22 yazar | 42 başlıq | 72 entry
yenilə | gündəm

#son entrylər 72 yeni entry

başqaları nə deyər düşüncəsi 11 gecəyə bir mahnı paylaş 8 yazarların istəkləri 8 baxılası youtube videoları 2 yayın gəlməsi ilə gözə girən həşəratlar 2 saç uzatmaq 2 elza seyidcahan   yazarların başına gələn maraqlı hadisələr   insanı tanıma üsulları 4 ayrılıq acısı 3 gecəyə bir mahnı paylaş 7 yazarların istəkləri 7 kişilərdən soyudan səbəblər 2 sevilən mahnının ən vurucu cümləsi   pul   city of angels   whatsapp   başqaları nə deyər düşüncəsi 9 eşidilməkdən bezilən şeylər 3 2022 rusiyanın ukraynanı işğalı   zəhlətökən şeylər 3 28 iyul 2018 qarabaşaq nikli yazarın intihar etməsi   zülfü livaneli 2 batman: the brave and the bold   buğda   emre mor   öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar 4 #sözaltı spotify playlistləri   d.b. cooper   ilkin rüstəmzadə   kor   dadından bezdiyimiz yeməklər   yazarların ruh halı 8 roman a clef   sözaltı etiraf 2 yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 2 ozan tufan 2 rotator cuff sindromu   onanizm   latın amerika ölkələri 3 french 79 2 dolphin   crywank   həm uşaq vaxtı həm də indi edilən hərəkətlər   bezmək   hank schrader | kino   şri lanka 2 sevgi   prince albert piersing   soap opera | kino   mike ehrmantraut   soap opera rapid aging syndrome | kino   qarpız   odnoklassniki.ru 4 yazarları düşündürən suallar   sözaltı günlük   həyatın nə qədər ədalətsiz olduğunun anlaşıldığı anlar   sumo deadlift   we only write in english to this topic   #sözaltı art   sözlük yazarlarının arzuları   edip cansever   şükrü erbaş   berlin patient   ürəyə yatan iran musiqiləri   tombili   krzysztof kieslowski | kino   the problems of philosophy   ən şit zarafat   düşün ki o bunu oxuyur   artıq inanmaqdan imtina edilən şeylər 3 niels schneider   evrim ağacı | elm 3 chenapan   sözlük yazarlarının ən pis vərdişləri   keçən ayın ən bəyənilənləri   tofiq yaqublu   psychedelic rock 2









quran-i kərim



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
qurandakı möcüzələr - mohsen namjoo - ölmədən əvvəl oxunmalı kitablar - tükəzban - ateist olma səbəbləri - dünənin ən bəyənilənləri - yeni üzv olanlara məsləhətlər - ölmədən əvvəl oxunacaq müəlliflər - fazil mustafa
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+36 əjdaha

5. bir çox müselman üçün quran, internetdeki istifadeçi qaydaları kimidir, heç kim oxumur, sadece aşağı edib "qebul edirem" butonuna basırlar teessüfki..

+25 əjdaha

67. bir qaqaş var idi, dirəşmişdi ki, məkkə dünyanın mərkəzindədi. nəm özü də başa düşmədiyi altın oran zad basırdı. mən deyirəm kürəni mərkəzi olmaz axı. sora soruşdum ki, qaqa quran zad oxumusan. deyir ala o çox uzundu e onu biz oxumamalıyıq mollalar oxumalıdı.
ssikim sənin ağzıvı götverən gijdıllaq. bayaq nətər dirəşmişdiy e

+17 əjdaha

61. içində peyğəmbər qadınlarının necə davranmalı olduğu, peyğəmbərin evinə gedib başını ağrıtmamalı olduğunuz, peyğəmbərin özü ilə hicrət edən və nəslindəki qadınları afedersiniz sikməsinin halal olduğunu bildirən bir çox elmi-enlightening ayələr olan kitab. bu ayələrdən istifadə edərək xarici alimlər bir çox işlərə imza atıdjsjdjdd

+12 əjdaha

43. quran nə tarix, nə əxlaq, nə iqtisadiyyat, nə elm, nə də ədəbiyyat kitabıdır. əlimizdə onu müqayisə edə biləcəyimiz ikinci bir kitab yoxdur.
quran bəşəriyyət tarixinin ən çox oxunan, ancaq ən az başa düşülən və bizə tez-tez - hər şeyə hakim olmaq üçün çalışıb həyatını yaşanmaz hala çevirmə (bələd, 5-6), yaxşılığı qarşılıq gözləmədən et (muhamməd, 7), özünü böyük görüb insanları əzərək dostlarını özündən uzaqlaşdırma (hucurat, 10), özünü çox böyük görmə (müdəssir, 1-5), hər şeyin öhdəsindən gələ bilməyəcəyini heç vaxt unutma (təkvir, 25-27), çarəsizliyə düşmə. hər zaman bir ümid işığının olduğunu unutma (bəqərə, 156), tənqidin kəskin bir bıçaq olduğunu unutma. deyəcəyin sözü əvvəlcədən ölç, sonra de (maun, 4-5), etdiyin yaxşılıqları unut. tez-tez xatırladaraq onları dəyərdən salma (bəqərə, 263), ölümdən qorxmaq əvəzinə, ölüm gerçəyi ilə üzləş (vaqiə, 83-87), sənə edilən pisliyin qarşılığını vermək əvəzinə hirsinin keçib getməsini gözlə (furqan, 63), ən çətin zamanlarında belə ümidsizliyə qapılma (tövbə, 40), səni narahat edəcək işlərdən uzaq dur (inşirah, 1-3), yalana qətiyyən yaxınlaşma (saff, 2), heç bir sirrin sonuna qədər gizli qalmayacağını unutma (mücadilə, 7), mərhəmətli olmaqdan heç vaxt üz döndərmə (ibrahim, 42), ana və atana "off" belə demə (isra, 23), yaxşı bir dostun həyatda ən qiymətli varlıq olduğunu unutma (ənkəbut, 41), öz mənafeyini güdmə. ədalətli davran (rəhman, 7-9), sözünün üstündə durmamağın utanc gətirən bir hərəkət olduğunu unutma (ənfal, 56) kimi mesajlar verən və bir çoxlarımız üçün indiyə qədər qaranlıq kitabdır. ümumiyyətlə biz, siz və ya sən quran deyəndə nə başa düşürük. şəriətidən bəli sən deyən quran da düzdür, amma hansı quran? nadanlıq əlində təkəbbür kimi saxlanılan quran? cinayət nizələrinin başında bayraq edilən quran? bunlar, yoxsa səhraya səpələnmiş vəhşi qəbilələri 25 ildən az bir müddət ərzində dünyanın müqəddəratını müəyyənləşdirən və dünyanı zəbt etmiş qüdrət sahiblərini əzişdirən ümmət halına salan, bir əsrdən də az olan zaman içərisində bəşər sivilizasiyası tarixində yeni və inqilabi bir mədəniyyət yaradan kitab?
quran ''allah adı'' ilə başlayaraq ''insanların adı'' ilə qurtaran kitabdır. o, səmavi kitabdır, lakin bugünkü möminlərin təsəvvürünün və müasir imansızların gümanlarının əksinə olaraq, daha çox təbiətə, həyata, agahlığa, izzət, qüdrət, inkişaf, kamal və cihada diqqət edir. o, elə bir kitabdır ki, surələrindən 70-dən artığının adı insani məsələlərdən götürmüşdür. 30-dan artıq surəsinin adı maddi hadisələrdən götürülmüşdür. yalnız 2 surəsini adı isə ibadətdən götürülmüşdür. onlar da həcc və namazdır.
o, daşıyıcısı "ummi" - quranın öz dili ilə desək, nə kitab bilən, nə iman tanıyan, nə yazıb-oxuya bilən - olsa da , mürəkkəb, qələm və yazıya and içən bir kitabdır.
o, cihad barəsindəki ayələrinin sayı ibadət barəsindəki ayələrinin sayı ilə müqayisə edilməyəcək qədər olan bir kitabdır. elə bir kitabdır ki, onun ilk sözü "oxu!"dur və allahın iftixarı öyrətmək - insana "qələm" ilə öyrətməkdir (ələq, 1, 4), özü də kitab, qələm və təlim-tərbiyə məsələsi mövcud olmayan bədəvi və qəbilə quruluşlu cəmiyyətdə!
düşmənin hiyləsi və dostun nadanlığı ucbatından bu kitabın layını qatlayıb üzünü istifadə etdilər, mətnini tərk edib cildini yaydılar. daha adının mənası "oxunan" olan bu kitabı oxumadılar, ondan təbərrük və müqəddəsləşdirmək üçün istifadə etdilər. ondan zehni, ruhi və ictimai xəstəliklərə dərman istəmək əvəzinə, bel və qulunc ağrısı kimi cismani xəstəliklər üçün şəfa vasitəsinə çevrildi. onu oyaq ikən tərk edib, yatanda başlarının üstünə qoydular. nəhayət, indi gördüyün kimi ondan ölülər üçün istifadə edir, oxuyub ölənlərin ruhuna bağışlayırlar. onun sədası qəbristanlıqlarımızdan eşidilir. buna görə də ey mənim ziyalı bacı və qardaşım, sən onun dirilər arasından yığışdırılması, onun həyata təsirini kəsmək, səsini həm cihad səhnələrində, həm də ictihad mərkəzlərində boğmaq üçün nə qədər səylər göstərilməsindən xəbərsizsən.
dedilər ki, quran sözü ''qaraə'' (oxumaq) kökündən deyil, ''qaranə'' (bağlamaq) kökündən götürülüb. bunun da nəticəsində o, oxumaq kitabı deyil, yanda gəzdirilən və özünə yapışdırılan kitab olur. dedilər kimsə təkcə ''bismillahın'' ''b'' hərfinin nöqtəsində olan sirləri təfsir etmək istəsə, bir ömür bəs etməz. həmçinin dedilər:"quranın yetmiş batini var, həmin batinlərin də hər birinin yetmiş batini var..."
bəli bu düzdür, amma bunu qurana yaxınlaşmamaq mənasında izah edirlər. yəni kim quranı açıb oxusa, onun barəsində düşünsə və ondan bir şey başa düşsə, məhkum edilməli, başa düşdüyü fikirlər rədd edilmiş və şübhəli elan edilməlidir.
həmçinin dedilər:"quranın həqiqi mənası imamların yanındadır, gizli olan məxsus kitabdadır və ondan heç kəsin xəbəri yoxdur; o peyğəmbər ailəsində olub, sonra gizli şəkildə imamların birindən digərinə ötürülüb, nəhayət, qeybə çəkilmiş imamın əlinə çatıb". bu məlumat doğru da olsa, onun mənası quranı onların başqalarından daha yaxşı başa düşmələridir. bu, təbii və məntiqli bir məsələdir. lakin onlar belə nəticə çıxarıblar ki, quran sirli və bəşəriyyətin dərk edə bilmədiyi müəmmalı bir kitabdır.
dedilər:''kim quranı öz ağlı ilə təfsir etsə, özünü cəhənnəmdəki yerinə hazırlasın". halbuki peyğəmbərin hədisi "kim quranı öz nəzər və rəyi ilə təfsir etsə, özünü cəhənnəmdəki yerinə hazırlasın"dır. bu çox elmi və məntiqli bir sözdür. bu, tədqiqatda bir qaydadır. həqiqət axtarışında olan tədqiqatçı zehnindən şəxsi nəzərləri, əvvəlki əqidələri, avropalı alimlərin dili ilə desək, ''öncədən hasil olan qənaət''i (pré jugement) çıxarmalıdır ki, hər hansı bir mətni təfsir edəndə onun mənasını dərk edə bilsin. daha bir söz və ifadəni zorla özünün əvvəlki rəyi ilə uyğunlaşdırmasın və onu özünün xüsusi baxış və əqidəsi ilə yozub izah etməsin. gördüyünüz kimi, hədisdəki "rəy" (şəxsi nəzər) sözünü necə məharətlə "ağıl" mənasında təqdim ediblər. hər hansı bir söz və kitabı oxumaq, başa düşmək və əməl etmək yalnız ağıl ilə mümküm olduğu üçün camaatı cəhənnəmə düşmək qorxusu ilə quran oxumaqdan, onu başa düşməkdən və ona əməl etməkdən çəkindiriblər. sonra "ağıl ilə təfsir etməyi" haram etmələrinə baxmayaraq, özləri həmin hədisin əksinə olaraq, quranı başdan-ayağa "öz rəyi əsasında təfsir edərək" təhrif ediblər. onu peyğəmbərin ətrafında olan bir neçə nəfəri - özü də onlardan qorxduğu üçün hətta onların özlərinin belə başa dmədikləri kinayə, işarə və dolayı ifadə ilə - tərif edərək öyən, yaxud söyüb pisləyən bir kitab halına salıblar.
hətta bəziləri daha pis sözlər deyiblər:"ümumiyyətlə, əsl quran zamanın imamının əlindədir. imam zühur edəndə onu özü ilə gətirəcək; əlimizdə olan quran əsl quran deyil, təhrif edilib, ondan bəzi ayələri çıxarıblar..."
bu söz baltanı lap kökündən vurur. islam düşmənləri onun kökünü nə qədər də zirəkliklə kəsmək istəyiblər! çünki fikirləşirdilər ki, quranın camaatın arasında bağlanması, səsinin batırılması, fikirlərinin məchul saxlanılması və tərk edilməsi, cild və cisminin rəvac tapması üçün hər nə qədər hazırlıq işləri görsələr də, yenə nə vaxtsa hansısa ziyalıların bunlara qulaq asmayıb həmin kitabı açıb oxumaları, ondan ilham almaları, müsəlmanların fikir ayrılıqları, etiqad ziddiyyətləri, firqələrə bölünmək və təfriqələrdə "bu ilahi ipdən yapışma"ları, islamın yenidən qurandan qaynayaraq müsəlmanların ölmüş xəstə, nadan, müşrik, bütpərəst, parçalanmış və tənəzzülə uğramış cəmiyyətinə yenidən vəhdət, həyat, hərəkət, agahlıq, məsuliyyət, istiqamət və intellektual irəliləmə bəxş etmək təhlükəsi var. buna görə də onlar belə bir faciə yaratdılar. "bu quranın əsl quran olmaması, quranın da imam kimi qeybdə və əllərdən uzaq olması"ndan ibarət mənfur şayiəni, islam və müsəlmanların həmişəlik məhvini təmin edən bu fikri yaymağa çalışdılar. onlar bu fikri hətta böyük alimlərin bir neçəsinin də zehninə salmağa belə nail oldular, məşhur, mühüm və geniş yayılmış kitablarda əks etdirdilər, hətta bəzi dəstələri bu faciəyə inandırdılar. lakin xoşbəxtlikdən bizim böyük alimlərimiz bu məsələdə də səhlənkarlıq etmədilər və yekdilliklə onların hamısı bu düşünülmüş məkrli planın kökünü kəsdilər.
ey mənim ziyalı dostum! məgər bunlar düşmənin qurandan qorxmasının nişanəsi deyil? məgər
düşmənin bu qorxusu sənin quranın həyat, qurtuluş və oyanışdakı rolu, bu kitabın yaradıcı olmasından əmin olmağın üçün yetərli deyil?
ziyalı dost, görürsən nələr edib, hansı işlərdən çıxıblar?
elə bir iş görüblər ki, oxumaq, düşünmək, başa düşmək, aydınlaşmaq, yol tapmaq, ayağa qalxmaq, əməl etmək kitabı olan quran, davamçılarını istiqamətləndirmək, həll yolu və insanı seçim məsuliyyəti göstərməkdə həqiqi istifadəsi yalnız istixarədən ibarət müqəddəs və təbərrük edilən bir əşyaya çevrilib. davamçılarının onun qarşısındakı vəzifəsi də ona təzim etmək, ehtiram göstərmək, əziz tutmaq, öpmək, dəstəmazsız əl vurmamaq, xüsusi qutuda saxlamaq, aynanın kənarına, uşağın qundağına, nişan xonçasına və təzə evə qoymaqdan, səfərə gedəni onun altından keçirməkdən ibarət olub... onun bəzi surə və ayələrindən də cadugərlik duaları, həmçinin cinlərin qarşısının alınması, köpün dəf edilməsi, xəstələrin şəfa tapması, zahı adamın, süd verən inəyin və dəlinin boynundan asmaq üçün cadu duaları, xüsusi qoruyucu dua və tilsim kimi istifadə edilir.
bir nəfər danışırdı ki, mən yetmiş nəfər olduqca ziyalı dindarın saxlanıldığı siyasi həbsxanaların birində bir məsələni araşdırmaq üçün bir dənə quran istədim, tapa bilmədim, lakin saydım həmin yetmiş nəfərdə bir dua kitabının müxtəlif çaplarından müxtəlif ölçülərdə yüz nüsxə vardı.
sən hansı qurandan danışırsan, ey mənim ziyalı qardaşım?! ey cəmiyyətin tənəzzülündən, intellektual gerilikdən, yaşadığın mühitin mədəniyyətinin zəifliyindən əziyyət çəkən məsuliyyətli müəllim, tələbə, tərcüməçi, yazıçı, mədəniyyət xadimi və liberal, hansı quran? ümumiyyətlə, məgər quranı kimsə - istər müxaliflərinin içində olsun, istərsə də tərəfdarlarının içində - tanıyır ki, sən onun barəsində hökm çıxarırsan?!
təəssübkeş avam bir adamın quranı oxumamış, tanımamış, başa düşməmiş qəbul etmək və ona iman gətirmək haqqı var. lakin sən insaflı ziyalının onun cildini açmadan, barəsində düşünmədən, onu başa düşmədən rədd etmək, ona inanmamaq haqqın yoxdur. sənin gümanının əksinə olaraq, quran öz ardıcılları ilə danışmaqdan qaldıqdan, cildinə pərəstiş edilməyə başlandıqdan, onun ruh, fikir və sözü tərk ediləndən müsəlmanlar xurafatçılığa, ictimai süstlüyə, intellektual geriliyə, saxta dini təəssübkeşliyə, elmi, iqtisadi və siyasi tənəzzülə düçar olublar.
ey xəbərdar ziyalı! əgər quranı açıb içini oxuya və nə dediyindən xəbərdar ola bilmirsənsə, əgər tarixlə tanış ola və bu kitabın insani inqilab yaratmaqda hansı heyrətamiz möcüzələr yaratdığını, yunan fəlsəfi uydurmalarından, hind xəyalpərəstliklərindən, bizans və iranın hərbi və zadəgan mədəniyyətlərindən, ərəb nadanlığı və vəhşiliyindən birdən-birə hansı möcüzəvi ümümbəşəri əqli, mədəni, siyasi, əxlaqi hərəkat və cərəyanı yaratdığını, bəşəriyyətin parça-parça olmuş cisminə hansı inqilabi ruhu üfürdüyünü, həmişə savad və səadətdən məhrum kütlələr arasında təqva və ədalət istəyi ilə hansı elmi, mənəvi və maddi mədəniyyəti formalaşdırdığını dərk edə bilmirsənsə, heç olmasa şimali afrikanın bizim əsrimizdəki inqilabi rəhbərlərinin sözlərinə ki qulaq asa bilərsən:
"şimali afrikada oyanış, azadlıq və antiimperializm hərəkatı şüarı bütün müsəlmanların qurana qayıdışı olan seyyid camal məktəbinin davamçısı məhəmməd əbduhun şimali afrikaya gəldiyi gündən başladı. o bütün islam alimlərini bir yerə toplayaraq onlardan istədi ki, qədim fəlsəfə və köhnə elmlərdə qərq olmaq, fiqh, üsul, kəlam və fəlsəfədə məhdudlaşmaq, metafiziki məsələlər irəli sürmək və ikinci dərəcəli məsələlərdə ifrat xırdaçılıq və zehni dərinliyə getmək əvəzinə, qurana üz tutsunlar, bütün qədim və müasir, islami və qeyri-islami elmlərdən bu "ismarış"ı düzgün başa düşmək üçün yararlansınlar, tənəzzülə uğramış və istismar edilən insanları, xurafat, təfriqə, dar düşüncə, təəssübkeşlik və nadanlığa düçar dindarları quranla tanış etməyə çalışsınlar, quranı həm elmi-dini dairələrdə, həm də avam kütlənin zehnində, ümumi kütlənin düşüncəsində önə çıxarsınlar..." (koloniya axşamı (la nuit coloniale) fərhət abbasi)
bundan sonra quran yenidən müsəlman cəmiyyətlərində gündəmə gəldi, tədris mərkəzlərində quranın öyrədilməsi, din alimləri arasında quranın təhqiq və təfsiri, ziyalı və mübarizlər arasında quran məsələləri, hətta kənd məktəblərində quranın təlimi həyati və əsas bir proqram olaraq vüsət aldı. bu yeniliyin səmərəsi o oldu ki, həmin vaxta kimi beyinləri uyuşduran və onlara öz bədbəxt taleyini - fransızların cəngində əsir olmağı - unutduran, onları mövhumat, köhnə kin-küdurət, əhəmiyyətsiz ixtilaflar, məzhəb toqquşmaları və cahilanə təəssübkeşliklərə sürükləyən din və rəvac tapmış dini əməl, əqidə və mərasimlər quranın bələdçiliyi ilə oyanış, məsuliyyət, özünüdərk, qüdrət və vəhdət amilinə çevrildi.
bundan öncə din adamlarının hər biri müstəmləkəçilərin əsarət boyunduruğu altında dinə və dini əməllərə üz tuturdular ki, allah, peyğəmbər, imamlar və övliyalar onların yalnız fərdi günahlarını bağışlasınlar. onlar yalnız fərdi ibadətlə axirət üçün savab toplamağa çalışırdılar.
halbuki həmin vaxt general arqo və luis salan bütün əlcəzair, tunis, mərakeş və mavritaniyanı fransanın insanlığa zidd koloniyası altında zəlil etmiş, onların sərvət, izzət və mədəniyyətini qarət edirdilər. general sustil öz oğlu ilə tilimsan cəngəlliklərində "ərəb ovu"na gedirdi ki, oğlu ox atmağı və ov etməyi öyrənsin. o, parisdə olan həyat yoldaşına belə yazırdı:"...hamımız yaxşıyıq, mən də yaxşıyam, itim də yaxşıdı, ərəbim də yaxşıdı..."
həmin qara günlərdə, həqarət və zillətli vəziyyətdə möminlərin hamısı zikr, dua və təvəssül etməklə, hətta bəzən nəzir, yemək ehsanı vermək və fərdi xeyriyyəçilik işləri görməklə "özlərinin cəhənnəm odundan azad olmaları" və öləndən sonra nicat tapmaları üçün çalışırdılar. lakin quran müqəddəslik taxçasından təlim və təfəkkür kürsüsünə qayıdandan sonra onlara öyrətdi ki, axirətdə nicat tapmağın yolu, dünyada nicat tapmaqdır və islamın cənnətinin yolu müsəlmanların azadlıq, oyaqlıq, izzət və elmindən keçir (cihad allahın özünün xüsusi dostları üçün açdığı cənnət qapılarından biridir. cihad təqva libası və allahın möhkəm zirehidir...buna görə də kim üz döndərərək onu tərk etsə, allah ona xarlıq və zillət, bəla və müsibət libası geyindirər, kiçiklik və alçaqlığa düçar edər." əli (ra), nəhcül-bəlağə, məhəmməd əbduhun şərhi, s75.).
kim bu dünyada xarlıqda ölsə, orada da xar olaraq diriləcək. "bu dünyada kor olan kəs axirətdə də kor olacaq."(isra, 72).
onlar başa düşdülər ki, islamda allaha yaxınlaşmağın yolu təəbbüd (köləlik) deyil, təfəkkürdür
həmçinin başa düşdülər ki, "zülmə boyun əyən zalımla əlbirdir (nəhcül-bəlağa), müsəlmanın həyatı "əqidə və cihad" üzərində möhkəmlənib (imam hüseyn ra) , peyğəmbərin və onun rəbbinin sünnəsi təlqin, ibadət, fərdi asketizm, uyuşdurucu ibadətlər deyil, "cihad və şəhidlik"dir. quranı gətirən şəxs rahib deyil, "müsəlləh peyğəmbər"dir (bu ifadə fransız rodinsona məxsusdur) və onun peyğəmbərliyinin hədəfi "agahlıq və ədalətdir" (hikmət və ədalət - quran).
bildilər ki, islamın allahı "dəmir"in (qüdrət təzahürünün) adını ədalət tərəzisinin sırasında, ədalət tərəzisinin adını isə kitab və vəhyin yanında çəkir (hədid, 25). başa düşdülər ki, islami imana malik cəmiyyətin nişanəsi "özününkülərlə yumşaqlıq, düşmənə qarşı sərtlik" (fəth, 29), baş ucalığı və izzətdir (munafiqun, 8).
indi əgər onlar müstəmləkədirlərsə, fransanın koloniya əsarət zəncirlərində xar və əsirdirlərsə, özününkülərə qarşı kinli, bədbin və təəssübkeş, yadlar önündə isə mülayim, səhlənkar, vəziyyəti ilə barışan və laqeyddirlərsə, deməli, din adı ilə malik olduqları, islam adı ilə əməl etdikləri şeylər nə din, nə də islamdır. hətta dinlərinin qəti və aydın hökmü olan namaz, dua, həcc və orucları nə namazdır, nə dua, nə həcc, nə də orucdur. əgər belə olsaydılar, bir təsiri də olardı.
bu "başa düşmələr"in hamısını insanlara quran öyrətdi və onları ayıltdı. onlar başa düşdülər ki, ən böyük dini vəzifələri hər şeydən qabaq cəmiyyətin intellektual tənəzzülünə səbəb olan amillərin kökünü kəsməyin vacibliyidir. anladılar ki, cəbr (məcburiyyət) və ixtiyar, allahın zatı və sifətlərinin əlaqəsi barəsində danışmaq, ağanın qulun boynunda olan haqlarını araşdırmaq, pak və murdar şeylərin daha bir növünün tapılması, yaxud ziyarət ilə şəhadət savabı əldə etmək əvəzinə, əllərinə silah alıb fransız müstəmləkəçilərini qovmalıdırlar. bunu etdilər və biz tənəzzülə uğramış kütlənin oyanışının, din gücü və quranın dəvəti ilə cihada başlamalarının şahidi olduq. din və islamı özünün tənəzzülə uğramış qədim formasında görüb ondan qaçmış, digər məktəb və ideologiyalara iman gətirmiş, nəticədə dini toplumdan uzaqlaşmış və özləri üçün cəmiyyətdən kənarda qalmış bir sinif düzəltmiş qeyri-dini ziyalılar da həm islama, həm də müsəlmanlara tərəf qayıtdılar, həm iman qazandılar, həm xalq kütləsinə birləşdilər. buna görə də kütlə düşüncəsizlik və təəssübkeşlikdən, ziyalılar isə islama qayıdaraq qərbpərəstlikdən qurtuldu.
buna görə də hətta afrika kommunist partiyasının keçmiş sədri və məşhur marksist mütəfəkkir əmmar ouzeqan kimi şəxs düşüncəli şəkildə islama qayıtdı və özünün, adını hz.peyğəmbərin məşhur "ən üstün cihad zalım rəhbərin qarşısında deyilən haqq sözüdür" hədisindən götürdüyü "ən üstün mübarizə" (le meilleur combat) adlı kitabını yazdı. əlcəzair tələbələrinin milli təşkilatı (m.n.e.m.a.) özünə "əlcəzair müsəlman tələbə təşkilatı" adını seçdi.
bu dövrdə islam təkcə dindar kütlənin arasında yeni ruh və istiqamət tapmadı, materialist və dinə əks ziyalıların gözündə də güclü və iman doğuran cazibə qazandı. əlcəzair kommunist partiyasının rəsmi orqanı olan "əlcəzair respublikası" qəzetinin baş redaktoru fransız əsilli henri alleg kimi şəxs də partiya göstərişlərinin əksinə olaraq islam mücahidlərinin sırasına qoşulmuş və həbsxanadan belə yazmışdı: "belə bir yerdə mənə verilən heyrətamiz işkəncələrdən danışmağım səviyyəsizlik olar...burada hər saat mərtəbələrin otaqlarının birindən həbsxananın həyətinə bir mücahid atırlar. mən onların üst-başlarından da məlum olduğu kimi, uzunmüddətli və dəhşətli işkəncələrə məruz qalmış halda ağızları qan içində və partladılmış halda məşhur bir duadan anlaşılmaz bir sözü dodaqlarının altında zümzümə etdiklərini görürəm (yəqin ki, onlar kəlimeyi-şəhadətlərini deyirlərmiş və o, fransız olduğu üçün bunu başa düşmürmüş). mən həmin sözlərin və onların nə dediklərinin mənasını bilmirəm. amma bircə onu bilirəm ki, dünyanın bütün fəlsəfi məktəb və ideologiyaları arasında etiqad bəslədiyim yeganə şey həmin anlaşılmaz sözlərdir".
həmin illərdə, həmin qərblilərin və həmin əsrin gerçəklikləri qarşısında bütün bu qələbələrin əldə edilməsinin yeganə səbəbi müsəlmanların quranın təbərrük deyil, oxumaq üçün, pərəstiş edilməli müqəddəs əşya və büt deyil, dinləməli ismarış olduğunu başa düşmələri olmuşdu. onlar başa düşdülər ki, quran "mana" - ünsiyyət və əl çəkmək nəticəsində əşya və şəxslərə keçən və onlara qeyb təsiri göstərən sirli qüvvə deyil, "kəlam"dır. onda düşüncə yatıb. buna görə də əgər quran cəmiyyətdə "kitab" olsa, oxunsa, başa düşülsə, önə çəkilsə və möminlərə: "o danışır, sənə müraciət edir, gərək, qulaq asasan, qulaq asıb görəsən nə deyir - deyilsə (quranın buyurduğu "quran oxunan zaman ona qulaq asın və susun" (əraf, 204) ayəsinin də mənası budur, yoxsa ki, onda məqsəd müqəddəs dini bir avaza qulaq asmaq deyil), qurtuluş bəxş edər, oyanış yaradar və onları formalaşdırar. o özünün bu qüdrətini təkcə keçmişdə göstərməyib, elə bu gün də belədir. o, təkcə qədim bizans və iran imperiyaları qarşısında deyil, müasir imperializm qarşısında da həmin xüsusiyyətə malikdir.
buna görə də fransa imperializminin afrikadakı vəhşi canavarı olmuş fransız general sustil belə deyirdi: "quran dini kitab deyil, dinə zidd kitabdır. o, müsəlmanları zahidlik, ibadət, sülh, əfv, allah, ölüm, ruh, metafizik sirlər, həyat fəlsəfəsi və insanın son taleyi barəsində düşünməyə dəvət etmək əvəzinə, müharibə, qələbə, intiqam, üsyan, dünyanı fəth etmək və qənimət əldə etməyə çağırır...
aşağı kütlələr arasında heç bir kitab quran qədər təhrikedici və üsyankar deyil, öz sehirli sözləri və həyəcanlə melodik ahəngi ilə kin və düşmənçiliklərə təsir etmir, qürur, kin-küdurət və siyasi gərginlik maraqlarını oyatmır..."
ingiltərə koloniyaçılığını gücləndirmiş yəhudi məsləkli baş nazir william ewart gladstonenun sözünü eşitmisiniz. o, ingiltərə parlamentində quranı qəzəblə tribunaya çırparaq belə demişdi:" nə qədər ki bu kitab müsəlmanların arasındadır, müsəlman ölkələrində təhlükəsizlik və onların ingiltərə müstəmləkəçiliyi qarşısında itaətkarlıq göstərməsi qeyri-mümkündür".
bu təhqirlər bu kitabın insanın düşüncə, hiss və cəmiyyətinə təsirini hamıdan çox təcrübə etmiş - o vaxt müsəlmanlar hələ onunla tanış idilər - xəbərdar və məlumatlı düşmənlərin dilindən çıxır. onların quranın cəmiyyətlərin oyanış, hərəkət, başucalığı və qurtuluşundakı ictimai və ideoloji rolu barəsindəki qənaətləri müfəssir və alimlərin nəzərlərindən daha real və dəqiqdir. çünki onlar həm düşməndirlər və təəssübkeşlik etmirlər, həm də ictimaiyyət və siyasət adamı, əməl və reallıqla ünsiyyətdədirlər, mücərrəd, zehni və xəyali məfhumlardan uzaqdırlar.
düzdür, onlar müsəlman əhalini istismar edənlərin dili ilə danışır, müsəlmanların koloniya rejimindəki zülm, təcavüzkarlıq və qarət müqabilindəki oyanış, dirçəliş, düşməni əzişdirmək və dözümsüzlüyündən əziyyət çəkən islam düşmənlərinin mövqeyindən çıxış edir, başıaşağı, dərdi-sərsiz, dözümlü, mühafizəkar, "mütləq sülh", qane, "hər işdə bir xeyir var" fəlsəfəsinə etiqad bəsləyən nəcib milləti, yaxud afrika, asiya və latın amerikasının axirətə pərəstiş edən dinlərinə bağlı, dünyadan qaçan, zahid, sufi məsləkli, dünya həyatının gözəllik və cazibədarlığından uzaq millətləri sevirlər, amma dedikləri həqiqətdir.
onlar quranın oxunmasının - əgər oxunsa - anlaşılmaz, axirət savabı qazanmaq və nənə-babanın ruhuna bağışlamaq üçün bir dua kimi deyil, bir kitab kimi oxunmasının necə oyanış, hərəkət və izzət yaratdığını, iman qüvvəsinin zülm və nadanlıq əleyhinə qüdrət və üsyana çevrildiyini hamıdan yaxşı bilirlər.
görün, quran müsəlman icmasını (bütün cəhətlərdən, tam xırdalıqlarına kimi bugünkü müsəlman cəmiyyət və ya dəstələrinin tam əksi olaraq) necə təsvir edir:
''o kəslər üçün ki, rəbbinin dəvətini qəbul edər (iman gətirər), namaz qılar, işlərini öz aralarında məsləhət-məşvərətlə görər, onlara verdiyimiz ruzidən (allah yolunda) sərf edərlər. və o kəslər üçün ki, onlar zülmə (təcavüzə) məruz qaldıqda (həddi aşmadan) intiqam alarlar (zalımdan zülmü müqabilində əvəz çıxar, caniyə də etdiyi cinayətin cəzası nədirsə, onu verərlər).hər hansı bir pisliyin cəzası onun özü kimi bir pislikdir. bununla belə hər kəs (pislik edəni) bağışlasa və (onunla) barışsa, onun mükafatı allaha aiddir. həqiqətən, o, zalımları sevməz!
zülmə məruz qaldıqdan sonra (həddi aşmadan) əvəzini çıxanlara heç bir cəza verilməz (onların heç bir günahı yoxdur, uğradıqları haqsızlığın əvəzini çıxmışlar). (şura, 38-41).
məşhur mədəniyyət tarixi kitabının müəllifi will durant quranın əxlaq üslubu və dəvət istiqamətləri barəsində bəzi sözlər deyir ki, bundan general sustilin nədən narahatlıq keçirdiyini və afrika cəmiyyəti üçün hansı dini arzuladığını başa düşmək mümkündür.
will durant deyir:"quranın "sizə qarşı həddini aşanlara siz də həmin ölçüdə həddi aşın (cavab verin)" (bəqərə, 191) ayəsini incilin "əgər sənin sol üzünə şillə vursalar, sağ üzünü qabağa ver. əgər əbanı istəsələr, çıxart cübnəni də hədiyyə et" ayəsi ilə müqayisə edəndə belə məlum olur ki, quran "kişi əxləqı"nı, incil isə "qadın əxlaqı"nı öyrədir".
bəli, ey yaşadığı cəmiyyətin intellektual gerilik və tənəzzülündən narahatlıq keçirən və quranı bu möminlərin əlində olan kimi qəbul edən haqpərəst ziyalı! ziyalı, məsələlərə səthi yanaşmayan şəxsdir. sən quranı necə və harda tanımısan? sənin tanıdığın və gördüyün quran dünən zor və zülm nizəsinin başında hiyləgərlik alətinə çevrildiyi kimi, bu gün də nadanlıq və hiylənin əslində istixarə və təbərrük vasitəsinə çevrilmiş müqəddəs şeydir.
quranı avamyana, yəni eynilə ona etiqad bəsləyən avam kimi tanımaq lazım deyil. onu bir kitab olaraq açmaq, oxumaq, dərk etmək, onun tarixə təsirini araşdırmaq, son 150 ildə onun asiya və afrikada müstəmləkəçilərin ideoloji, mədəni və siyasi hücumları müqabilindəki rolunu tədqiq etmək lazımdır. bundan sonra onu tanıyar, dərk edər və bilərsən ki, o, düşüncə, azadlıq, ədalət və qüdrət kitabıdır.

+11 əjdaha

7. müselmanlara göre diger bütün kitablar (incil,tövrat) deyişdirilmesine baxmayaraq quran heç vaxt deyişdirilmeyib. sebebiyse allahın öz gönderdiyi kitabı qorumasıdır.
-yaxşı bes incil ve tövratıda o allah göndermişdi axı ele bil?
+??? (404 error)

+10 əjdaha

42. akademiklər ziya bünyadovvasim məmmədəliyev sayəsində azərbaycan dilinin incəliklərinin istifadə edildiyi ən gözəl əsərin ortaya çıxmasına səbəb olan kitab. o tərcüməni oxu azərbaycan dilini öyrən desəm mübaliğədən istifadə etmiş olmaram hər halda. mütərcimlərinin filoloq olması özünü o saat tərcümədə göstərir. başqa dildən azərbaycan dilinə tərcümə etdiklərini zənn edib əslində moltanı dilinə tərcümə edənlər baxıb ibrət alsınlar. bu tərcümənin bəzi yerlərini vəhabi inancına uyğun korrektə etməklə kifayətlənib orijinaldan çevirdiyini iddia edən əlixan musayevin tərcüməsi də var.
yenə az bilinən, quranın mətninin mənasını ortaya qoyması baxımından azərbaycancada olan ən yaxşı tərcümə Ayətullah Meşkini Ərdəbilinin ərəb dilindən fars dilinə etdiyi təcüməninin azərbaycan dilinə uyğunlaşdırılmış versiyasıdır. bu tərcümə izahlı tərcümə olduğuna görə mətnin mənası daha aydındır. yalandan orijinaldan tərcümə etdik deməkdənsə elə islam aliminin etdiyi tərcüməni qaynaq göstərib tərcümə etmək daha yaxşıdır.

tərcümənin online versiyası- http://www.leader.ir/tree/index.php?catid=108

ləzzət elədi bu tərcümə, yükləmək istəyirəm deyənlər üçün:

http://www.islamazeri.az/az%C9%99rbaycan_dilind%C9%99_quran_proqram%C4%B1n%C4%B1_y%C3%BCkl%C9%99yin-11641-haber.html

nəisə, biz tərəfdə cümə azanı verilir mən getdim, hələ dəstəmaz da almalıyam. * bizim üçün də dua elə deyənlər mesaj atsın *

+13 əjdaha

3. esasen oxuyanların ateist, oxumayanların müselman olduğu kitab.
bunu tam eminlikle deyirem.

-dinin nedi?
+islam
-quranı oxumusan?
+yox
-????asddf

+11 əjdaha

60. səmavi dinlərin son kitabı. kitab deyərkən ağlınıza vərəqlərdən ibarət toplu gəlməsin. quran 22 il ərzində hissə hissə şəklində ayrı vaxtlarda sonuncu elçi tərəfindən insanlara çatdırılıb. kitab halına salınması isə 1-ci rəşid-i xəlifə əbu bəkr üs sıddıq əl mühacirinin dövründə olub. quran miladdan sonra 610-cu ildə ay təqvimi ilə ramazan ayının son günlərində sonuncu elçi tərəfindən 'yaradan rəbbin adıyla oxu' cümləsi ilə insanlara çatdırılıb. quranın məkkədə deyilən ayətləri əsasən idealogiya formalaşdırmaq üçün, mədinədə deyilən ayətləri bir ideyada birləşən insanları idarə etmək üçün nəzərdə tutulub. quran son elçinin gətirdiyi son kitab olduğu üçün yer üzünün qiyamətinə qədər onu göndərən tərəfindən qorunacaq və dəyişdirilməyəcək. quran elmi kitab deyil ona görə orda elmi faktlar axtarmaq axmaqlıqdır. amma quran oxuyanlar bilir ki onda hüquqi, bioloji,fizioastronomik, coğrafi elmi tədqiqat mövzuları var. qaldı ki kitabın əsası mistizm və metafizika üzərinə qurulmuş bir kitabdı. bir ateist gedib 'ol dedi oldu' ayətin oxusa təbii ki bu ona gülməli gələcək. o kitabı qavramaq üçün bəzi mümkünsüz şeylərə inanmaq lazımdır. yox əgər inanmırsınızsa o kitabı oxuyub lağ eləməklə əlinizə birşey keçməyəcək. onsuzda ona inan inanır. lap tutaq ona inan biri sənin sözünlə inanmaqdan əl çəkdi yenə sənə nə olacaq ? nəysə sözümün canı yaxşı kitabdı. iqrə

+12 əjdaha

4. heqiqetende oxuyanda görürsen ki çox müdrik bir adam terefinden yazılıb.müeyyen qeder çatışmazlıqlar var ,mene göre en böyüyü qış fesli haqqında heç bir aye olmamasıdır.amma yene de insanlari kontrol altinda saxlamaq üçün yazılmış en yaxşı kitabdı mence.

+10 əjdaha

41. entrylərin 90 %-inin başa düşüb ateist oldum olduğu başlıq..onu yazan yazarlardan soruşmaq istəyirəm orda nə başa düşdüz ki ateist oldunuz?ya da heç oxuyubsunuz ümumiyyətlə yoxsa ateist səhifələrdə paylaşılan surələrə baxıb oxudum deyirsiniz??

+7 əjdaha

55. ən yadımda qalan və sevmədiyim bir neçə fikri yazıram:
"ərlər hətta sevmədikləri arvadları ilə insan kimi və şəfqətlə davranmalı, onlara dostcasına və bir anlaşma içində yaçamalıdır. arvadlarınızla sevgi və anlaşma içində yaşayın. hətta onlara nifrət belə etsəz, buna dözün."
"allah-taala ata-anadan üz çevirənə lənət edər"
"öz peyğəmbərlərindən üz çevirib özgə millətə tapınanlar axmaqların axmağı, yolunu azanların böyüyüdü"
bu kitab bizə bir daha hakimiyyət üçün dindən necə istifadə oluna biləcəyini göstərir.

+8 əjdaha

9. belə baxnda leyli ve məcnun, əsli və kərəm kimi hansısa sevgi hekayəsinin rusca adına oxşuyur: гуран и керим
amma adların ikisi də kişi xeylağının adına oxşuyur, ona görə oxumazdım mən nə vaxtsa qabağıma çıxsa.

+7 əjdaha

62. "onlar qur´an barəsində (onun allah kəlamı olması haqqında) düşünməzlərmi? əgər o, allahdan qeyrisi tərəfindən olsaydı, əlbəttə, onda çoxlu ziddiyyət (ixtilaf, uyğunsuzluq) tapardılar. (nisa-82)" ayəsinə qarşılıq yüzlərlə ziddiyət tapdığım kitab.

+8 əjdaha

2. oxudugdan sonra inanmadığım hetda insanların buna nece inandığına teeccüb etdiyim kitab

+7 əjdaha

65. oxunmadığı halda milyonlarla inananı və də inanmayanı olan kitab.

+6 əjdaha

50. atama hər səhər 15 səhifə, hər axşam 15 səhifə oxuduğum kitab. oxumağımla əsəb krizinə girməyim bir olur. hər sürənin sonunda "allahdan qorxun" cümləsi verilməlidir. hər bu cümləni oxuyanda niyə qorxmalıyam axı, sevsəm olmaz? kimi suallarla deyinirəm. birdə hər cümlənin ortasında allaha xitab edilən "sən" əvəzliyi böyük hərflə yazılması elmlə dinin toqquşmasının göstəricilərindəndir. amma sağolsun atam nə qədər əsəbləşib, onun inandığı dinə, kitaba hörmətsizlik etsəm də heç vaxt sərt reaksiya vermir .

+5 əjdaha

86. modern elmlə heç bir harmoniya təşkil etməyən kitab. (#297335)

taner edis bu haqda oturub kitab yazıb. (an illusion of harmony: science and religion in islam)

+6 əjdaha

6. quranın allah kəlamı olduğunu inkar etmək, mövcud elmlərin batil olduğunu irəli sürmək qədər gülüncdür.
bismack.

+8 əjdaha

80. Bir ayəsi digəri ilə düz gəlməyən, gözəl əfsanələrin olduğu bir kitab.

+5 əjdaha

44. 1400 ildir ki, şərq dünyasında qəbilə-məhzəb savaşlarının səbəbkarı olan kitab.


--spoiler--

(Ey möminlər!) Kafirlərlə (döyüş meydanında) qarşılaşdığınız zaman boyunlarını vurun. Nəhayət, onları məğlub (əzib şil-küt) etdikdə, (qaçmasınlar deyə, əl-ayaqlarını) kəndirlə möhkəm bağlayın. Sonra da müharibə bitdikdə onları ya (boyunlarına minnət qoyub) məccani, ya da fidyə müqabilində azad edin! (istəsəniz əsirləri bağışlayıb pulsuz-parasız azad edər, ya onları mübadilə edər, ya da müəyyən məbləğ pul, mal müqabilində buraxarsınız). (Əmr) budur! Əgər Allah istəsəydi, onlardan (başqa cür – müharibəsiz də) intiqam ala bilərdi. Lakin O sizi biri-birinizlə imtahana çəkmək üçün (vuruşmağınızı əmr etdi). Allah Öz yolunda öldürülənlərin əməllərini əsla puç etməz.

--spoiler--

http://www.quran.az/47/4/t:2

+10 əjdaha

82. oxumayanların müsəlman (dindar), oxuyanların ateist (aqnostik, deist) olduğu kitab.

(bax: gopologiya)

+5 əjdaha

37. bilmirəm indi mənə günah olur ya yox amma bu başlıq belə insanların götlə düşünə biləcəyini sübut edir. bi bok bilmədən öz aləmlərində tənqidə açlq olan yerləri qoyub 11 yaşlı quran kursuna gedən uşağın belə bunları 2 saniyədə susdura biləcəyi fikirlər ağalar inciməyin amma ancaq götdən çıxar başdan yox.

+4 əjdaha

13. yanğınlara qarşı xüsusi zirehi olan kitab.yanan evlərdən sağ salamat çıxır.

+4 əjdaha

14. oxumayanlar və oxuyub anlamayanlar müsəlman,oxuyub dərk edənlərin isə ateist olduğu kitab

+4 əjdaha

83. Icerisinde heyatin menasi ve herseyin cavabinin oldugu muqeddes son kitab. Bu kitabi normal insanlar anlayabilmez. Elmi catmaz. Cox oxuyan, derin arasdirmalar aparan ve egitimlerden kecen, elm insanlari biler ve aciqlayar. Bele adamlara elhamdulillah dovletleri hemise komek eder. Onlar da hemise haqq olani yeni dovletlerinin, prezidentlerinin demek istediklerini, gozel gozel ayelerle entegre ederek size sunar. Quran ele sirrli ele hikmetli kitabdir ki ne cur cavab vermek istesez o cur cavaba uygun bir soz mutleq tapilar. Siz yeter ki isteyin.

+4 əjdaha

57. sistemsiz bir kitab

+4 əjdaha

8. incil ve tövlatın bir üst modeli.her kitabdan bir az deyişiklik edilerek diger kitablardan bir o qeder de ferqi olmayan müselmanların müqeddes qebul etdikleri bir kitab.isteseniz xerceng xesteliyinin müalicelerinden tutmuş 2 ci dünya müharibesine kimi bütün melumatları tapa bilersiniz teki saf ürekle oxuyasınız.

+5 əjdaha

39. 90 faiz entrylerini menfilemekden zovq aldigim basliq.

+5 əjdaha

29. toyda xeyir-dua prosesləri getdikdən sonra bəylə gəlinin başına qoyulan kitab.

+4 əjdaha

84. seksist bir kitab.

+4 əjdaha

31. ümumiliye xitab edən, hər kəsin inancsal romantikliyinə görə fərqli dərk edilen kitab

+4 əjdaha

33. dəyişdirildiyini iddia edilən qurani kərimlər sadəcə hərəkəsiz ərəbcə mətn nüsxələridir ki, yəqin ergenler bilməz amma hərəkə ərəb hərflərinin üstündə olan nöqtələr və s.dir. bu hərəkələrdən birində nöqtəni götür cümlə təmamı ilə dəyişilir baxın söz yox cümlə. yəni nə siz nədə kimsənin qurani-kərimi dəyişdirməyə gücü çatmaz. haa bu mən dəyişdirərəm deyə ortaya atılan densizlər ola bilməz mi, ola bilər ki #74206 entrydə də göründüyü kimi tarixdədə olubdur və bəlkə günümüzdədə vardır. amma 1400 illik quranlar və bu gün 5-10 tlyə alacağınız quranlar ortadadır açıb baxın tək bir hərf dəyişikliyi varmı-yoxmu.

+4 əjdaha

11. məhəmməd peyğıəmbərə 25 ilə "göndərilən" (yanında deyildim, heç kim yanında olmurdu vəhy zamanı) həmçinin peyğəmbərin ölümündən 25 il sonra osman bin affan tərəfindən kitab halına salınan müsəlmanların müqəddəs kitabı. həmçinin ilk xəlifə əbu bəkr əs siddiq`in vaxtında kitab yox, sühuf (səhifə)lar var idi. dəyişilmədiyinə inanılır, amma ən qədim islam universiteti əl-əhzər quranın 2 dəfə zamanı üçün dəyişdirildiyini bəyan ediblər.

+3 əjdaha

34. bu kitab deyildiyi kimi `evrenseldirsə` niyə məhəmmədin hansı qadınla hansı gün yatması barədə ayələr barındırır?
bir kitab qadın - kişi bərabərliyini qoruyursa niyə iki qadının şahidliyi bir kişinin şahidliyinə bərabərdir kimi alçaldıcı ayələr barındırır?
bu kitabda yer üzündə elçi* göndərmədiyimiz yer yoxdur deyə bir ayə var və bu ayəyə qarşı nübuvvətdən xəbəri olmayanlar cənnətlikdir deyə bir şey var.

hep biz mi açıklayacağız?
bunu da açıqlayın müsəlmanlar.

+4 əjdaha

77. Tanım : islamın müqəddəs kitabı.
Keçən gün evimdə çıxan yanğın nəticəsində hər şey yanıb kül olmuşdu. Təxmin edin yanmayan tək şey nə idi? Bəli. Quran yüklədiyim kindle-im. Ateistlər, bunu da bucket listinizə yazın

+4 əjdaha

16. çox gözəl əsərdir, sonda baş qəhrəman ölür.

+3 əjdaha

21. bəzi yazarlara görə haqqında məzələnməmişdən əvvəl araştırma etmək lazım olan kitab. ya da dini islam haqqındaki möcüzələr barədə araştırma etmədən danışmamalıymışıq. gülməlidir, görəsən bu adamlar özləri gözləri ilə görüblər peyğəmbərlərinin dənizi ikiyə bölməsini? ya da bu möcüzələr haqqında araştırma ediblər?

+3 əjdaha

73. müqəddəs kitabımız

+3 əjdaha

10. hekayələr toplusu

+4 əjdaha

40. içində yazılanlar uşaq nağıllarından fərqlənməyən, ona inanmayanları təhqir edən, cəhənnəm işgəncəsilə qorxudan müsəlmnların dini kitabı.

+3 əjdaha

85. Mənə maraqlıdır, bu kitaba müqəddəs, hər şeyin cavabı olduğu kitab və s. deyənlərin neçəsi oturub obyektiv oxuyub bu kitabı? Çünki diqqətlə oxusaz içində elmi səhvlər doludur, əxlaqa zidd bir ton ayət var, fəlfəsəfəylə çox ziddiyyətlət var, bir ayət digərinin tam tərsidir və heç də digər dinlərə hörmət edən kitab deyil. Kafirlər öldürülməlidir, kafirlər pislikdirlər, yəhudi və xaçpərəstlər sizin düşəninizdir kimi ayətlər bu dediyimi təsdi edir. Əlbəttə, indi bəzi "tatlı-su müsəlmanları" gəlib əslində orda belə yox, elə deyir. Orda söhbət filan zamandan gedir deyəcəklər. Sizi biraz obyektiv olmağa çağırıram.

+3 əjdaha

79. Gerizəkalı ateistlərin daima hədəfi olmuş kutab. Həyatlarında incil tövrat və qurandan başqa heç bir dini kitabı bilməyən adamlardı. Soruşsan adi granth nədi google a baxmadan bilməzlər. Tripitaka nədi bilmirlər. Amma özlərini elə aparırlar ki guya bütün bunları bilirlər. Bir də bir şey əzbərləyirlər. "Quranda yazılıb kafirləri öldürün" "quranda yazılıb kafirləri öldürün". Ala bildik də quranda kafirləri öldürün yazılıb amma ondan əvvəl nə yazılıb ona da bax da. Ona qalsa quranda yazılıb ki namaz qılmayın. Əslində quranda yazılan budur

--spoiler--

Bəqərə 190-ey iman edənlər sizinlə döyüşənlərə qarşı siz də Allah yolunda döyüşün. Lakin həddinizi aşmayın. Allah həddini aşanları sevməz.
Bəqərə 191-onları gördüyünüz yerdə öldürün. Sizi qovduqları yerdən(Məkkədən) siz də onları qovun. Onlar sizinlə Məscüdhəramın qarşısında döyüşməyənə qədər siz də onlarla döyüşməyin. Əgər onlar(kafirlər) sizinlə döyüşərlərsə onları öldürün.

--spoiler--

+3 əjdaha

32. dünyanın en mentiqli kitabı.

+3 əjdaha

68. "fire security" xüsusiyyətinə malik kitab.

+2 əjdaha

12. göydə yaşayan allah tərəfindən yerdə yaşayan məhəmmədə göndərildiyi, bütün elmi nailiyyətlərin əvvəlcədən onda qeydolundğu iddia olunan, bəzi yerlərində hörmət bəslədiyim, bəzənsə umbaylayan, eyni şeyləri dəfələrlə təkrarlayan, bir dediyi digərini tutmayan, öz-özünü inkar edən müsəmanların dini kitabı

+3 əjdaha

28. müsəlmanların müqəddəs kitabı.qatı din əleyhdarı olsam belə arada bir məni də "lan yoksa?" deyə şüphələrə sövq edən məqamlara malikdir.di gəl gör ki bir surəsi vardır ki (bax: əhzab surəsi) sağolsun bütün şübhələrimi bir andaca yox edir.yəni bu qədər açıq verməy olmaz ağa.və gördüyüm qədərilə bu sürə vasitəsi ilə ateist olmuş bir yığın insan var.başqa surə və ayələr haqda ağız dolu danışan müsəlmanlar nədənsə bu sürə qarşısında fatal error verir.o son sureyi endirməyəcəktiniz.

+3 əjdaha

78. müsəlmanların 'kafir' adlandırdığı qərblilərin illərlə baş sındırıb. əsrlərlə nəsildən nəsilə ötürərək kəşf etdiklərini, horror sci-fi qurandakı hansısa sözləri yozaraq iyrənc qürurla 1400 əvvəl yazılmış olduğu iddia edildiyi kitab.
- bəs 1400 ildi müsəlmanların oxuduğu quranda bunlar yazılıbsa, niyə müsəlman kəşf etmir?
+ gizli mesajlarla qeyd edilib quranda, indi bilinir mənası
- allah itaətin üçün göndərdiyi kitabı niyə şifrəli olaraq göndərir?
+ allahın işinə qarışma, sən allahdan çox biləcəksən?
- ok, allahu əkbər

+2 əjdaha

38. mehemmedin ölümünden 200 il sonra ömer terefinden yazılmayan kitab.mehemmedle eyni dövrde yaşamış,onun sehabesi olmuş adam nece onun ölümünden 200 il sonra kitab yaza biler?quranın insan uydurması olduğu barede fikirlere qatılıram,özüm de ele yuxarıda qeyd etmişem bunu.quran ömer terefinden kitab halına getirilib doğrudur amma bu mehemmedin ölümünden 200 il sonra yox daha qısa zamanda baş vermiş bir şeydir,



hamısını göstər

quran-i kərim