bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

bozbaş picturesə gülən insanlar



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
ilkin həsəni
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+18 əjdaha

7. (baxma: recep ivediye gülən insan)

himyma gülsə daha fərqli olacaq? insanların bir şeyə gülməsi sizi niyə narahat edir ki?
hər bir insanın müəyyən yumor anlayışı var. bəziləri çox incə zarafatlara gülür, bəziləri situasya zarafatlarına gülür, bəziləri təqlidlərə * yamsılama, ləhçə , bəziləri söyüşə, bəziləri yıxılana, bəziləri də özünə. nə fərqi var bunların. biri sənin güldüyün şeyə gülməyib * sənin aləmində səviyyəsiz adlandırdığın bir şeyə ürəkdən qəhqəhə atırsa, bunun sənə girən tərəfi nədir. mən kaş gülə bilsəm deyirəm. ən incə zarafatları da tutanda mənə maraqlı gəlir, gülə bilmirəm. situasya hərdən güldürür. heç nə bu həyatda məni özümdən böyüklərin yanında gülməməli olduğum vəzyətdəki, yasdakı, dərsdəki, danlanandakı, aptekdəki qədər güldürmür məsələn. mən də istiyirəm izlədiyim şeydən həzz alım, rahat ürəkdən gülüm. alınmır. bacarmıram. əgər gülmürəmsə buna, gülənlərə niyə yuxardan aşağı baxmalıyam ki. sən xarici seriala/ kinoya baxıb gülürsənsə və ya cem yılmazın xırda söhbətlərini tutanda özünü zor hiss edirsənsə məsələn, bu səni bu şəhərdəyə baxıb gülən insandan üstün edir? özüvü yekə sik * balşoy xuy sayırsan bununla? keçin də bu söhbətləri. özünüzü bəlkə ilkin'dən * şəmi üstün sayırsınız? bəlkə bu adamların atv maqazin'in sonunda qaranlıqda elədiyi dublajları birinci dəfə görəndə gülməmisiz?
o yüksək yumor anlayışıvızı * mizah hissivizi alın saxlıyın özünüzdə qalsın. sözlük deyib ekşi'yə bu qədər özənməyin. bir şeyi tənqid edəcəksənsə haqqını ver. verə bilmirsənsə sox içivə bir zəhmət

tanım vermiyəcəm bu başlığa, çünki dəxli yoxdur. amma başlığa dəxli olmayan dinozavrları zadı söhbətə soxan yazarlardan normal insanlardı, məsələn. nə yaxşı təkamül'ü bilirik

+11 əjdaha

8. məni çox dərdləndirən bir tayfa. sözün əsl mənasında təəssüfləndirən insanlardı. fikir vermişəm ki, bu insanlar toylar kralına da baxırlar, manaf ağayevi, əflatun qubadovu toylarına da çağırırlar. sonra ikirəqəmli qiymətə recep ivedik filmlərinə bilet alıb nizami kinoteatrında növbəyə dururlar. hər nə zövqləri olsa da bunlar xalqdır. xalq. biz əsgərliyə bunlara görə gedirik. avropadan bu insanları gizlədirik ki bizə gülməsinlər. sayları o qədər çoxdu ki xalq deməmək olmur. bu insanlar arasında mənim də, bəlkə elə sizin də ailə üzvləriniz var. həmin bu insanlarla bu barədə heç cür müzakirə, mübahisə, debat keçirə, apara bilmirsən. hamısı da hərənin bir zövqü var deyir. ancaq heç birisinə başa sala bilmirsən ki, estetik zövq deyilən şey var ki, orda mozartlar, beethovenlər, tarkovskilər, nuri bilge ceylanlar, hüqolar, stendallar, mopassanlar toplaşıb.
həmin bu insanlara görə hələ də mirzə cəlil, sabir zad aktualdı. əgər onlar belə olmasaydı, daha başqa cür satira yaranardı incəsənətdə. yaranan yeni satiraların da, karikaturaların da ana xətti, tənqid obyekti eynidi əvvəlkilərlə. nəysə əşi, bu ölkə mənim ən böyük dərdimdi.

+9 əjdaha

9. niyəsə millətə dərd olmuş insanlardır. yumor hissi hər kəsdə eyni ola bilməz, hamıdan george carlinə gülməsini gözləmək olmaz və bunu lağa qoymaq da lazım deyil. bəlkə insanların gülməyə ehtiyacı var və əldə etdikləri gülüş mənbəyi odur. dünyanın bütün problemləri qurtarıb* ənənəvi olaraq bu deyilməlidir hər şey həll olunub qalıb bu adamların güldüyü şeyi mövzu etmək. azərbaycan kanallarına baxan insanlar və ya ümumiyyətlə televizora baxan/baxmayan insanlar olsa yenə nəysə. məqsəd entry yazmaq idi dava zad olsa burdayam.

+9 əjdaha

17. normal insanlar tipindəndir. hələ də zövqlər mübahisə edilməz söhbətini anlayamanlar var. bəyənmirsən, baxma, olsun bitsin. daha lağa qoymaq, tənə etmək düzgün deyil. lağa qoymağın əvəzinə bu verilişlərə, proqramlara baxan insanlara baxması üçün daha keyfiyyətli yumoristik proqramlar, filmlər tövsiyə edə bilərsiniz. maarifləndirmək söyməklə, lağ etməklə olmur, əzizlərim.

+5 əjdaha

11. içlərində atamın da olduğu insanlardandır. düzdür. mən də bu "əla əla" ya güləmmirəm. alınmır. əslində #127225 saylı entry-dəki izahdan sonra çox şey deməyə ehtiyac yoxdur. amma əlavələr də eliyim. biz bu şəhərdə zarafatlarıyla bu yaşa çatan cavanlarıq. onların elədiyi bəzi düşüklükləri nəzərə almasaq xalqdakı rüşvəti, özbaşınalığı əla işığlandırırdılar. və bu şəhərdə gülmək nədi? bəzən keçindirirdi. bozbaşa qalanda eyni şeyi aid etmək olar. onların "to be continue" si dilimizin əzbəri olmuyub?
rafaellə coşqunun qoyduğu izin ən bariz nümunəsi məhəllə filmidir ki, hələ də ayaqyolunnan gec çıxana qüdrət, radionu söndürmüyənə məzi deyir, hələ də elişnən roşkanın şəp-şəp dəyişmə zarafatını xatırlayıb gülümsüyürük.

bəli. bu gün sanki, "bu şəhərdə" də bir geriləmə var ki, iki şeylə əlaqələndirirəm:
1) adi "tema" qıtlığı,
2) boğaz xərçəngiylə qarşı-qarşıya qalmış coşqunun demotivasiyası.

sonda deyim ki, entry-in əvvəlində atamın bozbaş pictures-ə-xüsusən fəlakətə daha çox güldüyünü demişdim.
bunu boş-boşuna və tanım xatirinə demədim. dediyim odur ki, hamınızın yaxınları bunlara baxanda gülür. mən deyərdim ki, ən acınacağlı olan bu şəhərdə-yə və ya bozbaşa gülən deyil, ən acınacağlı olan gülməyi bacarmayan insandır.
bu entry-ni də referanslıyım. #124976 daha əziyyət çəkib yazıblar daa.

+4 əjdaha

12. yumor hissi qısıtlı olan insanlardır. azərbaycan adət-ənənələrini, kənd insanını, ya da məhlə uşağını yamsılamağ mövzusunu 'bu şəhərdə' o ki var istifadə edib suyunu çıxardıb. üstəlik bunlar "bu şəhərdə" nin vasat versiyasıdır. təzə bir şey fikirləşməyə də istedadları çatmır. heç ehtiyacları da yoxdu. onsuzda zövqsüz geyinib, sifətinə bir xal yapışdırıb, kənd ləhcəsində danışdıqları şit zarafatları ilə reytinqi götürürlər.

+3 əjdaha

10. gülməklə qalmayıb sözlərini qıraqdakılara əzbərlədən insan modeldir.insan bezib artıq "əla əla"sözündən təkrar eden insanın sifətində yumruğu əksikdi.hələ buları keçdim birdə 40 yaşına gəlmiş arvadlar satıcıya "onu maa neçiyə verersen?" cümləsini səsləndir ardıcada gözəl bir qəh-qəhə ilə dialoq sonlanır.

(bax: başqasının yerinə utanmaq)

+3 əjdaha

14. dünyagörüşü ilə bağlı olan məsələdi. həmin insanların gördüyü odu, bu səbəbdən güldükləri də elə odu. kinodakı zarafatları real həyatda, mənlə danışarkən tətbiq etmədiyi halda kimin nəyə baxması, nəyə gülməyi mənə maraqlı deyil.

+3 əjdaha

25. indi bilmirəm bozbaş picturesin ilk buraxılışlarına kimlər baxıb ama mənə elə gəlir ki ilk başlarda çəkilən səhnələr-seriyalar milləti "bucür gülünc vəziyyətə düşməyin, iyrənc olmayın, insan olun" şüarı altında birləşdirmək vəzifəsini daşıyırdı ama görəndə ki yoxe insanlar bu şeylərdən kayf almağa başlıyıllar, dövlət səviyyəsində edilən hər 3 zarafatdan 2-si bunların payına düşürdü. hətta bir ara belə xəbər çıxdı ki prezident, junior heydərin istəyi ilə bozbaş pictures kollektivini öz hüzuruna çağırıb , fəlakət də gəlib əyləndirib balacanı sora da kirayə qaldığı evin yiyəsinə "artıq mən də sektordanam" deyib gedib villasında yaşamağa. hər şey bir qırağa siyasi məsələlərdə o qədər dərinə gedən biri deyiləm ama məntiqlə düşünək, bucür şeyə * şey deyirəm çünki mövhüm desəm nə desəm pisimə gedər gülən insanlardan biriylə ünsiyyətdə olursan, elədiyi zarafatlarla tanış olursan sonra nə hərəkət edərsən? hər səfər buna qatlanmalı deyilsən ki birgün qayıdıb diməy lazımdı ki " əəə bəsdi də gijdıllağ, mizah anlayışın da siyasi baxışın kimidi" o zamana qədər ki sıçmağla osturağla edilən zarafatlar üstüörtülü, mətnaltı mizahlardan daha çox reklam olunacağ, bundan sonra inanmıram ki kimsə təlabat olmadıqdan sonra əsl * şit olmayan comedy janrında film çəksin.

+2 əjdaha

19. yumor hisslərinin fərqli olduğunu düşündüyüm insanlardır.
keçən dəfə yeni tanış olduğum bir yoldaş mənə bütün bölümü danışırdı. şirinlər fəlakətlər falan. yalandan gülümsəməkdən çənəm ağrıyırdı. qəlb qırmaq istəmirdim amma uyğun bir dillə mənə xitab etmədiyini anlatmağa çalışdım. deyəsən yaxşı izah edə bilməmişdim. çünki dünən həmin insan mənə ay brilliant filminə getməyi təklif etdi.

+2 əjdaha

16. bir yığındı,bir tayfada. eyni zamanda üzeyirə,mahirə qulaq asma ehtimalı böyük canlılardı.
(baxma: homo-bozbashus)

+2 əjdaha

2. əslində yaradılışın yox təkamülün çökdüyünün isbatıdır. noldu bəs ən mükəmməllər həyatda qalırdı budumu lan mükəmməllik ? təbii seleksiya s*çıb batırıb xəbəriniz yoxdu.

+2 əjdaha

3. şəraitə ən yaxşı uyğunlaşanın elə o mühitin ən mükəmməli olduğundan təkamüllə 100% əlaqəsi olan vəziyyət. birinin dalben olmasıda onun mükəmməl olmamasının soyut bir sübutu olduğundan təkamül yenə niprav çıxır.


not: oh my god. təkamül nəzəriyyəsini 2 entry ilə çökdürdüm.-*

+1 əjdaha

4. bu şəhərdəyə baxaraq qəhqəhə çəkə biləcək potensialı olan insandı.

+1 əjdaha

5. şeraite en uygun olmanin mukemmelikle elaqesi olmadigi ucun tekamulle elaqesi olmayan zad.mukemmel qurulusa sahib dinazorlar ele seraite uygun olmadiqlari ucun mehv olmusdular.meselen denizde yasamanin baliq ucun insana gore daha avantajli olmasi bunun en boyuk subutudur.neyse sozluyu qehbexanaya cevirdiyim icin herkesten uzr isteyirem.

+1 əjdaha

24. #127225#127237 entrylərə əsaslanaraq insanların bozbaşa və ya bu şəhərdəyə gülməsi burada həmin insanları qınayanlara niyə girib-çıxır dedirtən başlıq. mən özüm televizora yalnız futbol olanda baxan adamam, sonuncu dəfə də bozbasha bəlkə 1 il qabaq baxmış olaram. elə bölümlər olub ki həqiqətən də yardırıb amma çox vaxt da üz əzələlərini belə tərpətdəyi bölümlər olub. indinin özündə də heç vaxt kimisə baxdığı, güldüyü bir şeyə görə qınamamışam çünki bəzən elə şeylər olur ki kimsə gülür amma mən gülmürəm bu o demək deyil ki, həmin insanların yumor hissi aşağı səviyyədədir və ya əksinə. arada belə yazarları görəndə insan düşünür görəsən bunlar nəyəsə gülürlərmi? arada qınayanda kimisə, özüvüz nəyə, kimə baxıb gülürsüz onu da yazın bəlkə siz bu dediyiviz adamlardan da betərsiz. amma yox əşi burdakı yazarlar "mozartçılar, beethovençilər, tarkovskilər, nuri bilge ceylanlar, hüqolar, stendallardı yığışıbdılar, hamı da onlar kimi olmalıdı #127234" bizim dərtli yazarımıza görə. əşi nə isə, onsuz da hər kəs özünə görə haqlıdı...



hamısını göstər

bozbaş picturesə gülən insanlar