bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

dindar qızı tərbiyəli saymaq



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
tərbiyəli qızı dindar saymaq
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+6 əjdaha

7. +nə qəşəy qızdı yaxınlaşım buna
- ürey o namaz qılandı dindar qızdı
+ alah yiyəsinə bağışlasımn. allah xoşbəxt etsin

+8 əjdaha

28. bir çoxuvuz lağ eliyir , ama mənə qulaq asıb ibrət götürün.dindar qızı sikməyə getmişdim , sikimi soxurdum ki daşa döndü sik.nə qədər molla yanına getdim hamısı məsələni başa saldı ki dindar qızla seksin axırı budu.indi inşaatda drel işliyirəm

+6 əjdaha

12. düzgün yanaşmadır.
bir şəxsi tərbiyəli saymaq üçün o şəxsin tərbiyə alması lazımdır. din (istənilən din) də bir mədəniyyət (həyat tərzi, tərbiyə) şəkli olduğuna görə dindar qızın (vəya oğlanın) tərbiyəli sayılması düzgün yanaşmadır.

dindar qızı tərbiyəli saymaq əsla dindar olmayan qızı tərbiyəsiz saymaq mənasına gəlmir.
dinlərdən əlavə də tərbiyə üsulları var.
bir qızın dindar olub olmadığını kənardan demək çətindir. din bir inanc məsələsidir.

+5 əjdaha

36. dünyanın ən boş hərəkətlərindən biri. ona görə yox ki, dindar qızlardan da tərbiyəsiz çıxır və s. ona görə ki, heç kəsin tərbiyəsi və həyatı bizə qalmayıb. sənin tərbiyə anlayışın başqasınınkinə uyğun olmalı deyil, ona görə də belə subjektiv mövzularda fərziyyələr irəli sürmək mənasızdır. heç kəs dindardır, hicab taxır, namaz qılır görə sizin tərbiyəli ev qızı anlayışınızla üst-üstə düşmək məcburiyyətində deyil. təəssüf ki liberal sekulyarlarlarımız da bəzən kimsə hicab taxır görə onların geyiminə, davranışına, həyatına rəy bildirir. hamı içinə soxsa hər şey çox daha gözəl olacaq * <3

+5 əjdaha

29. həzarat, əvvəla dindar deyəndə baxmaq lazımdır ki qız hansı dinin hansı mıəzhəbinə qulluq edir. məsələn bütün dinlərdə elə təriqətlər var ki o insanlar free sex prinsipi ilə yaşayırlar. yəni dindar deyəndə dini konkretləşdirmək lazımdır, ağalar. sonra tərbiyə mövzusu da iki başlıdır. çünki tərbiyə "rəbb" kökündən əmələ gəlmiş ərəb sözüdür. bu mənanı önə atsaq rəbbini tanımayan tərbiyəli olmaz, yox əgər bizim bildiyimiz cəmiyyətin illərdir formalaşdırmış olduğu mental dəyərlər nəzərdə tutulursa burda da dini aspekt görmürəm mən. çünki ikinci baxımdan tərbiyəli bir çox ateist mövcuddur. fikrin özünə qayıtsaq burda "hicablı birini tərbiyəli saymaq" fikri ortaya qoyulub ki, bu hicab məsələsi çox gərəksizcəsinə mübahisə mövzusu olur. hicab müsəlman qadınlarının quranın nur surəsinin 31-ci ayətində gələn sadəcə müsəlman qadınlara aid edilmiş "örtülün" əmrindən sonra formalaşan "örtünmə" üsullarından biridir. bu müsəlman qadın qəhbə də olsa, iş qadını da olsa, müəllimə də olsa, tələbə də olsa örtünməlidir. çünki bu onun ideolojik borcudur. tərbiyəli olub olmamaq isə insanın şüurlu bir şəkildə elədiyi bir işdir. hərhansı buddist tərbiyəli yaxud tərbiyəsiz ola biləcəyi kimi hicab taxan biri də eyni şəkildə tərbiyəli yaxud tərbiyəsiz ola bilər. insanlıq halıdır, ağalar, çox dərin mövzu deyil.

+3 əjdaha

13. bu mövzu o qədər dərin bir mövzudur ki gəl görəsən. bu barədə danışmazdan öncə ümümiyyətlə tərbiyə nədir? kimi sual vermək yaxşı olar. tərbiyə nə dinlə nə dillə nə irqlə nə də ümumiyyətlə heç nə ilə ölçülmür.bir halda kı dünyada pis və yaxşı deyə fikir yoxdursa ki belə deyirlər o zaman bu da dəyəri ölçülməyənlər sırasına daxildir. məncə ümumilikdə insanın özünə layiq bildiyi və ya rəva bildiyi və bunların əksi mövcuddur. bu isə yenə də insanın hansı çərçivədən baxmasından asılıdır. yəni məsələn/ mamed belə deyir qoy mən də belə deyim yox. o belə uyğun bilib mənsə belə. nahaqdan biz bir fərd olaraq adlandırılmamışıq axı. dindar olmaq isə istər qız istərsə də oölan bu insanın tanrı ilə öz arasında olan sirdir. təsəvvür edin ki bir hərənin bir otağı bir telefonu və ya bir beyni olduğu kimi hər kəsin daxilində olan bir tanrı var. kobud olmasın amma deyim ki hər kəsin tanıdığı inandığı sevdiyi tanrı da müxtəlifdir axı yox mən də sizin bildiyiniz tanriya inanıram sadəcə mənimlə onun arasında və eləcə də başqaları arasında olan bağ başqadır. yəni məsələn biri onu 5 yaşında dərk edər biri ona inanmaği lazım olduğu üşün inanar və ya inanmaq istədiyi üçün . bir başqası onu daxilində yaşar və s. əsas odur ki daxildəki tanrı bizimlə olsun

+3 əjdaha

18. kimliyinən aslı olmayaraq indi erə qedməy istəyən qız dindarlıqa əl atır özüm ölüm,bax deyim sizə ərəb əlifbasının əlifni bilməyən,qurana 5 metrdən yaxın durmayan qız 18 yaşına çatdı başlayır başnı göntü bağlamaga ki,güya dindardı,teki bunu alsınlar.
dünən şortikdə gördüyümü bugün qara çadrada qörürəm,səbəb?çünki ərə gedir,çünki nişanın qaytarıb ,birdən buna baxan olmaz.
100 ilin fahişəsi başnı bağlayır,insanlarda ona hörmət edir,bələ çox gülməli bir haldı vallah...indi mən bu dünyanın ədalətin söymüyüm nə edim?

+4 əjdaha

32. Bir çoxunun fahişəlik keçmişi vardır, sonra bambılı birinə özlərini sırımaq üçün ən güclü kamuflaj dır . incimeyin oxucular amma bu dostunuzun bir bildikləri var ki yazir. Ən çox ehtiyat ediləsi qadınlardır. Hələ bunların bir siğə teması var ki yemə amma yanlarında yat. Onsuzda yolluqdurlar.

+3 əjdaha

27. az öncə avtobusda ayaq üstə dayanan bir qız var idi. səhərdən onu görüb yer vermək ağlından belə keçməyən, heç yaş cəhətdən də yer vermə səbəbi olmayan bir kişi məscidin yanından keçəndə qızın salavat çevirdiyini görəndən sonra qıza yer verdi. dedim ön yarğılı olmuyum,yəqin qabaqda düşəcək, amma yarım saat sonra düşdü. bu əqidə söhbətidimi nədisə baş açmaqda çətinlik çəkirəm.

+3 əjdaha

34. Middle East Favorite Category (baxma: Türbanlı)

+3 əjdaha

24. bizim cəmiyyətin ümumi cahilliklərindən biridir.buna oxşar cahilliklərinə varlını pis, kasıbı yaxşı insan saymaq,dindarı yaxşı adam saymaq və ateisti pis adam saymağı misal gıtirə bilərik.

+3 əjdaha

30. heç bir qızın/erkəyin, insan övladının dini, namazı, orucu, sözü, intellekti, danışığı sizi aldatmasın.
o insanın pul ilə münasibətinə baxın. maddiyat ilə sınayın. hər şey aydın olacaq.

+3 əjdaha

26. kimə görə dindar nəyə görə dindar dediyim sualdır. hamı dini bir cür başa düşür, tətbiq edir. hətta dindarlar belə elə məqamlar var ki fikir ayrılığına düşürlər. sənə görə namәhrәm deyilən oğlana salam belə vermək günahdı, kiməsə görə bu sarsaqlıqdan başqa bir şey deyil. bizim ölkə elə bir marjinal yerdirki burda namaz qılan hər adam dindar sayılır. bizim ölkə elə bir yerdiki avtobuslarda əli dolu xalalara yer vermiyən blatnoy qaqaşlar başıbağlı cavan qız görən kimi öskürüb yerlərindən qalxıb yer verirlər. başı bağlı bir qızdan xoşu gəlmək ona yaxınlaşmaq ayıb sayılır. başıbağlı qızla ancaq evlənmək olar, sevgili olmaq üçün başı açıq o qədər qız varki. qısacası mənim üçün başı bağlı olmaq tərbiyə meyyarı deyil. mənim üçün hər ikisi insandı. xarakteri var və mənim üçün önəmli olan onun xarakteri insani yönləridir. hicaba qarşı xüsusi sevgim və inancım olmasa da başını bağlayan insanlara da hörmət edirəm, səbəbi isə hümanizmdir. əgər o insana mənim başı açıq olmağımın təsiri yoxdusa mənim üçün də onun elə olmağının təsiri yoxdur. o ona inanır ( ki ürəkdən inan insanlardan söhbət gedir ) mən buna. insan nəinki hicaba, həmçinin dini azlıqlara da hörmət etməlidir. hər kəsin inancı vicdanı özünə. qısacası
(baxma: her koyun kendi bacağından asılır )
(baxma: dinsiz qızı tərbiyəsiz saymaq )
(baxma: bir de böyle düşün )

+2 əjdaha

4. dindar qiz var evden qapali chixir cholde achilir
buna gore de mence sehv olchudu
ateist qizlar veren olur fikrinen hech razi deylem
terbiye de dinle olchulmur mence
ve mence menasizdi

+2 əjdaha

22. düşünürəmki başı bağlı qızlar daha nəzakətli olur buda onda əxlaqlı düşüncəsini yaradır. təbiiki hər başıbağlı qız eyni olmur. eyni olan odurki cəmiyyət bütün hicablı, çadralı, başı bağlı qızlara hörmətlə yanaşır buda onlarda qarşılıqlı məzəkətin və hörmətin qaytarılmasına səbəb yaradır. ona görə cəmiyyət dindarı daha tərbiyəli sayır çünki ilk münasibət və tanışlıq vəya söhbət özlüyündə çox şey həll edir. lakin bu qızlar ruhan və daxilən fərqlidi və ağlında və düşüncələrində nə keçdiyini bilə bilməzsən.
xülasə: fikrimcə insan adlanan düşünən varlığa heç bir halda tam əminliklə güvənmək olmaz. başı bağlı qızda adı normal qızdan fərqlənmir və 2 sinədə normal baxıram.

+2 əjdaha

14. hәr bir ermәnini düşmәn, qatil vә әn pis ölümә layiq sanan millәtimiz üçün heç dә tәәccüblü sayılmamalı olan hadisәdir. adamlar o qәdәr bir tәrәfli düşünmәyә şәrtlәniblәr ki, artıq tәhlil, olaya başqa prizmadan yanaşmaq vә empati qurmaq kimi anlayışlar hәr mövzuda onlar üçün yaddı. ermәnidisә qatildi, dindardısa tәrbiyәlidi, saqqalı varsa namaz qılandı, rusdusa verәndi, әliyevdisә prezident olmalıdı vә sairә.

+2 əjdaha

31. stereotiplər sırasına daxil olsa da bu məsələ əksər hallarda doğru olur.düzdü,qız tanıyıram 19-25 yaş arası müddətində həmişə açıq paltarlar geyinib və bir çox oğlanla münasibət qurub (cinsi əlaqə mənasında demirəm orasını mən bilmərəm) və daha sonra başını bağladı,indidə evlənməyə hazırlaşır.bu cürləri də var təbii ki,amma bu qızlar əgər dindar ailədə böyümüşdürlərsə,təhsilə önəm verirlərsə eyni zamanda tərbiyəli olurlar çox vaxt.ümumiyyətlə oğlan da əgər dindardırsa balacalığından ən azından inanclarına bağlıdırsa onlar da tərbiyəli olur.qısası şablon olsa da böyük ehtimal düz çıxan bir şeydir bu.birdə ki,allahdan qorxmayan bir qızın-oğlanın nə dərəcədə insana sadiq olacağı sual altındadır.

+3 əjdaha

1. günümüzde ekseriyyetin fikridir. terbiyeni dinle ölçüb, ibadetle exlaqı müeyyen etmekdir. halbuki ne qeder menasız ölçü meyarıdır

+1 əjdaha

21. əyər din vicdan məsələsi olaraq dəyərləndiriləcəksə dindar qız və ya oğlanın daha tərbiyəli olma ehtimalı çoxdur. yox, əyər söhbət subyektin dini osturaqçılığından gedirsə sikdirər.

əlbəttə burda tərbiyə sözünü də təhlil etmədən keçmək olmaz. tərbiyəli olmaq cəmiyyətdə özünü adam kimi aparmaqdır. heç kəsə qarşı haqsızlıq, hörmətsizlik etməməkdir. kiminsə narahat olmasına səbəb olmamaqdır.
tərbiyəli olmaq nə deyil: ataya, anaya, ağaya sorğusuz olaraq itaət etmək, çoxlu namaz qılmaq, hicaba bürünmək, avtobusda yanında qız oturduqda dərhal tualetə qaçmaq, film izlərkən erotik səhnə ilə qarşılaşdıqda forward eləmək və i.a.

+1 əjdaha

23. cahillikdir heç şübhesiz

+1 əjdaha

33. Ümumən tərbiyə də, dindarlıq da kimə görə, nəyə görə prinsipinə tabe anlayışlardır. Biri əvvəl açıq olub, sonra bağlanıbsa, onun keçmişi zatən indiki halına təsir etmir. Lap əvvəllər seks işçiliyi belə etsə. Amma! Nəticədə dindar olmusansa və qapanmısansa, o qapanmağın da haqqını verməlisən. Adi biri oğlanlarla flört edirsə, bu ona okeydir. Dindar deyil. Amma başıbağlı birinin naməhrəm anlayışı olduğundan bunu etməsi tərbiyəsizlik olmasa da, ikiüzlülük çıxır. Bir də dindarlıq, başıbağlılıq türk demiş şirret olmamağa qarantiya deyil. Baş örtüsümü dəyişəcək xasiyəti? Eyni şəkildə başıaçıq, hətta açıq geymək də pozğunluğa mütləq işarə deyil. Həm oğlanla danışmayıb, özünü evə bağlamaq tərbiyəlilik niyə olur? Uzaq başı prinsiplərə, məshəbinə dik getmək olar.
Ps. Açıq biriyəm. Amma mənə görə, az qala fasilə qoymadan flörtləşmək, sevgili və s. olmaq tərbiyəsizlik olmasa da, prinsipsizlikdir.

+1 əjdaha

6. tipik müsəlman fikiri

+1 əjdaha

8. dindar olmayan qizi terbiyesiz saymaqdir. amk din ne vaxtdan terbiye meyari olub.

+1 əjdaha

11. dindarlığı qoyuram 1 kənara.baş örtüsü olan qadınlara xüsusi hörmət göstərib özlərini imanlı hiss edən kişilər var.məsəlçün bir dəfə şahidi olmuşam ki basabas marşrutda ayaq üstə çox qadın var idi.avtobusa qara çadralı 1-i girən kimi arxadan 1 kişi bayaqdan heç kimi vecinə almasa da məhz ona yer verdi.

+1 əjdaha

2. avtomatik olaraq dindar olmayan qızı tərbiyəsiz sayılmasına səbəb olacaqdır. tak şto səhvdir.



hamısını göstər

dindar qızı tərbiyəli saymaq