir. esgerliye, müharibeye qarşı çıxılmalıdır. silahlar mehv edilmelidir. yeni ki, bu qeliz ve leng geden bir prosesdir. bir etapdır. insanın atlatmalı olduğu bir etap. helelik bu haqda danışmaq faydasızdı. veten ve ya bu kimi idealogiyalar uğrunda ölmeyin menasız olduğunu bilirsen. ancaq azlıqda olduğun üçün bir poxa yaramırsan.

+6 əjdaha

15. mənasız başlıqdır.nə qədər vətən,millət ,xalq anlayışı kimlərçünsə mənasız olsa da,bir gün müharibə olsa düşmən səni azərbaycan millətindən,dövlətindən,xalqından olduğuna görə onsuzda öldürəcəy.ya da ki kiminsə ağalığı altında yaşıyacağsan.
edit: ən azından özün,ailən,yaxınlarınçün mübarizə apatmalısan.yox əgər heç kimi və heç nəyi fikirləşmirsənsə onda ölsən yaxşıdı

+5 əjdaha

56. Orta məktəbdə bizə hərbi dərsini keçən yaşlı bir müəllim vardı. ilk dərsində bizdən bir-bir soruşmuşdu : " vətən üçün ölərsiniz?" Əlbəttə hamımız "hə" demişdik. Hərbi dərsindəsən nə deyəcəksən başqa?
Qayıdıb sual vermişdi ki, "bəs nə üçün?". Heç kim cavablaya bilmədi, sonra isə müəllim davam etdi: " vətənə uğrunda ölməyə gedən adamdan daha çox, uğrunda vuruşmağa gedən insan lazımdır. Təzə gələn əsgərləri görürəm, vətən uğrunda ölməyə gəlmişik deyirlər. Niyə? Nə üçün? Sənin ölməyinin vətənə nə xeyri var? Əksinə sən vətənin üçün yeri gələndə həm səngərdə, həm də mülki vətəndaş olaraq çalışıb-vuruşsan, öz işini layiqincə görsən heç vətən uğrunda ölməyinə də gərək qalmayacaq".
Amerikanın 1920-ci illərdəki əsas götürdüyü ideologiyanı xatırlatmaq istəyərəm " heç bir amerikan vətəndaşı vətən mənim üçün nə edib deməməlidir, mən vətən üçün nə edirəm deməlidir, biz ancaq bu şəkildə yüksələ bilərik".
Bizə gəldikdə isə, çox heyif ki, ölkənin başında işini bilməyən, işi gücü çapıb-talamaq olan insanlar durur. Hakimiyyətin yediyi poxları bütün ölkəyə aid edirlər təəssüf ki. Əslində bu zibilə qalmış monarxiya idarəçiliyi və onu dəstəkləyən yaltaq burjuaziya sinifi olmasa həqiqətən də yaşamağa dəyər bir yerdi bura.

+5 əjdaha

57. Uşaqlıqdan bəri atam və anam mənə bir dəfə də vətən üçün ölməyin lazım olduğunu deməyiblər. Həmişə "imkan olsa, ikinizi də saxlatdıraram. Bu ölkəyə, bu hakimiyyətə görə sizi oda atmaram" - deyirlər. Özüm oturub fikirləşirəm, mənim ailəm kimi neçəsi var bu ölkədə. Yüz, min və ya daha çox. Bəs onları belə düşünməyə nə vadar edir? Hökumət, varlılar, ya ölkədə şəhidə verilən dəyər? Hələ də cavabını dəqiqləşdirməmişəm.

indi 18 yaşım var. Böyük ehtimalla növbəti 4 il içərisində oxuyacağım universitet həyatının mənə çox təsiri olacaq. Bəlkə milli ruh qazanacam, bəlkə də indiki ruhsuzluğumu daha dərinləşdirəcəm. Bəlkələrlə bağlı çox yazmaq olar, gərək yazdıqlarımın 10%-ni yaşayam, hiss edəm. Yenə də hər şeyi gələcək göstərəcək.

Amma bu ölkəyə çox heyfsilənirəm. Burada insanların milli ruhunun sındırıldığına görə çox heyfsilənirəm. Belə olmamalı idi, özü də heç olmamalıydı. Mən ki günü bu gün azərbaycan himnini eşidəndə tükləri biz-biz olan, azərbaycan adını hər yaxşı şeydə eşidəndə uşaqtək sevinən biriyəm. Fəqət Bir hissimizi belə doğru-düzgün yaşaya bilmirik. Və bu məni çox pis sıxır. Vətən üçün ölmək yox, ölməmək üçün buranın qədrini bilmək önəmlidir.

+5 əjdaha

39. bu sözlüyün içində gərəksiz, saxta bir neçə marjinal daşıdığını göstərən başlıq. ala, başqa vaxt hüquq, azadlıqdan zırtdan-pırtdan dəm vuranlar, indi sırf onlar kimi düşünmədiyi üçün insanlara axmaq deyir. ala, sevmirsən vətəni sevməye day camaatı niyə axmaq çıxarırsan. hər kəsin bir düşüncə tərzi var. sənin bu cür düşündüyünü, mən fərqli düşünərəm. sən allaha inanarsan, mən spontan nəzəriyyəyə. yəni heç kim heç kimin düşüncələrinə, azadlığına qarışa bilməz. razıyam ki, saxta patriotluq, klaviatura qəhrəmanlıqları etməkdənsə əsl düşündüklərinizi yazıb səmimi olduğunuzu göstərməyə çalışırsınız. amma bu da sizdə alınmır çünki, yenə səmimi deyilsiz sadəcə o cür görünməyə çalışırsınız. o tırt eqonuza görə əslində necə bir qorxaq olduğunuzu özünə də etiraf edə bilmirsiz. yox ölkədən onsuz da çıxıb gedəcəm zart zurt. ala, dünəndən gedee. getmək asandı. bacarırsan əlində bu və ya digər azərbaycandan qat-qat üstü ölkəyə köçmək şansın var ikən burda qal! vətəni sevmək nə vaxtdan axmaqlıqdı? öz evinizə sahib çıxmırsız bəyəm? ya evə bir oğru girəndə pəncərədən gizli qaçıb ailə üzvlərinizi tək qoyursunuz bəlkə? ( ki, bəli hər ikisi eyni şeydi)
vətəni sevmək vətənşüvənlik demək deyil, milliyətçilik heç deyil. bir az insan olun ala. özünüzü maskalamaq üçün digərlərini qaralamağa çalışmayın. qorxmaq normal bir instinkdir. hər kəsdə var. amma bunu gic-gic fikirlərinizlə maskalayıb özünü "cool" göstərməyə çalışmayın. alınmıre, atambalası, alınmır. gülünc görünürsünüz. azca səmimiyyət.
yeri gəlmişkən bu entrydə ay mən patriotam, ay mən vətəni sevirəm ya nə bilim əlimdə xaricə köçmək kimi şans olub, amma mən imtina etmişəm kimi sətrialtı mesajlar verilmək istənilməyib. vətəni sevmək necə olur tam şəkildə izah edə bilməsəm də sizdən daha çox sevdiyim qənaətindəyəm. azərbaycandan qırağa da çıxmamışam heç vaxt. orta statistik azərbaycanlıyam.

+7 əjdaha

17. ideologiya uğrunda ölmək qədər sikinti bir zad yoxdu. hələ hələ bu üstündə gəzdiyin torpaqdırsa. nəticədə torpaqdıda.qara daş uğrunda ölməyəcəksən ki. amma siktiyimin sistemi elə qurulub ki, sən öldürməsən bunlar gəlib səni öldürəcək. yuxarıda yoldaşların yazdığı kimi ən azından yaxınların üçün, sevdiklərin üçün dəyər.onların başına gətizdirilə biləcək şeylər varsa, qorumaq lazımdı sevdiklərini. ölmək yox amma öldürməyi məqbul sayıram. oda hücum məqsədli öldürmək üçün yox, müdafiə məqsədli öldürmək üçün.

+5 əjdaha

52. ümumiləşdirmə çox qaranlıq otaq buraxır. bəzən elə öz ailənin təcavüzə uğramaması üçün bu yolda ölmək istənir. bunun uğurlu örnəyi yaxın keçmişdəki qonşu ölkənin cümhuriyyət qura bilməsidir. 4 cəbhədə bu "axmaq"lar canını verməsəydi indi türkiyədə "axşam 5 çayı" içilirdi. və ya daha betəri.

+5 əjdaha

31. zərrə qədərdə vətənpərverlik, şəhitlərə görə pis olma, uğuruna görə sevinc yaşamadım nədə pis olmadım əvvəl necə indidə elə. mənə görə əvvəl necə şəhitlər ölürdüsə dənə dənə indidə əvvəlki kimi soyuq yanaşdım. 24 ildi şəhit veririk bu qədər vaxtı hansısa şəhidə görə ağlamamışam o 12 şəhidə görəmi ağlıyacam?. əslində hər ay təkrarlanan adı xəbər ölüm itimləri kimi buda elə oldu. sadəcə insanların bundan əvvəlkilərdə niyə pis olmalarını şəhidlərə görə ağlamayıb indi ölən o 12 şəhidə görə ağladıqlarını anlamıram. ondan əvvəl gedən 3-4 şəhid nədi bəs? bəs ondanda əvvəlki? ümumiyyətlə heçvaxt insanları bu gijdıllağ xasiyyətini anlamamışam. vətəni qozuna almayıb 1-2 gün içində bunu ən uca mərtəbə eliyib qaza gələnlər, yıxılanda yox güçlü olanda yanında olanlar, ordunun uğur qazananda vətənpərverliyi milliyətciliyi birliyi yadına salmaları vs. hecvaxt başa düşəbiiləcəyim şey olmuyacaq. mənə görə oğul odurki həm zəif zamanda həm güçlü vaxtında fikrinə dəyişdirmədən eyni çür hərəkət edib eyni reaksiya verər. yıxılanı əzib güçlü olan vaxt qruplaşma yaratmaz.

+4 əjdaha

43. bu başlıqdakı axmaq mənim.

+4 əjdaha

71. (bax: bunu yazan çocuk kör oldu)

bunu yazan qaqaşın pişiyinin adı ragnar lothbrok ən sevimli qəhrəmanım da spartakusdur.

vətən üçün ölməyi axmaqlıq adlandırmaq intiharı axmaqlıq adlandırmaqla eynidir. ikisi də könülü ölümdür nəticədə.
sadəcə ola bilər ki "azərbaycan" üçün ölmək istəməyəsən. orası ayrı. ama kifayət qədər səbəbin varsa monqolıstan üçün belə ölə bilərsən.

biz bunları (yuxarıdakı entryləri) yazanda gənc idik, həyat şirin görünürdü. bir nöqtədən sonra groundhog dayə çevrilir.

orta əsr filmlərinə baxanda ilk sıradakı nizəliləri görüb gijdıllağ olurdum ki xiyardı bu adamlar, ama həyatda yaşamaq üçün heç bir səbəbin ya kimsən qalmayanda ya bütün yaxınlarını itirdikdən sonra orta əsr savaşının ilk sırasında dayanıb savaş başlayan kimi param-parça olmaq istəyirsən.
"həyatda hər şeyin çarəsi var, düzələcək" nəğmələri oxuyan optimist guruların anlamasını gözləməyin. onların genində həddindən artıq həyat sevgisi var, ne güzel size.

keçən il müharibə haqqında g^tümlə bir entry yazmışdım, oxuyanlarda ona görə g^tləriylə oxuyub anlamamışdı. deyirdim indi azərbaycanda olsam gedib savaşardım - qarabağ, millət düşmən sikimə olmasa da. çünki psixoloji olaraq yaxşı vəziyyətdə deyildim(əm).

elə. ölünün ardından danışmazlar ama keçən il şəhid olanların yarısı vətəni sevənlər, yarası həyatından bezənlər, yarısı məcbur orda olanlar idi.

tldr: yetəri qədər səbəbin varsa istənilən(lyuboy) şey üçün ölə bilərsən.

+4 əjdaha

62. Vətən üçün çalışmaq lazımdır. Sən şəhid oldun, mən şəhid oldum, yaxşı, bəs bu ölkədə kim yaşayacaq? Ölkəni böyük qəbristanlığa çevirməklə nəyı nail olmaq olar - heç nəyə əlbəttə.

Mən böyükmiqyaslı müharibə olmayacağını bilirdim, çünki iki axmaq ölkənin də ipi rusiyanın əlindədir. Öz məqsədləri üçün tovuzu atdı ortalığa, bu iki marionet də səs çıxarmadan olaya girişdilər. Ortada ölən insanlar, yazıq ata-analar və yaxınları qaldı. Və bir şey ki, rusiya - putin olduğu müddətdə biz o qarabağı ala bilməyəcəyik. Belə şəraitdə kim gedib şəhid olmaq istəsin?

Yuxarıdakı 3 qrup çox gözəl aydınlaşdırılıb. Mən bu günlərdə ağılla düşünməyən yaxınlarımı gördüm, vur, komandir, vur deyən kim, paşinyanın şəklinə yersiz şop eləyənlər kim, ağzından lehmə tökülərcəsinə qarğışlayan kim. Bu insanlar şəhid olmaq yox, danışılmaq istəyirlər. Sırf öz qurduqları kiçik dünyadakı "kişilik", "mərdlik" stereotiplərinə sadiq olduqlarını göstərirlər. Elə belə insanlar olduğu müddətdə tovuzdan savayı, bakıda qırğın görərik, onda da gedib şalvarlarını geyinib qaçarlar buralardan.

+3 əjdaha

18. milli müdafiə bir ölkənin ehtiyacıdır, bunu da kimsə eləməlidi və bu da bütün vətəndaşlar* üçün tapşırıq kimi buyurulub. bu nöqtədə bir anlaşılmazlıq yoxdu bəlkə də amma bunu sanki vətən borcu olaraq görməyin də bir mənası olmadığını düşünürəm. edilməsi lazım olan bir şeydir buna görə edilir, əlavə bir məna yükləmək mənasız olar.
əvvəl-axır bu mərəti biri eləməlidi. mən deyim ki hə bu vətənçün ölməyə hazır olacaq qədər axmaq deyiləm. bu təmamilə mənim beynimə yeridilən şeydir və mən artıq bunun fərqinə varmışam buna görə də əsgərliyə gedəcək qədər axmaq deyiləm. ala bu pulu yeyin qarnınıza mən getmirəm əsgərliyə...
və mən getmədim əsgərliyə. sabah bir başqası da mənim kimi imana gəldi o da getmədi əsgərliyə. özü də biz ikimiz də əsgərliyə gedənləri qınıyırıq ha. çünki onlar axmaqdılar da ala. o qədər tupoydular ki vətənpərvərlik anlamının onların beyininə yeridilən məcburi qavram olduqlarının fərqinə heç vaxt varmayacaqlar. varsalar pulun verib saxlatdırallar əsgərriydən. çünki dədəsinin cibində 5000 pul var. hə də ala hamının cibində 5 min pul var da. nəysə axırı tutaq ki bular da imana gəldi bular da qavradılar bu məsələni getmədilər əsgər zad. orduda da 5 nəfər adam var onlar da bekarçılıqdan nərd oynuyullar. sərhəddə erməni də baxır ki ala bular dalaşmırsa biz niyə dalaşaq deyib silahları qoyub gedirlər evə. bəli və sülh yaranır beləcə hər şey abadlaşır. necə sadə və dildə xoş səslənir-*

+6 əjdaha

16. insanı bir yerə bağlayan heç bir hiss yoxdursa onun üçün vətənlə bağlı hər şey sadəcə boş şeydir. vətən üçün yaşamaq da ölmək də

+4 əjdaha

40. "bebem anasız büyürde, vatansız büyümez" deyə 3 aylıq körpəsini buraxıb vətəni üçün ölməyə gedən o ananın axmaq olduğunu mu deyirsiniz?

+5 əjdaha

47. özünün cəsarət göstərə bilmədiyi şeyi başqası eləyəndə pox atmaq.

+4 əjdaha

69. Bu enrtyni açana belə sual vermək lazımdı. Bəs valideynlər uşaqlarının yaxşılığı üçün hər şeyi eliyir axmaqdılar? Xəyal dünyasında yaşamırıq. Dünyanın öz axarı var. Yaddan çıxarmamaq lazımdı ki şahmat piyadalar olmadan oynanılmaz.

+4 əjdaha

32. “o münafıklar sizin hâlinizi gözetleyip beklerler. eğer allah tarafından size bir fetih (zafer) olursa derler ki: ‘biz sizinle beraber değil miydik, bize de mal ve ganimetten verin.’ fakat kâfirlere bir zafer hissesi düşerse, kâfirlere hitaben: ‘biz, size yardım ederek üstünlüğünüzü temin etmedik mi? size müminlerden gelecek ziyanı önlemedik mi? (bizi de ganimete ortak yapın)’ derler. artık allah, kıyamet gününde aranızda hükmünü verir ve allah elbette, kâfirler için müminler aleyhine bir yol (imkân ve delil) vere­cek değildir.”
nisa suresi 141

“o sırada münafıklarla, kalplerinde bir hastalık bulunanlar (henüz islâm’ı kabul etmekle imanları kökleşmeyenler), şöyle diyorlardı: ‘bu müslümanları, dinleri aldattı.’ halbuki allah’a tevekkül edip o’na güvenen galip olur. çünkü allah (her şeye) galiptir; (yaptıklarında) hikmet sahibidir.”
enfal suresi 49

qəflətdə olanı qınamaq olmaz. müharibəyə getmək istəməyənlərə qarşı ən kiçik bir ədavət vəyaxut mutilik olmamalıdır. çünki irəlisini fikirləşmədən yazılan yazılardır... mühafizəkar cəmiyyəti hədəf alaraq başlayaq.
vaxt-ı zamanında kəlbəcərdə posta qalxmaq lazım gəlmişdi. mən könüllü olaraq qalxdım. ancaq mənim yanımdakı bir neçə sələfi, nusayri əqidəli şiə və sünni yoldaşım qalxmaqdan imtina etmiş idi. mədar-ı imtina olaraq isə,
"kütləvi olaraq edilən cihad islamı yaymaq üçündür, bu cəmiyyət dəlalətə düçar olmuş ikən bizim cihadımızın nə əhəmmiyəti var" dedilər. məlumat yetərsizliyindən ötürü bir nevi ami kimi susdum. əsgərlikdən sonra bu cihadı araşdırmaya başladım. ilkin cihad insanın özü ilə olan cihadı olduğunu birdaha idrak etdim. saniyen dini yaymaq üçün edilən cihad olduğu öyrəndim. salisen isə vətənini, şərəfi və dini çiynənmiş, zəlil olmuş millətlərin, topluluqların əmrinə, mandasına girməsin deyə edilən cihad olduğunu öyrəndim. bunda razılaşırıq ki, hazırki müharibə deyilən menfur, başqalarının bizi piyada olaraq irəli sürdüyü şahmat oyunu. ancaq bunu da fikirləşmirsənmi ki, neçə illər, onillər, yüzillər əvvəl yaşayanlar biz bugünləri rahat keçirəbilək deyə özlərini fəda edib... desən ki onları vətənpərvərlik sadalarıyla öz mənfaətləri üçün qandırmışlar, mən də deyərəm ki, xeyr yoldaş səni qandırmışlar, məyusluk xəstəliyini qanına doldurmuşlar. elhak olaraq, dünyəvi bir həyat tərzini mənimsətib, atalarını sənə nadan göstərib, səni iki ayağının arasındakını və qarnını fikirləşməyə sövq edir. ancaq ölkədən də getsən, qaçsanda allahın mematı səni er-gec tapar... o vaxta qedərdə sən qaçqınlıq zilləti ilə, səndən sonrakı nəsillərin səndən nifrət edəcəyini bilərək, qorxaq kimi yaşayarsan...



hamısını göstər

vətən üçün ölməyi istəyəcək qədər axmaq olmaq