bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

charles bukowski



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
mükəmməl sözlər - unudulmaz kitab cümlələri - bir nəfəsə oxunan kitablar - unudulmaz aforizmlər - yazarların hal-hazırda oxuduqları kitablar - kaş ki ölməyəydi deyilən məşhurlar - yeraltı ədəbiyyatı - milliyyətçilik - kapitalizm
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+17 əjdaha

28. kimilərinə görə charles, kimilərinə görə bukowski, mənə görə hank. linda üçün də hank idi. egosantrik çıxacaq, amma onu tanıyanlar üçün o hank-dən başqası deyildi.

hank-i on altı yaşımda tanımağım təsadüf nəticəsində olmuşdu. son sinifin son partalarında oturan, beş il sonra hara aid olacağını bilməyən, hədəfsizlik ucbatından onlarla insan itirmiş, passiv bir şagird idim. o günlər üçün insanlar təsəlliyə, onları başa düşəcək bədənlərə ehtiyacı olur. hər iki ehtimaldan ixtisarlaşdıqca kitablara tərəf hərəkət edirsiniz. hank-ə qədər çox kitab xətm, bəzilərini də xədim etmişdim. onun da ifadə etdiyi kimi: sizi parçalaya bilməyən yazıçı, kitabı boşuna yazıb. məni parçalamışdı. indi parçalamır. çünkü o həyata çevirilmişdim...

pis moruğun notlarıı ilə başlasam da, ikinci dəfə həyata gəlsəm, o kitabla başlamayacaqdım. la free press-ə içki almaq adına, həyatını davam etdirərcəsinə yazdıqlarını oxumaq istəməzdim. səhv etmirəmsə hank-ə ilk kitabıyla - ekmek arası - la başalamaq məntiqli olacaqdı. burada hank-in avtobiyoqrafiyasını yazmaq istəmirəm. səhv anlaşıldığı, ucuzlaşdırıldığı, nöqtələrə biraz işarə verəcəm.

səhv anlaşılmaq, ucuzlaşmaq, dayaz ola ola dərinlik haqqında fikir ifadə etmək hank-i güldürürdü. çünkü ona görə hərkəs tərəfindən sevilmək, nələrinsə yolunda getmədiyi mənasını veriridi. hamı tərəfindən sevilmək yazıçılıq kariyerasının sonudur. amma işarə vermək istədiyim yer - nə qədər hank-in vecinə olmasa da - səhv anlaşılmaq bacarığıdır.
bacarığıdır, çünkü səhv anlamaq asan, insanlığın asanlıqla mühakimə etmə potansiyalını inkişaf etirir. insanlığın ilk peşəsəi fahişəlikdirsə, ən ustalaşdığı peşə səhv anlamağıdır.
onu mühakimə etmək bir kitaba sığımır, külliyyatını bitirməyə də. hank-in varlığı şeirlərində yatır. onu onsuzda düz yazsısını, şeirindən çox sevənlər, yanılırlar. ya da şeirin tanrı olduğu məntiqini anlayacaq dərəcədə böyüməyiblər.
hank, yazdıqları şeirlərdir.
hank, ironiyadır.

ironiyadır, çünük yazdıqlarının altında, subniminal olaraq əxlaqçı, romantik, insanlıq və həyat haqqında beş cümləsi olan yazıçı ola bildi. sizə kiçik bir sirr verim: yazıçı, yazdıqları deyil.
ironiyadır, çünkü celine, hemingway, tolstoy paranoyalarını yaradaraq oxuyucusunu aldatdı.
əvvələ onu oxduqca fikirləşirdim, indi isə mətnlərin altında gizlənən ironiyaları fərq etdikcə gülməkdən başqa əlimdən heç nə gəlmir. hank klassika deyil. klassika ilə tək əlaqəsi chopin dinləyərək yazdıqlarıdır. bəsit anlatım səviyyəsində avtobioqrafiq təsəvvürlərini, yaşadıqlarını yazdı. səhər oyandığım vaxt başqalarının ayaqqabılarını geyinmirəmsə, öz yaşadıqlarımı, avtobioqrafiq üslubla yazmağım məntiqlidir dedi. yazıçılıq hank üçün qarnını doyudzdurmaqla başlamışdı. sonra şəraba, şeirə, qadınlar çevirildi. içkili halda çeçələ barmağını l hərfinə oxşasın deyə sındıran insandan daha başqasını gözləmək məntiqli deyildi.
məni niyə oxuyursunuz ki sualını vermişdi hank. ya içiniz sıxılır, ya da təksiz, ya da populist olacaq qədər vaxt saxlıyırsınız özünüzə. başqa edəcəyim heç nə yox idi hank.
hank haqqında bacardıqca yazacam. səhv anlaşılmağı, həyatının sadəcə içki, sikiş, qadınlardan ibarət olmadığını görəcəksiniz. bəlkə də yazmayacam. hank insanlara mənasılzığı öyrədir. bunlar mənə - sabah - mənasız gələ bilər.
nəticədə bura yazmağıma səbəb şərab içmək istəyimdir!

+17 əjdaha

3. 1920 almanya andernach doğumlu kaş ki ölmeseydi dediyim insanlardan. iki yaşında ailesiyle birlikte amerikaya los anglese köçdüler. yirmi dört yaşında ilk hekayesini yazdı otuz beş yaşında ilk şeir kitabını yayınladı. 1994deyse bize veda etdi. özününde dediyi kimi o bir foctotum idi. yeni her işe girib çıxan her işde işleyen, nihilist idi işlemeyei redd edirdi ama pratik olaraq bir çox işde işlemişdi postmandan tutmuş barmene, temizlikçiye, fehleliye qeder her cür işler. iki - üç günden bir iş deyişdirdiyi vaxtlarda olurdu hetda. heyatının böyük bir bölümünü içerek keçirirdi, onun heyatı içki qadınlar ve yazdıqlarından ibaret idi. barlarda ve diger içki mekanların çox vaxt keçirdiyi üçün qadınlarla çox yaxın idi, hetta heyatı boyu 2000 qadınla yatdığı iddia edilir. her ne qeder qadınlarla iç içe olsada,bukowski onlara "cırıq" deyirdi, qadınlara olan bu görüşünün en böyük sebebiyse uşaqlığında atası terefinden her gün döyülmesi ve anasının heç vecinede almaması,atasına müdaxile etmemesiydi belkede. 1920 almanya andernach doğumlu kaş ki ölmeseydi dediyim insanlardan. iki yaşında ailesiyle birlikte amerikaya los anglese köçdüler. yirmi dört yaşında ilk hekayesini yazdı otuz beş yaşında ilk şeir kitabını yayınladı. 1994deyse bize veda etdi. özününde dediyi kimi o bir foctotum idi. yeni her işe girib çıxan her işde işleyen, nihilist idi işlemeyei redd edirdi ama pratik olaraq bir çox işde işlemişdi postmandan tutmuş barmene, temizlikçiye, fehleliye qeder her cür işler. iki - üç günden bir iş deyişdirdiyi vaxtlarda olurdu hetda. heyatının böyük bir bölümünü içerek keçirirdi, onun heyatı içki qadınlar ve yazdıqlarından ibaret idi. barlarda ve diger içki mekanların çox vaxt keçirdiyi üçün qadınlarla çox yaxın idi, hetta heyatı boyu 2000 qadınla yatdığı iddia edilir. her ne qeder qadınlarla iç içe olsada,bukowski onlara "cırıq" deyirdi, qadınlara olan bu görüşünün en böyük sebebiyse uşaqlığında atası terefinden her gün döyülmesi ve anasının heç vecinede almaması,atasına müdaxile etmemesiydi belkede. bukowski bize heyatı olduğu kimi gösterirdi, o bezekli cümlelere el atmırdı, kitablarının çoxu qadınlar ve onlarla sevişmekten ibaret ola biler ama bukowskiden alınacaq dersler sadece bunlar deyil. onun en çox qorxduğu şey debde olmaq idi, ve indi bukowskinin en böyük qorxusu reallaşıb o debdedi, bütün sosial medyalarda ondan sitatlar getirilir. charlesi tenqid edenlerin çoxu ona yeniyetme yazarı deyir, sadece sevişmek içki içmekden yazır deyirler, onu sevenlerin çoxuysa "dehşet yazardıye bu,men bele xeyalgücü heç harda görmemişem" deyirler, yox. onlar yanılırlar, ve yalan deyirler. birincisi bukowskini ergenoidlerin oxumağı onun günahı deyil, eger eledirse onda bunu niye elif şafak hakkında demirler? onuda oxuyanlar ergenoidlerdi? bukowski onun kimi bezekli cümleler qurmadığıyçün? qaldı ki bukowskinin sadece qadınlar ve içkiden yazmağı, onlar bunu john fante üçün deseler belke razılaşa bilerem, ama bukowski qadın ve içkiyle birlikte hemde size heyatı teqdim edir,olduğu kimi. bütün üzüyle. fante demişken, bukowski fanteni öz tanrısı adlandırırdı, bele ki o ilk defe kitab oxumağa fante'den başlamışdı, dediyine göre bir gün kitabxanada fantenin kitabını tapır, oxuyur ve sonra onun bütün külliyatını bitirmeye qerar verir. bitirir ve özü başlayır yazmağa. hetta fante'ni günümüzde tanıyanlar varsa bele, bukowski sayesinde tanıyırlar, çünkü bukowski yazarlar aleminde böyüdükden sonra öz neşriyatçısına fantenin kitablarını verib derc elemesini xaiş edir ve belece fante yeniden gün üzüne çıxır. bukowskini sevmeyenler arasında tenqidçilerde var idi. demek olarki heç bir tenqdiçi bukowskiye müsbet baxmırdı. baxmasınlar, onsuz da bukowskide onlara yaxşı gözle baxmırdı heç. bukowskini sevenlere geldikteyse,özü dediyi kimi o deb olub artiq ve onu sevenler heçde onu başa düşerek sevmirler sadece qadinlar, içki ve.s üçün "ejdahadı bu yazar" deyirler ona, marjinal olmaq üçün onlar bukowskiden istifade edirler. hetta bukowski üçün " dehşet derecede xeyal gücü var bu adamın" deyirler, gülürem,onlar bunu palahniuk üçün deseler razılaşaram ama bukowski üçün yox. çünkü bukowski özüde dediy kimi yazdiqlarının 95 faizi öz heyatı idi ve sadece beş faizi uydurulmuş ola bilerdi. öz heyatını yazmış bir adam şahenşah bir xeyal gücüne sahib olur? yox. bukowski öldü, ama onun fikirleri heledi bize heyatı başa düşmekte kömek edir, en azından mene..

+9 əjdaha

7. "men heç vaxt tenha olmamışam. ele vaxtlar olub, öz otağımda tek oturmuşam ve özümü ölümcül pis hiss etmişem, men depressiyada olmuşam, özümü ele pis hiss etmişem ki, heç vaxt bundan beteri olmayıb, amma men heç bir vechle düşünmemişem ki, indi kimse otağıma gelib mene kömek etse, yaxşı olardı. daha doğrusu, hemin vaxt mene kömek edecek beş-altı adam tapılardı, ancaq menim buna ehtiyacım yoxdur. başqa sözle, tenhalıq meni heç vaxt narahat etmeyen bir şey olub, men hemişe içimde qarşısıalınmaz bir tenhalıq arzusu hiss etmişem. tenhalıq meni heç yerde terk etmir, o qonaqlıqlarda da, insanların ürekden eylendiyi stadionda da özünü keskin hiss etdirir. henrix ibsenden sitat getire bilerem : “güclülerin güclüsü hemişe en tenha qalandır”. anlayırsan, men onu qebul ede bilirem. menim ağlıma heç vaxt bele fikir gelmir ki: “indice qapımı açıb suyuşirin, sarışın bir qız otağıma daxil olacaq, menle delicesine sevişecek, bütün bedenimi öpüşlere qerq edecek ve men onda özümü ela hiss edecem” – bele şey ola bilmez. bele fikirler adeten daxilen bomboş olan adamların ağlına gelir, onlar bir-birlerine deyirler: “bu gün şenbe günüdür, sen bu axşam ne işle meşğul olacaqsan? sadece, burda oturacaqsan?” kütbeyin adamlar ele özlerine benzer kütbeyinlerle oturub-dururlar. onlara baş qoşma, qoy özlerini kütleşdirsinler. men heç vaxt axşamlar harasa getmek isteyi ile yaşamamışam. men barlarda tekbaşına içmeyi üstün tutmuşam, çünki fabriklerde çoxlu adamların arasında işlemek menlik deyil, vessalam. milyonlarla adamlardan üzr isteyirem, amma men heç vaxt tenha olmamışam. men özümü sevirem. men – özümün en böyük eylencesiyem. gel bacardıqca çox şerab içek !"

+8 əjdaha

47. Yazdıqlarımı, bəlkə də, “irqçilik” başlığına yazmalı idim. Onsuz son günlər poxa dərman olmayan entrylər yazıram. Nə isə.

Deməli, bu qaqaşın bir aforizmi var deyir ki, əgər kişi qadını vurursa, kişi günahkardır, yox əgər qadın kişini vurarsa, kişi günahgardır. Əziz, bukovski, çox osturaqçı irqçilik edirsən.

Keçən günlərdə irqçilik haqqında bir şeyə iki müxtəlif hesab açıb, yazdım ki, (qaradərili söhbəti idi) “i like being black” adamların yazdığı çox səmimi şeylər idi. Çox duyarlısınız, çox alicənab çox gijd nə isə də belə-belə şeylər.

Sonra götürdüm o biri hesabla “i like being white” yazdım səmimi deyirəm ki, demədikləri qalmadı. Mənim haqqımdakı fikirlərini bildirdilər, yaxın qohumlarım haqqında fikirlərin bildirdilər. Əslində, belə baxıram istər bizim ölkədə olsun, istərsə də, başqa ölkələrdə irqçiliyə uğrayan *nigra*lar yox, bəyazlardır. Çünki qaradərililər ağlarla zarafat etdikdə: “bunlar zülmə uğrayır, bunlar əslində, çox şey ediblər anlayış göstərmək gərəkdir” - deyirlər naxuy ala. Bu ölkədə əmin olun ki, qaçqın yox, elə qaçqın olmayan daha çox, yeraz yox, yeraz olmayan daha çox irqçiliyə (əslində etnik azlığı ayrışdırmaqdır bir az da) uğrayır...

* o being black teması bir mem idi keçərliliyini yoxlayırdıq

+11 əjdaha

1. ' saatın alarmı var esla istifade etmerem. insanın düzenini instinktleri teyin eder. axmaq adamın biri mene pul verir deye qalxacaq deyilem. bedenim ne istese o olar. o helelik bir piveni seçir. beli seherden başlayıram. serxoş ölsem ne olar ki? heç olmasa kefli gederem.'

+9 əjdaha

52. aynı kadınla iki kez evlenerek hayatımı mahvettim'demiş William Saroyan.hayatlarımızı mahvedecek bir şeyler her zaman vardır,
William, neyin veya kimin bizi önce bulduğuna bakar, mahvolmaya hep
hazırızdır. mahvolmuş hayatlar
olağandır bilgeler için de ahmaklar için de. ancak o mahvolmuş hayat
bizimki olduğunda, işte o zaman
farkına varırız intiharların, ayyaşların, hapisane
kuşlarının, uyuşturucu müptelaları ve benzerlerinin.varoluşun menekşeler kadar, gökkuşağı
kasırgave tamtakır mutfak dolabı kadar olağan bir parçası olduklarının.

+7 əjdaha

10. "çekdiyim siqaret tüstüsü bele insanlardan daha temizdir"

+5 əjdaha

25. ilk oxuduğum kitabı ekmek arası olub, amma elədə əsər ürəyimcə olmadı. çünki, əsərdən mənfi enerji alırsan. həyatdan soyudum o əsəri oxuyanda a.q. hələ o kitabın sonluğunu demirəm, əsər boyu bir gicdıllağın dölbeyin həyatından danışılır, səndə gözlüyürsən ki, görən axırı necə bitəcək bu kitabın, hər hal da maraqlı olacaqda ala, amma gəl ki kitabın sonuna çatanda içində qalır adamın.deyirsən, elə bu alaaa. yetim yəqin kitabın sonluğuna çatanda özündə olmayıbdı, * artıq neçənci pivəsini bitirirdisə sonra da deyib ki, siktirsin bəsdi bu qədər yazdığım. * resmen adamı günahkar çıxartdım :d

+6 əjdaha

8. "sözde dahilerle aram heç bir zaman yaxşı olmadı. xüsusile bu sifete imtahanlardan en yüksek qeydleri alaraq layiq görülenlerle. bunların beyinleri hazırcavablarla doludur. liseydeyken davamlı iftixara keçen bir yoldaşım vardı. işin sirri anası idi. mektebden eve gelince anası onu kitabların başına oturdar, yatana qeder oxudardı, o qeder deyil belke, amma günde 5-6 saat. eslinde mektebin en axmaq uşağı idi. kitablardan öyrendiyi her şeyi unutmalı insan. başdan başlayıb gördüklerinden ve hiss etdiklerinden öyrenmeye bax. bir de, disneyland'dan uzaq dur."

+5 əjdaha

43. həyat elə lənət bir şey ki, susduğunda danışmadın deyə peşman edər, danışdığında isə susmağın üçün çalışar. bu gözəl sözlərin müəllifi, ən sevdiyim yazarlardandır

+8 əjdaha

42. bu mükemmel seirin müellifi olan yazardir:

çok fazla
çok az
ya da çok geç
çok şişman
çok zayıf
ya da çok kötü
kahkaha
ya da gözyaşı
ya da kusursuz
kayıtsızlık
nefret edenler
sevenler
ellerindeki şarap şişelerini
sallayarak
önlerine çıkanları
süngüleyip
kadınların ırzına geçen
ordular
ya da ucuz bir pansiyon
odasında
marilyn monroe'nun
fotoğrafıyla yaşayan bir
ihtiyar
o denli büyük ki
dünyadaki yalnızlık
onu saatin kollarının ağır
hareketlerinde
bile görebilirsiniz.
o denli büyük ki
dünyadaki yalnızlık
onu vegas'ta, baltimore'da
ya da münih'te
yanıp sönen neon
ışıklarında görebilirsiniz.
insanlar yorgun,
hayat tarafından
cezalandırılmış,
ya sevgiyle ya da
sevgisizlikle
sakatlanmış.
yeni hükümetlere
ihtiyacımız yok
yeni devrimlere
ihtiyacımız yok
yeni kadınlara ihtiyacımız
yok
yeni yollara ihtiyacımız
yok
şevkate ihtiyacımız var.
müşfik davranmıyoruz
birbirimize.
müşfik davranmıyoruz.
korkuyoruz.
nefretin gücü
simgelediğini
sanıyoruz.
cezalandırmanın
sevgi olduğunu.
daha az sahte bir eğitim
bize gereken
daha az kural
daha az polis
ve daha iyi öğretmenler.
bir odada
bir başına acı çeken
öpülmemiş
dokunulmamış
bir başına bitki sulayan
olsa da çalmayacak
bir telefondan yoksun
insanın dehşetini
unutuyoruz.
müşfik davranmıyoruz
birbirimize
müşfik davranmıyoruz
birbirimize
müşfik davranmıyoruz
birbirimize
boncuklar sallanır, bulutlar
örter
köpekler gül bahçesine
işer
bir çocuğun kafasını
koparır cani
dondurma külahından bir
ısırık alır gibi
okyanus bir gelip
bir giderken
anlamsız bir ayın
esaretinde.
müşfik davranmıyor
insanlar birbirine.

+4 əjdaha

48. "sevdiğin şeyi bul ve seni öldürmesine izin ver. bırak her şeyini tüketsin. bırak sıkıca sarılsın sana ve seni yavaş yavaş batırsın nihai hiçliğe. izin ver öldürsün seni ve oburca midesine indirsin senden artakalanları. çünkü hem yavaş hem de hızlı zaten her şey seni öldürecek, bırak ölümün aşkının elinden olsun."
falsely yours
Pəhhh

+5 əjdaha

12. ilk oxuduğum kitabını sona güc bela ile çatdırdığım yazıçı. çox söyüş istifade etmesi neqatif enerjiye sebeb olur. kitab medeniyyetdir, bezen küçe medeniyyeti de içinde ola biler. amma ağ elememek şerti ile. o ağ edir.

+7 əjdaha

46. Charles Bukowski bəzi şeirlərində *Chinaski* adındanda istifadə etmişdir. 1920-ci ildə *Almaniya* nın *Andernax* şəhərində doğulub, lakin Amerikada böyüyüb. ilk hekayə və yazarlıq həyatına 1944-cü ildə başlayıb. Onun *Hollywood*, *Suda yan alovda boğul*, *Factotum*, *Kaptan getdi tayfa gəmini ələ keçirdi*, *Pis qocanın qeydləri* kimi kitabları dünyaca məhşurdur. Onun 1994-cü ildə yazdığı *Pulp* kitabı sonuncu kitabıdır və kitabdan biraz sora vəfat edir. Onu digər yazarlardan fərqləndirən naturalizmi, küçə ədəbiyyatını, underground ədəbiyyatını daha da yüksəltməsi, kitablarında əyyaşlıq, həyatda qalmaq və belə mövzularda yazması onu kült yazar etmişdir.
Bukowski qatı yazarlığı ilə digər yazıçılarından çox fərqlənirdi. Hipodromlara, publara, kafelərə getməyi çox sevirdi.
Həyatında *Linda Sara* kimi ona təsir edən qadınlar da olub. Daima içkinin insana çox təsir etdiyindən içkini çox üst səviyəyə daşıyan yazar olub (bir neçə dəfə döyülüb, dəfələrlə alkol komasına düşmüşdür, lakin sağ qalmışdır. Bu öz qeydlərində var).O klassik musiqi sədaları altında şeirlər yazırdı. Ona ilham verən bu idi. *Mavi quş*, *atom bombası* və s. şeirləri buna misaldır.
At yarışlarına xüsusi marağı olub, Hollywood kitabında bundan geniş bəhs etmişdir. Reportaj verməyi sevməzdi, amma verəndə də elə kitablarındakı kimi, özü kimi danışardı.

Bukovvskinin həyatının bir hissəsini (Publarda dalaşdığı, Lindayla tanışlığı) Barfly filmində görmək olar.
Onun kitabları neçə-neçə insana həyatda necə yaşanılması lazım olduğunu göstərmişdir.

+4 əjdaha

36. utopiya'larda gəzən oxuyucular üçün deyildir chinaski.sizə euphoria bəxş edə bilməz.axırıncı qədəhi birlikdə içmişliyimiz olmuşdur.şüşənin dibinə düşənlərdənik deyəsən.amma sherlock holmes kimi absinthe'yə qədər gedib çıxmamışıq.belədəki sherlock'u da conan doyle sərxoş elədi ya nəysə.chinaski ucuz whisky'lər içib bahalı yazardı.elə özü də bahalı yazar idi.chinaski ucuzluqdan istifadə edib bahalı yazdı.bahalıqdan istifadə edib ucuz yazsaydı kimsə ona "bizi iyrəncləşdirirsən" deməyəcəkdi.sonda isə barfly olub içərək yazdı, henry chinaski olub şeirlərə yazdı, hank olub qadınlara yazdı, charles bukowski olub dəliliyə yazdı amma yaxşı ki də yazdı.

+5 əjdaha

40. amerikan beat ədəbiyyatından sonra xırda bir cərəyanın yazarlarındandır. underground yazır və loser deyə siyahıya aid edilir. böyük böhrandan sonra ortaya çıxmış bu beat ədəbiyyatı ədəbiyyatda istifadə olunan bədii təsvir və ifadə vasitələrindən ziyadə həyatı olduğu kimi verib insanların diqqətini mövcud problemə tam obyektiv çatdırmaq idi. amma məsələn hərşeyi qaydasında olan bir adamın həyatında oxunmalı heçbir şey yoxdur, ona görə bu cərəyan sonralar loser deyə adlandırdığımız bir insan kateqoriyası yaratdılar və o kateqoriya həyatı çatdırmağa başladılar. heçbir obrazı qəhrəman kimi vermədən sadəcə insan olaraq təqdim etdilər. insan da yeyən, içən, sikişən və sıçan bir varlıq olduğuna görə bu nəsil yazarlar bəzi təbəqələrə iyrənc görünən heçbir ədəbi bəzəklə bəzənməmiş şəkildə təqdim edirlər həyatı. ki sadə hər insan kimi bu obrazın həyatında da qeyr-i adi birşey olmur, bu insan üstün zəkaya sahib deyil və həyatı dindirmə qabiliyyəti yoxdur. bu insan fəhlədir qazandığı pulu içkiyə və qadınlara xərcləyir həyatı pox kimidir. məhz bu insanların həyatlarını bizə çatdırır bukowski və bu cür loserliyin bir əks təsiri var ki cəmiyyətin normal və üst qəbul etdiyi bir çox şeyi inkar və təhqir edir. əsasən yaradana inanır amma onu sevmir, əxlaq anlayışı yoxdur, estetik bütün zövqləri inkar edir. bu baxımdan underground ədəbiyyatın meat nəslinin yaxud loser kateqoriyasının inkişafında müstəsna xidmətləri olmuş radio diktoru bukowski sevdiyim yazarlardandır çünki kitablarında həqiqi həyatdan və qadınlardan danışır.

+5 əjdaha

37. xırıltılı və boğuq səsi var idi. səsindəki toxluq həyatı həzm etmişliyindən qaynaqlanırdı. bəzən alkoqolun təsirindən dili sürüşürdü və sifətindəki məsamələrdən ikinci dünya müharibəsinin arxada qalan bir parçasına bənzəyirdi. kitabındakılar adi yazı deyil, həm də həyatının yazılarındakı əksi idi. yeni bir kəlmə, kiçik an məsələsinə çevrilmişdi. o, anı tutmaq, anı yaşamaq barədə peşəkar idi; yaxşı yazdı həmişə. səsləndirdiyi fikirlər, qulağa dəyən şilləyə çevrildi. o, bukowski idi.

+4 əjdaha

6. "zeherlenmiş kimi hiss edirem özümü bu axşam. üstüme işenilmiş kimi; iliklerime qeder yorğunam. tamamile yaşdan qaynaqlanmır bu, amma payı ola biler. kütle, menim üçün çetin olan insanlıq, o kütle sonunda qazanır yeqin. problem her şeyin onlar üçün tekrarlanılan bir nümayiş olmasındadır zennimce. içlerinde tezelik yoxdur, möcüzenin qırıntısı yoxdur. üstelik özlerini üstüme üyüdüb dayanırlar, ferqli bir insan görsem davam etmek üçün güc tapacağam özümde. amma ele bayat, ele qesvedlidirler ki. heyecan yoxdur, gözler, qulaqlar, qıçlar, sesler var amma heç içden içe laxtalanır, özlerini yaşadıqlarına inandırırlar"

+4 əjdaha

44. insanlar tez tez çirkinliyimle bağlı meni ele salır, ömürlerinde gördükleri en eybecer yaşlı adam olduğumu deyirler ve men bununla fexr edirem. yaşadığım çetin heyatın neticesi idi bu çirkinliyim, bele doğulmamışdım. ( factotum)

+5 əjdaha

11. bakıda charlesin kitablarını satışa çıxarıblar. qiyametdi.. 3-5 kitab oxumuş ergenler hetta heç oxumayan qırmızıayaqqabılılar charlesin qadınlar kitabını alıb oxuyub mastrubasyon edib filosof adlandıracaqlar bukovskini.

+3 əjdaha

26. "pis birşey olsa unutmaq üçün içərsən, yaxşı birşey olsa qeyd etmək üçün, heç nə olmayıbsa olsun deyə içərsən"
deyib içmək üçün bəhanəmizi verən yazar.

+3 əjdaha

20. hal hazırda azərbaycanlı gənclər arasında yayqın olan dırnaqarası filozofların sevimlisinə çevrilmiş yazar

+3 əjdaha

9. üstüne illerce susmadan danışabileceyim,ama onunda mene öyretdiyi kimi susub en ucuz şerabı içmeyi seçeceyim dahidi. tolstoy,şekspir,heminquey.yemediz getdiz.1970lerde buk artıq underground deyildi.bunuda haqq edirdi.bezi sik beyinlilerin dediyi kimi qadın/seks/içki deyil onun edebiyyatı.henry mekteb idi sinifde defelerle qaldığımız.ve mence o gelmiş keçmiş en yaxşı yazıçı ve orospu çocuğudur.

+3 əjdaha

13. beat generation bünövrelerindendir. pivelemeye ve bazlığa birlikde gedilesi, qrup seksde arxanı çevirib güvene bileceyin insandır. edit: qrammatika

+3 əjdaha

22. bobamdı o mənim bobamdı.onun ki içində o mavi quş var ha,bircə o quşnan danışa bilsəydim.nəm valla.insan bu qədər içdən yazar yəni.bir insan pox sözün bu qədər gözəl işlədə bilər.bu qədər mənasızlaşdıra bilər bütün insanları.təkliyi bu qədər dəyərli edə bilər insanın gözündə.

+3 əjdaha

39.
(youtube: )

+3 əjdaha

29. qadınlar romanını, aşağı yuxarı səkkiz - on qadınla müzakirə etmişdim. bəzilərinə romanı mən məsləhət etmiş olabilərdim, amma müzakirəni, müzakirədən mübahisəni qarşı tərəf - qadınlar - yaradırdı. səhv xatırlamıramsa təkcə bir qadın normal münasibət bildirmişdi. hər nə isə.
birincisi məlum kitab avtobiyoqrafikdir. artıq nə dərəcədə xəyal gücü, reallıq olduğu, yazıçısının biləcəyi işdir. buk heç vaxt bu kitabda qadın nədir, nə istəyir suallarına cavab axtardığını deməmişdi. romanı oxuyanlarında ( normal şərtlər altında, komplekssiz formada) bu sualların olmadığını, cavab axtarılmadığını müşahidə ediblər. qadınlar, onları anlamamaq paranoyasını yaradaraq hərkəsə hücum çəkmək halına gəliblər. qəbul edilir ki, sizi anlamaq çətindir, dərinsiniz. sizi ifadə edən yazıçı axtarırsınızsa gedin tolstoyun anna kareninasını oxuyun. kunderanın küliyyatını bitirin. frued sizi uşaqlığınıza aparsın. henry millerin haqqınızdaki fantaziyalarını vərəqləyin. siz oralarda bir yerlərdəsiniz. yaxınlaşmaq mümkünləşir. hankin isə, yeməyə, içkiyə ehtiyacı var idi. yatdığı hər qadına aşiq olan birisini, mühakimə etməyi anlamıram.
o səkkiz, on qadını yola verdikdən sonra, artıq müzakirə etmirəm. hank çirkin idi, ağzı içki iyi verirdi, amma qanı ilə yazdı. sözlərə müharibə elan etdi. faulknerə rəqib oldu. sonra da natamam birisi çıxıb, bizi iyrəncləşdirir dedi. üstünə dünya fırlanmağa davam etdi.

+2 əjdaha

51.
(youtube: )

+2 əjdaha

17. adı charles`dir. onun ilk oxuduğum kitabı "qadınlar"dır. çox gözəl yazıçıdır. orjinaldır. əsas müsbət cəhəti kimi azərbaycan yazıçılar birliğinin üzvü olmamasını qeyd etməliyəm. könüllü olaraq yaltaqlıqdan imtina etmişdir. çox məşhur olana qədər əziyyət çəkmişdir. məşhur olandan sonra, bir sürü cavan xanım könüllü olaraq bukowski bəy`i razı salmışlar.

+2 əjdaha

16. "eger iki insan arasinda secim etmelisinizse, ikincini seçin. çünki birincini heqiqeten sevseydiniz, ikinci olmazdi." sözlerinin müellifi.

+2 əjdaha

23. yarıya qədər oxuyub bağladığım qadınlar,dalbadal 3 dəfə oxuduğum çörəy arası romanlarının sahibi,hər şeyi aşmış,ama uşaq ruhlu sevimli adam

+2 əjdaha

2. heinrich karl bukowski yazılarında bukowski ve chinaski leqeblerinden istifade eden amerikan yazıçı.yazılarında daha çox cemiyyetten xaric olunmuş insanları qeleme almışdır ve alkoqolik heyat terzi sürmüşdür.qumara olan düşkünlüyü ile de tanınır . (baxma: kapitan yemeye getdi ve tayfalar gemini ele keçirdiler. )

+2 əjdaha

33. ədəbiyyatın da axirzaman yaşadığının fiziki sübutu, underground adı ilə soxuşdurulan və bomj həyatı yaşamaq ehtirası ilə yaşayan yeniyetmələrin kumiri. ən əttökəni isə, aforizmləridir

+2 əjdaha

21. 'həyat yemək və sıçmaqdan ibarətdir.' iyrənc və səmimi. sevdiyim yazarlardan biri.

+1 əjdaha

15. john fante'ni onun sayesinde tanımışam meselen.amma bugün,onu yanlış sebebler ucbatından övenler fante'nin kimliyinden bele xebersizdirler.bukowski'nin ilk romanı olmuş postane 20 güne 210 pive,20 viski,80 puroya bitirilib. yanlış anlaşılır ve niye? adamı keş bilib,ancaq otel otağlarında ucuz fahişeleri sikdiyini düşünenler daşşağda ki qıl qeder beyine sahib deyiller.onun bize çatdırmadığı,oxutmadığı demediyi bir sürü şey var.misal üçün perde arxasında,durmadan kitab oxuyan araşdırmalar aparan bir insan var ve o en çılpaq halı ile buk'dur.

+1 əjdaha

4. fehle sinfi yazıçısı (bax: factotum)

+1 əjdaha

41. bir ehtimal indiki türk kinolarındakı söyüşlü ifadə şəklinin ilham pərisidir.
əsərlərini oxduqdan sonra, müəyyən bir düşüncə fərqi yaşadığımı hiss etdim.
yeraltı ədəbiyyatı axımı ilə də tanışlığım bukowski zati-aliləri sayəsində olmuşdur, ifadə gücünə heyran qalmamaq əldə deyil. əlbətdə, bu mənim subyektiv fikrimdir, zövqlər rənglər müzakirə mənbəyi deyil.

+1 əjdaha

49. Bəzən heç bir şey etmədəndə yorula bilər insan,sadəcə düşündükləri kifayət edir.

+2 əjdaha

50. "afrikaya dərman yollamaq qərarına gəldik, üzərinə yeməkdən sonra için yazılmışdı."

+1 əjdaha

19. başqalarının sizin əleyhinizə olması deyə bir şey yoxdur.onlar sadəcə öz tərəflərindədir.
sözlərinin müəllifi.
ən çox sevdiyim yazıçılardan biri.
(baxma: alkaş)



hamısını göstər

charles bukowski