bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

ədəbiyyatdan uzaq insanlar



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
postmodernizm - hər başlığa söyüşlü nəsə yazmaq - bədii ədəbiyyat oxuyan bikar insan
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+25 əjdaha

10. mənəm o insan. amma bir şey də var ki, ədəbiyyatdan uzaqlaşmaq üçün, birinci ona yaxın olmalı və nə dərəcədə lazımsız, mənasız olduğunu görməlisən. istər arizona səhrasında öz sevgilisi ilə sikişən bir gəncin həyatından olsun, istər soyuq sibir kəndlərindən birində kasıblıq içində əzab çəkən bir rus arvadın hekayəsi olsun, məni özünə çəkmir. və yaxud jack kerouac kimi jazz ritmində şeir yazan birinin əsərləri məni maraqlandırmaz.

buna görə də uzun illər oxuyucusu olduğum friedrich nietzscheni artıq oxumuram. insanların hər şeyi sətiraltı deməyinin dövrü keçib, bunlar bizi geridə qoyur, irəliyə getməyə imkan vermir. yazırsansa michel foucault kimi yaz. problem və həll.

amma bir də bu var, insan ölənəcən həyatı necəsə yola verməlidir axı? yaz brat onda, yaz heç vaxt dünyada reallaşmamış həyatların hekayəsini oxuyaq.

+17 əjdaha

18. qarnını doyura bilməyən insanların ədəbiyyatdan uzaq olması normaldır. yaşamağımız üçün fiziki qida ilk başda gəlir, bunu təmin etdikdən sonra mənəvi qidaya keçirik. bizimki kimi millətlərdə yaşam o qədər aşağı səviyyədədir ki, insanlar ruhunu doyuzdurmağı fikirləşmir belə. acınacaqlı vəziyyətdir, çünki hələ 26 il öncəsinə qədər sovet mədəniyyəti ilə yaşayan insanlar var idi bu ölkədə. kitablarını da oxuyurdular, teatra da, kinoya da gedirdilər, dünyadan xəbərləri də var idi. indi birdən-birə necə belə dəyişdik, inanmaq çətindir. yadıma gəlir, babamgilin zirzəmisində nə qədər kitab-qəzetlər var idi, elə öz evimizdə də. keçən dəfə soruşdum, dedilər ki, hamısını ya atıblar, ya da novruzda yandırıblar. ürəyim ağrıdı.
hamı ədəbiyyat sevə bilməz, necə ki mən həyatım boyu kimyadan qaçmışam, eləcə də başqaları bədii ədəbiyyatdan qaça bilər. insanların xarakterləri də, zövqləri də müxtəlifdir. ancaq ki bir şeyi sevmədiyin üçün durub ona "boş şey" deməyin düzgün deyil. sənin fizikadan zövq aldığın kimi ədəbiyyatdan zövq alan insanlar da var.

+13 əjdaha

15. eynşteynin "dostoyevski mənə qauss-dan daha çox şey öyrədib" söhbətindən xəbərsiz insandır.

+10 əjdaha

13. menem.

oxuya bilmirem. savadsiz deyin, bilgiden, dusunmeden yoxsun deyin ne tehqiri edirsizse edin men bedii edebiyyat oxuya bilmirem.

bu aralar bir kitab var idi : atalar ve ogullar. dedilerki al oxu, bax. aldim ortasina catanda yuxu tutdu meni. sonra yad adinda bir kitab var idi. hansisa meshur yazarin idi. hetta esitmisem nobel almisdi. oxudum hec iyirmi sehife o yana kece bilmedim.

heyecan vermir, sixiliram, oyrenmek istediyim seyler haqqinda hecne oyretmir, hec bir menasi yoxdur. menim ucun.

http://arxiv.org/pdf/hep-th/0604151.pdf birde buna bax.

oxuyanda dilim dodagim quruyur, elim esir, eqo yukselir, butun tebieti anlayirsan. verdiyi heyecan, duygu her sey bambasqadi. ya da sadece 10 sehifelik weinberg meqalesi. butun atom dunyasini aciqlayir- hem de riyazi gozellikle. sadece 10 sehifeden aldigim lezzeti hec bir kitabdan ala bilmirem. sadece soz yigini kimi gelir. yeqin ki menim sehvimdir ancaq bu sehv menim ozumde var; yeni deyisdire oturub 200 nece sehifelik ata oglun birde axmaq nihilistle dunyadan hecne qanmayan axmaq bir yazicinin kitabini oxuya bilmerem.

icinde riyazi birce simvol bele yoxdusa o sey zibildi. ve mene gore dahi deyilen butun muxtelif yazicilarin hec biri dahi filan deyil.

not: bu arada fantaziya filan artirdigi aciq yalandi. get yazicilara birde kitablarini oxuyanlara 4-manifoldu izah ele gorek anlayacaqlar ya yox. fantaziya artirmaq isteyen pure riyaziyyat, nezeri fizika oyrensin.

+5 əjdaha

5. empati qurma ehtimali az olan, xeyal qurma imkanlarının serhedleri çox dar olan, maslowun ehtiyaclar iyerarxiyasında, ya da diger ifadeyle maslow piramidinde ancaq en aşağıdakı pillelere qeder yüksele bilen, hezreti eliden hikmetli kelamları ve kurtlar vadisi serialını heqiqet sayan insanlardı.
eslinde bu insanlar bizim en sevdiyimiz insanlardı: aile üzvlerimiz, dostlarımız, bize qarşılıqsız kömek eden insanlar.

(baxma: let the project mayhem begin)

+4 əjdaha

17. ədəbiyyatın bəşərriyyətə heç bir müsbət təsiri yoxdur. ədbəyyat və ədəbiyyatçılar yalnız krallara, diktatorlara, nüfuza sahib olmaq istəyən varlılara bəzəkli, pafozlu, çıxışlar ilə nüfuz qazanmaq üçün işə yarayır. ədəbiyyat yalnız propaqanda silahı kimi işə yarayr. ədəbiyyat yalnız idealogiyalar üçün işə yarayır.

+5 əjdaha

12. iki obrazda mövcuddurlar: avaralar və "hər şeyi bilən" intellektuallar.
birinci obraz hər addımbaşı qarşımıza çıxanlardır, zatən. qəliz olan ikinci obrazdakı prototipdir. bu adamlar:
"elm", "texnologiya", "şeirin dövrü keçib", "hekayə uydurmaq vaxt itkisidi", "roman heç nə öyrətmir" deyə ac eqolarını həyatımıza soxan adamlardı. hansı ki, heç nədən zövq ala bilmirlər, ağalar məmmədova tapınırlar, siqareti belə plan doldururmuş kimi çəkirlər, içməyi belə bacarmırlar, səmimiyyətləri belə olmur. öz fani cismlərindən möhkəmcə yapışırlar və ölümdən çox qorxurlar bu adamlar. tək qala və susa bilmirlər. daim çərçivədə olurlar. hər şeyə dəqiq, doqma olan cavabları var, amma bu cavabları özləri tapmayıblar.

+3 əjdaha

16. ''at the end of the 1910`s, einstein, disturbed by the occasional venomous criticism of his work in physics, sought solace in the rich and the challenging prose of dostoevsky, a work in which he discovered confirmations of his own humanistic philosophy. in his lifetime, he made three comments on dostoevsky`s classic that demonstrate his deep admiration for the great russian novelist. the first of these came in 1919, in a letter to his close friend ehrenfest, professor of physics at leiden, in which he wrote: i am reading with enthusiasm the brothers karamazov. it is the most wonderful book that i`ve laid my hands on. the second comment came in 1921;

according moszkowski, einstein confessed to him that he had learned more from great novelist than from the prince of mathematics gauss.``

ve davam edir :

`it is the moral impression, the feeling of elevation, that takes hold of me when a work of art is presented. and i was thinking of these of these ethical factors when i gave preference to dostoevsky`s works. there is no need for me to carry out a literary analysis, not to enter search for physichological subtleties, for all investigations of this kind fail to penetrate the heart of a work such as borthers karamazoff. this can be grasped only by means of feelings that find satisfaction. yes that is the right expression, 'ehtical satisfaction'! i can find no other word of it''

einstein oz sahesinde yeni fizika, riyaziyyatda dostoyevskiden qaussdan daha cox sey oyrene bilmezdi. zaten einstein dostoyevskini oxumaga baslayanda artiq nezeriyyesi yayimlanmisdi ve en cox tenqidlerden bas goturub dostoyevskinin eserlerini oxumaga baslamisdi. 1910-1919 cu illerden evvel hele 1905 ci ilde xususi nisbilik yayimlanmisdi, 1907 ci ilde umumi nisbiliyin esasi qoyulmusdu (1909 cu ilde minkowksi ile beraber riyazi esasini qoymusdular yeni qauss ve riemannin hendesesinden istifade etmekle) einsteinin dostoyevskiden oyrendiyi seyler ortadadi. yeni elmle, kainati ve s. anlamaqla hec bir elaqesi olmayan, einsteinin hemise inandigi deyerlerle elaqeli idi. tebii ki einstein dostoyevskiden daha cox sey oyrene biler neinki qaussdan. bes men ne yazmisam?

yazmisamki; `oyrenmek istediyim seyler haqqinda hecne oyretmir`` yeni menim oyrenmek istediyim seyler haqqinda hec bir melumati olmayan, hec bir sey oyretmeyen dostoyevskini oxumaq fikrim yoxdur. ona qalsa weinbergin en sevdiyi ve meslehet etdiyi kitablar arasinda var dostoyevskinin bu kitabi. ancaq men sevmirem.

ele birinciden yazmisam lap isteyirsiz savadsiz deyin mene ancaq sevmediyim seyi sevmirem demek haqqim var. qaussun tekce dissertasiya tezisi olmasaydi butun dunya bugun hele 1700 cu illerin dusuncesinde idi; yeni tekce iyirmi sehifelik dissertasiyasi butun bedii edebiyyat qara-qurasindan daha deyerlidir menim ucun.

butun cumlelerin sonuna 'menim ucun' yazmisam. yeni oz fikrimdi.

+3 əjdaha

11. vaxt qıtlığından son bir ildə çevrildiyim insan tipi. son ayda nəsiminin divanını oxumağa çalışsam da, işlər artıq get-gedə artır. pul qazanmaq və cinsi istəklərin insanı ən sevdiyi məşğuliyyətlərdən belə kənarda qoyduğu reallıqdır.

+2 əjdaha

6. təhlükəli insan tipidir. ona görə ki, dünyagörüşü əsasən, məhdud olur. buna baxmayaraq, özünü hamıdan ağıllı və çoxbilmiş hesab edir. yaşadığımız ölkədə belələri çoxdur. ancaq sevindirici haldır ki, son illər müəyyən canlanma var. hökümətimiz bu canlanmada zərrə qədər rola malik olmadığını metroda və ya başqa yerlərdə kitab satışını həyata keçirən mağazalara olan təzyiqlə nümayiş etdirib. hal-hazırda ayrı-ayrı insanların sözün əsl mənasında mübarizəsi nəticəsində ölkəyə yeni kitablar (əsasən, türk dilində) gətirilir və müəyyən oxucu kütləsi yaranıb.

+3 əjdaha

9. ədəbiyyatı mənasız hesab edən intellektual elm insanlarıdır.

+3 əjdaha

4. edebiyyatdan uzaq olmaq o adamın cahil olduğu anlamına gelmir , bilirem bu aralar moddu herkes 1 kitab oxuyub başımıza derin insan kimi takılır.

+1 əjdaha

27. ya öz həyatı ədəbiyyatda yazılanlardan daha keşməkeşli keçən insandır, ya da avamlığından ədəbiyyata yaxın durmayan. birinci tip insanlar elə özləri ədəbiyyata işıq tutanlardan olduqları üçün onlara dərin hörmətim var. ikinci tiplərə də lenin babanın sözlərini xatırlatmaq istəyirəm "oxu,oxu yenə də oxu"

+1 əjdaha

14. bədii əsər oxumaq pornoya baxmaq kimidir.

başqalarının başından keçənləri bir başqası öz perspektivindən mənə təqdim edir, mən də " aaa vaa uuu" deyə maraqla izləyirəm. birində mənəvi digərində fiziki orqazm oluram. hamısı da niyə? çünkü oralarda biryerlərdə nələrsə kimlərinsə başına gəlib. bədii əsər oxumaq həyatdan zövq alabilməyənlərin işidi, mən o əsərlərdəki hadisələrin iştirakçısı olmağı heç xəyal etmərəm

bunlar boş işlər.

+1 əjdaha

24. onun yerinə elmi ya da tarixi kitablar oxuyurlarsa, haqlarında heç bir problem olmayan insanlardırlar. ( acınası self improvement kitablarından ya da heç oxumamaqdan söhbət getmir) hər kəs ədəbiyyatı sevməli deyil, əsas bilgiyə gedən yolun maraqlı, dolambaclı və də kəsə olmayan yoludur ədəbiyyat. o da bir çox hallarda. yoxsa bəzən, həqiqətən, heç nə qatmır. məsələn, şairin iztirablarından bəhs etdiyi bir şeir insana yeni nə öyrədə bilər ki?

+1 əjdaha

25. başlığı görəndə ədəbiyyat oxumayanlar cahildir, alt təbəqədir, çox şey itirirlər, heç nədən xəbərləri yoxdur və s. kimi, türklər demişkən, "ötekileştirme" nümunəsi görəcəyimi sandım, amma xoşbəxtlikdən yanılmışam.

+1 əjdaha

30. Özünü zövqdən məhrum etmiş biridir. istər bədii, istərsə də elmi əsərlərin birini oxuduqda ən azı 3 yeni məlumatın öyrənilməməsi qeyri - mümkündür. Ədəbiyyat yeni həyat təcrübəsi yığmaqdır, ədəbiyyat səni gündəlik qayğılardan uzaqlaşdıran bir "liman" dır, ədəbiyyat ədəbi həyatdır..



hamısını göstər

ədəbiyyatdan uzaq insanlar